|
|
Stylzz
|
|
|
Melden jullie nog ff een keer hoe kut de selectie en aankopen zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik weet niet wie hij bedoel.. Volg je straks zijn comments in de wedstrijdtopics dan gooit hij vanzelf al zijn ongenoegen eruit.. Is elk seizoen nog zo geweest hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat weet ik , sprak ik Stylzz op aan (Gio) en hij weet dat best wel zelf. We zijn allemaal mensen , die op andere manieren onze liefde en pijn anders uiten over Feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Wahahahaha. Doen ze al 10 jaar.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja ik weet niet wie hij bedoel.. Volg je straks zijn comments in de wedstrijdtopics dan gooit hij vanzelf al zijn ongenoegen eruit.. Is elk seizoen nog zo geweest hahahaha Hahaha ouwe jankmuilen zijn we met z'n allen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja ik weet niet wie hij bedoel.. Volg je straks zijn comments in de wedstrijdtopics dan gooit hij vanzelf al zijn ongenoegen eruit.. Is elk seizoen nog zo geweest hahahaha Ook dat valt mee tegenwoordig. Ben er niet zo veel meer tijdens de wedstrijden ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik niet , pas drie jaar of zo :) Ja van Geel is niet echt mijn favoriete TD zeg maar. N eikel als mens, en in mijn ogen fantasieloos , eigenlijk geen idee met selectie/door selecteer beleid. Ik zal dat laatste toelichten, v Geel selecteert door in de breedte , ik zou liever bijvoorbeeld de twee mindere basis spelers vervangen door betere , of zelfs n goede speler vervangen voor n nog betere .Dus geen kwantiteit halen maar kwaliteit . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt allemaal goed want ik meen het als ik zeg dat ze van mij niet elk jaar kampioen hoeven te worden. Dan zou de lol er voor mij snel af zijn. 1x in de 5 jaar vind ik prima ,maar ik zie graag progressie in de ontwikkeling op t veld... Ik geloof niet dat je met dit elftal mee kan doen om plaats 1. En dat zou ik wel schandalig vinden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Ik niet , pas drie jaar of zo :) Ja van Geel is niet echt mijn favoriete TD zeg maar. N eikel als mens, en in mijn ogen fantasieloos , eigenlijk geen idee met selectie/door selecteer beleid. Ik zal dat laatste toelichten, v Geel selecteert door in de breedte , ik zou liever bijvoorbeeld de twee mindere basis spelers vervangen door betere , of zelfs n goede speler vervangen voor n nog betere .Dus geen kwantiteit halen maar kwaliteit . Nee man sinds 2011 loop je al te jankmuilen..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nou Martin, nu je woord nakomen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En maar zeiken dat er geen geld is.. Weer iemand gratis weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prachtige uitspraak uit de oude doos van van Geel is ook weer terug..
