|
|
van geil
|
|
|
Zal sterk afhangen van de verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan hebben we een gigantisch probleem. Selectie is nu al niet op orde, laat staan wanneer er sterkhouders vertrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima toch , dan is alles gelijk duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Druk aan het scouten ! Bij Putten . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan beter eens gaan werken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Martin blijft wachten tot de prijzen gaan zakken, echter je krijgt dan niet de subtopper die we nodig Hebben. Ik vrees met grote vrees dat we weer te lang wachten. Die spits van Peru was toch interesse in ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lig nog op het strand aan de costa.. Is zojuist daar een bultrug gespot dus Annet is er ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat moet 'ie dan? Wees blij dat er bijvoorbeeld niet al een andere spits gekocht is! Geldt bijvoorbeeld ook voor de keepers: als er geen clubs komen voor Vermeer en Jones is het maar goed dat er niet al een andere keeper is aangetrokken.
De opruiming is in volle gang: Nelom weg! Verdonk en Schuurman uit de selectie gezet! Hamer, Vejinovic, Gustafson en Bilal verkocht! Hansson mag verhuurd worden.
Hopelijk zijn ze achter de schermen druk bezig met een LCV, rechtsback, een vervanger voor El Ahmadi en een linksbuiten:
Bijlow
? - Van Beek/St. Juste - ? - Haps
Clasie? - Larsson - Vilhena/Ayoub
Berghuis - Jørgensen/RvP - ?
Of als Larsson toch de linksbuiten wordt:
Bijlow
? - Van Beek/St. Juste - ? - Haps
Clasie? - Ayoub - Vilhena
Berghuis - Jørgensen/RvP - Larsson |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rechtsback, linker centrale verdediger, middenvelders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet? Want?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie?
St. Juste is geen rechtsback, hoop nog steeds op Nieuwkoop maar lijkt blessuregevoelig.
Van der Heijden is middelmaat, wie verder als linkspoot?
El Ahmadi weg, Vilhena waarschijnlijk weg. Tapia en Amrabat middelmaat.
Tussenjaar maar weer zonder aankopen.
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 20:58 schreef MMM het volgende:Wie? St. Juste is geen rechtsback, hoop nog steeds op Nieuwkoop maar lijkt blessuregevoelig. Van der Heijden is middelmaat, wie verder als linkspoot? El Ahmadi weg, Vilhena waarschijnlijk weg. Tapia en Amrabat middelmaat. Tussenjaar maar weer zonder aankopen. Eens wat betreft benodigde aankoop van een rechtsback en een LCV! Vilhena zie ik nog wel een jaar (of langer) blijven dus moet er alleen een vervanger voor El Ahmadi gehaald worden. Clasie zou ik een goeie optie vinden. Ayoub mag het van mij laten zien als #10, maar ook Larsson en RvP zouden daar kunnen spelen (en Toornstra hebben we natuurlijk ook nog). Zonder aankoop van een goeie linksbuiten verwacht ik Larsson echter daar:
Bijlow (Jones?/Vermeer?/Ten Hove)
? (Nieuwkoop) - Van Beek/St. Juste (Geertruida) - ? (Vd Heijden/Knoester) - Haps (Malacia)
Clasie? (Amrabat/Wehrmann) - Ayoub (Toornstra/Kökçü) - Vilhena (Tapia)
Berghuis (Toure) - Jørgensen/RvP (Vente) - Larsson (Boëtius?/El Hankouri) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk bij de jeugd is denk ik wat Leuv bedoeld. Hij heeft dan een punt! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar met
Bijlow
Nieuwkoop - Geertruida - Knoester - Haps
Wehrmann - Kökçü - Vilhena
Toure - Vente - El Hankouri
worden we sowieso geen derde!
En jeugd en Gio ????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 10:37 schreef JanM het volgende:[..] Eens wat betreft benodigde aankoop van een rechtsback en een LCV! Vilhena zie ik nog wel een jaar (of langer) blijven dus moet er alleen een vervanger voor El Ahmadi gehaald worden. Clasie zou ik een goeie optie vinden. Ayoub mag het van mij laten zien als #10, maar ook Larsson en RvP zouden daar kunnen spelen (en Toornstra hebben we natuurlijk ook nog). Zonder aankoop van een goeie linksbuiten verwacht ik Larsson echter daar: Bijlow (Jones?/Vermeer?/Ten Hove) ? (Nieuwkoop) - Van Beek/St. Juste (Geertruida) - ? (Vd Heijden/Knoester) - Haps (Malacia) Clasie? (Amrabat/Wehrmann) - Ayoub (Toornstra/Kökçü) - Vilhena (Tapia) Berghuis (Toure) - Jørgensen/RvP (Vente) - Larsson (Boëtius?/El Hankouri) Vilhena gaat vrees ik.
Ayoub is geen 10 Jan, dat is gewoon een centrale middenvelder. Heeft van de 172 wedstrijden bij Utrecht er 18 gespeeld als nummer 10. Die word dus absoluut niet voor die plek gehaald.
Clasie twijfel, die word niet snel meer de oude vrees ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie gaat Van Geel halen voor El Ahmadi ik hoop wel weer zo'n topper liefst uit het buitenland |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 14:23 schreef de bluffer het volgende:Wie gaat Van Geel halen voor El Ahmadi ik hoop wel weer zo'n topper liefst uit het buitenland Amrabat en Wehrmann |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: We hebben doelpunten nodig. Dat is het grootste probleem. We hebben middenvelders en verdedigers genoeg. En ik hoop toch echt dat wanneer er iemand vertrek aanvulling vanuit de jeugd gaat komen.
