|
|
JanM
|
|
|
quote: Aan de buitenzijde van het stadion, nou goed! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat haalt mijn tomaat niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ?Het speelt op dit moment niet zeg ik toch. Dus we zijn het eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kijk, nu hoor je ook niemand he..jammer. Dit is ook jou succesje. We all ♥ Martin! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja, t is natuurlijk wel waar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou niet echt natuurlijk. De kritiek ligt hem in de sterkte van de selectie. En die kracht kennen we nog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat zie je toch op het veld? Wanneer t kut is ligt t aan hem en Gio en viseversa ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 21:19 schreef van geil het volgende:Nou niet echt natuurlijk. De kritiek ligt hem in de sterkte van de selectie. En die kracht kennen we nog niet Nou van der Heijden doet het zo goed dat ik Kongolo liever links zie op dit moment |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja het is nu net zogoed de versienste van Geel als de rest.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt maar dat is de enige. Ik ben benieuwd als Vilhena of El Of Kuyt eens wegvallen. Om er n paar te pakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij krijgt toch ook geen kritiek nu? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank aan eenieder. Ik vond het al zo stil op mijn topic....
Groetjes van Martin en zijn eega.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Een team dat een paar jaar op elkaar is ingespeeld heeft een bepaalde meerwaarde opgebouwd, wat je mist bij dure bij elkaar gekochte teams. Dat is momenteel onze kracht. De ingeslagen weg moet dan zijn, dat we hooguit 2 basisspelers per seizoen (voor heel veel geld) verkopen en dat we er hooguit 3 bij kopen (voor de vuist weg). En dan wel spelers die het team flink beter maken. Een brede selectie maakt dat ook de nieuwe spelers moeten vechten voor hun plaats. Op zich is er dus altijd een basis selectie beschikbaar, dat de klappen van de zweep kent en dus altijd terug kan vallen op ingesleten automatismen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind bijvoorbeeld de oplossing voor Elia puur de verdienste van Gio. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 21:24 schreef van geil het volgende:[..] Klopt maar dat is de enige. Ik ben benieuwd als Vilhena of El Of Kuyt eens wegvallen. Om er n paar te pakken. Tja dat denk ik ook niet ,maar waar zijn de 3 dragende spelers wel vervangbaar? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Elia was toevallig ook de enige voor wie eigenlijk geen directe vervanger in de selectie zit. Toornstra vult het goed in, maar normaal gesproken zou je daar dan toch echt Berghuis verwachten.
El Ahmadi speelt op dit moment zo goed dat je moet hopen dat hij heel blijft en geen schorsing oploopt, maar in dat geval moet Tapia laten zien dat hij er klaar voor is. Beweren dat hij dat niet zou kunnen vind ik voorbarig, net als dat ik niet zal beweren dat hij het zo maar even net zo goed zal doen ...
Vilhena pakt domme kaarten en is dus binnenkort geschorst. Toornstra kun je daar iig prima neerzetten en anders Tapia of Vejinovic. Kon het ook zo maar eens nog beter van worden! En zelfs Van der Heijden kun je daar neerzetten (met dan Kongolo/Botteghin centraal en Woudenberg linksback of Botteghin/Van Beek centraal)!
Valt Kuijt uit, vind ik Toornstra de meest logische vervanger, maar anders is het weer eens tijd voor Gustafson.
Oftewel, ik denk dat het meevalt.
Martin///HELD! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Goeie foto. Misschien moeten ze die als voorbeeld nemen, mochten er aan het eind van het seizoen standbeelden voor Martin en Annet gemaakt moeten worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aldus Pierre van Hooijdonck. Maar t klopt, op sommige posities. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Doel klopt niet, Rechtsachter klopt niet. CV klopt niet met Van Beek, Botteghin, Kongolo die daar kan spelen. LA is waar. Middenveld hebben we met Vejinovic na gister ook wel sterke mogelijkheden. Bilal, Mo Kramer voor de voorhoede. Denk dat het wle meevalt.
