|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha zo is dat ,maar blijft een doelstelling he ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Positief benaderen idd.. :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we dan de EL gewoon winnen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou mooi zijn maat ,maar lijkt mij onwaarschijnlijk met deze doelstelling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is best stil in de zomer van de waarheid. ik las vaak dat deze zomer (en de zomers ervoor)echt het meetpunt zou zijn. Maar goed , er kan nog van alles gebeuren. Wat een beetje tegenzit is dat het vuurwerk al snel afgestoken wordt. De Supercup , EL en de competitie komen er aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Selectie is bijna klaar. We gaan meedoen. En worden 3e. Met de welzijnswerker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jorgensen zal weg moeten. Anders belandt hij 100% op de bank, krijgt schorsingen of raakt langdurig geblesseerd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:Jorgensen zal weg moeten. Anders belandt hij 100% op de bank, krijgt schorsingen of raakt langdurig geblesseerd Vente, Jorgensen en Persie laat die daar nou maar hun plezier vinden, dan komt het weer helemaal goed. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij moet op zoek naar een dynamische centrale verdediger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Knoester, Jan Arie en wat als Haps weer fit is en Malacia gewoon sterk speelt. Zou je Haps daar niet kunnen proberen. Zou weer schelen als je de zaak zou kunnen oplossen met de mensen die je hebt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee. Stoppen met switchen van posities van spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel uit zorgen: ''Het loopt volledig uit de hand, alles draait om geld'' 21 juli 2018 | 15:59 - Voetbal International
Martin van Geel heeft de voetbalwereld in de afgelopen jaren zien veranderen. De technisch manager van Feyenoord is bezig aan zijn 24ste seizoen in zijn functie in het betaalde voetbal.
"Melayro Bogarde is de vierde spelers die we sinds mijn komst vroeg kwijtraken. Met vijf zelfopgeleide spelers die mededen in de Champions League tegen Napoli, dacht ik een mooi visitekaartje te hebben voor de talenten en hun zaakwaarnemers. Er gebeurt nu iets heel zorgwekkends. Tahith Chong, Rodney Kongolo, en Joshua Zinkzee gingen nog naar United, City en Bayern. Maar nu gaat Bogarde naar Hoffenheim. Hof-fen-heim!", is Van Geel duidelijk.
"Het helpt allemaal niet meer in deze wereld, waar alles draait om geld", vervolgt hij. "Het loopt volledig uit de hand. Het is vechten tegen de bierkaai. Het is toch allemaal niet meer uit te leggen? Het ergste is nog dat we onze clubs naar Manchester City en Chelsea jagen, omdat ze van de top en subtop geen spelers meer kunnen huren."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja het zoiets als de buurtsuper vs. de jumbo of interspar. moeilijk lijkt mij het idd. om een oude grote naam met weinig middelen hoog te houden. en spelers aan zich te binden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het een beetje gejank. Zirkzee heeft maar 1 seizoen bij Feyenoord gespeeld en door Feyenoord weggekaapt bij Ado. Chong is zo'n beetje hetzelfde verhaal. En volgens mij zit er ook nog een verhaaltje aan Bogarde. Ja ook 1 jaartje Feyenoord. Vind niet dat je dan over eigen opgeleid mag spreken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval geen Feyenoord hart. Een beetje het geval van Lexie met een ooievaar op zijn rug, komt puntje bij paaltje kan je mijn rug op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 17:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind het een beetje gejank. Zirkzee heeft maar 1 seizoen bij Feyenoord gespeeld en door Feyenoord weggekaapt bij Ado. Chong is zo'n beetje hetzelfde verhaal. En volgens mij zit er ook nog een verhaaltje aan Bogarde. Ja ook 1 jaartje Feyenoord. Vind niet dat je dan over eigen opgeleid mag spreken. De normaal een beetje media schuwe Martin is volop in het nieuws. Hij komt met verklaringen over tegenvallende transfergelden die binnenkomen , trots op zijn selectie, zaken prima voor elkaar , geen geld voor transfers in tegenstelling tot PSV en 020(waarom , prima voor elkaar toch?)nu weer een verdedigende verklaring over spelers die te vroeg weggaan . Ik begin meer en meer te denken dat er intern nogal kritiek is. En dat hij de media op de hand wil krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 18:52 schreef van geil het volgende:[..] De normaal een beetje media schuwe Martin is volop in het nieuws. Hij komt met verklaringen over tegenvallende transfergelden die binnenkomen , trots op zijn selectie, zaken prima voor elkaar , geen geld voor transfers in tegenstelling tot PSV en 020(waarom , prima voor elkaar toch?)nu weer een verdedigende verklaring over spelers die te vroeg weggaan . Ik begin meer en meer te denken dat er intern nogal kritiek is. En dat hij de media op de hand wil krijgen. speciaal voor jou doet mvg dat. feyenoord staat weer op zichzelf, maar wil niet zeggen dat ze 10tallen miljoen hebben te spenderen. Hij gaf eerder al aan stukjes schulden af te willen lossen en in feyenoord city spenderen. dit doet hij met een deel van het spelers budget. Hij heeft frustratie, ondanks veel te investeren in de jeugd en talent, veel belovende spelers bijna niet te houden zijn vanwege grotere clubs met veel vermogen. niks aan te doen. denk eerder dat de media altijd opzoek is naar sensatie nieuws en eerder bij de zure supporter aanklopt om van geel zijn positie te verzwakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 18:00 schreef VVout het volgende:In ieder geval geen Feyenoord hart. Een beetje het geval van Lexie met een ooievaar op zijn rug, komt puntje bij paaltje kan je mijn rug op. Ondanks die Ooievaart op z'n rug zeg hij nog steeds dat Feyenoord de mooiste club is waarvoor hij gespeeld heeft. Niet in verste verte niet te vergelijken met die pikkies uit de "jeugdopleiding".
