|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerenveen en Ado hadden eerder ook al interesse. Daar hoor je nooit meer wat van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of ze komen terug met die eenarmige keeper, transfervrij, dat wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De enige soort van logische naam is Reza |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als een kind in de snoepwinkel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bordje broccoli op schoot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En trainer met visie halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin kijkt z'n ogen uit, wat een heerlijke zomer zal het worden voor hem. Zoveel transfervrije Eredivisie spelers. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2018 - 10:37 schreef MMM het volgende:Martin kijkt z'n ogen uit, wat een heerlijke zomer zal het worden voor hem. Zoveel transfervrije Eredivisie spelers. Reza, Unnerstall, Maher en natuurlijk Bruins halen ;-P |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Willem heeft Ödegaard al benoemd, dat scheelt weer een hoop tijd voor Martin.. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is alleen niet haalbaar denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor huren wellicht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien misschien. Denk dat Real een stapje hoger gaat zoeken dan eredivisie misschien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2018 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien misschien. Denk dat Real een stapje hoger gaat zoeken dan eredivisie misschien? Die zullen het lijstje van Martin niet afpakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 2 goals en 1 assist geloof ik bij Heerenveen. Poeh poeh |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die keeper doet het goed maar 1e keeper bij ons? Vraag ik me af
De rest nooit halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zou hem met Bijlow en Jones kunnen laten strijden om de plek van eerste keeper. Ervan uitgaande dat Vermeer niet meer terugkomt. Tis op zich wel aantrekkelijk omdat ie transfervrij is. Kan je je centen in creativiteit voorin en op het middenveld steken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje Duitse professionaliteit kunnen we wel gebruiken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je zou hem met Bijlow en Jones kunnen laten strijden om de plek van eerste keeper. Ervan uitgaande dat Vermeer niet meer terugkomt. Tis op zich wel aantrekkelijk omdat ie transfervrij is. Kan je je centen in creativiteit voorin en op het middenveld steken. Jones gaan we toch geen kans meer geven lijkt me? Die moet duidelijk gemaakt geworden dat hij zich moet focussen voor rol als 2e keeper.
Ik zou Bijlow verhuren maar veel zijn het daar niet mee eens. Dus er moet een 1e keeper bij met kwaliteit omdat de relatie tussen Gio en Vermeer stuk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er moet een redelijke gelijkwaardige keeper bij die duidelijk is dat eigen jeugd nu eerst een kans krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal ook wel moeten, de centjes zijn aardig op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En geld creëren met verkoop van b.v. Vilhena gaat je ook niet helpen op korte termijn maar die zal zelf natuurlijk wel eens verder willen kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:03 schreef VVout het volgende:Er moet een redelijke gelijkwaardige keeper bij die duidelijk is dat eigen jeugd nu eerst een kans krijgt. Turnbull is transfervrij, Engelse keeper met pl ervaring... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja en het seizoen er op weer ere divisie zeker, mafketull. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 - 10:10 schreef MMM het volgende:[..] Jones gaan we toch geen kans meer geven lijkt me? Die moet duidelijk gemaakt geworden dat hij zich moet focussen voor rol als 2e keeper. Ik zou Bijlow verhuren maar veel zijn het daar niet mee eens. Dus er moet een 1e keeper bij met kwaliteit omdat de relatie tussen Gio en Vermeer stuk is. Zie hem ook niet zo gauw een eerste keeper meer, maar ik bedoel gewoon dat je de beste van die 3 laat spelen. En de kans dat Jones dat is, is niet zo groot, maar hij kan evt nog wel bruikbaar zijn. Of je laat hem gaan, ook prima, maar dan moet je wellicht nog een extra keeper halen.
En Bijlow kan je evt verhuren, maar wellicht dat ie al goed genoeg is, kan ik niet zo beoordelen van zo'n afstand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow en Vermeer kunnen er niets van. Omdat Jones eerste keeper is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2018 - 10:37 schreef MMM het volgende:Martin kijkt z'n ogen uit, wat een heerlijke zomer zal het worden voor hem. Zoveel transfervrije Eredivisie spelers. Hij kon er niet op wachten , nam alvast een voorschotje . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, luchtfietserij is voor hen aan de verre zijlijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verdient het net als Gio om komende zomer door de voordeur te vertrekken. Tijd voor een frisse wind! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
100% eens.
Er hangt ook nu te veel negativisme om beide heen, dat zorgt ervoor dat voor een groot deel al hun beslissingen/aankopen al vooraf bekritiseerd worden. Dat is zonde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees net van de Oude (Roda) over Gustafson. Kan slecht omgaan met tegenslag. Deel van een leger spelers in een prijsklasse waarin het mee- of tegen kan zitten. Feyenoord kan zich hele dure jongens niet permitteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel hoor, zeker als het die middelmaat betreft.voor 30 miljoen had je er 3 gehad. Dan kun je beter meer jeugd doorschuiven , en daarnaast een paar echte versterkingen halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 09:53 schreef Stylzz het volgende:100% eens. Er hangt ook nu te veel negativisme om beide heen, dat zorgt ervoor dat voor een groot deel al hun beslissingen/aankopen al vooraf bekritiseerd worden. Dat is zonde. Ik wil ze allebij nog 1 seizoen de kans geven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 10:39 schreef van geil het volgende:Jawel hoor, zeker als het die middelmaat betreft.voor 30 miljoen had je er 3 gehad. Dan kun je beter meer jeugd doorschuiven , en daarnaast een paar echte versterkingen halen. Even he, het ging er om een bredere basis te hebben, gezien CL verplichtingen. Dat er spelers niet uit de verf komen, is een risico. Maar speelt Neres bij 020 zo geweldig, kosten 12 miljoen?
En jeugd....Krijgen die wel voldoende kans? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia verlengd tot 2023 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waardeloze TD hebben we toch hè ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wie weet , Nelom begon ook prima. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. wat een lekkere zelfkastijding weer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je zou idd (bijna?) gaan denken dat er mensen zijn die eigenlijk hopen dat iedere aankoop / verlenging op een mislukking uitdraait! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is gewoon een grappige reactie op jouw onzin. 13.32
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hou op, ik kom niet meer bij van het lachen ;-P |
|
|
|