|
|
Leon FR1908
|
|
|
MMM had het een weleens over Ted van Leeuwen als TD. Kijk het is afwachten wat Twente gaat doen t kommend seizoen,maar ik ben enigsinds onder de indruk hoe deze man een selectie formuleert voor dit seizoen. Ik durf wel een voorschot te nemen op Ted zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij een top TDer is. Werd lacherig over gedaan toen MMM met deze naam kwam maar volgens mij heeft MMM hem niet verkeerd beoordeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien even in de man verdiepen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:MMM had het een weleens over Ted van Leeuwen als TD. Kijk het is afwachten wat Twente gaat doen t kommend seizoen,maar ik ben enigsinds onder de indruk hoe deze man een selectie formuleert voor dit seizoen. Ik durf wel een voorschot te nemen op Ted zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij een top TDer is. Werd lacherig over gedaan toen MMM met deze naam kwam maar volgens mij heeft MMM hem niet verkeerd beoordeeld inderdaad snapt tedje het wel , heeft zichzelf meerdere keren bewezen er een goed oog voor te hebben , scout veel zelf en weet nog talenten te vinden voor weinig geld en hoe een elftal te formeren |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En omdat hij zo goed is is hij TD bij het gedegradeerde FC Fraude ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we gaan het zien komend jaar |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij heeft zich iig al ingedekt:
Van Leeuwen had 'prachtig lijstje' voor FC Twente: 'Is inmiddels verdampt'
zaterdag 28 juli 2018 om 21:24
Ted van Leeuwen had bij zijn komst naar FC Twente een mooi lijstje opgesteld met daarop de namen van een aantal veelbelovende talenten. Door de financiële malaise in de Grolsch Veste is de nieuwe technisch directeur van de degradant echter met handen en voeten gebonden.
"Mijn plan was een elftal te formeren dat alle kans heeft op promotie en tegelijkertijd waarde te creëren voor de toekomst", steekt Van Leeuwen van wal in gesprek met Voebal International.
"Bij mijn komst had ik een prachtige lijst klaar met daarop een aantal toptalenten zoals we ooit Enes Ünal naar Enschede haalden. Beloftevolle spelers die na twee jaar doorontwikkeling transferbedragen tussen de zes en vijftien miljoen euro kunnen opbrengen. Dat is de enige manier voor FC Twente om ooit van die schulden af te komen. Een aantal van die opties is inmiddels uit onze pijplijn verdampt en een andere kant op gegaan."
Dankzij een financiële injectie van de gemeente Enschede en investeerders - zo'n tien miljoen euro - kan Van Leeuwen inmiddels de transfermarkt op. Aitor Cantalaprieda en Ricardinho worden komende week medisch gekeurd door FC Twente. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 13:31 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad snapt tedje het wel , heeft zichzelf meerdere keren bewezen er een goed oog voor te hebben , scout veel zelf en weet nog talenten te vinden voor weinig geld en hoe een elftal te formeren Ja dat weet ik niet maar volgens mij is hij nu wel aardig bezig met maar 10 miljoen om te investeren . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik ben echt nieuwsgierig. Inprincipe mag Twente nog 10 jaar in de eerste divisie spelen. Maar ik ga ze toch in de gaten houden kommend seizoen op basis van die Ted. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaja, Ted is gewild. Bij Twente. Leg dat nou eens uit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus jij vindt de spelers van Trencin daadwerkelijk beter dan de onze? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik Amrabat en Larsson zo zou inruilen ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Om even de topaankopen van Mart aan te duiden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder je nou eindelijk op eikel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ben sowieso wel voorstander van verversing in de organisatie eens in de zoveel tijd. En hoewel Van Geel ontegezeggelijk ook genoeg goed heeft gedaan, ben ik wel van mening dat (zoals anderen ook zeggen) dat Feyenoord structureel te weinig echte voetballers in de selectie heeft. En de spelers die gehaald worden, zijn ook wel wat vaak wat fantasieloos, wat op zich niet erg is, maar wel als dat zich uit in een gebrek aan kwaliteit. Dat je met een hele rits spelers zit die alleen maar meedoen en je niet naar een hoger plan tillen. Dan is is die 28 miljoen van vorige zomer een hoop geld als je ziet wat die spelers nu allemaal voor ons betekenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik ben sowieso wel voorstander van verversing in de organisatie eens in de zoveel tijd. En hoewel Van Geel ontegezeggelijk ook genoeg goed heeft gedaan, ben ik wel van mening dat (zoals anderen ook zeggen) dat Feyenoord structureel te weinig echte voetballers in de selectie heeft. En de spelers die gehaald worden, zijn ook wel wat vaak wat fantasieloos, wat op zich niet erg is, maar wel als dat zich uit in een gebrek aan kwaliteit. Dat je met een hele rits spelers zit die alleen maar meedoen en je niet naar een hoger plan tillen. Dan is is die 28 miljoen van vorige zomer een hoop geld als je ziet wat die spelers nu allemaal voor ons betekenen. Zou jij gaan ? Met 6.5 ton per jaar kan je gewoon met t bord op schoot je werk doen. En niemand doet je wat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En met wat fantasie en gebrek aan organisatie kennis doe je het nog goed ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De echte mannen die over het geld gingen /gaan zijn waren natuurlijk Gudde