Dat hij geen al te beste 10 was is weer een ander ding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 19:14 schreef igor korneev het volgende:[..] speciaal voor jou doet mvg dat. feyenoord staat weer op zichzelf, maar wil niet zeggen dat ze 10tallen miljoen hebben te spenderen. Hij gaf eerder al aan stukjes schulden af te willen lossen en in feyenoord city spenderen. dit doet hij met een deel van het spelers budget. Hij heeft frustratie, ondanks veel te investeren in de jeugd en talent, veel belovende spelers bijna niet te houden zijn vanwege grotere clubs met veel vermogen. niks aan te doen. denk eerder dat de media altijd opzoek is naar sensatie nieuws en eerder bij de zure supporter aanklopt om van geel zijn positie te verzwakken. Ik voel me vereerd , al denk ik niet dat hij het voor mij doet:) Wil wel even kwijt , dat je net als wat anderen hier, denkt dat v Geel over de financiën van Feyenoord gaat . Dat is natuurlijk niet zo, hij krijgt zijn jeugd transfer en salaris pot, en moet daar het maximale uithalen , alle overige is niet aan hem , qua gelden . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 19:14 schreef igor korneev het volgende:[..] speciaal voor jou doet mvg dat. feyenoord staat weer op zichzelf, maar wil niet zeggen dat ze 10tallen miljoen hebben te spenderen. Hij gaf eerder al aan stukjes schulden af te willen lossen en in feyenoord city spenderen. dit doet hij met een deel van het spelers budget. Hij heeft frustratie, ondanks veel te investeren in de jeugd en talent, veel belovende spelers bijna niet te houden zijn vanwege grotere clubs met veel vermogen. niks aan te doen. denk eerder dat de media altijd opzoek is naar sensatie nieuws en eerder bij de zure supporter aanklopt om van geel zijn positie te verzwakken. Blijft een feit dat hij niet moet zeuren over die spelertjes die nu weggaan nauwelijks bij Feyenoord hebben gespeeld, en zelf door Feyenoord zijn weggekaapt elders. Hij spreekt over eigen jeugd wat feitelijk niet echt waar is. Waarschijnlijk daarom lachen de uefa en de knvb zijn klaagzang wel weg? Hij zeurt over tegenwoordig draait alles om geld terwijl hij er net zijn klaagzang ook alleen maar financieel beter van wil worden.
Het zou indd beter zijn voor clubs als Feyenoord dat er maatregels genomen mogen worden. Maar zeg dan dat Feyenoord er financieel op vooruit wil gaan als een speler vertrekt |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
een zakenman probeert het altijd mooier te verkopen. wat in dit geval voor het belang van feyenoord is, dus ik zie het probleem niet als supporter zijnde.
