|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is jou probleem..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen probleem , vindt de alom gewaardeerde Martin gewoon n EIKEL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt best n foutje maken , maar jarenlang Nelom en Kramer behouden pffffff Die andere droef toeters van hem zijn er ook nog, al zijn ze verhuurd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: A okay, dacht dat je het tegen mij bedoelde.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op dit punt scoort Martin onvoldoende. Gek eigenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tapia begreep ik wel,Gustafson ook. Alleen ja heb je hem weer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ? Tapia en Gustafson begrepen jou niet..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen Kramer begrijp ik dus niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cijfers van VI voor Roda: 3en tot 5en. Gustafson krijgt als enige een 7. Kramer trouwens een 3. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gustafson heeft bij Feyenoord 1 wedstrijd ruim voldoende gespeeld. Kennelijk is Roda zijn niveau. Kramer is ter bevestiging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 08:10 schreef FR-Henk het volgende:Gustafson heeft bij Feyenoord 1 wedstrijd ruim voldoende gespeeld. Kennelijk is Roda zijn niveau. Kramer is ter bevestiging. En speelt hij wekelijks die 7 eigenlijk..(?) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tapia begreep ik niet. Gustafson en Veijinovic weer wel. Kramer ook. Was afgetest, maar de druk om hem aan te trekken werd enorm opgevoerd. En hij was luid en duidelijk voor Feyenoord, dus hij had de gun factor. Maar het is gewoon niet geworden wat we hadden gehoopt. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald enzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan me herinneren dat van Geel idd Kramer niet de kandidaat vond. Weet echter niet meer wie er dan druk uitoefenden hem toch te halen. Of was er geen alternatief? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Volgens mij hadden we toen Kazim en was destijds iedere andere spits dan Kazim een grote vooruitgang. Alleen hadden we geen geld. Voor die 1,5 mln was Kramer een goede uitkomst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat was het. Je kunt van Geel wel verwijten dat ie ook toen niet eerder heeft gehandeld, qua spitspositie. Bovendien was Kazim geen echte spits. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond Kazim meer brengen als Kramer, maar Kazim is gewoon openlijk in de media geslacht. Daar kon ie niet mee omgaan, vind het ook zo gek niet en vertoonde daardoor een steeds meer niet te dragen gedrag. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kazim was gewoon heel slecht, eigenlijk een mislukte vleugelaanvaller. En hij had gedragsproblemen. Maar toen hij nog enige spits was richtte hij dit alleen op de tegenstander en dat was dan soms nog wel grappig. Maar toen hij de concurrentie met Kramer aan moest gaan en Kramer hem voorbij streefde, richtte hij dat gedrag naar binnen, naar de eigen selectie. Dat was minder grappig en daarom moest hij dan ook weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is pas september, maar zou toch maar eens gaan bedenken wat te doen met, Diks, Kramer,Nelom en Tapia. Anders wordt het wel een hele warmer zomer met de verhuurde clowns erbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 23:09 schreef van geil het volgende:Het is pas september, maar zou toch maar eens gaan bedenken wat te doen met, Diks, Kramer,Nelom en Tapia. Anders wordt het wel een hele warmer zomer met de verhuurde clowns erbij. Per direct ontbinden..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeg het maar , ze zijn al een beetje in die staat he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De grootste blunder Daar zijn Immers nelom Kramer Diks en consorten nog speldenknopjes bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te makkelijk Op een enkeling na |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diks, Nelom, Bilal, Kramer.
Gekocht of verlengd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is altijd zo. Waar je zwak bent vallen de blessures |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Joh! Hoe lang roepen we dat al |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mist geen spits. Je mist een speler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We missen wel een spits..maar ik snap waar je naar toe wilt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hoeft de spits positie niet in te vullen inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nic.
|
|
|
Wat zou het kosten om van Bronckhorst af te kopen en van Marwijk te halen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou t gewoon niet doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwaar overschat die Martin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft een fout gemaakt, meerdere blessures kun je nooit met dezelfde patronen opvangen. Verder opportunisme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens heeft veel geïnvesteerd. Maar er ging ook nogal wat weg. |
|
|
|