|
|
MMM
|
|
|
Ik had Nelom ook weggedaan en Malacia de kans gegeven. Maar denk ook dat Gio dat niet aandurft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jullie kunnen alles benoemen maar Kramer had weggemoeten. Had dan castaignos of deggens gehaald |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat maakt niet zoveel uit omdat Jorgensen de beste nr 10 zou zijn uit de selectie. Dan kan je veel spitsen gebruiken behalve type Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay maar ik ken ene deggens niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die van Utrecht denk ik:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deggens van Utrecht..(?????) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of misschien Dessers..d:-))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jep ,en ik weet dat hij soms op de bank zit maar vind hem veel beter dan Kramer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de spits van Zouaven 7 ook beter dan Kramer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat v Geel naar de knvb gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhmmmm..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oogt soepeler in de benen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze houdt de bal wel aan de voet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Jullie kunnen alles benoemen maar Kramer had weggemoeten. Had dan castaignos of deggens gehaald Castaignos is het ook niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Salaris zal het struikelbrok zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij VI ; het gerucht van Geel KNVB op voordracht van Gudde wordt sterker. Unanieme toevoeging ; Gudde is zo'n beetje de enige die met de , ik citeer, achterbakse arrogante klootzak kan werken. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Had toch 6 miljoen voor haller neergelegd. Wat een ijskoude is dat zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6 miljoen voor een 2e spits? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 november 2017 - 22:26 schreef van geil het volgende:Bij VI ; het gerucht van Geel KNVB op voordracht van Gudde wordt sterker. Unanieme toevoeging ; Gudde is zo'n beetje de enige die met de , ik citeer, achterbakse arrogante klootzak kan werken. Kan wel zijn, maar wel onze achterbakse klootzak. Dus tengels af! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, en je kunt selectief citeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er kan in ieder geval niemand zeggen dat zijn aankopen niet getest worden en geen speeltijd krijgen. Dat de meesten het af testen nabij zijn is een ander verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer , Bilal , zijn 100 procent duidelijk. Gustafson valt ook niet op, en Veji lijkt ook einde verhaal. Tapia wordt het ook niet. Toornstra kan een transfer ook vergeten, tenzij er een wonder gebeurt. Diks is geen echte aankoop maar wel een misser. St Juste komt nog te kort maar kan net als Larsson wat worden. Amrabat is een groot vraagteken, net als Boetius. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoek op in woordenboek: de meesten.
Toornstra is al eerder terug gekomen uit slechte periode. En Haps is reeds afgetest? En Berghuis is geen aankoop? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 06 november 2017 - 18:43 schreef van geil het volgende:Kramer , Bilal , zijn 100 procent duidelijk. Gustafson valt ook niet op, en Veji lijkt ook einde verhaal. Tapia wordt het ook niet. Toornstra kan een transfer ook vergeten, tenzij er een wonder gebeurt. Diks is geen echte aankoop maar wel een misser. St Juste komt nog te kort maar kan net als Larsson wat worden. Amrabat is een groot vraagteken, net als Boetius. Boetius is geen vraagteken voor mij... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VI van Geel KNVB wordt serieus . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Qua salaris kan ik het me niet voorstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Qua backup wel want die zit nu niet meer bij Feyenoord maar bij de knvb |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zit nu alleen schijnbaar , dat klopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is ook wel gezond om te vernieuwen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien is het wel tijd ja |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had een vertrek een jaar eerder als scenario verwacht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ten Hag maakt gehakt van van Geel. Iemand die hem gelijk geeft of van Geel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind die voetbalpyramide competitievervalsing |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Blunder van de eeuw, die we nu al merken . En dat wordt nog veel en veel erger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, van Geel is hierin te principieel geweest. Zo. Next. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We lullen hier uren over een gemiste penalty of een wedstrijdje. En dit heeft betrekking op vele seizoenen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reinste competitievervalsing. Als t nu alleen jeugd was wat je mee laat doen, prima. Maar de ene week speelt Telstar tegen 020 zonder al te veel selectiespelers. De volgende week speelt NEC tegen 020 en moeten ze tegen een half jeugdelftal aangevuld met de helft eerste elftal spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat om het doel, het is/was de bedoeling een zo hoog mogelijk opleidingsniveau te scheppen in Nederland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tevens heb je een perfect herstel programma voor geblesseerden en bankzitters. PSV 020 en AZ profiteren hier optimaal van en lopen reuzenstappen uit/in op ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heb je ook bij een normale beloftencompetitie. Op deze manier win je er aan de ene kant wat van en de andere kant hol je uit. |
|
|
|