BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 juli 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:21 schreef ar het volgende:

[..]

Nee hoor.
Die hebben nog het fatsoen om te remmen als jij op een zebrapad loopt.
Hahaha
ar
 ar - zondag 22 juli 2018 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Wordt niks daar.
Kunnen wij hem dadelijk weer huren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 09:51   quote  deeplink  
Emil Hansson kwam jarenlang uit voor Feyenoord, maar heeft dit seizoen de tijdelijke overstap gemaakt naar RKC Waalwijk. Bij Feyenoord zag het er niet naar uit dat hij veel minuten zou gaan maken in het eerste.

Hij zou dan ook vooral uitkomen voor de beloften, maar dat zag Hansson niet zitten. ''Dat komt niet in een echte competitie uit. Dan speel je een heel jaar vriendschappelijke wedstrijden. Je raakt er ook uit beeld voor de Noorse jeugdselecties'', begint hij realistisch in het Brabants Dagblad.

Hij ziet dat de eerste divisie sterker is dan ooit. ''Bovendien is de eerste divisie met clubs als FC Twente, Roda JC en Sparta er een stuk sterker op geworden. De weerstand is groot. Daar kun je alleen maar veel van leren", constateert Hansson, die ook nog een verbeterpunt ziet voor hemzelf. ''Ik moet alleen nog meer gaan scoren.''
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 13:30   quote  deeplink  
precies dit,
onderstreept van Geels gelijk dat het een zielloos gedoe is om met jong feyenoord niet te kunnen promoveren in de huidige constructie.
Soort vakantie bal.

Als Clasie komt, heb ik er een goed gevoel bij, de4nk dat deze baas gaat vlammen.
Toch maar even een jaar salaris door betalen en daarna je voor ruim 10 miljoen verkochte speler gratis terug halen. Duimen voor van Geel, zou weer een klapper zijn.
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 13:37   quote  deeplink  
Martin van Geel kijkt met verbazing hoe snel de voetbalwereld in de afgelopen jaren is veranderd. Ook over hoe snel trainers tegenwoordig op straat worden gezet is de technisch manager van Feyenoord duidelijk.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"De kritische benadering maakt het werk niet eenvoudig. Eerst waren alleen de hoofdtrainers aan de beurt, nu liggen de hoofden van directeuren net zo goed op het hakblok", begint Van Geel in Voetbal International. "Ik verbaas mij dikwijls over mensen die in het maatschappelijk leven hun sporen hebben verdiend, maar in een raad van commissarissen van een voetbalclub zich ineens anders gaan gedragen en na een paar nederlagen posities ter discussie stellen."

Zelf stond Van Geel in 2016 ter discussie. "Wat als we de finale hadden verloren? Dan had ik hier nu misschien niet gezeten", vervolgt hij. "In de twee maanden ervoor ging het in elk gesprek met wie dan ook eerst een kwartier over mijn positie. Zoiets moet niet te lang duren, want zodra je geen autoriteit meer hebt, beschadigt de club.
Ook vind ik het jammer dat er op Feyenoord headliner niet wat vaker een veer in mijn kont gestoken word, vooral die Geile en MMM, kom eens op de koffie dan praten we het uit"
----------

Van Geel heeft Feyenoord goede jaren bezorgt, zowel financieel als sportief.
Ook van Geel wil weleens een knuffel.
Dus bij deze, even een groepsknuffel, goed gedaan kerel,bedankt !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door igor korneev --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 13:30 schreef igor korneev het volgende:
precies dit,
onderstreept van Geels gelijk dat het een zielloos gedoe is om met jong feyenoord niet te kunnen promoveren in de huidige constructie.
Soort vakantie bal.

Als Clasie komt, heb ik er een goed gevoel bij, de4nk dat deze baas gaat vlammen.
Toch maar even een jaar salaris door betalen en daarna je voor ruim 10 miljoen verkochte speler gratis terug halen. Duimen voor van Geel, zou weer een klapper zijn.
Eigenlijk onderstreep dit de tekortkoming van Martin een beetje.
Ben wel blij met de komst van Clasie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 15:12   quote  deeplink  
Gaat tie weer, kat in het nauw.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=18062&abbr=feyenoordpings
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juli 2018 - 15:25   quote  deeplink  
Ghostbusters
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 15:27   quote  deeplink  
Meer , Calimero.
MMM
 MMM - maandag 23 juli 2018 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 13:30 schreef igor korneev het volgende:
precies dit,
Soort vakantie bal.

