BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Waarom niet voor minimaal 10 miljoen een of andere gearriveerde linksbuiten halen met een miljoenensalaris i.p.v. een jongen van de club (die ooit heeft laten zien dat hij best kan ballen en hopelijk inziet dat hij het nu echt moet gaan laten zien) voor een prikkie?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 11:11   quote  deeplink  
Omdat we meer dan 1 speler nodig hebben...
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Omdat we meer dan 1 speler nodig hebben...
Serieus?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Serieus?
Waarschijnlijk. En een TD.
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. En een TD.
Hahaha

En nou lees ik net dat we 3 miljoen extra ontvangen vanwege bonusafspraken met Southampton over Clasie ... doe idd ook maar een nieuwe TD ;-P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 juni 2017 - 13:12   quote  deeplink  
Klaassen vs Clasie 28 miljoen vs 18 miljoen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 20 juni 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Martin:
Karsdorp verkopen voor rond de 20 miljoen
Kramer, Vejinovic, Tapia, Gustafson, Woudenberg en Verdonk verkopen
Tete, Boëtius,Larson en v Persie halen
Clasis en Fer proberen te huren

dan hebben we een goeie CL selectie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 13:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klaassen vs Clasie 28 miljoen vs 18 miljoen
Geen vergelijkbare situaties
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 13:15 schreef de bluffer het volgende:
Martin:
Karsdorp verkopen voor rond de 20 miljoen
Kramer, Vejinovic, Tapia, Gustafson, Woudenberg en Verdonk verkopen
Tete, Boëtius,Larson en v Persie halen
Clasis en Fer proberen te huren

dan hebben we een goeie CL selectie
Ik weet niet waarom ik reageer, maar kan het niet laten ...

- dat van Karsdorp is een open deur
- wie o wie gaat Kramer, Vejinovic, Gustafson, Woudenberg en Verdonk kopen dan?
- Tapia gewoon lekker nog een jaar de kans geven
- als Nelom ook vertrekt (grote kans) heb je alleen Kongolo nog als linksback, terwijl je die zeker in de CL eigenlijk centraal moet zetten. Er moet dus sowieso ook nog een linksback bijkomen!
- Tete kan naar Galatasaray maar wil naar een grotere club (en natuurlijk vinden Feyenoorders Feyenoord de grootste club, maar ik verwacht dat die snavel daar anders over denkt; daarnaast laat 020 niet nogmaals een speler voor weinig naar ons overstappen)
- Boëtius is een open deur
- Larsson als #10 dan?
- en Van Persie dan? I.p.v. Jörgensen?
- en Clasie en Fer dan? Vilhena en El Ahmadi op de bank?

Kortom, hier heeft ome Martin dus niet zo heel veel aan ... misschien kun je beter een lijstje maken met interessante spelers uit Scandinavië?
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik reageer, maar kan het niet laten ...

- dat van Karsdorp is een open deur
- wie o wie gaat Kramer, Vejinovic, Gustafson, Woudenberg en Verdonk kopen dan?
- Tapia gewoon lekker nog een jaar de kans geven
- als Nelom ook vertrekt (grote kans) heb je alleen Kongolo nog als linksback, terwijl je die zeker in de CL eigenlijk centraal moet zetten. Er moet dus sowieso ook nog een linksback bijkomen!
- Tete kan naar Galatasaray maar wil naar een grotere club (en natuurlijk vinden Feyenoorders Feyenoord de grootste club, maar ik verwacht dat die snavel daar anders over denkt; daarnaast laat 020 niet nogmaals een speler voor weinig naar ons overstappen)
- Boëtius is een open deur
- Larsson als #10 dan?
- en Van Persie dan? I.p.v. Jörgensen?
- en Clasie en Fer dan? Vilhena en El Ahmadi op de bank?

