|
|
van geil
|
|
|
Bijt nooit de hand die je voedt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2016 - 12:50 schreef FR-Henk het volgende:M.i. al lang geregeld. Pim gaat opzij om een nieuwe koers ruimte te geven. Hij blijft daarnaast directeur van de VvF. Pim is gewoon arrogant weggeziekt ,dat is mijn gevoel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou ook kunnen, de kracht van een nieuwe belangengroep bobo's zou wel eens sterker invloed uit kunnen oefenen dan nu waarneembaar is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat er niets achter zit. Maar dat er nu wel spijkers op laag water gezocht wordt.
De timing is opmerkelijk.
Plus wat je nu ziet is dat de media toch gaat graven. Ze gaan een relletje zoeken. Ze hebben niets aan het succesverhaal wat er op dit moment gaande is. Dus dit is aan alle kanten opmerkelijk en ook nog eens, hoe gaat de club hiermee om in de strijd om het kampioenschap. Daar moet alles voor wijken. Ik denk dat Feyenoord samen met de supporters, die gaan partij trekken, zichzelf weer gaat uitschakelen.
En de media zijn de lachende derde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2016 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat er niets achter zit. Maar dat er nu wel spijkers op laag water gezocht wordt. De timing is opmerkelijk. Plus wat je nu ziet is dat de media toch gaat graven. Ze gaan een relletje zoeken. Ze hebben niets aan het succesverhaal wat er op dit moment gaande is. Dus dit is aan alle kanten opmerkelijk en ook nog eens, hoe gaat de club hiermee om in de strijd om het kampioenschap. Daar moet alles voor wijken. Ik denk dat Feyenoord samen met de supporters, die gaan partij trekken, zichzelf weer gaat uitschakelen. En de media zijn de lachende derde. En dat is ook precies de reden dat ik zo ongelofelijk moe wordt van al het gedoe omtrent Gudde. Ook in het stadion tijdens wedstrijden: een deel dat protesteert tegen Gudde, vaak middels spandoeken of liederen, waarop vervolgens door een ander deel gereageerd wordt door te fluiten. Zulke zaken moeten we uit het stadion houden, daar krijg je alleen maar last mee richting een eventueel kampioenschap. Alle koppen moeten dezelfde kant op staan willen we dit bereiken. En vooralsnog gaat het goed, dus laten we alsjeblieft toch alle onrust weghouden bij onze club. Zo'n tweestrijd kan je inderdaad fataal worden. Terwijl het daar dus helemaal niet over zou moeten gaan met zulke prestaties. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2016 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat er niets achter zit. Maar dat er nu wel spijkers op laag water gezocht wordt. De timing is opmerkelijk. Plus wat je nu ziet is dat de media toch gaat graven. Ze gaan een relletje zoeken. Ze hebben niets aan het succesverhaal wat er op dit moment gaande is. Dus dit is aan alle kanten opmerkelijk en ook nog eens, hoe gaat de club hiermee om in de strijd om het kampioenschap. Daar moet alles voor wijken. Ik denk dat Feyenoord samen met de supporters, die gaan partij trekken, zichzelf weer gaat uitschakelen. En de media zijn de lachende derde. Niets over te zeggen. Alleen Pim kan iets uit de kast gaan brengen. Als er al iets speelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2016 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat er niets achter zit. Maar dat er nu wel spijkers op laag water gezocht wordt. De timing is opmerkelijk. Plus wat je nu ziet is dat de media toch gaat graven. Ze gaan een relletje zoeken. Ze hebben niets aan het succesverhaal wat er op dit moment gaande is. Dus dit is aan alle kanten opmerkelijk en ook nog eens, hoe gaat de club hiermee om in de strijd om het kampioenschap. Daar moet alles voor wijken. Ik denk dat Feyenoord samen met de supporters, die gaan partij trekken, zichzelf weer gaat uitschakelen. En de media zijn de lachende derde. Media zoeken Feyenoord altijd om ze af te zagen,daarin heb je zeker een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Het jammer alleen is, we gooien het zelf altijd naar ze toe. We zijn zo fucking onbekwaam en onhandig in die interne dingen. Alles komt naar buiten, altijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2016 - 19:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Het jammer alleen is, we gooien het zelf altijd naar ze toe. We zijn zo fucking onbekwaam en onhandig in die interne dingen. Alles komt naar buiten, altijd. Ook daar heb je helemaal gelijk in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mikos Gouka en AD. Leven ervan, dus ook van de aannames. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2016 - 15:06 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] En dat is ook precies de reden dat ik zo ongelofelijk moe wordt van al het gedoe omtrent Gudde. Ook in het stadion tijdens wedstrijden: een deel dat protesteert tegen Gudde, vaak middels spandoeken of liederen, waarop vervolgens door een ander deel gereageerd wordt door te fluiten. Zulke zaken moeten we uit het stadion houden, daar krijg je alleen maar last mee richting een eventueel kampioenschap. Alle koppen moeten dezelfde kant op staan willen we dit bereiken. En vooralsnog gaat het goed, dus laten we alsjeblieft toch alle onrust weghouden bij onze club. Zo'n tweestrijd kan je inderdaad fataal worden. Terwijl het daar dus helemaal niet over zou moeten gaan met zulke prestaties. Uit het hart gegrepen.. + 1 ! Dit seizoen sinds jaren niet meer aanwezig dus de laatste maanden kan ik niet over meepraten. Maar de voorgaande seizoenen vaak moedeloos geworden van het nivo van de liedjes/spreekkoren in het algemeen. Geassocieerd te worden met hersenloze kwetsende teksten die er uitgebraakt worden kwam me zowiezo de keel uit. Denk trouwens niet dat een paar spandoeken tegen t bestuur veel uitmaakt in t maasgebouw. Gudde,MvG en Koevermans hebben in de jaren wel een olifantehuid denk ik zo. De uitwassen zoals die dozen mars en de bestorming van het Maasgebouw zullen ze niet in de kouwe kleren gaan zitten maar het gemor op de tribunes zal ons niet van het kampioenschap houden hopelijk. Maar dat het hoog tijd is voor een mentaliteitsverandering staat imo wel als een paal boven water. Langs de ene kant blij met de goede indruk van t legioen bij Manchester uit en langs de andere kant ziek van bedreigingen aan het adres van Vejnovic en Gudde om er maar een paar te noemen. Vrees dat het einde iig nog niet in zicht is :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Versterking op het oog mocht Berghuis terug moeten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin in Marbella |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het balanceren op geluk en toeval. Vele kwetsbare posities en geen actie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze moeten wat schrijven waar ook maar een minieme waarschijnlijkheid plausibel zou kunnen zijn. Anders gewoon compleet uit de duim zuigen, hoofdzaak er staat wat op de tab. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Goh wat een verrassing. Eventueel kampioen worden door geluk en toeval. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De hoop is groot, maar we beseffen nog steeds niet dat met een niet zo volle knip, je geen topper bent.en ja door toeval zoals Jorgensen,en bevliegingen van Elija, en noem maar op kun je meedoen.
Maar wat boeit mij dat heren profesoren in het azijnzeiken, en doemdenken, dit jaar doen we in ieder geval mee. En dat is mij al heel veel waard. En of we doorzetten en kampioen worden Imssalah.............hup feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het is niet negatief bedoeld hoor. Gewoon verschil van inzicht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles moet meezitten. Zeker de aankomende 8 weken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat denk ik dus ook. En hoop daar ook op natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En dat geldt niet voor een club als... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: PSV en Ajax die blessures makkelijker opvangen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Wij hebben een beter basis-elftal. Misschien niet op iedere positie, maar als collectief met afstand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mee eens, daarom moet het meezitten :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een kleinigheidje hou je altijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch doen ze t best aardig, ondanks dat t niet is wat veel mensen willen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik irriteer me aan zijn ondertoontjes. En voelt zich direct aangevallen. Wat me ook opvalt, als het niet top gaat dan doen ze het met z'n allen, valt n transfer tegen , idem , etc etc. Nu is hij ineens verantwoordelijk voor alles in dit interview. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo van Geel durf wel,zeker bezig met zijn laatste seizoen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja iemand moet de pispaal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Straalt t ook wel een beetje uit. Hij heeft een zekere arrogantie.
Ik kan er prima mee leven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
dat krijg je ervan als je in abcoude-noord werkzaam bent geweest.. |
|
|