|
|
Barabas
|
|
|
Waar lees je dat er niets deugt? Heb ik niet geschreven... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:31 schreef van geil het volgende:jij maakt er van dat er niets deugd. dat zeg ik nergens. dus neem aan dat bovenstaande niet voor mij is bestemd Dus zeker ook voor jou bestemd...
Snap best dat er mensen zijn die zich er niet in kunnen vinden, maar wat ik daar zei was zo gek nog niet.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: n voorbeeldje.
kritiek hebben op punten zegt niet dat hij op moet rotten. dan was er bv geen speler over geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kritiek hebben is wat anders als niet meer zien zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind de meeste kritiek ongefundeerd omdat wij niet (kunnen) weten wat hij er allemaal van weet. Inhoudelijk dan hè. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:40 schreef Barabas het volgende:Ik vind de meeste kritiek ongefundeerd omdat wij niet (kunnen) weten wat hij er allemaal van weet. Inhoudelijk dan hè. en mijn grootste ktitiek is en was dat hij dat zelf heeft opgeroepen door voortdurend te schermen met n adequate schaduwlijst. wat achteraf n verlanglijstje bleek te zijn dat niet doorgelicht was. toen daar de kritiek op kwam, gooide hij ineens t roer om met voorbeelden als doordacht beleid voeren etc. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het komt op mij een beetje makkelijk en goedkoop over. Niet respectvol naar de vakman die hij is. Zijn CV spreekt duidelijk vóór hem. Nu is het ff zo dat we allemaal teleurgesteld zijn door de wedstrijd tegen Besiktas, maar wat zegt dat nou over het functioneren van Van Geel? Niets, als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:43 schreef van geil het volgende:[..] en mijn grootste ktitiek is en was dat hij dat zelf heeft opgeroepen door voortdurend te schermen met n adequate schaduwlijst. wat achteraf n verlanglijstje bleek te zijn dat niet doorgelicht was. toen daar de kritiek op kwam, gooide hij ineens t roer om met voorbeelden als doordacht beleid voeren etc. Via de journalisten.... randmongolen met een drang naar het scoren... van een primeur. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laat je niet opnaaien door die gasten en steun Martin! Jij houdt toch ook van deze club? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee hoor, uit zijn eigen mond. ik zal twee voorbeelden geven. wie was de spits op van geel zijn lijstje dan? waar hij diverse keren op hamerde ruim voor het binnenhalen van Rutten. wie? in ieder geval niet Dost, want ik heb Rutten diverse keren horen zeggen dat dat ZIJN wens was. Wie was de vervanger voor Janmaat op zijn lijstje dan??? de Australier die nu pas (ja nu pas , want was tranfervrij!)er bij is? Neen ook die kwam van Rutten , uit zijn Twente periode. dus. tot nu n blanco lijstje. tenzij Boula bovenaan stond .als prioriteit. AMEN> |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je maakt je echt te druk over details meneer Van Geil.
Als er een miljoen ontevreden fans zijn dan ga je misschien ook wel een bepaalde druk voelen. Misschien zeg je dan ook wel iets onhandigs of verkeerds op het juiste moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:nee hoor, uit zijn eigen mond. ik zal twee voorbeelden geven. wie was de spits op van geel zijn lijstje dan? waar hij diverse keren op hamerde ruim voor het binnenhalen van Rutten. wie? in ieder geval niet Dost, want ik heb Rutten diverse keren horen zeggen dat dat ZIJN wens was. Wie was de vervanger voor Janmaat op zijn lijstje dan??? de Australier die nu pas (ja nu pas , want was tranfervrij!)er bij is? Neen ook die kwam van Rutten , uit zijn Twente periode. dus. tot nu n blanco lijstje. tenzij Boula bovenaan stond .als prioriteit. AMEN> Ik denk dat Martin van Geel gedacht heeft de spelers pas na de 2de week in augustus te gaan slijten aan andere clubs. Dat heeft ie onderschat vermoed ik zo ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:nee hoor, uit zijn eigen mond. ik zal twee voorbeelden geven. wie was de spits op van geel zijn lijstje dan? waar hij diverse keren op hamerde ruim voor het binnenhalen van Rutten. wie? in ieder geval niet Dost, want ik heb Rutten diverse keren horen zeggen dat dat ZIJN wens was. Wie was de vervanger voor Janmaat op zijn lijstje dan??? de Australier die nu pas (ja nu pas , want was tranfervrij!)er bij is? Neen ook die kwam van Rutten , uit zijn Twente periode. dus. tot nu n blanco lijstje. tenzij Boula bovenaan stond .als prioriteit. AMEN> Ben het in grote delen eens met van Geil. van Geel gedraagt zich als een td die pas ná het weggaan van de sterkhouders op spelersjacht gaat. Al eerder opgemerkt dat het verhaal Dost (wel/niet haalbaar) niet van goed huiswerk getuigt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ben het in grote delen eens met van Geil. van Geel gedraagt zich als een td die pas ná het weggaan van de sterkhouders op spelersjacht gaat. Al eerder opgemerkt dat het verhaal Dost (wel/niet haalbaar) niet van goed huiswerk getuigt. Goed bezig beste Martin, laat die kleptomanen maar lekker zeiken. Daar zijn ze goed in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: van Geel is ook goed bezig geweest, maar deze zomer moet ie het echt laten zien. Dat valt tot nog toe niet mee.
