|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ook...Bottegin bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vilhena en El Ahmadi zou ik het vertrek ook niet van tegen houden. Bij El Ahmadi gaan de jaren tellen dus als ie nog ergens naartoe wil is het zijn laatste kans. Als ie zijn carriere bij Feyenoord wil afsluiten ook prima, maar het moment komt dichterbij dat ie niet meer onbetwist is. En misschien is dat er al een tijdje. Vilhena speelt nu al lang bij Feyenoord, maar is nog steeds niet constant. Misschien dat voor zowel hem als Feyenoord daarom een nieuwe omgeving het beste is.
En met die twee evt weg is er ruimte voor ook wat creatieve spelers op het middenveld en in de selectie. En iemand als Amrabat kan die rol die zij hebben wel opvullen denk ik. Of Toornstra. Tapia is er ook nog voor die posities. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karim is nog de vraag. Vorig jaar rol van waterdrager, toen met Clasie ook. In dit team bepalende rol. Ligt hem niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onderhandelen met Leo Beenhakker . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lastig dit ; op Studio Sport lozen ze geen spelers . Waar haal je nu je inspiratie vandaan ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin ik mail: denk goed naar over Van Persie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb gesproken met zijn vrouw. Het gaat door. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Harde werker hoor die van Geel.. Elke dag op de club he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Behalve als hij elders is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verkoop Nelom vandaag nog aan Alaves. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft zijn zaakjes prima op orde, hoeft niet te handelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prins carnaval en Pinokkio zijn er niets bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 en PSV scouten heel Zuid-Amerika af en wij kunnen de MvG-Bingo kaart er weer bij pakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Transfer RvP staat hier los van. Maar soms mag het allemaal wel wat onvoorspelbaar zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de rest zijn we blijkbaar niet op zoek toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een Zuid Amerikaan uit Duitsland kan dan ineens weer wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die clubs hadden lang niet met al die zuid-Amerikanen groot succes, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daarnaast doe je samen met een kring aan zaakwaarnemers erom heen. Kosten waar Feyenoord nog geen potten in kan breken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft daar ook geen scouts dacht ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, die heeft van Geel afgeschaft . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Altijd op zoek blijven naar goede spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wegbezuinigd volgens mij. Plus het beleid werd Nederlands of Scandinavisch toch? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heeft ook te maken met het kostenplaatje wanneer je iemand uit Z-A haalt toch? Hebben die niet een minimum salaris of onkosten vergoeding? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ayoub? Prima speler voor Utrecht maar gaat hij Feyenoord verder helpen?
Donder je TV eens uit en ga scouten. Eredivisie loopt niet veel meer rond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer eenzelfde type , wat een waanzin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ik denk wel dat er veel weg zal gaan nu op t middenveld. Maar goed, van mij hoeft t niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Linkspoot, vind ik wel een plus. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik vind het juist een goede aankoop, technisch begaafd, goed schot, werkt hard.. En hij is nog maar 23.. Snap niet dat mensen dit een matige aankoop vinden.
Van mij mag hierna verder Labyad nog komen van utrecht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de geest van van Persie... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Volgens mij is het zelfs helemaal geen aankoop. Hij komt transvrij over in de zomer. Wat dat betreft is het sowieso een goede zet, waar je je geen buil aan kunt vallen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
T.o.v. Vilhena geen achteruitgang, lijkt me. Laatstgenoemde zal wel vertrekken. Zit geen rek meer in. Is gratis dus kan alleen maar meer geld opbrengen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 - 20:29 schreef kuipje het volgende:Ik vind het juist een goede aankoop, technisch begaafd, goed schot, werkt hard.. En hij is nog maar 23.. Snap niet dat mensen dit een matige aankoop vinden. Van mij mag hierna verder Labyad nog komen van utrecht Ik ben niet zeker maar was die niet op weg naar Amsterdam ? Ik las ergens dat Ten Hag hem mee wilde nemen maar ik weet alleen niet hoever dat waar was . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 - 20:29 schreef kuipje het volgende:Ik vind het juist een goede aankoop, technisch begaafd, goed schot, werkt hard.. En hij is nog maar 23.. Snap niet dat mensen dit een matige aankoop vinden. Van mij mag hierna verder Labyad nog komen van utrecht Twijfel of hij een stap hoger kan. Bij Utrecht goede speler.
En weer geen scorende middenvelder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede voetballer, 23 jaar, transfervrij. En een veel betere versie van Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar