|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Om hem een contract te geven natuurlijk. Niet om een potje FIFA te spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aardige speler, maar niet meer dan dat. Betwijfel of hij een meerwaarde is. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Je moet altijd je zwakste schakels vervangen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nelom? Topverdediger! Ziyech schijt peuken voor hem:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of bedoelt Nib Dhr. Kongolo? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nee Nib bedoelde idd NELOM als zwakste schakel! Is toch niet echt vreemd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kongolo eerste op de LB rangorde he? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kongolo moet mijns inziens eigenlijk naar het centrum, daar loopt onze op één na zwakste schakel! En anders haal je hem vast voor volgend seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2017 door Nibke -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Uit nood geboren uiteraard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker, maar wel met een prettig vervolg. vdH heeft zich daarmee ook kunnen tonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou ook kunnen, kan zomaar eens vertrekken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Karsdorp Leerdam en van Bronckhorst
Allemaal omgevormde backs iit noodzaak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , hij is een ballefrutter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van onder het land van Laaf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laaf... Ballefrutter....
Nog meer dyslectische woorden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goede keus, armetierig carnavalsclubje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We staan eerste op dit moment ,boven twee clubs met een veel hogere begroting. En eigenlijk gebeurd er nu al een jaar of vier wat je mag verwachten van Feyenoord. Van Geel doet het dus toch gewoon goed. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 - 10:56 schreef Leon FR1908 het volgende:We staan eerste op dit moment ,boven twee clubs met een veel hogere begroting. En eigenlijk gebeurd er nu al een jaar of vier wat je mag verwachten van Feyenoord. Van Geel doet het dus toch gewoon goed. Je moet de mogelijkheden aanpakken wanneer ze zich voordoen om je team te versterken! Of er moeten in de jeugd dusdanig goede spelers rondlopen dat het niet nodig is om elders spelers te halen. Waarschijnlijk is het vertrouwen in deze groep zo groot dat er helemaal niets gebeurd in Rotterdam! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi. Houden we wat centjes over |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dat klopt helemaal! Kunnen we mooi sparen voor het nieuwe stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WOUTERS EN MAKAAY LANGER BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft met Jan Wouters en Roy Makaay overeenstemming bereikt over een langer verblijf bij de club. Beide trainers maken ook volgend seizoen onderdeel uit van de technische staf van het eerste elftal. Hun huidige contracten liepen komende zomer af en zijn met een jaar verlengd tot medio 2018.
Wouters (56) is sinds de zomer van 2015 werkzaam in De Kuip en bezig aan zijn tweede seizoen als assistent van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. Samen met Makaay is hij tevens verantwoordelijk voor Feyenoord 2. Ook de 41-jarige voormalig topspits maakt sinds anderhalf jaar deel uit van de technische staf van Feyenoord, waarbinnen hij de rol van spitsentrainer en analist vervult.
‘Ik ben trots dat ik bij deze club werk en dat ik dat ook de komende anderhalf jaar blijf doen’, zegt Wouters in een eerste reactie. ‘Het is erg prettig werken met deze trainersstaf, waarmee we iets moois aan het bouwen zijn. Dat ging in het eerste seizoen met vallen en opstaan, maar zeker na de bekerwinst is bij iedereen het besef gegroeid dat er nog veel meer in zit. We willen de ingeslagen koers graag voortzetten en in dat opzicht is het fijn dat we als staf langer bij elkaar blijven.’
Makaay: ‘Toen ik hoorde dat zowel de club als hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst graag wilde dat ik mijn contract zou verlengen, hoefde ik niet lang na te denken. Ik heb het erg naar mijn zin in mijn huidige rol. Met name de diversiteit spreekt me aan. Met de aanvallers van Feyenoord 1 werk ik heel gericht naar wedstrijden toe, terwijl ik me met de aanvallers van de Academy wat meer focus op de algemene vaardigheden. Daarnaast heb ik het naar mijn zin als coach van Feyenoord 2 en analyseer ik regelmatig de komende tegenstander van het eerste. Dat doe ik in een heel leuk team, waarin we allemaal hard werken om de spelers én onszelf iedere dag weer te verbeteren.’
Ook technisch directeur Martin van Geel is tevreden met het langer aanblijven van Wouters en Makaay. ‘We zijn blij dat we er met Jan en Roy na enkele prettige gesprekken snel uit zijn gekomen. We hebben veel vertrouwen in de huidige technische staf en het is goed voor de club dat de samenwerking op deze manier wordt gecontinueerd.’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is okee. Vanwege resultaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben/was voor verversing. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mensen de deur voor de neus dicht gooien als het loopt, na niet echt een goed signaal binnen je club denk ik. Ga anders op je gemak op zoek naar iemand anders en pas hem in overleg in. Ook weet ik niet of Gio dit wil, zolang als hij hier achter staat geen nut een verandering te willen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Verwacht niet dat er nog iets gaat gebeuren''
Feyenoord doet het voorlopig uitstekend in de Eredivisie, maar dat betekent niet dat buitenlandse clubs op het punt staan om de selectie leeg te roven. Volgens technisch directeur Martin van Geel gaat zijn telefoon amper af in de laatste week van de transferwindow.
''Ik verwacht ook niet dat er nog iets gaat gebeuren'', zegt hij in De Telegraf. Feyenoord gaat de selectie dus bijeen houden. De volgende opdracht is om de sterkhouders langer te binden. Jens Toornstra wordt op termijn uitgenodigd voor een gesprek. "Het is logisch dat we op enig moment gaan zitten met een speler over wie we tevreden zijn en die niet meer zo heel lang vastligt'', aldus Van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet doen. Voorbereiden voor zomer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denkt aan terugkeer van Vormer . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van Geel wil niet uitsluiten dat Vormer ooit terugkeert in De Kuip, al ligt dat niet meteen voor de hand. "Dat is altijd lastig, maar het is vaker gebeurd in het voetbal. Hij is een betere speler geworden,'' zegt de technisch directeur in gesprek met NUsport.nl.
Dat is echt iets heel anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi overzichtje , wie mag er weg? wie moet er blijven ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja ik heb t hele stuk gelezen, maar ook hier wordt ie weer gevraagd naar Vormer. Geeft antwoord op. Das wat anders dan denken aan :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2017 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:[..] ja ik heb t hele stuk gelezen, maar ook hier wordt ie weer gevraagd naar Vormer. Geeft antwoord op. Das wat anders dan denken aan :) Als je interviews van v Geel bekijkt, geeft hij nooit antwoord over spelers , nooit. Eigenlijk alleen als er daadwerkelijk iets van interesse is. Daar baseer ik het op dat hij hem zeker in zijn achterhoofd heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geheel nietszeggend. Vormer en Feyenoord is een koppeling die media even wil maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Komt niks van natuurlijk. Die gaat dadelijk naar een Duitse club of zo Ik zie liever de Guzman komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar