|
|
JanM
|
|
|
Martin zal wel in Italië op vakantie zijn dan en per ongeluk tegen die Helander aangelopen zijn ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik word doodmoe van jou en MMM |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens niks persoonlijks hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Beek, Dammers, van der Heijden en Nelom (maar die stelt Gio helaas op) als back-up achterin. Een blessure en een schorsing en je bent al de lul. Op de laatste 3 kan je NOOIT vertrouwen.
En wie zegt mij dat Vejinovic nu wel zal presteren bij nood? Of Tapia?
Ik vind de bank niet fantastisch nee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:48 schreef MMM het volgende:[..] Van Beek, Dammers, van der Heijden en Nelom (maar die stelt Gio helaas op) als back-up achterin. Een blessure en een schorsing en je bent al de lul. Op de laatste 3 kan je NOOIT vertrouwen. En wie zegt mij dat Vejinovic nu wel zal presteren bij nood? Of Tapia? Ik vind de bank niet fantastisch nee Eens, en wat te denken als Elia wegvalt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Misschien kunnen we Pepe, Schweinsteiger en Ronaldo verleiden om bij ons op de bank te komen zitten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha and it goes on and on and on lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het leid tot minimaal de winterstop nergens toe... Dus het blijft voorlopig maanden welles nietes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het leid tot minimaal de winterstop nergens toe... Dus het blijft voorlopig maanden welles nietes Nou ja, dat is t al jaren eigenlijk. Pro van Geel, anti van Geel. Pro Gio, anti Gio. Pro Vilhena, anti Vilhena.
etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou ja, dat is t al jaren eigenlijk. Pro van Geel, anti van Geel. Pro Gio, anti Gio. Pro Vilhena, anti Vilhena. etc. Zowel Gio als Vilhena kunnen we nu beoordelen door de wedstrijden die er gespeeld worden. Met van Geel word dat moeilijk omdat hij te beoordelen is over een totaal seizoen toch? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
V geel uitstekend werk verricht die jurkinson gehaald en vilahenia blijft top toch..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij is alleen vergeten een nieuwe trainer aan te stellen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Niet nodig want wie kan het beter op dit moment doen? Noem maar een naam? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Gio beter word |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Één naam? Louis van Gaal. Gaat m waarschijnlijk niet worden, maar toch.
Er zijn overigens kandidaten te over... er schijnen alleen al 4 dozijn gediplomeerde Nederlandse trainers beschikbaar te zijn. En in het buitenland loopt vast ook nog genoeg rond. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Blijf realistisch Giovanni doet het uitstekend iedereen was lyrisch na afgelopen weekend |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben ook niet iedereen....
Hij doet het aardig. Niet onaardig, zeker niet uitstekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lyrisch was ik ook niet. Vond nog steeds zijn basis opstelling laf. En ik durf te wedden dat hij zondag weer niet durft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vilhena bleef niet door van Geel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorig seizoen was hij nog vaak rijp voor een wissel maat . Maar misschien Boëtius terughalen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat te denken als Klaasen, De Jong, Messi of Ronaldo wegvalt? Natuurlijk is het verlies, van wat normaal gesproken je beste aanvallende speler is, gevoelig. Wat daarachter zit is altijd minder. Zeker omdat de eerste reserve spelers voor die positie vaak al een basisplek elders in het elftal hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah hebben ze jou ook weer opgegraven |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als zelfs de tukkers al lopen te jammeren over MvG dan is hij nu echt internationaal de kop van jut. arme Martin....