Begint een beetje eng te worden.
MMM
 MMM - maandag 23 juli 2018 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 13:37 schreef igor korneev het volgende:
Van Geel heeft Feyenoord goede jaren bezorgt, zowel financieel als sportief.
Ook van Geel wil weleens een knuffel.
Dus bij deze, even een groepsknuffel, goed gedaan kerel,bedankt !
Heel eng.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juli 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 15:27 schreef van geil het volgende:
Meer , Calimero.
Mwah hij heeft wel een punt. Of t ook voor hem zelf geldt mag je betwisten
VVout
 VVout - maandag 23 juli 2018 - 19:17   quote  deeplink  
♥♥♥
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 19:17   quote  deeplink  
ik bestrijd eng met eng.
in die zin meer ghostbusters.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2018 - 19:24   quote  deeplink  
Goh, ik ga de posts hierboven even bewaren.
Alsof van Geel iets te bewerkstelligen heeft.
Is maar gewoon een interview met meningen.

Geeft niet. Spookrijden is ook leuk.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 19:41   quote  deeplink  
Dat hij in 2016 op de wip zat was ook een spook he, lees maar terug.(wordt nu ook bevestigd)
Dus bewaar deze maar goed, want die van 2016 ben je ook alweer vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 19:57   quote  deeplink  
Jep vrienden van Feyenoord stonden niet meer achter de keuzes van Van Geel.
Wel ontzettend knap dat de vrienden van geëlimineerd werden in de stemming
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 19:41 schreef van geil het volgende:
Dat hij in 2016 op de wip zat was ook een spook he, lees maar terug.(wordt nu ook bevestigd)
Dus bewaar deze maar goed, want die van 2016 ben je ook alweer vergeten.
En nu 2018. Aardig wat prijzen verder.
Was je natuurlijk vergeten.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Nee hoor.
Maar het bedrijfsresultaat is zeer belabberd en daar kijkt een RvC naar , en terecht, het is een bedrijf.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2018 - 20:29   quote  deeplink  
Een RvC kijkt ook naar haalbaarheid en investeringen die de club direct en concreet verder versterken. 1908 bijvoorbeeld.
Maar goed, een interview zonder enige dwang. Dat is wat ik lees.
We gaan het over een maand eens terug kijken.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:31   quote  deeplink  
Laten we met de kerst afspreken .
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Al hoop ik uiteraard op een enorme groei van de aankopen ( maar ik zie daar geen aanwijzingen voor)
En sportief succes, dat is wel mogelijk denk ik, maar dan moet echt vrijwel alles heel blijven van de eerste 13.
Maar eerst maar eens de Supercup en de El bereiken , dat levert geld op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:09 schreef van geil het volgende:
Nee hoor.
Maar het bedrijfsresultaat is zeer belabberd en daar kijkt een RvC naar , en terecht, het is een bedrijf.
De Rvc heeft m juist gered in 2016 geile
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Rvc heeft m juist gered in 2016 geile
Door schuiven van pionnen inderdaad.
Maar er zijn nieuwe pionnen die misschien geen vriendjes zijn met .
Het is wel problematisch dat v Geel zo'n grote stem heeft in de directie(en daarmee een enorme ontslagvergoeding kan opstrijken ), dat gaf ik al eerder aan, en eigenlijk meebeslist over hun brood ( inkomen )
Pluche beschermt pluche. Dat is vaak waar .
Maar ik denk dat het weer speelt omdat hij meer interviews geeft dan alle jaren bij elkaar , en zich aan alle kanten indekt en verdedigd .
Heb echt het gevoel dat hij met name VI wil paaien , om hem te steunen in de media.
Ik kan echt geen enkele andere reden bedenken waarom hij nu ineens alle punten aansnijdt .
Daar moet gewoon aanleiding toe zijn.
Bijkomend probleem is , dat eventueel ontslag Feyenoord miljoenen gaat kosten .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door van geil --
kenny
 kenny - maandag 23 juli 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:35 schreef van geil het volgende:
Al hoop ik uiteraard op een enorme groei van de aankopen ( maar ik zie daar geen aanwijzingen voor)
En sportief succes, dat is wel mogelijk denk ik, maar dan moet echt vrijwel alles heel blijven van de eerste 13.
Maar eerst maar eens de Supercup en de El bereiken , dat levert geld op.
inderdaad , ook ik zie geen aanwijzigingen dat de meeste spelers doorgroeien , bottegin en scharie worden eerder minder door leeftijd en spelers als larson toornstra boeetius en aankoop ajoub zitten aardig tegen hun plafon aan en komen eigenlijk te kort
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is wel problematisch dat v Geel zo'n grote stem heeft in de directie, dat gaf ik al eerder aan, en eigenlijk meebeslist over hun brood ( inkomen )
Maar ik denk dat het weer speelt omdat hij meer interviews geeft dan alle jaren bij elkaar , en zich aan alle kanten indekt en verdedigd .
Heb echt het gevoel dat hij met name VI wil paaien , om hem te steunen in de media.
Ik kan echt geen enkele andere reden bedenken waarom hij nu ineens alle punten aansnijdt .
Ja misschien maar hij heeft een bommetje gegooid op die piramide .
Hoopt dat er wat meegedaan word en hij er goedkoop mee wegkomt?
Normaal wad altijd het woord aan Gudde maar De Jong heeft in korte tijd
zoveel domme uitspraken gedaan dat ze die ook even uit de wind willen houden?
Ik weet t niet maar als een rvc van hem af wil ,heeft praten met de media ook geen zin meer.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:51   quote  deeplink  
Ik had hem even aangepast .
Een groot probleem is natuurlijk , een ontslag in deze constructie gaat echt miljoenen kosten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juli 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:51 schreef van geil het volgende:
Ik had hem even aangepast .
Een groot probleem is natuurlijk , een ontslag in deze constructie gaat echt miljoenen kosten.
Kan, maar misschien is er een regeling in t contract.
Zou zo maar kunnen. Kan ook zo maar van niet.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Op deze moet ik even passen .
Weet niet of dat juridisch mag bij directieleden .
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juli 2018 - 21:47   quote  deeplink  
Kan ook nog cao afhankelijk zijn zelfs
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Dat is ingewikkeld voer, weet ik niet veel van .
Alleen dat directieleden ministers etc beschermd waren/zijn ?
In verband met beschadiging etc , die hadden / hebben ? recht op enorme wachtgelden .
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Dat staat/stond ? weer helemaal buiten transitievergoedingen .
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juli 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 21:55 schreef van geil het volgende:
Dat is ingewikkeld voer, weet ik niet veel van .
Alleen dat directieleden ministers etc beschermd waren/zijn ?
In verband met beschadiging etc , die hadden / hebben ? recht op enorme wachtgelden .
T werkt ff anders, is verschil ook van titulair of statutair.
Titulair geldt het gewone arbeidsrecht voor.
Statutair kan je vooraf wel een ontslagvergoeding in t contract opnemen
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Dan kan het .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Hij heeft zich in iedergeval niet populair gemaakt als ik zo hier en daar lees.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 22:15   quote  deeplink  
Wat bedoel je Leon ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Nou over zijn uitspraken over die bom onder de piramide.

