|
|
JanM
|
|
|
quote: KAMPIOENEN! Feyenoord I, Jong Feyenoord, A1, <19, <18, <17, ... en binnenkort ook de vrouwen natuurlijk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo zei van Geel het ja bij de tafel van Kees. Hij zag er ; ik citeer , het nut niet van in om daar ruim n miljoen aan jeugdcontracten aan te koppelen. Nou zal ik je zeggen dat is een schijntje als je daarmee 1 speler met succes per lichting van laat doorstromen en verkoopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb laatst nog de artikelen erbij gezocht. We misten toen ook de spelers om twee kwalitatieve elftallen op de been te brengen. En de middelen. Spelers die op zondag mee moesten doen bij het eerste hadden dan ook op vrijdag moeten spelen. Ja dat klopt wel,we zaten nog niet in de glorie jaren. Te weinig contract spelers ,alhoewel het raar is als je een A1 en een B1 aangevuld met reserves heb. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor, maar ik kan er slecht tegen als iemand telkens onder de gordel wordt aangevallen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 21:54 schreef JanM het volgende:[..] KAMPIOENEN! Feyenoord I, Jong Feyenoord, A1, <19, <18, <17, ... en binnenkort ook de vrouwen natuurlijk! Precies..dus HELEMAAL NIETS IN AMSTERDOM.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan blijft er idd verdomd weinig over whahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 21:55 schreef JanM het volgende:[..] Nee hoor, maar ik kan er slecht tegen als iemand telkens onder de gordel wordt aangevallen ... Okay.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 21:55 schreef JanM het volgende:[..] Nee hoor, maar ik kan er slecht tegen als iemand telkens onder de gordel wordt aangevallen ... Pffffffff farizeeër |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
april 2016: uitleg van Geel om ook 2016-2017 te kiezen voor reserve-competitie:
'Onze keuze is mede ingegeven door het feit dat wij slechts 35 contractspelers hebben en er komend seizoen naast de eredivisie- en bekerwedstrijden minimaal zes Europa League-duels gespeeld moeten worden.'
Legitiem? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 21:54 schreef van geil het volgende:[..] Zo zei van Geel het ja bij de tafel van Kees. Hij zag er ; ik citeer , het nut niet van in om daar ruim n miljoen aan jeugdcontracten aan te koppelen. Nou zal ik je zeggen dat is een schijntje als je daarmee 1 speler met succes per lichting van laat doorstromen en verkoopt.( 1 in de drie is al voldoende) Nee dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En een reserve competitie bewerkstelligt die doorstroming ook. En het niveauverschil is niet groot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, en tussen de CL en EL ook niet, zinloos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aannames met overtuiging verwarren is onmogelijk communiceren. Laat maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Postvervalser. Wordt tijd dat DE RANZIGE jou over de knie legt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat zegt u meneer Verthongen..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sorry!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2017 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:april 2016: uitleg van Geel om ook 2016-2017 te kiezen voor reserve-competitie: 'Onze keuze is mede ingegeven door het feit dat wij slechts 35 contractspelers hebben en er komend seizoen naast de eredivisie- en bekerwedstrijden minimaal zes Europa League-duels gespeeld moeten worden.' Legitiem? Het allereerste besluit was jaren eerder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ja klopt hele dag op strand gelegen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Rachid Ghezzal transfervrij oppikken zou een stunt zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Of huur Juan Iturbe 'afdwingen' bij AS Roma bij deal over Karsdorp! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juan Iturbe klinkt Italiaans voor Jan mastubeert.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Extreem gedrag , rugzakjes maar even verbieden . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk jij zal je er ook wel weer in mengen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 1 op de 3 moet slagen? Maar dat gebeurt in geen 100 jaar. Het overgrote deel is gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2017 - 00:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 1 op de 3 moet slagen? Maar dat gebeurt in geen 100 jaar. Het overgrote deel is gewoon niet goed genoeg. 1 speler in de 3 jaar staat er is al afdoende om de kosten te dekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk trouwens ook dat als je naar de lichting jeugd kijkt van de afgelopen pakweg drie jaar, dat er daar ook niet echt de noodzaak was ze in de Jupiler onder te brengen, want niet zo goed. Onder 19 van nu daar loopt wel talent. Alle 'beloften' die daar nu boven zitten zijn toch wat middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2017 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk trouwens ook dat als je naar de lichting jeugd kijkt van de afgelopen pakweg drie jaar, dat er daar ook niet echt de noodzaak was ze in de Jupiler onder te brengen, want niet zo goed. Onder 19 van nu daar loopt wel talent. Alle 'beloften' die daar nu boven zitten zijn toch wat middelmaat. Al was dat zo, Nieuwkoop was dan misschien al 2 stappen verder geweest. En wat te denken van alle reservespelers de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: aha, ik interpreteerde het anders. 1 speler per 3 jaar is normaal gesproken geen probleem. De rest van je verhaal even buiten beschouwing latend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afgelopen met de rust, zal morgen moeten vergaderen. Druk druk druk. |
|
|
|