|
|
van geil
|
|
|
En waarom zou dat op posities met jeugd niet kunnen ? Onze buren hebben met veel jeugd de finale gehaald in de EL. Ik vind de komst van Diks St Juste ook overbodig , hadden we zelf in kunnen vullen.Om het even recent te houden.Veel belangrijker is om te halen wat er niet is , GOALS.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 augustus 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar je kan niet risico op risico afdekken. -> RB
Verdedigers snapte ik wel. Die hadden we kwalitatief echt niet. Al had ik niet voor juste en diks gekozen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 augustus 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo bedoel ik het ook, als je dat niveau haalt, doe het dan niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je wel alleen draai je het mijn inziens over een heel andere boeg dan waar we het over hadden en dat was de mogelijk langere blessure die Jones had kunnen hebben en Vermeer die geblesseerd is. Dit kun je met alle respect naar die twee gasten daar niet mee opvangen. Dan heb je toch echt ervaring nodig in mijn ogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan maar je kan geen beleid maken op als-als. Twee prima keeper een Goed talent erachter. Dat moet gewoon voldoende zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 augustus 2017 - 19:10 schreef Stylzz het volgende:Kan maar je kan geen beleid maken op als-als. Twee prima keeper een Goed talent erachter. Dat moet gewoon voldoende zijn. Klopt maar vorig jaar deden ze precies hetzelfde toen werd Jones aangeschaft. Vanwege de blessures. Nu blijkt Jones mee te vallen maar wat als ook die langer uit de roulatie was geweest..? Ook nu is de transferwindow nog open.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 augustus 2017 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:Ja maar je kan niet risico op risico afdekken. -> RB Verdedigers snapte ik wel. Die hadden we kwalitatief echt niet. Al had ik niet voor juste en diks gekozen Waar is Knoester |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij de selectie. Mag vooralsnog niet weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 augustus 2017 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt maar vorig jaar deden ze precies hetzelfde toen werd Jones aangeschaft. Vanwege de blessures. Nu blijkt Jones mee te vallen maar wat als ook die langer uit de roulatie was geweest..? Ook nu is de transferwindow nog open.. Die Zweed ook nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tover nog eens iets Martin.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: ......Hocus pocus pilatus Kuwas, ik "wou" dat van Persie morgen in de kuip was! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De taart staat ; nu de slagroom en de kers nog. Anders wordt het een droge hap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Droge hap taart..wat lul jij dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is een taart zonder slagroom en kers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Slimme gozer jij :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of een ijshoorn zonder ijs |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O Okay doe mij maar zo'n stuk dan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Das wel een droge hap hoor.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neuken zonder klaarkomen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit daar helemaal niets op dan..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tijd begint nogal te dringen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tis nog geen 31 augustus, tiet zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Breed dragend die Martin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij hangt hem inmiddels ook breed uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk voor dit seizoen een goede Nederlands getinte selectie, heb er vertrouwen in voor een top 3 plaats. Bij een beetje mazzel en 020 koopt niet te veel echte toppers in en in psv wat zo raar blijft spelen zelfs meedoen voor landskampioenschap. echter hoop wel in de CL niet te veel decepties. Prima ingekocht Martin |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v geel heeft goed toegeslagen , die stjust zou 020 nu na sanches maar al te graag willen hebben , evenals haps , ook amrabad hebben ze nog geprobeerd te halen alleen was martin al bijna rond met fc utrecht |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook larsson zou niet mistaan bij 020 of bij die gloeilampen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ook aardig verjongd. Kuijt (37) en Elia (30) als dertigers weg en alleen maar 20-25jaar gehaald. 3 x 20 jarige 1 x 24 en 1 x 25 jarige Daarnaast nog eigen jeugd toegevoegd
De As van de basis is ouder (Jones, Arie, Eric, Karim en Nicolai allemaal 25+) Alle andere spelers 25- Voor Jones staat Bijlow klaar, Voor Karim Amrabat, CV St Juste Kortom voor de toekomst alleen een extra CV nodig. Nicolai is 26 en kan nog jaren mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door PieterBos -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Prima ingekocht. Met hoop restwaarde. Spelers die vroeger niet haalbaar zouden zijn of voor psv of 020 zouden kiezen, worden nu binnengehaald. Top. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:31 schreef piet de paler het volgende:Ik denk voor dit seizoen een goede Nederlands getinte selectie, heb er vertrouwen in voor een top 3 plaats. Bij een beetje mazzel en 020 koopt niet te veel echte toppers in en in psv wat zo raar blijft spelen zelfs meedoen voor landskampioenschap. echter hoop wel in de CL niet te veel decepties. Prima ingekocht Martin We zijn gewoon favoriet? Boven die 2. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je zoveel in hebt gekocht , ja. Minimaal CL |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Of we het redden is iets anders, maar onze selectie vind ik sterker dan die van PSV en Ajax. Vooral die laatste stelt nu echt heel weinig voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 19:17 schreef moa het volgende:Of we het redden is iets anders, maar onze selectie vind ik sterker dan die van PSV en Ajax. Vooral die laatste stelt nu echt heel weinig voor. En ik zie er nog wel een of twee vertrekken daar! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Precies en dan de hele paniek er bij, Overmars die zijn eigen graf graaft, kritiek op die RVC, Drolberg, de Ligt en Kluivert die janken over meer salaris. Het lijkt Feyenoord wel :'D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zowaar iets van humor gisteren, wel met een nerveus aangevallen koppie , maar toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 19:48 schreef moa het volgende:[..] Precies en dan de hele paniek er bij, Overmars die zijn eigen graf graaft, kritiek op die RVC, Drolberg, de Ligt en Kluivert die janken over meer salaris. Het lijkt Feyenoord wel :'D Monaco is in de race voor Dolberg. Overmars wil er 45 mln voor hebben. Hoeveel schoenen zal mevrouw Overmars onderhand hebben? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''We wilden geen samenwerking met Man. City''
Feyenoord-directeur Martin van Geel heeft uitstekende connecties bij Manchester City. De topclub uit Engeland stalt haar talenten onder andere in Nederland, maar niet in Rotterdam-Zuid.
''Guidetti was een absolute voltreffer'', legt Van Geel uit in De Telegraf. ''Maar we wilden het niet uitbouwen tot een samenwerking. Met veel huurspelers van één club bouw je niets op. Wij wilden zelf waarde creëren op het veld. Met eigen jeugd en aankopen die pasten binnen het budget van Feyenoord.''
Het beleid blijft hetzelfde qua aankoopbeleid. ''Het is eerst dicht bij huis zoeken, op de Nederlandse markt of Nederlandse spelers in het buitenland. Daarna speuren we pas verder en dan vooral in Scandinavië. Criticasters roepen: hij heeft geen netwerk. Dat is er wel, maar dit beleid is in mijn ogen het meest verstandige en het beste voor Feyenoord.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij bent ook een voltreffer Martin.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
de man van 60 miljoen..als hij al niet meer bij elkaar heeft geharkt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Martin, Een spits uit Zuid Amerika kan dat nog? Of nog steeds aan het wachten tot van Persie z'n contract laat ontbinden? Je kunt ook Gio vertellen dat ie Kramer niet perse hoeft op te stellen als Jörgensen niet kan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar serieus ik heb echt het idee dat Martin daar op gegokt heeft dat die zou komen.. |
|
|
|