|
|
Nibke
|
|
|
Zo, het team heeft gesproken.(winterkampioen) Nu is Martin aan zet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja als je ze vandaag ziet voetballen. En Europees doen we niet meer.. Maar wat als Jørgensen eens geblesseerd raakt..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aanvaller lozen en halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja als je ze vandaag ziet voetballen. En Europees doen we niet meer.. Maar wat als Jørgensen eens geblesseerd raakt..(?) Precies. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou hooguit huren en lozen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lozen snap ik, maar moet je je daardoor versterken of zou je sowieso versterking willen zien..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu zijn we serieus kandidaat. Dus doorhalen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog steeds niet want de 2de seizoenshelft word een stuk lastiger. Volgende week goed afsluiten om daarna weer goed te beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog steeds niet want de 2de seizoenshelft word een stuk lastiger. Volgende week goed afsluiten om daarna weer goed te beginnen. Juist daarom versterken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als dat mogelijk is ...misschien Samuel Gustafson een idee? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ? broertje van ? Ik zou gaan voor v Ginkel , n spits en n linksback. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die maar vind van Ginkel een betere optie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog steeds niet want de 2de seizoenshelft word een stuk lastiger. Volgende week goed afsluiten om daarna weer goed te beginnen. Waarom lastiger? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Zwakke schakels van de eerste seizoenshelft vervangen(je weet zelf wel wie) en in spelen op volgend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ik in de winterstop niet snel doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larson van Heerenveen. Jorgensen kan zomaar geblesseerd raken. Het alternatief is ondermaats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar LArson is toch geen spits? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Omdat ik denk dat de afwezigheid van El Ahmadi straks niet op te vangen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat het wel meevalt. Programma: 14-1 t/m 5-2 Roda JC (uit) Willem II (thuis) NEC (thuis) Twente (uit)
Dat moet zonder Karim kunnen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goeie linksback zou welkom zijn , zou voor haps gaan , kongolo moet verkocht worden aan het einde van het seizoen dus een beetje vooruit kijken en inspelen op de situatie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2016 - 11:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat het wel meevalt. Programma: 14-1 t/m 5-2 Roda JC (uit) Willem II (thuis) NEC (thuis) Twente (uit) Dat moet zonder Karim kunnen. Ik hoop dat met Twente uit weer terug is dan.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2016 - 11:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat het wel meevalt. Programma: 14-1 t/m 5-2 Roda JC (uit) Willem II (thuis) NEC (thuis) Twente (uit) Dat moet zonder Karim kunnen. Inderdaad minder dramatisch dan ik dacht. Vooral bij Twente uit, en in mindere mate in Kerkrade zullen we hem wel missen, die 2 thuiswedstrijden moeten eigenlijk zonder hem ook makkelijk kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, al moeten we er natuurlijk niet te makkelijk over denken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit wordt een makkie. Laatste potje voor de winterstop knallen ze er overheen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook andere dingen aan zijn hoofd
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha, n geile donder is het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou het ook met haar doen, en dat zij over der rand kijkt in een volle kuip en ik,er achter hophop hop hop hop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gefeliciteerd en goed gedaan Martin! Maar pas op dat de paler en van geil je vrouw geen beurt geven ;-P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Billen knijpen voor Martin. Pim Blokland en Rob Slotboom zijn geen fan van Martin. De andere drie leden staan achter m. William Bontes gaat vertrekken. Wie erbij komt gaat voor een groot gedeelte de nieuwe koers bepalen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het lijkt mij dat we juist nu, zo min mogelijk onrust in de tent moeten hebben... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, dat weet ik niet of jij dit prima vindt? De consequenties kunnen makkelijk zijn dat de investeringen in spelers nog geminimaliseerd blijven en er gespaard gaat worden om af te lossen en te investeren in het stadion. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2016 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou, dat weet ik niet of jij dit prima vindt? De consequenties kunnen makkelijk zijn dat de investeringen in spelers nog geminimaliseerd blijven en er gespaard gaat worden om af te lossen en te investeren in het stadion. Waar , maar doet niets af aan het feit dat hij n prima prestatie geleverd heeft in mijn ogen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu nog gissen naar het (echte) waarom. Ik hou het er op dat Blokland plaats maakt voor een RvC-er-in-spé die meer slagvaardigheid kan tonen naar de toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er komen twee plaatsen vrij nu. Alles bepalend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
M.i. al lang geregeld. Pim gaat opzij om een nieuwe koers ruimte te geven. Hij blijft daarnaast directeur van de VvF. |
|
|
|