Kortom, hier heeft ome Martin dus niet zo heel veel aan ... misschien kun je beter een lijstje maken met interessante spelers uit Scandinavië?
Die wilt Martin niet, die vist uit zijn eigen bekende vijver.
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 14:18   quote  deeplink  
Nu ook weer, Kevin Diks als gerucht. Even serieus jongens, wat is dit allemaal ? Elke Jan lul die in de Eredivisie speelt of heeft gespeeld kent van Geel en (schijnt) interesse in te zijn maar een onbekende kanjer als Jorgensen lijkt er weer niet in te zitten.

Wat doet die vent + de scouting het hele jaar? Stel een supporter met verstand aan om de Eredivisie te scouten, TV kijken kan iedereen. Kan Martin + de scouting eindelijk eens ECHT scouten in het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door MMM --
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Zucht
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:21 schreef JanM het volgende:
Zucht
ELK gerucht tot nu toe zijn bekende spelers. 9 van de 10 aankopen die hij deed zijn bekende spelers. Hoe kun je dan zuchten en zeggen dat hij over een netwerk beschikt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door MMM --
analist
 analist - dinsdag 20 juni 2017 - 14:35   quote  deeplink  
Heb ik dan toch gelijk ?????????
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:27 schreef MMM het volgende:

[..]

ELK gerucht tot nu toe zijn bekende spelers. 9 van de 10 aankopen die hij deed zijn bekende spelers. Hoe kun je dan zuchten en zeggen dat hij over een netwerk beschikt?
Omdat elk gerucht tot nu toe gelul is
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Algemeen omdat noch ik noch jij dat kan beoordelen en het in beide gevallen dus simpelweg speculeren is.

Verder zijn geruchten m.i. vooral om maar veel traffic op sites te genereren en wordt er vooral vaak maar met hier in NL bekende namen gegooid om maar weer lekker veel bezoekers te trekken. (ik noem: Clasie speelt niet veel dus Feyenoord wil Clasie huren, De Guzman mag/moet weg dus F wil De Guzman terughalen, Van Rhijn vertrekt en Karsdorp wordt waarschijnlijk voor 20 miljoen of meer hahaha verkocht dus F heeft interesse in Van Rhijn en oh ja ene Diks verpietert in Italië op de bank dus is misschien wel wat voor Feyenoord)

En dat de daadwerkelijke aankopen vooral bekende spelers blijken te zijn kan met diverse factoren te maken hebben:

- Feyenoord is een Nederlandse club dus normaal gesproken met een grote(re) aantrekkingskracht op spelers uit NL

- buitenlandse spelers willen mogelijk niet naar ons land omdat we hier een Mickey Mouse competitie hebben

- en/of zijn simpelweg te duur vanwege de over het algemeen hogere salarissen in het buitenland

- Feyenoord zoekt spelers die er meteen moeten staan en de praktijk heeft uitgewezen dat dat met buitenlanders soms lang(er) duurt en/of helemaal uitblijft (ik noem Gustafson en Tapia). Met bekende spelers weet je nou eenmaal beter wat je in huis haalt en dan nog is dat absoluut geen garantie dat ze slagen (ik noem Bilal en Vejinovic)

Ik zucht omdat ik me afvraag wat het toevoegt om te suggereren dat Van Geel zijn werk niet goed doet, terwijl we helemaal niet weten wat er allemaal speelt en of er net als vorig jaar niet zo maar ineens weer een totaal onbekende verrassing uit de hoge hoed komt. Je kunt dat toch net als ik ook gewoon vol vertrouwen afwachten? Of ben je al weer vergeten waar we vandaan kwamen en dat we vorig jaar de beker en kort geleden voor het eerst sinds veel te lange tijd weer eens de titel hebben weten te pakken?

Misschien komt 'ie wel met bijvoorbeeld die Toljan van Hoffenheim voor op linksback zoals ik eerder postte of als Karsdorp idd voor de hoofdprijs verkocht is die rechtsback uit Kroatië of waar kwam die vent vandaan? Niemand die het weet, toch?