Was getekend, De Kleptomaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klaas Lukas..(?), nee ken ik niet.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Misschien is van Geel het gezeik zat en gaat ie zelf solliciteren bij Napoli |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stop dat afzeiken dan eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met terugwerkende kracht +1. Klinkt helder. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
Lijkt erop op dat van geel alleen aan het schuld saneren is terwijl dat niet meer toppioriteit heeft. Wat wel toppioriteit heeft is dat we het eens leuk in europa gaan doem en echt voor het kampioenschap gaan. Daarvoor dienen echter ook de broodnodigen aankopen daarbij kun je niet altijd elk dubbeltje 10 x om blijven draaien. ACTIE. koop die guidetti gewoon voor 5 miljoen die over 2 jaar het dubbele waard is. Kom op toon lef nu er weer iets te besteden is. Tenslotte gaat voetbal niet om saneren als niet nodig is. Maar wij supporters willen actie op het veld. Trouwens we kunnen niet telkens opnieuw blijven bouwen met jongeren wat telkens geen kampioenschap. Ed. oplevert . KOPEN waar indien nodig en niet treuzelen ! Van geel zelf is alweer blij met de 5e plaats blijkt uit interviews. Denk dat van geel eens wakker moet worden geschut uit die saneringsdroom en het tijd wordt voor echte resultstaten. Ja van geel is momenteel de zwakste schakel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee actie op de blef, vond het wel leuk staan maar je had het al aangepast, okay.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste Martin: het belangrijkste is
1 Om Jordy Clasie in de kuip te houden
2 Voor a.s. woensdag een zeer goeie scorende spits binnen te halen
verder doet U uw werk zeer goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dank U..
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 12:53 schreef echte nummer10 het volgende:Lijkt erop op dat van geel alleen aan het schuld saneren is terwijl dat niet meer toppioriteit heeft. Nou, volgens mij heeft Van Geel al lange tijd overal lijntjes uit staan. Nederland, België, Duitsland, Spanje, Argentinië en waarschijnlijk nog veel meer landen/clubs. Dus wel degelijk topprioriteit vóór 1 september. Maar wel wachten op de juiste deal(s).
quote:Wat wel toppioriteit heeft is dat we het eens leuk in europa gaan doem en echt voor het kampioenschap gaan. Klopt, maar CL kunnen we vergeten en voorronde EL is later. Daarom zo lang mogelijk wachten totdat je één of twee goede deals kunt maken. Nu betaal je nog de hoofdprijs; misschien kun je straks wel Dost en Guidetti halen voor 8/10 mln. En eind augustus komen ook nog spelers van de Europese grootmachten vrij, die verhuurd mogen worden. Dus niet de waan van de dag laten regeren, maar vasthouden aan je strategie. Laat de rest maar lullen, Martin snapt het.
quote:koop die guidetti gewoon voor 5 miljoen die over 2 jaar het dubbele waard is. Kom op toon lef nu er weer iets te besteden is. Ja joh, meteen kopen, snel medisch testen en direct opstellen. Over 2 jaar het dubbele waard? Of over 2 jaar vanwege zijn fitheid misschien wel afgeschreven. Niet vergeten dat hij maanden niet gespeeld heeft en een zeer ernstige blessure heeft gehad. Nogmaals: zorgvuldigheid boven snelheid is de juiste keuze. En op 1 september komt die spits echt wel.
quote:Van geel zelf is alweer blij met de 5e plaats blijkt uit interviews. Denk dat van geel eens wakker moet worden geschut uit die saneringsdroom en het tijd wordt voor echte resultstaten. Nou, nee. Volgens mij gaf hij aan dat Feyenoord momenteel qua salaris nog steeds achter PSV, Ajax, Twente en zelfs Vitesse komt. Dat is een feit en daar is geen speld tussen te krijgen. Doelstelling 5e plaats is dus echt onzin. En saneren was eerste voorwaarde om de club weer in de top mee te laten draaien. Nu inderdaad tijd voor resultaten, maar dan wel zonder dezelfde financiële fouten te maken.
