|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon slagen bij de grootste concurent van zijn vorige club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou kunnen maar ik geloof dat niet direct, zo'n type vind ik hem eigenlijk niet.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kijk toch liever naar de foto's van Stylzz.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind dat we nu eigenlijk binnen de mogelijkheden van Feyenoord wel een aardig brede selectie hebben. Een aardige bank zodat spelers die wat langer de tijd nodig hebben om het niveau te halen kunnen plaatsnemen en genoeg kwaliteit hebben om in te kunnen vallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:21 schreef CobusIII het volgende:Ik vind dat we nu eigenlijk binnen de mogelijkheden van Feyenoord wel een aardig brede selectie hebben. Een aardige bank zodat spelers die wat langer de tijd nodig hebben om het niveau te halen kunnen plaatsnemen en genoeg kwaliteit hebben om in te kunnen vallen. De breedte van de selectie zou idd de bank vleugels kunnen gaan geven.. Alleen wie zou El Ahmadi kunnen vervangen? Voetballend vind ik El nooit zo veel ,maar zijn tomeloze inzet lijk niet te vervangen door welke bankzitter dan ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
moeilijk, misschien Tapia? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik denk dat hij daarvoor gehaald is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die heeft veel energie en loopvermogen inderdaad. Zou kunnen ,van Tapia zijn kwaliteiten weet ik nog niks van eigenlijk |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Karsdorp is wel wat onstuimig. Nu nog te weinig ervaring en gogme om deze plek in te vullen. Denk ik.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:51 schreef Barabas het volgende:Karsdorp is wel wat onstuimig. Nu nog te weinig ervaring en gogme om deze plek in te vullen. Denk ik.... Net of het veld te klein is voor hem . Toch omdat hij in de jeugd altijd middenvelder is geweest zou je iets van hem mogen verwachten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Stond ie wel aan de rechter kant. Vind het in ieder geval wel een fijne voetballer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is waar.. Wil graag Tapia aan het werk zien tegen een kleintje in de Kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een peruaans international, mogen we toch wel wat van verwachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met een sterke El Ahmadi en kortere voorbereiding laat dat nog op zich wachten. As weekend maar eens inbrengen, als we Twente met 10-0 afslachten. Omdat die vervalsers dat verdienen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij gaat het goed komen met Tapia Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is ongeveer net zo eng als het tegenovergestelde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wel waar inderdaad. . Het word denk ik hoogtijd om de goede acties en slechte acties van van Geel over het seizoen te liften. We weten nu zo onderhand wel wat wel en niet goed gegaan is. Ik hoop dus dat iedereen het voorlopig laat rusten. Het heeft geen zin meer behalve dat het irritant begint te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is wel waar inderdaad. . Het word denk ik hoogtijd om de goede acties en slechte acties van van Geel over het seizoen te liften. We weten nu zo onderhand wel wat wel en niet goed gegaan is. Ik hoop dus dat iedereen het voorlopig laat rusten. Het heeft geen zin meer behalve dat het irritant begint te worden. Mee eens, Gio en Tonny mogen het ook gewoon laten zien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Strakke assist van Stylzz ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha goed ingespeeld op elkaar d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Roony staat altijd in de basis,ik ben een soort Tapia zeg maar :,D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die van Geel/Gio/Vilhena discussie laait weer op als het mis gaat. Ik ga er vanuit dat we volgend jaar allemaal ernaast zitten. Want dan hebben we prijzen gepakt.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daarom kunnen we beter de discussie voeren voordat het weer mis gaat of voor we prijzen winnen. Weten we in ieder geval aan wie het wel/niet ligt. Zo verhelderend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 12:03 schreef Barabas het volgende:Ik heb een idee: Stuur een sollicitatiebrief naar de club. Het zijn van TD gaat je vast net zo goed af als het leveren van makkelijke kritiek. @mmmm Slechter zou niet kunnen. En ik vraag minder salaris |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Einde seizoen weer een nieuwe update maken? ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeker wel. MMM bewijst dat! Terwijl we die jongens waarschijnlijk nog keihard nodig zullen hebben!
Maar zoals ik al vaker heb aangegeven: ik ben niet Van Geel en sterker nog, als we een betere TD zouden kunnen krijgen graag! Maar voorlopig doet hij het m.i. prima! Het begin is er nu en hopelijk houden we dit heel lang vast! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Derksen zei het ook nog eens: een sterke bank, waarmee Feyenoord weleens een lange adem kan hebben. Er is meer oog dan voorheen voor de breedte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:Derksen zei het ook nog eens: een sterke bank, waarmee Feyenoord weleens een lange adem kan hebben. Er is meer oog dan voorheen voor de breedte. Gelul in de ruimte. Als we over 5 weken per ongeluk verliezen bij NEC uit dan draait hij om als een blad van de boom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de bank is vrijwel identiek als vorig seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is waar maar vooral Bilal en Toornstra zijn aanzienlijk verbeterd..Daarbij heb je de strijd tussen Nelom en Woudenberg en ook Van Beek met een betere Boteghin. Dus misschien niet helemaal waar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor Leon, we zijn weer een jaar ervaring verder.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De strijd gaat langer duren dit seizoen Renato..wie weet,? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Keep the faith..meer wedstrijden dit seizoen........ Zat me te bedenken is het nu een voordeel dat we Europees spelen. We hebben nu een elftal waarvan ik denk dat we voor het kampioenschap kunnen gaan. Gaan die Europese wedstrijden ons nu geen parten spelen. Begrijp me niet verkeerd ik kan genieten van Europese wedstrijden, qua sfeer niks mooiers. Maar wat zou een kampioenschap toch mooi zijn zeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Herhaling: nee, een aantal spelers zijn meer ervaren, anderen gewend, en lees verder bij Leon. Gezichten hetzelfde met 3 sterkhouders erbij. En mogelijk dat ieder de speelwijze van ome Gio snapt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 23:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gelul in de ruimte. Als we over 5 weken per ongeluk verliezen bij NEC uit dan draait hij om als een blad van de boom Derksen praat hier geen poep. Los van hem: de selectie is breder en sterker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Je moet het willen zien natuurlijk ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt maar als het straks misschien anders loopt gaat hij het weer over een te smalle bezetting in de selectie hebben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 11:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt maar als het straks misschien anders loopt gaat hij het weer over een te smalle bezetting in de selectie hebben. Denk ik niet. Dan komen de onervarenheid en naïviteit van Gio weer aan bod! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe dan ook ,hij is voor mij de reden dat ik al een jaar of twee ben afgehaakt |
|
|
|