Of heb je dan liever zo'n verhaal als van Brands die meer dan een half jaar bezig is met die Mexicaan (ongetwijfeld een supertalent hoor) die voor naar gezegd wordt heel veel geld wordt aangetrokken, maar waar zegt men een fors doorverkooppercentage opzit omdat hij anders te duur was? Lijkt mij een onverantwoord risico, iig voor Feyenoord, want als zo'n jongen niet kan aarden hier breng je er een sloot geld achteraan! En tuurlijk, als het wel de volgende Romario of Ronaldo blijkt te zijn is Brands de held van Eindhoven, maar het is een hele riskante gok als je het mij vraagt ...
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Leuk voor de buitenlandse pers. "Van Geel wants Diks"
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:28 schreef MightyAce het volgende:
Leuk voor de buitenlandse pers. "Van Geel wants Diks"
Whahahahahahahahahahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omdat elk gerucht tot nu toe gelul is
Geruchten als van Rhijn geloof ik ook niet..

Diks, Ola John, Larsson en Haps kan best. Gerucht Boëtius is waar.
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Algemeen omdat noch ik noch jij dat kan beoordelen en het in beide gevallen dus simpelweg speculeren is.

Verder zijn geruchten m.i. vooral om maar veel traffic op sites te genereren en wordt er vooral vaak maar met hier in NL bekende namen gegooid om maar weer lekker veel bezoekers te trekken. (ik noem: Clasie speelt niet veel dus Feyenoord wil Clasie huren, De Guzman mag/moet weg dus F wil De Guzman terughalen, Van Rhijn vertrekt en Karsdorp wordt waarschijnlijk voor 20 miljoen of meer hahaha verkocht dus F heeft interesse in Van Rhijn en oh ja ene Diks verpietert in Italië op de bank dus is misschien wel wat voor Feyenoord)

Ik zucht omdat ik me afvraag wat het toevoegt om te suggereren dat Van Geel zijn werk niet goed doet, terwijl we helemaal niet weten wat er allemaal speelt en of er net als vorig jaar niet zo maar ineens weer een totaal onbekende verrassing uit de hoge hoed komt. Je kunt dat toch net als ik ook gewoon vol vertrouwen afwachten? Of ben je al weer vergeten waar we vandaan kwamen en dat we vorig jaar de beker en kort geleden voor het eerst sinds veel te lange tijd weer eens de titel hebben weten te pakken?

Misschien komt 'ie wel met bijvoorbeeld die Toljan van Hoffenheim voor op linksback zoals ik eerder postte of als Karsdorp idd voor de hoofdprijs verkocht is die rechtsback uit Kroatië of waar kwam die vent vandaan? Niemand die het weet, toch?

Of heb je dan liever zo'n verhaal als van Brands die meer dan een half jaar bezig is met die Mexicaan (ongetwijfeld een supertalent hoor) die voor naar gezegd wordt heel veel geld wordt aangetrokken, maar waar zegt men een fors doorverkooppercentage opzit omdat hij anders te duur was? Lijkt mij een onverantwoord risico, iig voor Feyenoord, want als zo'n jongen niet kan aarden hier breng je er een sloot geld achteraan! En tuurlijk, als het wel de volgende Romario of Ronaldo blijkt te zijn is Brands de held van Eindhoven, maar het is een hele riskante gok als je het mij vraagt ...
Maar Jan, als 9 van de 10 spelers die gehaald worden vaak uit dezelfde vijver zijn evenals de geruchten, kun je dan nog spreken dat van Geel iemand is die graag over de grenzen kijkt en spelers haalt?

quote:
- Feyenoord is een Nederlandse club dus normaal gesproken met een grote(re) aantrekkingskracht op spelers uit NL
Waarom halen PSV en 020 dan wel spelers uit Scandinavië en Zuid-Amerika?

