|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schaduwlijst ligt onder zijn bed denk ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het schaduwlijstje van Martin: Kroos Ronaldo Bake Wijnaldum Sanogo Marcelo Kane Casemiro özil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch een paar goed geschreven |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sinds wanneer kun met een Laptop of PC schrijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan t wel, jij daarentegen... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Sinds 2014 vlgs mij |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 09:33 schreef de bluffer het volgende:[..] Het schaduwlijstje van Martin: Kroos Ronaldo Bake Wijnaldum Sanogo Marcelo Kane Casemiro özil Klopt. En jij gaat ze halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6 miljoen willen betalen voor Luckassen..
KNETTERGEK |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk niet dat wij dat wilden betalen. Overigens het nieuws wat naar buiten gekomen is, komt bij een fanpage bron vandaan.
Is allemaal een beetje dubieus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar ze nemen allemaal elkaar over. T begon bij een AZ fanpage. Ik zat t vanmiddag toevallig te volgen.
is echt belachelijk zelfs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar ze nemen allemaal elkaar over. T begon bij een AZ fanpage. Ik zat t vanmiddag toevallig te volgen. is echt belachelijk zelfs. Lijkt me dat AD zelf research doet ipv over te nemen van 1 of andere vage fansite? Mikos Gouka gaf aan ook deze signalen te horen.
Wat een geluk dat Luckassen niet wilt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Shake, wake & bake :)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 18:44 schreef MMM het volgende:[..] Lijkt me dat AD zelf research doet ipv over te nemen van 1 of andere vage fansite? Mikos Gouka gaf aan ook deze signalen te horen. Wat een geluk dat Luckassen niet wilt. Er is nul bron onderzoek gedaan, is echt churnalism tegenwoordig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waardeloos dat je op je telefoon tegenwoordig geen filmpjes meer kan kijken hier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV betaalde dus meer dan 6 miljoen. Misschien Feyenoord spelletje met AZ meegespeeld voor Haps |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of er staan weer eens mensen op de schaduwlijst die helemaal niet willen komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, zo negatief kan je t ook stellen, maar dat weet je pas als je gaat praten he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou , het lijkt de meest logische verklaring. Ik vind jouw stelling heel ver gezocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:19 schreef van geil het volgende:Nou , het lijkt de meest logische verklaring. Ik vind jouw stelling heel ver gezocht. Daarom ook een misschien, als hypothese. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jaja.. ze wilden gewoon geen zaken doen met Martin van Geel :p |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het trouwens 100% aantoonbaar te maken dat Feyenoord daadwerkelijk achter genoemde spelers aan zou zitten? de |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is een gerucht , maar ik zou die Wouters even in/uit de gaten houden! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat mij betreft solliciteert Pi - open deur - Air naar een nominatie als flapdrol van de week! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Pierre maakt zich oprechte zorgen. En roept dingen waar de td. zelf niet eerder op was gekomen.
Hahahahaha! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kampioen open deuren intrappen. Nog bedankt voor de doelpunten maar de analist/scout van Hooijdonk : wat een gigantische droplul ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar hij is wel de enige die het benoemd, geen enkele andere analist/journalist zegt dit vooralsnog.
Ik ben ook geen fan van hem als analist maar dit is geen slecht stuk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is toch één van de grootste open deuren die ooit opengetrapt is, dus geen andere analist of journalist 'durft' zoiets te zeggen ...
Anyway, blijkbaar wil Ruiz graag terug naar NL: https://www.voetbalprimeur.nl/transfergeruchten#rumors_ dus Martin, sla je slag en hebngel in één klap 3 versterkingen binnen! Kunnen de haters ook weer zeggen dat je alleen oude bekenden binnenhaalt ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juli 2017 - 12:35 schreef MMM het volgende:Maar hij is wel de enige die het benoemd, geen enkele andere analist/journalist zegt dit vooralsnog. Ik ben ook geen fan van hem als analist maar dit is geen slecht stuk. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juli 2017 - 12:35 schreef MMM het volgende:Maar hij is wel de enige die het benoemd, geen enkele andere analist/journalist zegt dit vooralsnog. Ik ben ook geen fan van hem als analist maar dit is geen slecht stuk. Nee, maar noemt voor zijn gemak niet de reden waarom Feyenoord zou wachten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is waar, gaat om geld natuurlijk.
Doorselecteren gaat mij te langzaam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon duidelijk zijn naar de overbodige wissels , op bokken. Maar ik denk dat Martin als de dood is voor de afschrijvingen op zijn aankopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Hebben volgens de media?? toch 1 miljoen extra i.v.m. transfer B.M. Indi. Er moet zo langzamerhand toch echt wel iets mogelijk zijn, maar ja, heb er een hard hoofd in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tja,die van Geel hé, waardeloos. |
|
|
|