(We creëren ruimte in het salarisbudget) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja wie wil er nog een 36 jarige keeper. Hij kwam gratis binnen en gaat gratis weg. Idd. scheelt een salaris post. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gratis binnenkomen bestaat niet , gratis vertrekken wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2018 - 11:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Prachtige uitspraak uit de oude doos van van Geel is ook weer terug.. (We creëren ruimte in het salarisbudget) Dat klinkt als iemand die zegt dat ie gaat schijten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2018 - 11:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Prachtige uitspraak uit de oude doos van van Geel is ook weer terug.. (We creëren ruimte in het salarisbudget) Oude tijden herleven inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nou ja Martin doet het t beste als hij gaat schijten . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jep ,die goede oude tijd zonder geld |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat gevoel begint wel terug te komen. Komt door dit forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig kunnen we nu Janmaat huren want anders moesten we misschien wel eigen jeugd gaan gebruiken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat zou klote zijn natuurLijk. Maar je zou er wel over kunnen nadenken een talentvolle LW aan te trekken en JP te verhuren. Hoe zat het nou met Mo eigenlijk of hebben ze die ook maar op een zijspoor gezet? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nieuwkoop heeft mij nog niet kunnen overtuigen, maar die zou jij liever een kans geven? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 08:43 schreef VVout het volgende:Dat zou klote zijn natuurLijk. Maar je zou er wel over kunnen nadenken een talentvolle LW aan te trekken en JP te verhuren. Hoe zat het nou met Mo eigenlijk of hebben ze die ook maar op een zijspoor gezet? Zit bij de selectie maar zijn contract loopt af in 2019 ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Al overtuigt hij mij ook niet. Maar als je nu gaat huren zit je volgend jaar weer en met een zure Nieuwkoop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Al overtuigt hij mij ook niet. Maar als je nu gaat huren zit je volgend jaar weer en met een zure Nieuwkoop Eens |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Al overtuigt hij mij ook niet. Maar als je nu gaat huren zit je volgend jaar weer en met een zure Nieuwkoop Volgens mij is bij zowel Janmaat als Clasie het idee om ze na een jaar huren definitief over te nemen! En wat is het verschil tussen een zure Nieuwkoop met St. Juste in het centrum en een zure Nieuwkoop met St. Juste als rechtsback? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 09:55 schreef JanM het volgende:[..] Volgens mij is bij zowel Janmaat als Clasie het idee om ze na een jaar huren definitief over te nemen! En wat is het verschil tussen een zure Nieuwkoop met St. Juste in het centrum en een zure Nieuwkoop met St. Juste als rechtsback? Verschil tussen eerste reserve en standje tribune is nogal groot. Het een biedt perspectief, het andere uitzichtloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar stel dat t door gaat. Dan kun je dus zoiets krijgen:
Waarmee ik er vanuit ga dat de mannen in t geel verdwijnen. Dan heb je een aardige selectie. Gaat Vilhena niet, heb je Fer niet nodig.
Valt best over te discussiëren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind de Links buiten ondermaats |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook, maar elk elftal heeft een mindere positie. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Er dan er vanuit gaande dat Janmaat wellicht gehuurd gaat worden en Vilhena en van Beek voor een goede prijs verkocht gaan worden, zou er ook nog geld over moeten zijn voor een goede LCV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door windoweyes -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 10:42 schreef windoweyes het volgende:Er dan er vanuit gaande dat Janmaat wellicht gehuurd gaat worden en Vilhena en van Beek voor een goede prijs verkocht gaan worden, zou er ook nog geld over moeten zijn voor een goede LCV. ik moet het nog zien voor vilhena is al jaren geen interesse , die is helemaal niet zo goed als hij zelf denkt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Ik niet , pas drie jaar of zo :) Ja van Geel is niet echt mijn favoriete TD zeg maar. N eikel als mens, en in mijn ogen fantasieloos , eigenlijk geen idee met selectie/door selecteer beleid. Ik zal dat laatste toelichten, v Geel selecteert door in de breedte , ik zou liever bijvoorbeeld de twee mindere basis spelers vervangen door betere , of zelfs n goede speler vervangen voor n nog betere .Dus geen kwantiteit halen maar kwaliteit . 100% mee eens , tuurlijk doet hij ook goede dingen maar mag het ff voor een jaarsalaris van bijna 1milj hij komt altijd met de voorgekouwde spelers die net niet zijn maar goedkoop , nou kijk nu eens naar het resultaat , er staat een kapitaalloos elftal in het veld op Berghuis en jurgensen na dan , de rest van de spelers brengen geen klote op nou tel uit je winst , dat doen ze in eindh en adam toch wat slimmer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar komt Janmaat, dan heb je gewoon een hele sterke selectie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zie liever de linksbuiten positie versterkt worden , boetius en larsson zijn allebei zwaar ondermaats |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is werkelijk om te janken dat weer aan alle kanten geschraapt moet worden om wat geld te makken te hebben .(Wat vervolgens weer in het putje gaat aan huur spelers) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je gaat je dan ook afvragen , wat verdiende die Jones eigenlijk , meer dan Vermeer of zo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:Maar stel dat t door gaat. Dan kun je dus zoiets krijgen: [ afbeelding ] Waarmee ik er vanuit ga dat de mannen in t geel verdwijnen. Dan heb je een aardige selectie. Gaat Vilhena niet, heb je Fer niet nodig. Valt best over te discussiëren. quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Verschil tussen eerste reserve en standje tribune is nogal groot. Het een biedt perspectief, het andere uitzichtloos. Nieuwkoop is in beide gevallen eerste reserve toch?