quote:
- buitenlandse spelers willen mogelijk niet naar ons land omdat we hier een Mickey Mouse competitie hebben
Zie opmerking hierboven. PSV en 020 pakt ze wel.

quote:
- en/of zijn simpelweg te duur vanwege de over het algemeen hogere salarissen in het buitenland
Dat kan inderdaad, PSV en 020 hebben meer te besteden. Maar met een goede scouting en netwerk kun je er op tijd bij zijn.

quote:
- Feyenoord zoekt spelers die er meteen moeten staan en de praktijk heeft uitgewezen dat dat met buitenlanders soms lang(er) duurt en/of helemaal uitblijft (ik noem Gustafson en Tapia). Met bekende spelers weet je nou eenmaal beter wat je in huis haalt en dan nog is dat absoluut geen garantie dat ze slagen (ik noem Bilal en Vejinovic)
Tapia zit al jaren in Nederland. Gustafson was een gok, leek goed uit te pakken want hij kan echt wel wat maar mentaal niet sterk genoeg..

En inderdaad aan Lozano (schijnt echt een pareltje te zijn), die PSV gehaald heeft, zit een risico aan. Zo ver zijn wij nog niet.
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar Jan, als 9 van de 10 spelers die gehaald worden vaak uit dezelfde vijver zijn evenals de geruchten, kun je dan nog spreken dat van Geel iemand is die graag over de grenzen kijkt en spelers haalt?
Als alle eventueel mogelijke bekende namen al op voorhand genoemd worden en uiteindelijk wordt er eentje gehaald, dan zijn 9 van de 10 aankopen idd uit de geruchtenvijver. Maar nogmaals, ik heb Feyenoord nog nooit iets horen melden over ophanden zijnde transfers (en terecht, want dat maakt je onderhandelingspositie alleen maar zwakker) en tot nu toe schijnen ze alleen bijna rond te zijn met Boëtius en een tweede bod op Amrabat te overwegen. Of er dus wordt gedacht aan cq. onderhandeld met Van Persie, Clasie, De Guzman, John, Diks, etc. is voor ieder van ons een vraag ...

[..]

quote:
Waarom halen PSV en 020 dan wel spelers uit Scandinavië en Zuid-Amerika?
Grotere successen de laatste jaren, meer ruimte in het salarishuis, etc.
[..]

quote:
Zie opmerking hierboven. PSV en 020 pakt ze wel.
[..]

quote:
Dat kan inderdaad, PSV en 020 hebben meer te besteden. Maar met een goede scouting en netwerk kun je er op tijd bij zijn.
[..]

quote:
Tapia zit al jaren in Nederland. Gustafson was een gok, leek goed uit te pakken want hij kan echt wel wat maar mentaal niet sterk genoeg..

En inderdaad aan Lozano (schijnt echt een pareltje te zijn), die PSV gehaald heeft, zit een risico aan. Zo ver zijn wij nog niet.
Moet je nagaan, Vejinovic en Tapia zouden toch wel gewend moeten zijn aan NL en het niveau aan moeten kunnen, maar die lijken zelfs te mislukken.

Gun Pisvee wat dat betreft een enorme ketser met die Mexicaan!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 07:03   quote  deeplink  
Ik ben overigens wel tevreden over het kaliber geruchten.
Op misschien een paar na.

Jaren geleden moesten we t met een ignjatovic doen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 07:24   quote  deeplink  
Rob Jansen (zaakwaarnemer div. spelers) adviseert Feyenoord langer te wachten met spelers kopen. Clubs denken nu hoog in te zetten vanuit idee dat Feyenoord goed in de slappe was zit.