Maar wanneer Feyenoord wisselt, sta je of dik voor en dan zakt het tempo sowieso. Of het gaat klote en dan kunnen wissels vaak ook niets brengen. Maar wie ben ik om Pi-euro tegen te spreken. De man die Kazim nog steeds verdedigt. Pi-euro, de man die zijn eigen karikatuur overtreft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou een en ander maar eens verbeteren in de winterstop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snor vond het vanavond knap dat van Geel er in slaagt spelers als te Vrede en Achachbar te verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, want die spelen nu wel de pannen van het dak, net als Boëtidinges. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ach Te Vrede is niet minder dan Kramer ,Achabar is gewoon een prima voetballer die ook werkelijk geen bal krijgt van die blinde echo's op de vleugels. Tja en Boëtius begint nu eigenlijk pas want geblesseerd en daarna nog een keer goed geblesseerd. Maar ja Snor heeft natuurlijk altijd gelijk... (vooral als het even zo uitkomt toch?) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 12:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ach Te Vrede is niet minder dan Kramer ,Achabar is gewoon een prima voetballer die ook werkelijk geen bal krijgt van die blinde echo's op de vleugels. Tja en Boëtius begint nu eigenlijk pas want geblesseerd en daarna nog een keer goed geblesseerd. Maar ja Snor heeft natuurlijk altijd gelijk... (vooral als het even zo uitkomt toch?) Ik vond/vind TeVrede ook niet veel minder dan Kramer, alleen iets trager en afwachtender. Zal alleen succesvol zijn bij een hele sterke ploeg. Maar die gaan hem niet halen. Achabar is inderdaad prima voetballer, maar dan wel op een andere positie. Hij komt gewoon lengte en fysiek tekort als spits. Dan zou je kunnen zeggen: maar Messi dan? Ja, dat is de uitzondering en bovendien liet hij zich vaak uitzakken toen hij nog centraal voorin speelde.
Boetius is nog altijd een speeltuin voetballer. Vraag me ook af of hij dat ooit zal ontgroeien.
Dus ja, knap dat Martin en Annet daar nog wat geld voor hebben gevangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:Snor vond het vanavond knap dat van Geel er in slaagt spelers als te Vrede en Achachbar te verkopen. Is tie lekker ingelezen. Anass is niet verkocht , en Te Vrede voor 3 consumptiebonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 13:38 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik vond/vind TeVrede ook niet veel minder dan Kramer, alleen iets trager en afwachtender. Zal alleen succesvol zijn bij een hele sterke ploeg. Maar die gaan hem niet halen. Achabar is inderdaad prima voetballer, maar dan wel op een andere positie. Hij komt gewoon lengte en fysiek tekort als spits. Dan zou je kunnen zeggen: maar Messi dan? Ja, dat is de uitzondering en bovendien liet hij zich vaak uitzakken toen hij nog centraal voorin speelde. Boetius is nog altijd een speeltuin voetballer. Vraag me ook af of hij dat ooit zal ontgroeien. Dus ja, knap dat Martin en Annet daar nog wat geld voor hebben gevangen. Eens behalve dat over Boetius |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind het allemaal niets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ?
Anass is wel degelijk verkocht. Heeft daar een contract tot 2020 getekend.
En Te Vrede heeft een half miljoen opgeleverd. Das toch niet helemaal te verwaarlozen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Effe nadenken, joh. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anass mocht weg tegen opleidingsvergoeding 3 ton. Dat is toch geen verkoop. Dat is afkoop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe is die 3 ton een opleidingsvergoeding volgens jou? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal zo'n jongen Feyenoord kosten die de hele jeugd doorlopen heeft. Heb ik het nog niet over zijn drie / 4 jaar salaris. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk jij samen met de snor. V geel haalde Te Vrede en Anass bij de selectie. de eerste 3 jaar de 2de meen ik 4 jaar.( tel dat eens uit ) Dan gaan ze na die jaren voor een appel en een ei weg. En dan v Geel credits geven dat hij ze "verkocht" heeft. In plaats van te concluderen dat verlies nemen nodig was om door te selecteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oh je bedoelt dat Feyenoord uiteindelijk geen winst op hem gemaakt heeft? Maar als je zo gaat redeneren, moet je ook de waarde die hij heeft gehad voor Feyenoord 1 meerekenen. Overigens lijkt het me sterk dat Feyenoord 3 ton kwijt is aan elke speler die jeugdopleiding doorloopt.
Anyway, dit alles doet weinig af aan de bewering van Derksen. Feyenoord heeft Anass verkocht voor een paar ton. Dat klopt, dus ik zie niet zo in waar hij daar fout zit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En uiteindelijk kan je de credits aan Van Geel geven dat ze niet voor noppes vertrokken zijn. Dat Feyenoord geen winst heeft gemaakt op deze spelers is een ander verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat hij dat n compliment vindt . Terwijl t eigenlijk gewoon n faal afkoop is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo kan je het ook zien, sure. Je kan ook zeggen, Feyenoord heeft met deze verkopen het verlies op 2 ondermaatse spelers redelijk weten te beperken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste is overigens niets mis mee. Hoort er soms bij bij het proces. Maar niet om te complimenteren dat zo'n speler of spelers ondergebracht zijn elders voor schijntjes. We hebben het wel over wisselspelers van Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 20:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zo kan je het ook zien, sure. Je kan ook zeggen, Feyenoord heeft met deze verkopen het verlies op 2 ondermaatse spelers redelijk weten te beperken. Dat was n goede conclusie geweest. Maar zo bracht de snor het niet. Die had het over n neusje om goed te verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door van geil -- |
|
|
|