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tukkers jammeren overal over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tukkers moeten een keer totaal ingemaakt worden ... Echt met historische extreme cijfers.. Maar goed zal wel 2-1 worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Tukkers moeten een keer totaal ingemaakt worden ... Echt met historische extreme cijfers.. Maar goed zal wel 2-1 worden tja, vind het momenteel een weinig sympathieke club, vergeleken met de andere clubs in de eredivisie. Dus van mij mag het. Maar goed, kan met elke overwinning leven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind ze erger dan Almere West. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:48 schreef MMM het volgende:[..] Van Beek, Dammers, van der Heijden en Nelom (maar die stelt Gio helaas op) als back-up achterin. Een blessure en een schorsing en je bent al de lul. Op de laatste 3 kan je NOOIT vertrouwen. En wie zegt mij dat Vejinovic nu wel zal presteren bij nood? Of Tapia? Ik vind de bank niet fantastisch nee Het gaat er om of de bank sterker is dan vorig jaar: - Tapia: Peruviaans international, inzetbaar in en voor de verdediging - Kramer: meer goals te bieden dan Achachbar/Kazim - Toornstra/Berghuis: meer rendement dan Bilal vorig jaar - Woudenberg: ervaren nu in de eredivisie, Kongolo multi-inzetbaar LB en CV - Nieuwkoop: 2 wedstrijden goed Karsdorp vervangen
Gustafson gerijpter na 1 jaar (hopelijk), Vejinovic nog steeds in beeld. Botteghin prima verdediger gebleken. Over de keepers hoeve we het niet eens te hebben.
Linksbuiten is inderdaad zwak bezet, Bilal zou daar het alternatief moeten zijn.
Blessures enzo...Tsja...Dan had het vorig jaar er nog ernstiger uit gezien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is een gedurfde post.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Het is zo. Ik heb weinig met ajax, heb er ook niet veel tegen, prima rivalen waar je graag van wilt winnen. Met een kut accent, maar tukkers zijn erger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook ,heb zo'n verrotte pleuris hekel aan die tukkers,meer nog dan aan Diemen Noord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen Aartus ,dat is onze eenzame knuffel tukkert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat vindt ik ook. Aan die kant moeten ze eigenlijk nog een speler halen. En eigenlijk ook nog een spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend seizoen weer verder bouwen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Dan kunnen we lekker doorselecteren. Zijn we eindelijk af van de bekende gevallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom wachten als het nu kan ? Dit riedeltje hoorde ik vorig seizoen ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie gaat al die spelers die het niveau niet hebben van ons kopen of huren?
Dat lukt nooit meer. En voldoende kwaliteit binnen halen wordt ook een moeilijk verhaal. Ik weet hoe jij erover denkt, maar voor mij is het te kort door de bocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeveel spelers kan je kwalitatief in 1 seizoen vervangen?
Daarnaast is t natuurlijk een visie kwestie.
Hier vinden we de spelers onvoldoende, vele kenners prijzen de goed bezette bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kenners vinden Nelom een goede back. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Riedeltje middelmaat hoor ik ook al twee seizoenen. En dat risico is nou eenmaal groot. En...Er ligt een hand op de knip om een of andere reden (afkoop Vvf?). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die heb ik nog niet gezien/gehoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het gaat er om of de bank sterker is dan vorig jaar: - Tapia: Peruviaans international, inzetbaar in en voor de verdediging - Kramer: meer goals te bieden dan Achachbar/Kazim - Toornstra/Berghuis: meer rendement dan Bilal vorig jaar - Woudenberg: ervaren nu in de eredivisie, Kongolo multi-inzetbaar LB en CV - Nieuwkoop: 2 wedstrijden goed Karsdorp vervangen Gustafson gerijpter na 1 jaar (hopelijk), Vejinovic nog steeds in beeld. Botteghin prima verdediger gebleken. Over de keepers hoeve we het niet eens te hebben. Linksbuiten is inderdaad zwak bezet, Bilal zou daar het alternatief moeten zijn. Blessures enzo...Tsja...Dan had het vorig jaar er nog ernstiger uit gezien. Ik hoop met je mee Henk maar ik heb mijn twijfels. Zeker ook twijfels of sommigen het kunnen opbrengen om als bankzitter te fungeren |
|
|
|