En dan dit: stel Feyenoord zou akkoord gaan met bedrag Amrabat: 4 miljoen.
Amrabat komt niet uit de verf komend seizoen....Wie heeft het dan gedaan?
MMM
 MMM - woensdag 21 juni 2017 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 20:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Als alle eventueel mogelijke bekende namen al op voorhand genoemd worden en uiteindelijk wordt er eentje gehaald, dan zijn 9 van de 10 aankopen idd uit de geruchtenvijver. Maar nogmaals, ik heb Feyenoord nog nooit iets horen melden over ophanden zijnde transfers (en terecht, want dat maakt je onderhandelingspositie alleen maar zwakker) en tot nu toe schijnen ze alleen bijna rond te zijn met Boëtius en een tweede bod op Amrabat te overwegen. Of er dus wordt gedacht aan cq. onderhandeld met Van Persie, Clasie, De Guzman, John, Diks, etc. is voor ieder van ons een vraag ...

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Moet je nagaan, Vejinovic en Tapia zouden toch wel gewend moeten zijn aan NL en het niveau aan moeten kunnen, maar die lijken zelfs te mislukken.

Gun Pisvee wat dat betreft een enorme ketser met die Mexicaan!
Het gaat niet alleen om de geruchten die er nu zijn maar ook om de aankopen van de afgelopen 6 jaar. Singh, Gustafson en Jorgensen. Heb ik ze dan allemaal?

Tuurlijk zijn successen en een groter salarishuis makkelijker onderhandelen maar je kan mij niet wijsmaken dat NIEMAND met kwaliteit niet naar Feyenoord zou willen vanuit bijvoorbeeld Scandinavië. Spelers met kwaliteit lopen daar echt wel rond

Tapia had ik wel verwacht dat dat niet veel zou worden. Vejinovic stelt me teleur, zonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 21 juni 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de geruchten die er nu zijn maar ook om de aankopen van de afgelopen 6 jaar. Singh, Gustafson en Jorgensen. Heb ik ze dan allemaal?

Tuurlijk zijn successen en een groter salarishuis makkelijker onderhandelen maar je kan mij niet wijsmaken dat NIEMAND met kwaliteit niet naar Feyenoord zou willen vanuit bijvoorbeeld Scandinavië. Spelers met kwaliteit lopen daar echt wel rond

Tapia had ik wel verwacht dat dat niet veel zou worden. Vejinovic stelt me teleur, zonde.
16/17 Jörgensen
15/16 Gustafson, Pär Hansson
14/15 Kazim
13/14 -
12/13 Pellè, Singh, Elabdellaoui
11/12 Guidetti

Verder vooral eigen jeugd en bekenden (veelal transfervrij), maar tot vorig seizoen was er natuurlijk ook geen pepernoot te besteden. Ik ben het wel met je eens dat dit mager is, maar van dit korte rijtje zijn alleen Pellè en Jörgensen een succes gebleken dus is het ook niet te begrijpen dat ALS je voor een bekende kunt kiezen (mits met vergelijkbare kwaliteiten natuurlijk en dat is nou net wat jij en ik nooit zullen kunnen beoordelen ...) dat de voorkeur heeft? Diens kwaliteiten zijn natuurlijk makkelijker te beoordelen dan door een scout, al gaat die nog zo vaak kijken naar een onbekende. Plus de risicofactor van het niet kunnen aarden heb je natuurlijk niet (of in ieder geval minder, want 'Kuipvrees' blijft een vervelend fenomeen!) met een bekende, aangezien dat òf Nederlanders zijn òf buitenlandse spelers die al bij ons of in NL gespeeld hebben.

Zo, nu stop ik maar weer met het verdedigen van Van Geel. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat deze nuances er voor zorgen dat jij en anderen voortaan minder negatief zullen zijn over Van Geel, maar wie weet ...

Hopelijk was Jörgensen vorig jaar het begin van meer verrassende aankopen van Van Geel, maar dat zullen we de komende ruim 2 maanden wel zien! Voorlopig is er nog niemand gehaald en 'alleen' Kuijt gestopt en Elia en Hahn verkocht. Blijkbaar houdt Van Geel vooralsnog zijn poot stijf als het gaat om Karsdorp, dus daar gaat hij iig voor het maximaal haalbare!