Ik zie toch veel Feyenoorders die zoals jou zeggen dat hij t aan zijn eigen te danken heeft.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2018 - 22:20   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik het ook de grootste blunder die ik kan bedenken in de Feyenoord geschiedenis.
En zeker de manier waarop , vanaf het begin publiekelijk afgegeven op de KNVB , dat is zo dom.
Je vermoord de gehele jeugdopleiding ( en de wissels)voor een mening.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 juli 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 22:20 schreef van geil het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook de grootste blunder die ik kan bedenken in de Feyenoord geschiedenis.
En zeker de manier waarop , vanaf het begin publiekelijk afgegeven op de KNVB , dat is zo dom.
Je vermoord de gehele jeugdopleiding ( en de wissels)voor een mening.
Ik vind het ook dom dat hij toen niet is ingestapt ,en ja
dit is een hele grote blunder .
Maar toch opzich vind ik het ook een verkeerde opzet om alleen
maar 5 eredivisieclubs te laten deelnemen aan de keukenkampioen competitie.
Het is namelijk niet eerlijk tegenover de rest van de eredivisieclubs ,en de knvb
degradeert tegerlijkertijd de totale jeugdopleiding in Nederland.
Als bv die TD van Groningen dit gezegt zou hebben,had ik hem groot gelijk gegeven.
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:09 schreef van geil het volgende:
Nee hoor.
we boeken elk jaar winst.
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 20:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is wel problematisch dat v Geel zo'n grote stem heeft in de directie(en daarmee een enorme ontslagvergoeding kan opstrijken ), dat gaf ik al eerder aan, en eigenlijk meebeslist over hun brood ( inkomen )
Bijkomend probleem is , dat eventueel ontslag Feyenoord miljoenen gaat kosten .
van geel heeft zich vrij gevochten doordat hij winsten behaald, betaald nu de rvc terug.
Feyenoord heeft geen steun meer nodig en daardoor kan van Geel zonder al te veel stoor zenders om hem heen verder werken.
De RvC wou dat van Geel al 3 jaar geleden de knip verder opentrok, van Geel zelf achtte de tijd nog niet rijp, maar zie ik nog wel gebeuren dat hij langzaam maar zeker zijn budgetten opvoert. Het siert hem, gezien de situatie destijds bij FEyenoord, dat hij geen enkele euro meer wil uit geven dan dat er is binnen geharkt.
Hij bouwt zo veilig langzaam iets op met winsten.
igor korneev
 igor korneev - maandag 23 juli 2018 - 23:20   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen budget als psv en ajax, komt meer in de buurt van AZ.
daarom moet een club van Feyenoord het hebben van de Kuip en hun publiek en enthousiaste werknemers.
Het enige wat Feyenoord boven hun zelf (3e plaats) uit kan laten stijgen is positiviteit in de selectie en een opzwepende steunende achterban.
Dat is wat in mijn ogen een Feyenoorder is, volledig achter Feyenoord staan en alleen morren als de club er slecht voor staat.
Er is al sinds Koeman niks meer om over te morren want Feyenoord draait financieel goed en draait mee met de top.
Kleinigheden, kleine missers, een wedstrijdje verliezen zou een feyenoorder niet van zijn stuk moeten brengen. Onvoorwaardelijk.
Steun van het legioen laat Feyenoord een plaats hoger eindigen, misschien wel meer.
Dat mis ik laatste tijd wel een beetje. Op internet sowieso, maar ook de kuip wat stiller. Als Feyenoord publiek te kritisch gaat worden, zoals Ajax, zie ik Feyenoord eerder dalen op de ranglijst en de machtige kuip sfeer dalende.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 juli 2018 - 06:34   quote  deeplink  
Zeg id die Ozil niets voor ons , hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 juli 2018 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 23:11 schreef igor korneev het volgende:

[..]

van geel heeft zich vrij gevochten doordat hij winsten behaald, betaald nu de rvc terug.
Feyenoord heeft geen steun meer nodig en daardoor kan van Geel zonder al te veel stoor zenders om hem heen verder werken.
De RvC wou dat van Geel al 3 jaar geleden de knip verder opentrok, van Geel zelf achtte de tijd nog niet rijp, maar zie ik nog wel gebeuren dat hij langzaam maar zeker zijn budgetten opvoert. Het siert hem, gezien de situatie destijds bij FEyenoord, dat hij geen enkele euro meer wil uit geven dan dat er is binnen geharkt.
Hij bouwt zo veilig langzaam iets op met winsten.
Als eerder gezegd. Het interview is niet meer dan een interview. Eerder heeft hij al eens uitgebreid uitleg gegeven over het besteedbare budget o.a. Ik meen 2015/16 in het Feyenoord magazine.

Wat jij hierboven aangeeft geeft juist ook weer aanleiding om te wensen dat van Geel voldoende weerstand krijgt. Op gezonde wijze. Een sterk bedrijf houdt elkaar scherp, is teamwork. Een td in een ivoren toren kunnen we niet gebruiken.

Vond 2 jaar geleden al dat Martin een opvolger had moeten krijgen, tbv nieuwe inzichten, andere koers, niet om hemzelf.
Maar de prijzen zijn de bonus op verlenging. En ja, wie zou hem moeten opvolgen.

Tis heel duaal: Martin lijkt een onmisbare spil, met mogelijk te lange armen in de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juli 2018 door FR-Henk --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 24 juli 2018 - 07:39   quote  deeplink  
Ok duidelijk,
Als het ooit (langer dan 1 seizoen) slecht gaat en hij blijkt een dictator.
Dan is mijn steun direct voorbij
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 juli 2018 - 08:10   quote  deeplink  
Begrijpelijk.
Maar tot zover we tastbaar kunnen oordelen: geen aanleiding om de man met pek en veren de laan uit te sturen. En een stabiele factor.
Milo
 Milo - dinsdag 24 juli 2018 - 09:10   quote  deeplink  
Martin///held!
VVout
 VVout - dinsdag 24 juli 2018 - 11:55   quote  deeplink  
Kan je wel zeggen, hebben al 283 pagina's getikt over deze man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2018 - 13:11   quote  deeplink  
Zijn dagen zijn geteld
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 24 juli 2018 - 13:22   quote  deeplink  
http://feyenoord.klaagmuur.nl/Geile-trekt-het-niet-meer-Leon-geeft-bijval-en-knabbelt-zijn-nootjes.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juli 2018 door igor korneev --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1941318