Bijlow (Vermeer, Ten Hove) Janmaat (Nieuwkoop) St. Juste (Botteghin) Scharie maar liever een AANKOOP! (Tapia?) Haps (Verdonk, Malacia) Clasie (Amrabat) Vilhena of Fer (Ayoub) RvP (Toornstra) Berghuis (Sinisterra) Jørgensen (Vente) Larsson (Boëtius , El Hankouri)
Persoonlijk zie ik liever Botteghin dan Van Beek vertrekken en Scharie naar AEK en daarvoor een betere LCV zou ik ook toejuichen! Boëtius ook zien te verkopen en anders kun je El Hankouri wel wegdoen: geen enkel perspectief voor die jongen en volgend jaar is 'ie transfervrij!
Fer i.p.v. Vilhena is m.i. zeker geen achteruitgang, alleen moet Fer dan wel heel blijven … En hij moet eerst nog wel even zijn excuses maken voor zijn Ferradergedrag een paar jaar geleden!
Larsson op linksbuiten heeft ook niet mijn voorkeur, maar misschien gaat hij zijn niveau terugvinden als hij meerdere wedstrijden achter elkaar het vertrouwen krijgt?
Potentieel 'bommetje' wordt m.i. Amrabat (nog een jaar) en Ayoub op de bank. Vrees dat Giopeloos dat niet goed kan managen, dus daar schuilt vrees ik wel een gevaar …
Verder moeten natuurlijk RvP, Jørgensen en Berghuis heel blijven om mogelijk mee te kunnen (blijven) doen om de prijzen, maar alles boven de derde plaats zie ik als een bonus! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Amrabat mag pas zeuren als hij een bal 3 meter recht vooruit kan schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan mogen er veel niet zeuren. De bal 3 meter vooruit wandelen gaat meestal prima. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien, maar je kunt in dat geval bij blessure Janmaat ook in t centrum wisselen en St Juste opschuiven |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Misschien, maar je kunt in dat geval bij blessure Janmaat ook in t centrum wisselen en St Juste opschuiven Klopt, maar bij een blessure van St. Juste zet onze trainerT ook maar zo Amrabat op RB, zeker als die een beetje gaat zeuren ... |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 14:04 schreef JanM het volgende:[..] [..] Nieuwkoop is in beide gevallen eerste reserve toch? Bijlow (Vermeer, Ten Hove) Janmaat (Nieuwkoop) St. Juste (Botteghin) Scharie maar liever een AANKOOP! (Tapia?) Haps (Verdonk, Malacia) Clasie (Amrabat) Vilhena of Fer (Ayoub) RvP (Toornstra) Berghuis (Sinisterra) Jørgensen (Vente) Larsson (Boëtius , El Hankouri) Persoonlijk zie ik liever Botteghin dan Van Beek vertrekken en Scharie naar AEK en daarvoor een betere LCV zou ik ook toejuichen! Boëtius ook zien te verkopen en anders kun je El Hankouri wel wegdoen: geen enkel perspectief voor die jongen en volgend jaar is 'ie transfervrij! Fer i.p.v. Vilhena is m.i. zeker geen achteruitgang, alleen moet Fer dan wel heel blijven … En hij moet eerst nog wel even zijn excuses maken voor zijn Ferradergedrag een paar jaar geleden! Larsson op linksbuiten heeft ook niet mijn voorkeur, maar misschien gaat hij zijn niveau terugvinden als hij meerdere wedstrijden achter elkaar het vertrouwen krijgt? Potentieel 'bommetje' wordt m.i. Amrabat (nog een jaar) en Ayoub op de bank. Vrees dat Giopeloos dat niet goed kan managen, dus daar schuilt vrees ik wel een gevaar … Verder moeten natuurlijk RvP, Jørgensen en Berghuis heel blijven om mogelijk mee te kunnen (blijven) doen om de prijzen, maar alles boven de derde plaats zie ik als een bonus! Persoonlijk ben ik het met heel veel eens wat je zegt, Jan. Maar ik snap niet wat voor 'Ferradergedrag' je een excuus voor wilt hebben van Leroy. Hij is ingegaan op een financieel zeer goede aanbieding van Twente, dat is alles wat je er van kan zeggen. Jouw opmerkingen hierover zullen er wellicht wel voor zorgen dat hij nooit meer terug WIL. En dat kan ik hem niet kwalijk nemen.