Qua geruchten wat aankopen betreft vind ik Boëtius voor weinig uit te leggen, maar heb ik twijfels of hij ons zal gaan verrassen, hoop ik vurig op de komst van Van Persie en minder vurig op de van De Guzman (wat mij betreft alleen interessant als Van Persie niet komt), vind ik Amrabat een interessante speler/investering voor de toekomst en zou ik liever Berghuis zien dan John. Diks/Van Rhijn tenslotte vind ik allebei niks en daarover zou ik dus teleurgesteld zijn, al moet ik bekennen dat ik geen idee heb hoe die het afgelopen seizoen gespeeld/zich ontwikkeld hebben ... En Clasie huren zou ik onzinnig vinden en Haps en Larsson vind ik veel te duur. Dan zou ik eerder gaan voor die Luckassen als CV/rechtsback al vraagt AZ daar ongetwijfeld ook de hoofdprijs voor en een andere linksback (Toljan!). Ben ik nog iemand vergeten?
MMM
 MMM - woensdag 21 juni 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 13:07 schreef JanM het volgende:

[..]

16/17 Jörgensen
15/16 Gustafson, Pär Hansson
14/15 Kazim
13/14 -
12/13 Pellè, Singh, Elabdellaoui
11/12 Guidetti

Verder vooral eigen jeugd en bekenden (veelal transfervrij), maar tot vorig seizoen was er natuurlijk ook geen pepernoot te besteden. Ik ben het wel met je eens dat dit mager is, maar van dit korte rijtje zijn alleen Pellè en Jörgensen een succes gebleken dus is het ook niet te begrijpen dat ALS je voor een bekende kunt kiezen (mits met vergelijkbare kwaliteiten natuurlijk en dat is nou net wat jij en ik nooit zullen kunnen beoordelen ...) dat de voorkeur heeft? Diens kwaliteiten zijn natuurlijk makkelijker te beoordelen dan door een scout, al gaat die nog zo vaak kijken naar een onbekende. Plus de risicofactor van het niet kunnen aarden heb je natuurlijk niet (of in ieder geval minder, want 'Kuipvrees' blijft een vervelend fenomeen!) met een bekende, aangezien dat òf Nederlanders zijn òf buitenlandse spelers die al bij ons of in NL gespeeld hebben.

Zo, nu stop ik maar weer met het verdedigen van Van Geel. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat deze nuances er voor zorgen dat jij en anderen voortaan minder negatief zullen zijn over Van Geel, maar wie weet ...

Hopelijk was Jörgensen vorig jaar het begin van meer verrassende aankopen van Van Geel, maar dat zullen we de komende ruim 2 maanden wel zien! Voorlopig is er nog niemand gehaald en 'alleen' Kuijt gestopt en Elia en Hahn verkocht. Blijkbaar houdt Van Geel vooralsnog zijn poot stijf als het gaat om Karsdorp, dus daar gaat hij iig voor het maximaal haalbare!

Qua geruchten wat aankopen betreft vind ik Boëtius voor weinig uit te leggen, maar heb ik twijfels of hij ons zal gaan verrassen, hoop ik vurig op de komst van Van Persie en minder vurig op de van De Guzman (wat mij betreft alleen interessant als Van Persie niet komt), vind ik Amrabat een interessante speler/investering voor de toekomst en zou ik liever Berghuis zien dan John. Diks/Van Rhijn tenslotte vind ik allebei niks en daarover zou ik dus teleurgesteld zijn, al moet ik bekennen dat ik geen idee heb hoe die het afgelopen seizoen gespeeld/zich ontwikkeld hebben ... En Clasie huren zou ik onzinnig vinden en Haps en Larsson vind ik veel te duur. Dan zou ik eerder gaan voor die Luckassen als CV/rechtsback al vraagt AZ daar ongetwijfeld ook de hoofdprijs voor en een andere linksback (Toljan!). Ben ik nog iemand vergeten?
Karig rijtje inderdaad, waarvan Pellè al afvalt omdat die dankzij de zoon van Koeman is gekomen en niet door van Geel. Als een speler in de Eredivisie van hetzelfde niveau is als dezelfde type speler uit het buitenland zou ik ook altijd voor de bekende gaan maar zoveel soeps loopt er niet rond in de Eredivisie. + Eredivisie clubs vragen belachelijke bedragen voor spelers, in Scandinavië pik je ze voor veel minder op. Jorgensen 3,5 miljoen, wist destijds niet wat ik moest verwachten maar de supporters van Kopenhagen begrepen niets van het lage bedrag.

Scandinaviërs hebben normaliter geen problemen met aanpassingen. Bij Heerenveen niet, 020 niet, hier ook niet. Op Gustafson na, maar die lijkt me mentaal ook niet helemaal sterk..

En ook de spelers qua geruchten, zouden die nou echt flink gescout zijn door Feyenoord of worden die op naam gehaald/prestaties uit het verleden? Hoe vaak hebben ze van Persie bekeken, Boëtius, Ola John?

Ik hoop dat Berghuis snel binnen komt want er moet echt weer heel veel voetbal bij in de ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door MMM --
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 20:16   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14517&abbr=feyenoordpings

Dat ziet er niet goed uit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Gevolg van t toen niet kunnen doen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Anderzijds: hoe erg is dit dan? Zal het niveau zo sterk verschillen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2017 - 21:18   quote  deeplink  
Prima toch..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Lijkt mij ook.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Maar dit jaar nog niet
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Kijk dat is nou weer raar..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Heb net de indeling gezien. Staan ze niet tussen
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Pas in 2018 als ze 1 of 2 worden, en dan in de derde klasse.(Divisie ,dus dat scheelt enorm qua niveau )
Staat overigens gewoon in het artikel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 21 juni 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Is nog helemaal niet definitief ...
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Nee inderdaad , dat staat er ook , kan nog slechter.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Enorm niveauverschil is er niet.
JanM
 JanM - woensdag 21 juni 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Maar uiteraard wel allemaal de schuld van ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 21:46   quote  deeplink  
o vast.
Tis mijlenver herkenbaar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 21:46   quote  deeplink  
maar goed. Dat is nu eenmaal het gevolg van dat we toen niet konden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juni 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:44 schreef JanM het volgende:
Maar uiteraard wel allemaal de schuld van ...
Zijn allemaal keuzes geweest ,en nee niet van van Geel.
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 21:47   quote  deeplink  
De kans is best groot dat we er helemaal niet meer bij komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juni 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:46 schreef Stylzz het volgende:
maar goed. Dat is nu eenmaal het gevolg van dat we toen niet konden
Konden echt wel ,maar hadden andere prioriteiten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Stroom je 3e divisie in, twee keer een feestje en iedereen blij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juni 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:
Over 15 jaar verdeeld dan zeker
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Konden echt wel ,maar hadden andere prioriteiten.
Ik heb laatst nog de artikelen erbij gezocht.
We misten toen ook de spelers om twee kwalitatieve elftallen op de been te brengen.
En de middelen. Spelers die op zondag mee moesten doen bij het eerste hadden dan ook op vrijdag moeten spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:
Zo ist..
JanM
 JanM - woensdag 21 juni 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog de artikelen erbij gezocht.
We misten toen ook de spelers om twee kwalitatieve elftallen op de been te brengen.
En de middelen. Spelers die op zondag mee moesten doen bij het eerste hadden dan ook op vrijdag moeten spelen.
Maar ook dat is uiteindelijk allemaal de schuld van ...

Het houdt niet op, niet vanzelf ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2017 - 21:53   quote  deeplink  
Word jij betaald door Van Geel Jan..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1430661