quote:Ja van geel is momenteel de zwakste schakel Euhhh, nee dus....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door Joeyyy -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin Martin 020 komt er aan ze willen Guidetti |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bode Bode 020 gaat er aan Ze treffen Zwolle.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: Lekker blijven twijfelen martin tot er geen goede spits meer over is. O ja van beukering is misschien dan nog beschikbasr |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 13:27 schreef de bluffer het volgende:Beste Martin: het belangrijkste is 1 Om Jordy Clasie in de kuip te houden 2 Voor a.s. woensdag een zeer goeie scorende spits binnen te halen verder doet U uw werk zeer goed Voor woensdag? Hij mag toch niet mee doen ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dat weet ik, maar dan blijft de ploeg rustig als ze weten dat er een zeer goeie scorende spits met naam bij gekomen is, en Jordy niet weg gaat |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja dat weet ik, maar dan blijft de ploeg rustig als ze weten dat er een zeer goeie scorende spits met naam bij gekomen is, en Jordy niet weg gaat Nou als Jordy weg wil dan kunnen we Ziyech en/of Toornstra halen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat wil Rutten niet. (rijnmond) heel andere types en hij wil t middenveld intact houden. zeker alleen de samenvattingen gezien de laatste jaren. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:16 schreef van geil het volgende:[..] Dat wil Rutten niet. (rijnmond) heel andere types en hij wil t middenveld intact houden. zeker alleen de samenvattingen gezien de laatste jaren. tuurlijk wordt dat gezegd , je gaat niet zeggen dat je een van je beste middevleders kwijt wil maar diep in zijn hard weet hij dat het voor feyenoord niet slecht uitkomt , toornstra ,ziyech, en of mokotjo terug halen en geld overhouden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:16 schreef van geil het volgende:[..] Dat wil Rutten niet. (rijnmond) heel andere types en hij wil t middenveld intact houden. zeker alleen de samenvattingen gezien de laatste jaren. Laat Feyenoord eerst maar eens zorgen dat er een fatsoenlijke spits komt ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 23:19 schreef freduc het volgende:[..] tuurlijk wordt dat gezegd , je gaat niet zeggen dat je een van je beste middevleders kwijt wil maar diep in zijn hard weet hij dat het voor feyenoord niet slecht uitkomt , toornstra ,ziyech, en of mokotjo terug halen en geld overhouden Nee, zo ging t niet .als Clasie weg zou gaan.zeker geen type Toornstra maar n verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel: 'Logisch dat de club op mij vertrouwt'
Een seizoen lang streed Feyenoord om deelname aan de Champions League. En toen het zover was, stond er een elftal dat thuis kansloos verloor van Besiktas. Voor de return in Istanbul van vanavond (woensdag) pareert technisch directeur Martin van Geel de kritiek. Over Fred Rutten ('Hij is overal van op de hoogte'), Jordy Clasie ('Hij blijft'), zijn beleid ('Ik laat me niet opjagen') en de toekomst: 'Op 1 september staat er gewoon weer een kwalitatief sterk Feyenoord.'
Een dag na de nederlaag tegen Besiktas (1-2) stapte Martin van Geel de kleedkamer binnen van Feyenoord. De technisch directeur was boos. Hij had zijn spelers na afloop zien klagen voor de cameras van FOX Sports. Jordy Clasie, zijn aanvoerder, opende het bal, nog in wedstrijdtenue op het veld: 'Jammer dat de club niet op tijd nieuwe spelers heeft gecontracteerd zodat we de Champions League kunnen halen.' Lex Immers, de vice-captain, deed ook mee: 'We zijn met Graziano Pellè vijftig competitiegoals kwijtgeraakt, ik verwacht op korte termijn wel versterking.' Ruben Schaken, tegen wil en dank rechtsback in het duel met de Turken, was nog het meest kritisch: 'De directie heeft niet goed geanticipeerd. Feyenoord heeft veel geld verdiend met transfers en nog niks gekocht, maar in de Champions League had de kassa óók gerinkeld.' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en als de andere spelers voor de camera hadden gemogen hadden ze hetzelfde gezegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wel, misschien niet. Jouw stelling wel heel makkelijk gesteld geile.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 op 3 . zou toch gek zijn als dat de rest er totaal anders over denkt. Maar goed, kritiek op van Geel is uit den boze op dit forum. beter makkelijk Schaken afzeiken. terwijl Immers en Clasie hetzelfde zeiden |
|
|
|