|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zal nu ook wel niet meer voor ajaks kiezen.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Denk dat Ajax alsnog voor hem kiest! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen ze met een flink salaris moeren komen want de CL worst is weg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Centrale verdediger met opbouwende kwaliteiten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zakenreisje is shoppen met de vrouw in Parijs, Londen of New York, dat weet iedereen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Juist zonder vrouw op stap toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dat heet een conferentie of seminar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een seminar, daar word je wijzer van dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen jammer dat de selectie niet op orde is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor eredivisie wel. Voor Europese competitie niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t wel eens mee kan vallen. Maar dan moet t allemaal een beetje mee zitten. Zo'n Elia kan geval je daarom beter nu hebben bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat t wel eens mee kan vallen. Maar dan moet t allemaal een beetje mee zitten. Zo'n Elia kan geval je daarom beter nu hebben bijvoorbeeld. Als ie maar niet weer helemaal inzakt naar zijn niveau van vorig jaar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij heeft beloofd sterker terug te komen dus daar gaan we hem aan houden! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja. Kom jij ook nog wel achter. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik maak me meer zorgen om de trainert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoop dat je er naast zit, maar ben er ook nog niet gerust op. Ook het aanstaande uitstapje naar Engeland zal bepalend gaan worden, als dat mis gaat doet het ons ook geen goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geel heeft vrij netjes geopereerd in transfertijd. Spelers tijdig binnengehaald, paar verkopen, niet teveel, geen risico's/niet aantoonbare verbeteringen binnengehaald. Had nog wel een linksbuiten mogen halen. Selectie sterker en meer gerijpt, jeugd haalt bakzeil.
En als Feyenoord weer gaat verliezen moet Martin weer hangen. Wordt wél tijd voor verandering. En er ligt m.i. nog een behoorlijk besteedbaar budget klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Ze zijn alle vier Feyenoord-minded''
Gereputeerde Nederlandse profs keren steeds vaker terug naar de Eredivisie. Feyenoord trok bijvoorbeeld Dirk Kuyt, Eljero Elia, Karim El Ahmadi en Steven Berghuis aan. Technisch directeur Martin van Geel is trots dat het viertal in De Kuip onder contract staat.
''Ze kozen voor Feyenoord, hoewel hun situaties onvergelijkbaar zijn'', schetst hij in de Volkskrant. Kuyt keerde terug na een indrukwekkende loopbaan in het buitenland, El Ahmadi had na twee jaar wel genoeg van de Premier League, en Berghuis en Elia wilden een boost geven aan hun carrière. ''Ze hebben alle vier fors ingeleverd op hun salaris.''
''De overeenkomst was dat ze alle vier Feyenoord-minded zijn'', vervolgt Van Geel. Bij Berghuis kostte dat de meeste moeite. ''Het is ook een kwestie van masseren van gevoelens. In een hoofd moet iets gebeuren. Een jonge speler als Berghuis moet begrijpen dat hij een stap vooruit kan maken, als hij eerst een stapje terugzet. En dan is de Eredivisie toch een heel behoorlijke competitie, waar spelers weer stappen maken naar grote liga's.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als het aan Willem ligt wel.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nog een paar dagen en dan zijn we verlost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen basisspeler wanneer er spelers, zoals Elia nu, geblesseerd zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Oké, die kan er dus ook wel mee stoppen. Wie had jij in gedachte als linksbuiten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Babovic denk ik, toch MMM? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Prestatiecontract Drenthe anders? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mee stoppen niet. Maar is nu toch nog geen basismateriaal?
Heb niemand in gedachten. Vind Larsson van Heerenveen wel een leuke, maarja we hebben al een mislukte van die club hier lopen. Desnoods iemand huren, zoals PSV doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Larsson is ook zo'n speler met ups en downs, niet echt constant.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ssst, de td mag nu genieten van een lekkere massage van z'n vrouw. Dik en hard en opgewonden verdiend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin is al lekker op vakantie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, behoudens aankoop linksbuiten en niet verkopen Nelom: ik vind het prima. Bilal nog snel in verkoop is dan weer lastig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu hopen dat Gio het niet verkloot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit jaar zal ie het moeten laten zien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ongelooflijk ook dat 'ie Achahbar heeft laten gaan ... In Zwolle zijn ze zo enthousiast dat ze een andere spits gehaald hebben! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM