|
|
Phyrexian
|
|
|
Het stoppen van Kuijt is niet goed opgepakt. Kuijt was een alleskunner, kon overal spelen/invallen. Ook als spits. Nu heb je daar alleen Kramert. Oke, en Vente, maar die reken ik nog niet echt mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 12:24 schreef Phyrexian het volgende:Het stoppen van Kuijt is niet goed opgepakt. Kuijt was een alleskunner, kon overal spelen/invallen. Ook als spits. Nu heb je daar alleen Kramert. Oke, en Vente, maar die reken ik nog niet echt mee. Dit was een zekerheid vooraf dat dit een handicap zou worden. Idem Kramer Bila en Nelom. Diks , vooruit, dat kan gebeuren, maar de eerste 4 vond en vind ik onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Er is deze transferperiode denk ik veel te veel op de komst van van Persie gefocust, als 2de spits. Ze hadden hier een plan B voor moeten hebben en een andere 2de spits aan moeten trekken. Kramer is prima als invaller voor de laatste 20 minuten, niet als speler om mee te beginnen. Als Jorgenson uitvalt dan moet je dat aanhouden. Desnoods ga je dan 4:4:2 spelen en schakel je alleen de laatste 20 minuten over op 4:3:3 met Kramer er in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 12:48 schreef windoweyes het volgende:Er is deze transferperiode denk ik veel te veel op de komst van van Persie gefocust, als 2de spits. Ze hadden hier een plan B voor moeten hebben en een andere 2de spits aan moeten trekken. Kramer is prima als invaller voor de laatste 20 minuten, niet als speler om mee te beginnen. Als Jorgenson uitvalt dan moet je dat aanhouden. Desnoods ga je dan 4:4:2 spelen en schakel je alleen de laatste 20 minuten over op 4:3:3 met Kramer er in. Mijn gedachte ook.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, en mits goed uitgevoerd hoef je er dan nog niet eens zoveel op achteruit te gaan als Jorgenson uitvalt, gezien het materiaal dat we hebben. Op het middenveld hebben we El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Amrabat en Larsson, voor de aanval Boètius, Berghuis en Larsson. Op eredivisieniveau zou je dan met deze taktiek en opstelling alsnog van ieder team moeten kunnen winnen. Ook van ajaks en psv. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 12:58 schreef windoweyes het volgende:[..] Ja, en mits goed uitgevoerd hoef je er dan nog niet eens zoveel op achteruit te gaan als Jorgenson uitvalt, gezien het materiaal dat we hebben. Op het middenveld hebben we El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Amrabat en Larsson, voor de aanval Boètius, Berghuis en Larsson. Op eredivisieniveau zou je dan met deze taktiek en opstelling alsnog van ieder team moeten kunnen winnen. Ook van ajaks en psv. Inderdaad ook van ajaks en psv. Super behendige aanval met die drie spelers voorin.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat Gio dit leest, ook analisten zeggen dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , maar dan moet eerst Larsson wedstrijdfit zijn en een beetje op niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na de interesse in Luckassen, die godzijdank niet wilde, is hem weer een RAMP bespaard gebleven in de persoon van Janssen.
Ik hoop dat Martin afgelopen dinsdag weer goed heeft opgelet en heeft gezien dat het niks is. Dit is een Bulykin, een Vleminckx. Leuk half jaar bij AZ, enige goede periode op normaal niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wordt nu steeds duidelijker. Op zich snap ik de interesse wel, want nergens scoor je zo makkelijk als in de eredivisie. En daar moeten we t toch doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 - 08:48 schreef MMM het volgende:Na de interesse in Luckassen, die godzijdank niet wilde, is hem weer een RAMP bespaard gebleven in de persoon van Janssen. Een ramp vind ik nog wel meevallen. Janssen kan nog steeds topscoorder worden op eredivisieniveau. En hij had het Europees beter gedaan dan Kramer, denk ik. Dat neemt niet weg dat ik de voorkeur aan Jorgensen geef, uiteraard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Janssen is echt niet goed genoeg.. Koning buitenspel, traag, niet sterk in de lucht. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch is het de beste Nederlandse spits van dit moment. Dost is juist een Kramer 2 qua type. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 1 doorgebroken ??? hij vergeet er nogal wat .pakt even een selectief groepje . Hardleers en star.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het grootste talent Frenkie de Jong bijvoorbeeld kwam tot wasdom in de Jupiler .. 31 wedstrijden 6 goals. En draait nu vrijwel moeiteloos mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kluivert , van de Beek , Nouri de Ligt etc etc allemaal Jupiler league gespeeld De Ligt ging bijna vanuit de Jupiler League Oranje in. Die speelde maar n paar wedstrijden bij de senioren. Dat zijn er al 6 ,, en er zijn er nog veel meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 - 16:39 schreef van geil het volgende:Kluivert , van de Beek , Nouri de Ligt etc etc allemaal Jupiler league gespeeld De Ligt ging bijna vanuit de Jupiler League Oranje in. Die speelde maar n paar wedstrijden bij de senioren. Dat zijn er al 6 ,, en er zijn er nog veel meer. Die zijn er wat mij betreft nog niet. De Ligt is overgewaardeerd, Kluivert is een draver met weinig rendement, van de Beek is middelmaat. Omdat ze bij ajaks spelen, hebben ze al snel een aura van supertalent. Kijk eens naar Dolberg, die heeft misschien 5 uitstekende wedstrijden gespeeld en raakt al meer dan een half jaar geen knikker meer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat er niet om wat jij en ik er van vinden . Lees even terug. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van geel zegt dat er één doorgebroken is en jij stelt dat het er minimaal zes zijn. Dat waag ik dus te betwijfelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 - 16:34 schreef van geil het volgende:[..] 1 doorgebroken ??? hij vergeet er nogal wat .pakt even een selectief groepje . Hardleers en star. Dit zegt hij,, hij pakt het groepje waarvan er eentje doorbrak.. De lichting ervoor en zeker erna vernoemd hij niet om bovenstaande reden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar wie vind jij dan echt doorgebroken..