Als jij bij een baas werkt waar je minder verdient dan wat je waard bent, ga je ook piepen, zeker als het duidelijk is dat je de eerstkomende jaren geen ruk hoeft te verwachten van je salarisontwikkeling. Als je dat als verraad ziet, ben je gewoon dom.
Het gaat te ver om Gio te bestempelen als hopeloos. Vier prijzen in drie jaar, daar kan je niks van zeggen. De dip van vorig jaar was een incident, de slechte start van de competitie was verklaarbaar. Ook Gio zal ervan geleerd hebben. Ik ben nooit een fan geweest van Jan Wouters, ik verwacht meer rust en duidelijkheid van Denny Landzaat. Dat zal ook een positief effect kunnen hebben.
Het aankoopbeleid is ook duidelijk. Eerst de aandelen terug naar de club, daarna pas weer grotere investeringen. Ik ben daar blij mee. We hebben weer een grote lichting jonge talenten, waarvan Vente, Malacia, Toure, Bijlow en Burger een goede kans maken om vaste 1e elftalspelers te worden. En blijkbaar is Verdonk ook zo'n slechte nog niet. Dus kritiek op MvG is zeker niet altijd onterecht, maar onze selectie lijkt goed in lekaar te zitten.
Verder hoop ik inderdaad ook dat de reserves zich gedeist houden en in het teambelang zullen denken. Ik zou het niet vreemd vinden als Gio gaat kiezen voor Toornstra op linksbuiten. Ik zou daar niet blij mee zijn, maar ook Jens hoort bij het rijtje mensen die tevreden moeten worden gehouden. Als RvP alles kan spelen, gaat Jens niet veel aan bod komen, ben ik bang. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 16:23 schreef Michellinkerd het volgende:[..] Persoonlijk ben ik het met heel veel eens wat je zegt, Jan. Maar ik snap niet wat voor 'Ferradergedrag' je een excuus voor wilt hebben van Leroy. Hij is ingegaan op een financieel zeer goede aanbieding van Twente, dat is alles wat je er van kan zeggen. Jouw opmerkingen hierover zullen er wellicht wel voor zorgen dat hij nooit meer terug WIL. En dat kan ik hem niet kwalijk nemen. Als jij bij een baas werkt waar je minder verdient dan wat je waard bent, ga je ook piepen, zeker als het duidelijk is dat je de eerstkomende jaren geen ruk hoeft te verwachten van je salarisontwikkeling. Als je dat als verraad ziet, ben je gewoon dom. Het gaat te ver om Gio te bestempelen als hopeloos. Vier prijzen in drie jaar, daar kan je niks van zeggen. De dip van vorig jaar was een incident, de slechte start van de competitie was verklaarbaar. Ook Gio zal ervan geleerd hebben. Ik ben nooit een fan geweest van Jan Wouters, ik verwacht meer rust en duidelijkheid van Denny Landzaat. Dat zal ook een positief effect kunnen hebben. Het aankoopbeleid is ook duidelijk. Eerst de aandelen terug naar de club, daarna pas weer grotere investeringen. Ik ben daar blij mee. We hebben weer een grote lichting jonge talenten, waarvan Vente, Malacia, Toure, Bijlow en Burger een goede kans maken om vaste 1e elftalspelers te worden. En blijkbaar is Verdonk ook zo'n slechte nog niet. Dus kritiek op MvG is zeker niet altijd onterecht, maar onze selectie lijkt goed in lekaar te zitten. Verder hoop ik inderdaad ook dat de reserves zich gedeist houden en in het teambelang zullen denken. Ik zou het niet vreemd vinden als Gio gaat kiezen voor Toornstra op linksbuiten. Ik zou daar niet blij mee zijn, maar ook Jens hoort bij het rijtje mensen die tevreden moeten worden gehouden. Als RvP alles kan spelen, gaat Jens niet veel aan bod komen, ben ik bang. Dan ben ik misschien een beetje dom hahaha, maar met mij waren/zijn er velen die hem dat destijds niet in dank hebben afgenomen. Maar het is al weer lang geleden, dus wat mij betreft geen enkel probleem als hij terugkeert!