Vilhena-> Burger El Ahmadi-> Wehrmann Kokcu om te laten wennen en van Persie (uitgaande dat hij op 10 speelt) zo af en toe te vervangen als 10. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 14:41 schreef Leuv het volgende:[..] We hebben doelpunten nodig. Dat is het grootste probleem. We hebben middenvelders en verdedigers genoeg. En ik hoop toch echt dat wanneer er iemand vertrek aanvulling vanuit de jeugd gaat komen. Vilhena-> Burger El Ahmadi-> Wehrmann Kokcu om te laten wennen en van Persie (uitgaande dat hij op 10 speelt) zo af en toe te vervangen als 10. Eens maar je kan niet verwachten dat dat de bovenstaande 3 jeugdspelers er meteen staan als basisspeler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 14:41 schreef Leuv het volgende:[..] We hebben doelpunten nodig. Dat is het grootste probleem. We hebben middenvelders en verdedigers genoeg. En ik hoop toch echt dat wanneer er iemand vertrek aanvulling vanuit de jeugd gaat komen. Vilhena-> Burger El Ahmadi-> Wehrmann Kokcu om te laten wennen en van Persie (uitgaande dat hij op 10 speelt) zo af en toe te vervangen als 10. Hoe heet die linksbuiten ook alweer?Die grote uit de A1 ? Laat die Larsson en Boëtius maar een beetje wakkerschudden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst moeten verkopen voordat we kunnen kopen is droevig natuurlijk na een titel en CL geld. Dat krijg je van jarenlang middelmaat binnenhalen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vraag of t moeten is of een keuze is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 12:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoe heet die linksbuiten ook alweer?Die grote uit de A1 ? Laat die Larsson en Boëtius maar een beetje wakkerschudden. Bedoel je Mo El Hankouri? Heeft bij Willem II nou ook niet bepaald de pannen van het dak gespeeld ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De middelmaat-kaart trekken is natuurlijk veel leuker ;-P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met huidige selectie moet er al versterkt worden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik rij ook liever in een Ferrari dan een Fiat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Plek 4.
Als we weer om plek 3 willen spelen is deze selectie te doen ja. Ligt eraan hoe hoog je de lat legt.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 15:20 schreef JanM het volgende:[..] Bedoel je Mo El Hankouri? Heeft bij Willem II nou ook niet bepaald de pannen van het dak gespeeld ... Nee Toure bedoelde ik.. Maar ik vond van wat ik gezien heb van Mo El Hankouri helemaal niet slecht hoor. Ging tot aan t gaatje bij Willem 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 16:18 schreef MMM het volgende:[..] Plek 4. Als we weer om plek 3 willen spelen is deze selectie te doen ja. Ligt eraan hoe hoog je de lat legt. Als je die investeringen wilt doen, zal je wat geld moeten creëren. Dus dan moeten EL, Tonny en Nico alle drie weg En dan moet je maar kijken wat je kunt halen.
Voor t budget wat er nu is, gok ik dat je niets opschiet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Toure bedoelde ik.. Maar ik vond van wat ik gezien heb van Mo El Hankouri helemaal niet slecht hoor. Ging tot aan t gaatje bij Willem 2 Toure zit (nog?) niet bij de selectie voor volgend jaar volgens mij ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 16:18 schreef MMM het volgende:[..] Plek 4. Als we weer om plek 3 willen spelen is deze selectie te doen ja. Ligt eraan hoe hoog je de lat legt. Motivatie en teamplay, individuele kwaliteit is meegenomen maar niet beslissend dus kan je gerust ook gewoon kampioen worden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 16:18 schreef MMM het volgende:[..] Plek 4. Als we weer om plek 3 willen spelen is deze selectie te doen ja. Ligt eraan hoe hoog je de lat legt. Met een goeie LCV erbij moet je toch een heel eind kunnen komen met dit elftal?
Bijlow
Janmaat - St. Juste - ????? - Haps
Clasie - RvP - Vilhena
Berghuis - Jørgensen - Larsson
Moet RvP natuurlijk wel heel blijven en Larsson het aanzienlijk beter gaan doen dan vorig seizoen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 17:20 schreef JanM het volgende:[..] Met een goeie LCV erbij moet je toch een heel eind kunnen komen met dit elftal? Bijlow Janmaat - St. Juste - ????? - Haps Clasie - RvP - Vilhena Berghuis - Jørgensen - Larsson Moet RvP natuurlijk wel heel blijven en Larsson het aanzienlijk beter gaan doen dan vorig seizoen! Indd want ik zie de mensen wel klagen over Boëtius maar die zie (ondanks de pijn in mijn ogen)liever dan bolletje Larsson |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat niet is zou moeten komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Martin middelmaat , naar de realiteit. Martin light. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha dat is geen versterking voor de top 3 en EL |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 21:00 schreef MMM het volgende:[..] Eens maar je kan niet verwachten dat dat de bovenstaande 3 jeugdspelers er meteen staan als basisspeler. Dat wordt dan geen top 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 15:20 schreef JanM het volgende:[..] Bedoel je Mo El Hankouri? Heeft bij Willem II nou ook niet bepaald de pannen van het dak gespeeld ... we moeten wel in de top 3 komen en plaatsen voor de groepsfase EL |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar een fiat kan je betalen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, volgens mij is er heus wel wat geld. Maar liever wat uitgeven dmv inkomsten transfer. Verstandig lijkt me. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|