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doorgebroken zoals bedoeld in de context zoals v Geel zegt zijn alle spelers die het eerste halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Juist niet, hij zegt dat alleen Bazoer echt doorgebroken is en die speelt nu bij Wolfsburg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zit ik met die namen er naast op dit moment. Maar dan schiet me bijvoorbeeld wel Klaassen te binnen En Tete , Riedewald ?, ja ook , even opgezocht , dat zijn er ook al drie in 2 minuten als niet kenner van 020.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die hebben toch nauwelijks Jupiler gespeeld? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tete 25 wedstrijden , dat is best veel.. das is alvast 25 wedstrijden op zijn clubniveau , en het clubsysteem. De andere kijk ik even Dit is overigens een prima voorbeeld, een transfer vanuit de Jupiler league ( en niet "vanaf de bank") , want speelde nauwelijks meer in het eerste, en stond recent in de basis van Oranje. Dus is daar aardig op niveau gebleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Riedewald 19, Klaassen slechts 6. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word net als Willem ook moe van al die kut smoesjes en verdraaiingen van feiten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja alleen zonder Kuyt waren we geen kampioen geworden. Had het dit jaar dan niet gegaan met dezelfde centen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jo , hierboven zegt hij dat helemaal niet wil meedoen , maar bijna gedwongen word. Zie link Stylzz Heeft ook niets met geld te maken Hij is er gewoon tegen en ziet er het nut niet van in. Dat zei ik al vaker, en toen bij de tafel van Kees gesproken werd van een blunder, zei hij ineens ik heb er geen geld voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb hem even opnieuw geplakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T allereerste besluit was kosten. Maar dat is vijf jaar terug ofzo |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is denk ik ook beetje bluf. Aanbod deelname Jupiler league is al verlopen namelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar hij spreekt over een gedwongen deelname volgend jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Competitievervalsing van de Jupiler league, gewoon met je borst vooruit zeggen dat Feyenoord er zich niet voor leent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In beeld bij de KNVB :) Bron VI |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ze hebben Gudde al. Poten af van de Van Geeltjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het enige wat je hem kan verwijten is het niet aankopen van een nummer 10, die word nu gemist achter/voor Toornstra.
Qua aankopen begreep ik ze allemaal wel, op Diks na. En die blijkt ook echt niet goed genoeg..
Verder vind ik de selectie gewoon sterk. Dat de honger weg is bij sommige en vorm gigantisch ver gezakt is kun je een TD niet verwijten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 10:17 schreef MMM het volgende:Het enige wat je hem kan verwijten is het niet aankopen van een nummer 10, die word nu gemist achter/voor Toornstra. Qua aankopen begreep ik ze allemaal wel, op Diks na. En die blijkt ook echt niet goed genoeg.. Verder vind ik de selectie gewoon sterk. Dat de honger weg is bij sommige en vorm gigantisch ver gezakt is kun je een TD niet verwijten. Eens, we hebben een goede selectie..Het is aan de trainer om de puzzelstukjes goed te leggen (en ze goed te laten voetballen. Daar heb ik iets minder vertrouwen in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 10:17 schreef MMM het volgende:Het enige wat je hem kan verwijten is het niet aankopen van een nummer 10, die word nu gemist achter/voor Toornstra. Qua aankopen begreep ik ze allemaal wel, op Diks na. En die blijkt ook echt niet goed genoeg.. Verder vind ik de selectie gewoon sterk. Dat de honger weg is bij sommige en vorm gigantisch ver gezakt is kun je een TD niet verwijten. Ik denk dat je een spits en een verse linksback vergeet . 99 procent van Nederland vond Kramer en Nelom allang ongeschikt. En ook Bilal had in mijn ogen ververst moeten worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 10:17 schreef MMM het volgende:Het enige wat je hem kan verwijten is het niet aankopen van een nummer 10, die word nu gemist achter/voor Toornstra. Qua aankopen begreep ik ze allemaal wel, op Diks na. En die blijkt ook echt niet goed genoeg.. Verder vind ik de selectie gewoon sterk. Dat de honger weg is bij sommige en vorm gigantisch ver gezakt is kun je een TD niet verwijten. Ik vind dat Kramer ook weg had gemoeten. En een plaatsvervanger daarvoor in de plaats. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 14:05 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat je een spits en een verse linksback vergeet . 99 procent van Nederland vond Kramer en Nelom allang ongeschikt. En ook Bilal had in mijn ogen ververst moeten worden. Ja precies! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 14:05 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat je een spits en een verse linksback vergeet . 99 procent van Nederland vond Kramer en Nelom allang ongeschikt. En ook Bilal had in mijn ogen ververst moeten worden. Eens hoor. Al snap ik best dat je in 1 zomer niet investeert in 2 linksbacks.
Kramer en Bilal ook mee eens. Echter kiest Gio steeds voor Bilal.. Terwijl hij er nu 3 voor zich heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 14:16 schreef MMM het volgende:[..] Eens hoor. Al snap ik best dat je in 1 zomer niet investeert in 2 linksbacks. Kramer en Bilal ook mee eens. Echter kiest Gio steeds voor Bilal.. Terwijl hij er nu 3 voor zich heeft. Verversing hoeft niet altijd geld te kosten. Je kunt ook weer eens naar jeugd kijken of transfervrije spelers. Ook jonge Jupiler league spelers. Altijd gokjes natuurlijk , maar van bovenstaande wisten we het al zeker. |
|
|
|