van geil, gudde heeft ook zijn credits verdient idd. wat dat betreft. van de jong kan ik nog niet oordelen. maar heb het idee dat van geel nu wel de meeste macht heeft binnen feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De manier waarop deze jeugdspelers weggekaapt worden kun je vraagtekens bij zetten. Ouders worden gepaaid met een baan, en een huis in het land waar de kinderen heengaan. In weze kinderhandel. Die Zirkzee heeft nog nooit in het eerste meegespeeld dus hij heeft nog nooit een kans gekregen en zo zijn er meer. Die Wehrman viel ook niet op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 09:45 schreef piet de paler het volgende:De manier waarop deze jeugdspelers weggekaapt worden kun je vraagtekens bij zetten. Ouders worden gepaaid met een baan, en een huis in het land waar de kinderen heengaan. In weze kinderhandel. Die Zirkzee heeft nog nooit in het eerste meegespeeld dus hij heeft nog nooit een kans gekregen en zo zijn er meer. Die Wehrman viel ook niet op. Gisteren die Zirkzee zien voetballen met zijn 17 jaar oud voor Bayern. Het ligt wat mij betreft ook aan Feyenoord. Die jongen had zwart op wit een bevestiging moeten krijgen dt hij op 16 jarige leefijd had gedebuteerd in Feyenoord 1. Voor Chong hetzelfde, had die 3 miljoen voor het nieuwe stadion in hun gestoken en je had 3 jaar later 10 tallen miljoenen kunnen bijschrijven. Daarbij had het legioen genoten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 14:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gisteren die Zirkzee zien voetballen met zijn 17 jaar oud voor Bayern. Het ligt wat mij betreft ook aan Feyenoord. Die jongen had zwart op wit een bevestiging moeten krijgen dt hij op 16 jarige leefijd had gedebuteerd in Feyenoord 1. Voor Chong hetzelfde, had die 3 miljoen voor het nieuwe stadion in hun gestoken en je had 3 jaar later 10 tallen miljoenen kunnen bijschrijven. Daarbij had het legioen genoten. Idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel pleit voor nieuwe competitie: ''De piramide moet vandaag nog instorten''
Martin van Geel stelt dat de KNVB een nieuwe reservecompetitie op de maandagavond moet invoeren. "Een sterke tweede elftallen-competitie met de beste clubs", zo omschrijft de Feyenoord-directeur.
Momenteel spelen de jeugdploegen van onder meer Ajax, PSV, AZ, FC Utrecht en Vitesse in de Eerste Divisie en amateurklassen. "De promotie en degradatie tussen profs en amateurs, de reden waarvoor die hele piramide is bedacht, is er nooit gekomen. Het merendeel van de profclubs doet er ook niet aan mee. Het is toch allemaal niet meer uit te leggen?", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International.
Van Geel ziet veel negatieve effecten voor de Eredivisie. "Het ergste is nog dat we onze clubs naar Manchester City en Chelsea jagen, omdat ze van de top en subtop geen spelers meer kunnen huren. Want die stellen de talenten nu op in de eerste divisie en amateurklassen."
Van Geel denkt dat er wel wat te halen valt met een maandagavondcompetitie. "Zet daar dan FOX Sports op met allerlei interviews er omheen. Maak een mooie entourage. Feyenoord 2 tegen Ajax 2. Ik voorspel je dat die competitie dik beter gaat scoren dan de Eerste Divisie op vrijdagavond. De piramide moet vandaag nog instorten."
Vorige bericht VIDEO | Feyenoord toont veerkracht en speelt gelijk tegen Fenerbahçe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. T bijna faillissement van toen laat nog steeds sporen na. Waar Ajax bijvoorbeeld wel hun talenten kunnen houden, kunnen wij dat niet. Neem nog wat directie besluiten mee de afgelopen jaren die verkeerd uitgepakt hebben of anders dan gedacht en dan is dit de realiteit.
Hopen dat t beter wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zeker. Verders vind ik wel dat het totaal niet klopt dat belangrijke jeugdelftallen van profclubs in verschillende competenties spelen. Is slecht |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ik proef bij van geel en een aantal dragende spelers wel goede wil dit jaar. Heb wel vertrouwen in dit seizoen, ben erg benieuwd.
Ik hoop dat feyenoord city genoeg aantrekkingskracht heeft om martin zijn geld en energie die erin gestopt is tot een succes te maken. Gelukkig ook nog geen rampscenario met leegloop van jeugdspelers. Wat dat betreft is de keuze voor een aantrekkelijkere accommodatie te begrijpen qua inzet van van geel. Dit niet doen kan inderdaad betekenen dat Feyenoord zijn status als prima leerschool zou gaan verliezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch had je vroeger meer last van de Jehova zondags dan tegenwoordig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij elke zucht kloppen ze aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had voor Jorgensen ook een goed wk geweest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 17:04 schreef Stylzz het volgende:Tja. T bijna faillissement van toen laat nog steeds sporen na. Waar Ajax bijvoorbeeld wel hun talenten kunnen houden, kunnen wij dat niet. Neem nog wat directie besluiten mee de afgelopen jaren die verkeerd uitgepakt hebben of anders dan gedacht en dan is dit de realiteit. Hopen dat t beter wordt. Verhaal van Van Geel vind ik niet zo verkeerd. 2e elftallen tegen elkaar is ook meer bekende spelers tegen elkaar. Meer weerstand, commercieel meer interessant. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Feyenoord supporters zijn nog veel erger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die bellen niet aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die roepen netjes door de brievenbus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ krijgt waarschijnlijk 24 miljoen voor Jahanbakhsh.
Let je op, Mart? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar is niet tegenaan te boxen , AZ heeft naam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee hoor. Die hebben nog het fatsoen om te remmen als jij op een zebrapad loopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|