|
|
van geil
|
|
|
Dat zei ik ook al eens, dat is echt geweldig , door allerlei bochten wringend en bijgestelde meningen is het ineens toch weer top en of zeer begrijpelijk . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er gaat nu niet veel mis. Er moeten er alleen meer uit. En dat kwalitatief vervangen. Maar de markt wil ze niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:Er gaat nu niet veel mis. Er moeten er alleen meer uit. En dat kwalitatief vervangen. Maar de markt wil ze niet Heb jij het idee dat Ayoub het gaat maken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moeilijk. Net als Amrabat. De laatste denk ik niet. Ayoub kan, maar alleen op de plek van Tonny |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 21:23 schreef MMM het volgende:[..] Mooi bericht gozer! van Geel heeft zeker ook goede dingen gedaan maar... Haha laten we niet weer beginnen. Wat ik wel vind is dat op dit topic elk jaar word gesproken over 'de zomer van de waarheid voor van Geel' maar toch steeds de hand boven het hoofd gehouden word. Mag al 2 jaar best vertrekken hoor, wat mij betreft, maar wie krijg je ervoor terug. En boenal: ik vind hem weinig raars doen. Vorige zomer bijvoorbeeld: meerdere aankopen om een bredere selectie te waarborgen. Onlogisch? Ik had liever 2 spelers minder en een voetballend talent zien komen. Maar nogmaals: niet echt raar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Clasie dan. Persie ervoor.
Kan verdedigend wel kwetsbaar zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie Paddo RvP zou mijn middenveld nu zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mag al 2 jaar best vertrekken hoor, wat mij betreft, maar wie krijg je ervoor terug. En boenal: ik vind hem weinig raars doen. Vorige zomer bijvoorbeeld: meerdere aankopen om een bredere selectie te waarborgen. Onlogisch? Ik had liever 2 spelers minder en een voetballend talent zien komen. Maar nogmaals: niet echt raar. Dan liever echte versterkingen halen voor wat meer geld en 2 spelers minder. Daarmee eens.
Nu teveel geld uitgegeven aan spelers die dat niet meer gaan opleveren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijne ook.
Meeste wel denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Robin heeft duidelijke voorkeur voor de 9 afgegeven , dan is het beter vol te houden voor hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 22:00 schreef MMM het volgende:[..] Dan liever echte versterkingen halen voor wat meer geld en 2 spelers minder. Daarmee eens. Nu teveel geld uitgegeven aan spelers die dat niet meer gaan opleveren. Mogelijk heb je gelijk, dit seizoen moet dat definitief uitwijzen: Larsson, Amrabat, St. Juste en toch ook Haps. Laatste wel vaak geblesseerd. Tapia idd. verkopen. Al blijf ik vinden dat ie niet volledig uit de verf is gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk zie ik het anders , er is nog een optie. @ Robin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra kan ook op tien en RvP ervoor. Maar dan moet je Nico verkopen. Of Nico en RvP omdtaaien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mogelijk heb je gelijk, dit seizoen moet dat definitief uitwijzen: Larsson, Amrabat, St. Juste en toch ook Haps. Laatste wel vaak geblesseerd. Tapia idd. verkopen. Al blijf ik vinden dat ie niet volledig uit de verf is gekomen. Boetius kan er ook nog bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Overduidelijk ja. Die jongen is niet gelukkig. Alsof ie niet met de verwachtingen om kan gaan. En de Kuip wordt kritischer. Neergaande spiraal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:Toornstra kan ook op tien en RvP ervoor. Maar dan moet je Nico verkopen. Of Nico en RvP omdtaaien Het laatste prefereer ik . Vente Persie in de punt rechts en links roulerend, Berghuis rechts. Jorgensen op 10 , vilhena en Toornstra er naast/achter, Je kunt dan eindelijk het spel eens maken. Maar dat kan eigenlijk niet meer omdat Clasie gehaald is in plaats van een voetballende scorende 9/10( als back up ) We gaan dus weer reactie voetbal spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mijn ideale opstelling van de spelers die we nu hebben: bijlow, juste, botteghin, scharie, Malacia, Clasie, v Persie, Vilhena, Berghuis, Nicolai, Toornstra. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De balans is een beetje weg zo..
Van Geel///oprotten!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh ben een pagina te laat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De vuistregel van dit topic, beter laat dan nooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oh, ben een pagina te vroeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt helemaal. Eigenlijk zou Jørgensen/Berghuis nú het goede voorbeeld moeten zijn, met nog een 3-jarig contract van Nicolai. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ Twente Heerenveen en ook Vitesse scoren gewoon ruim beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het heeft ook met timing te maken....het moment van verkopen van spelers. Jorgensen had weg gekund voor 18M. Daarnaast laat Feijenoord vaak spelers voor een appel en een ei gaan op het moment dat ze in een zwakke fase zitten. Als ze sterk spelen kunnen/mogen ze niet weg. Daarnaast kopen we 'beschadigde spelers' op die niet de meer de jackpot op gaan leveren...Berghuis/Clasie(huur). Dan hebben we Gio die liever kiest voor oudere ervaren spelers, die geen cent meer opleveren en doorstroom in de weg staan. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoeveel van die 107 miljoen is dankzij jeugdspelers? Met andere woorden wat hebben we tot nu toe terug gezien van die 61,5 miljoen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Herstel, uit een moeilijke periode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:16 schreef MMM het volgende:[..] Hoeveel van die 107 miljoen is dankzij jeugdspelers? Met andere woorden wat hebben we tot nu toe terug gezien van die 61,5 miljoen? veel van die spelers spelen ook nog bij ons toch? In 2010 moesten we ongeveer alles voor een appel en een ei verkopen. Je ziet dat feyenoord nu meer durft te vragen en houden spelers vast tot er een ok bod voorbij komt. Daarna konden we alleen budget spelers aantrekken en deden we ons best eigen talenten zo lang mogelijk vast te houden, wat gezorgd heeft dat ze zich in de kijker konden spelen en feyenoord verhoudings gewijs de meeste miljoenen heeft bezorgt. We waren een aantal jaren geleden dan ook alles behalve een financieel gezonde club
Je hebt een punt, maar met een paar miljoen wat je maar te besteden hebt, moesten we in een beperkte vijver vissen. dan heb je ook geluk nodig. Toch lijkt 3 op de 5 van die koopjes wel wat meer waard te worden, kun je in die klasse ook niet slecht noemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente zit al jaren in zwaar weer. AZ was bijna Failliet Vitesse heeft ook enorme problemen gekend eindsaldo alle 3 hoger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik heb het gezien van Geil. Niemand zal ontkennen dat AZ de laatste paar jaar een paar voltreffers heeft gehad. goed gedaan, maar geen garantie dat die zelfde spelers bij Feyenoord het zelfde hadden gepresteerd door de verwachtingen bij zo'n club. Met klappers moet je ook weleens geluk hebben, zoals met pelle destijds. die heeft ook bij az gespeeld en daar lukte het niet zo goed. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:48 schreef van geil het volgende:Twente zit al jaren in zwaar weer. AZ was bijna Failliet Vitesse heeft ook enorme problemen gekend eindsaldo alle 3 hoger twente is naar mijn gevoel eigenlijk ook over. voor de rest, zet Feyenoord ook maar bij het rijtje, zit net als die clubs in een opwaartse trend. en Vitesse? kan het mij nauwelijks voorstellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:48 schreef van geil het volgende:Twente zit al jaren in zwaar weer. AZ was bijna Failliet Vitesse heeft ook enorme problemen gekend eindsaldo alle 3 hoger Omdat ze meer verkocht dan verkocht hebben, wat denk je wat er met die inkomsten gebeurd is? Die zijn niet geïnvesteerd in nieuwe spelers... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cijfers zijn minder goed t.o.v. die clubs. Maar was het niet pas in 2014 dat we niet hoefden te verkopen? Oftewel, wij meer regie konden nemen in de transferwindows?
En dan te bedenken dat we het volgende rijtje hebben gemaakt in de afgelopen jaren vanaf 2011: 2e - 3e - 2e - 6e - 3e - 1e - 4e.
Knap, gegeven de financiele malheur waaruit de club moest komen en nog steeds op achterstands ligt tov 020 en 040. En vooral de jaren van Koeman zijn dan knap, waar Gio in dezer jaren over een duurdere selectie kan beschikken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat ze meer verkocht dan verkocht hebben, wat denk je wat er met die inkomsten gebeurd is? Die zijn niet geïnvesteerd in nieuwe spelers... Dat laatste heeft niets met de transferwinsten te maken , en daar gaat het over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:Cijfers zijn minder goed t.o.v. die clubs. Maar was het niet pas in 2014 dat we niet hoefden te verkopen? Oftewel, wij meer regie konden nemen in de transferwindows? En dan te bedenken dat we het volgende rijtje hebben gemaakt in de afgelopen jaren vanaf 2011: 2e - 3e - 2e - 6e - 3e - 1e - 4e. Knap, gegeven de financiele malheur waaruit de club moest komen en nog steeds op achterstands ligt tov 020 en 040. En vooral de jaren van Koeman zijn dan knap, waar Gio in dezer jaren over een duurdere selectie kan beschikken. AZ 1 5 4 4 10 8 3 4 6 3 AZ heeft een totale begroting van 30 miljoen , dat bedrag gaven wij vorig seizoen even uit aan wat spelers voor de breedte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat is beduidend minder.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook niet . nauwelijks verschil. AZ 1 5 4 4 10 8 3 4 6 3 =48 FEY 7 4 10 2 3 2 4 3 1 4 = 40 Europees is AZ verder.
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik telde de laatste 7...dus vanaf 2011. conform de bovenstaande data. Dan kom ik uit op 21 voor Feijenoord en 38 voor AZ... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eigenlijk doen we het steeds beter ten opzichte van AZ, het laatste seizoen daargelaten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 19:34 schreef CobusIII het volgende:Eigenlijk doen we het steeds beter ten opzichte van AZ, het laatste seizoen daargelaten.. Wij zijn een veel grotere club. Uit mijn hoofd 64 om 28 miljoen Ik vind het sportief nauwelijks te zien.
|
|
|