Voor mij is het bij Gio de vraag of we dankzij of ondanks hem die prijzen hebben gewonnen, maar laat ik vooropstellen dat ik hem dat van harte gun. Voor de mens, voetballer en zelfs woordvoerder van Feyenoord GvB niets dan lof! Maar kijkende naar het spel de afgelopen 3 jaar en de uitblijvende ontwikkeling van vrijwel alle spelers en het niet of nauwelijks inpassen van eigen jeugd, geven mij niet het Zwitserlevengevoel bij de trainerT GvB. M.i. had hij zelf moeten stoppen na het halen van de beker of had MvG hem moeten verlossen, maar hé dat is slechts mijn mening!
Qua jeugd gaat Bijlow nu keepen en verwacht ik dat Verdonk LB gaat spelen totdat Haps terug is. Dat betekent dat Malacia en Vente hooguit af en toe zullen invallen. Of Burger, Geertruida, Kökçü, Toure en Wehrmann überhaupt bij de eerste selectie gehouden/gehaald zullen worden is nog maar zeer de vraag en als dat al zo is verwacht ik dat ze niet of nauwelijks speelminuten gaan krijgen …
Wat ik zorgelijk vind is dat er nu geen goeie LCV gehaald wordt / kan worden, ondanks het feit dat ik het ook eens ben met de aflossing aan de VvF en investering in 1908. Janmaat een jaartje huren en daarna net als Clasie voor aanzienlijk minder dan nu definitief overnemen vind ik wel weer slim, simpelweg omdat beiden gewoon betere spelers zijn dan we hebben. Maar tegelijkertijd betekent dat dat anderen niet spelen en dus ook niet in waarde zullen stijgen: Amrabat, Ayoub (al was die transfervrij), St. Juste (al verwacht ik die dan in de basis als CV) en Tapia zijn wel spelers waarvoor je na een paar jaar (aanzienlijk) meer hoopt te ontvangen dan waarvoor je ze gehaald hebt. En Botteghin en Toornstra worden - zeker als ze niet spelen - ook alleen maar minder waard … Maar goed, er kunnen er maar 11 spelen …
Eerst maar eens kijken of Scharie, Van Beek en Vilhena nog vertrekken en een andere LCV, Janmaat en evt. Fer idd worden aangetrokken. MvG is nog niet klaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:Maar stel dat t door gaat. Dan kun je dus zoiets krijgen: [ afbeelding ] Waarmee ik er vanuit ga dat de mannen in t geel verdwijnen. Dan heb je een aardige selectie. Gaat Vilhena niet, heb je Fer niet nodig. Valt best over te discussiëren. Rob Jacobs is klaar met Boetius en Larsson . Malacia proberen , en anders Ayoub , ik citeer.( ik zou zelf Toornstra erbij zetten nog) Wel denkt Jacobs serieus aan het kampioenschap Met een kanttekening , van Persie en Berghuis moeten heel blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben bang dat het kampioenschap naar 020 gaat die zijn wel erg sterk geworden zo , psv blijft afwachten met die jankmuil van een trainer |
|
|
|