|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 19:10 schreef kenny het volgende:ben bang dat het kampioenschap naar 020 gaat die zijn wel erg sterk geworden zo , psv blijft afwachten met die jankmuil van een trainer Die eerste zijn inderdaad als dit compleet blijft heel sterk Wel valt me op in stukjes over die club dat vrijwel alles gaat over ver komen in de CL Dit komt natuurlijk vanuit de aandeelhouders Ik denk dat het gaat lukken , keerzijde en ons geluk kan zijn dat ze daardoor steekjes laten vallen in de Eredivisie. Maar op langere termijn is Ajax gewoon los in NL , tenzij de concurrentie iets bedenkt om mee te kunnen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 19:20 schreef van geil het volgende:[..] Die eerste zijn inderdaad als dit compleet blijft heel sterk Wel valt me op in stukjes over die club dat vrijwel alles gaat over ver komen in de CL Dit komt natuurlijk vanuit de aandeelhouders Ik denk dat het gaat lukken , keerzijde en ons geluk kan zijn dat ze daardoor steekjes laten vallen in de Eredivisie. Maar op langere termijn is Ajax gewoon los in NL , tenzij de concurrentie iets bedenkt om mee te kunnen . 100% mee eens , die gaan gewoon los als je kijkt wat voor kapitaal daar op het veld staat en er aan gaat komen + een bankrekening van 200milj pffff word ik niet vrolijk van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan ons het rukken wat daar gebeurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen reet. Ik hoop dat ze degraderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 19:27 schreef kenny het volgende:[..] 100% mee eens , die gaan gewoon los als je kijkt wat voor kapitaal daar op het veld staat en er aan gaat komen + een bankrekening van 200milj pffff word ik niet vrolijk van Heb je weleens gekeken hoe ontiegelijk veel concurrentie zij hebben op t middenveld? Ik denk niet dat dat goed blijft gaan,komen problemen van. En als ze zo spelen als gisteren dan gaan ze nog best wat punten verliezen in de competitie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je weleens gekeken hoe ontiegelijk veel concurrentie zij hebben op t middenveld? Ik denk niet dat dat goed blijft gaan,komen problemen van. En als ze zo spelen als gisteren dan gaan ze nog best wat punten verliezen in de competitie. Ook daar verdedigend niet goed hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is niet onbelangrijk als je wil concurreren. Daarbij denk ik dat je beter PSv in de gaten moet houden. Vind ik een klasse beter in de voorbereidingen. Ik heb het gevoel dat t weer helemaal niks in Amsterdam word. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En huwelijk Ten Hag/ajaks zie ik ook wel een knauw krijgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eens hoor ,het lijkt fragieler dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is niet onbelangrijk als je wil concurreren. Daarbij denk ik dat je beter PSv in de gaten moet houden. Vind ik een klasse beter in de voorbereidingen. Ik heb het gevoel dat t weer helemaal niks in Amsterdam word. Ik heb net gehoord dat ze degraderen. Sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hopen dat ze snel punten verliezen,de onrust daar gaat sneller dan de snelheid van t licht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat kan wel een ding zijn ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, die Ziyank begint nu al :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat een jankmuilen hahaha. Een rugnummer... hoe sneu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ziyech had een stuk meer plezier in het leven gehad als hij voor Feyenoord had gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat zou v Geel opbrengen op de transfermarkt ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met dat klote karakter van hem is ie gewoon op zijn plaats. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Martin bedankt, Martin bedankt, Martin, Martin, Martin bedankt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tribune was inderdaad goed gevuld Jan , mede dankzij zijn aankopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En weer een prijs Martin. Je laatste aanwinst nam de beslissende strafschop.. en met succes! Visionaire man ben je toch ook. ♥ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Verleden seizoenstart ook al, zou het deels met de trainingsmethodiek te maken kunnen hebben (de WK-gangers daargelaten)? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk meer aan te kort komen en compensatiegedrag . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: mmmmmhhh dat al in de voorbereidingsfase? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zal vaak te maken hebben met verkeerd opstarten. Als je eerst een paar weken vakantie hebt en niets doet en je gaat dan weer volop trainen dan is de kans op blessures het grootst. Je moet dan óf zelf tijdens de vakantie wat onderhoudstrainingen doen en dan bij terugkomst weer volop mee gaan trainen, óf je moet gewoon vakantie houden en dan langzaam(er) opbouwen als het nieuwe seizoen weer begint. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan zal dat boertje wel weer terug komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Amrabat viel weer zoals gewend in ja. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Giopeloos kiest voor die wissel ... had andere opties! En heeft MvG niet ook ‘jouw’ Steven gehaald? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 17:15 schreef JanM het volgende:[..] Giopeloos kiest voor die wissel ... had andere opties! En heeft MvG niet ook ‘jouw’ Steven gehaald? Van Geel heeft hem gekocht voor miljoenen. Wat moet Gio dan? Had geen opties meer verder op het middenveld. Plus die Amrabat begon al praatjes te krijgen. Kan nu weer zijn mond houden.