Brard en Koevermans. De bv v Geel is echt heel slecht , inkoop verkoop is echt dramatisch , zijn potje. Dat het positief lijkt komt vanuit de jeugd, waarvan de meesten ook allang klaargestoomd waren voor zijn komst, dit voor de mensen die denken dat dit ook v Geels werk is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ouwe plaat joh. Jouw plaat. Carnavalskraker van maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik ben sowieso wel voorstander van verversing in de organisatie eens in de zoveel tijd. En hoewel Van Geel ontegezeggelijk ook genoeg goed heeft gedaan, ben ik wel van mening dat (zoals anderen ook zeggen) dat Feyenoord structureel te weinig echte voetballers in de selectie heeft. En de spelers die gehaald worden, zijn ook wel wat vaak wat fantasieloos, wat op zich niet erg is, maar wel als dat zich uit in een gebrek aan kwaliteit. Dat je met een hele rits spelers zit die alleen maar meedoen en je niet naar een hoger plan tillen. Dan is is die 28 miljoen van vorige zomer een hoop geld als je ziet wat die spelers nu allemaal voor ons betekenen. Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou jij gaan ? Met 6.5 ton per jaar kan je gewoon met t bord op schoot je werk doen. En niemand doet je wat Soms moet je mensen een zetje meegeven. Hij doet echt niet alles fout, sterker nog, vond in de beginjaren echt heel weinig op hem aan te merken. Transfers waren slim en logisch, zowel ingaand als uitgaand, maar de laatste jaren zijn de twijfels gekomen. En na het even te hebben aangezien, zie ik dat sommige zaken structureel niet zijn wat je er van mag verwachten. Denk dat het wat dat betreft heel belangrijk is dat we ons niet door de 5 prijzen zand in de ogen moeten laten strooien. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hoe lang mag het nu weer doorgaan zo de Graafschap daarna de uitschakeling en dan ?gewoon doorgaan ?of eindelijk inpopulaire beslissing nemen nu het nog kan andere trainer. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hoe lang mag het nu weer doorgaan zo de Graafschap daarna de uitschakeling en dan ?gewoon doorgaan ?of eindelijk inpopulaire beslissing nemen nu het nog kan andere trainer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag ook weg ja. Zet Feyenoord alleen maar voor joker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Het gaat hier maar steeds over welke speler er weg moet etc. Maar waarom kan een trainer van Trencin van B keus spelers wel een goed team maken en waarom kan de coach van Feyenoord met aanzienlijk betere spelers geen team maken? Dat is de fundamentele vraag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 09:10 schreef deoudehappel het volgende:Het gaat hier maar steeds over welke speler er weg moet etc. Maar waarom kan een trainer van Trencin van B keus spelers wel een goed team maken en waarom kan de coach van Feyenoord met aanzienlijk betere spelers geen team maken? Dat is de fundamentele vraag. De coach zelf gaf het antwoord al, die club haalt alleen technisch vaardige creatieve voetballende spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar hebben wij er 2 van op de 30 |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Wij hebben zelden een team gehad. Wij hebben losse spelers met individuele acties. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 09:19 schreef van geil het volgende:[..] De coach zelf gaf het antwoord al, die club haalt alleen technisch vaardige creatieve voetballende spelers. En daar word je 5e mee in je eigen competitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Soms moet je mensen een zetje meegeven. Hij doet echt niet alles fout, sterker nog, vond in de beginjaren echt heel weinig op hem aan te merken. Transfers waren slim en logisch, zowel ingaand als uitgaand, maar de laatste jaren zijn de twijfels gekomen. En na het even te hebben aangezien, zie ik dat sommige zaken structureel niet zijn wat je er van mag verwachten. Denk dat het wat dat betreft heel belangrijk is dat we ons niet door de 5 prijzen zand in de ogen moeten laten strooien. Echt heel erg goed omschreven T. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zal spits Mance en Lawrence direct halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Vitesse hem nog willen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 09:10 schreef deoudehappel het volgende:Het gaat hier maar steeds over welke speler er weg moet etc. Maar waarom kan een trainer van Trencin van B keus spelers wel een goed team maken en waarom kan de coach van Feyenoord met aanzienlijk betere spelers geen team maken? Dat is de fundamentele vraag. omdat daar wel getraint wordt om beter te worden individueel en als team , daar wordt wel veel getraint en bij ons niet nou iedereen heeft kunnen zien waar dat toe lijd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: laatste team wat wel goed voetbal met vroeg druk zetten en goed positiespel speelde was onder fred rutten toen werd er goed voetbal gespeeld en speelden de spelers individueel ook op hun top maarja daar komt het weer ook rutten trainde harder en meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 10:59 schreef kenny het volgende:[..] omdat daar wel getraint wordt om beter te worden individueel en als team , daar wordt wel veel getraint en bij ons niet nou iedereen heeft kunnen zien waar dat toe lijd Het gaat niet om het vele trainen maar om de kwaliteit wat er nog op de bank zat als er spelers weg vallen, dat kon je nu goed zien Dat is niet de schuld van de trainer maar van MvG vind ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onzin. Gio heeft daar ook een rol in. |
|
|
|