Klopt, eerst een jaar gehuurd dankzij Kuyt en Rob Janssen. Daarna gekocht, wat iedereen had gedaan. Knap hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 18:10 schreef MMM het volgende:[..] Van Geel heeft hem gekocht voor miljoenen. Wat moet Gio dan? Had geen opties meer verder op het middenveld. Plus die Amrabat begon al praatjes te krijgen. Kan nu weer zijn mond houden. Klopt, eerst een jaar gehuurd dankzij Kuyt en Rob Janssen. Daarna gekocht, wat iedereen had gedaan. Knap hoor. Was nog geen abc-tje en nu is ie 20 miljoen waard, maar dat is puur geluk en dankzij Kuyt en Janssen natuurlijk whahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan , ik heb je geweldige bedragen zien noemen vanuit het Sprookjesbos, Tapia Jörgensen zouden gouden bergen opleveren . Nu weer Berghuis, zullen we er eerst eens 1tje verkopen , zodat er echt een keer wat euro's in het laatje komen in plaats van te dromen en jezelf voor de gek te houden. Het transferbeleid op geldelijk gebied is tot nu bizar slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 19:05 schreef JanM het volgende:[..] Was nog geen abc-tje en nu is ie 20 miljoen waard, maar dat is puur geluk en dankzij Kuyt en Janssen natuurlijk whahahahahahaha Iedereen weet toch dat Kuyt, Berghuis en van Persie op het strand waren en dat Kuyt op hem heeft ingepraat om naar Feyenoord te komen. Toen is de bal gaan rollen.
Wel het nieuws volgen he.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 19:09 schreef van geil het volgende:Jan , ik heb je geweldige bedragen zien noemen vanuit het Sprookjesbos, Tapia Jörgensen zouden gouden bergen opleveren . Nu weer Berghuis, zullen we er eerst eens 1tje verkopen , zodat er echt een keer wat euro's in het laatje komen in plaats van te dromen en jezelf voor de gek te houden. Het transferbeleid op geldelijk gebied is tot nu bizar slecht. Amen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 19:09 schreef van geil het volgende:Jan , ik heb je geweldige bedragen zien noemen vanuit het Sprookjesbos, Tapia Jörgensen zouden gouden bergen opleveren . Nu weer Berghuis, zullen we er eerst eens 1tje verkopen , zodat er echt een keer wat euro's in het laatje komen in plaats van te dromen en jezelf voor de gek te houden. Het transferbeleid op geldelijk gebied is tot nu bizar slecht. We hebben prima verkocht kongolo en karsdorp vorig jaar. Dus niet zo raar lullen. En volgens mij hebben we een nieuw trainingscomplex gebouwd en aandelen terug gekocht..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je mist de discussie met Karsdorp en Kongolo.( gaat over inkoop/verkoop) En dat laatste is niet uit de transfer pot betaald, maar uit CL geld en geleend geld.( de transfer pot was al nagenoeg leeg , dus dat is maximaal een fooi)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 17:48 schreef van geil het volgende:Je mist de discussie met Karsdorp en Kongolo.( gaat over inkoop/verkoop) En dat laatste is niet uit de transfer pot betaald, maar uit CL geld en geleend geld.( de transfer pot was al nagenoeg leeg , dus dat is maximaal een fooi) Als nicolai verkocht wordt voor meer dan 7 miljoen maken ze winst al wordt berghuis meer verkocht wordt dan 10 maken ze winst! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Dat het niet cheffie! |
|
|
|