|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien wel en dat zou niet zo moeten zijn want Van Geel is eindverantwoordelijke. Van Geel bedankt en nu snel opdonderen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 12:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien wel en dat zou niet zo moeten zijn want Van Geel is eindverantwoordelijke. Van Geel bedankt en nu snel opdonderen Gio maakt wensen kenbaar, werkt met die spelers. Nog nooit een eindverantwoordelijke meegemaakt die niet naar zijn manager luistert. Van Geel weg lost het probleem niet op. Die ligt ook bij zijn trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 12:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien wel en dat zou niet zo moeten zijn want Van Geel is eindverantwoordelijke. Van Geel bedankt en nu snel opdonderen Gio maakt wensen kenbaar, werkt met die spelers. Nog nooit een eindverantwoordelijke meegemaakt die niet naar zijn manager luistert. Van Geel weg lost het probleem niet op. Die ligt ook bij zijn trainer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een directie met ballen zou ze nu allebei wegsturen, maar ja …
Spelers falen op het veld, Gio spreekt uit zich daarvoor verantwoordelijk te voelen. MvG heb ik nog? niet gehoord, maar is eindverantwoordelijk. Het hele zooitje heeft dus gefaald en daar mogen harde conclusies aan verbonden worden!
Maar dat gaat dus niet gebeuren …
Feyenoord-supporter ben je niet voor je lol! Op naar 0-7 zondag en daarmee meteen de koppositie ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 12:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien wel en dat zou niet zo moeten zijn want Van Geel is eindverantwoordelijke. Van Geel bedankt en nu snel opdonderen .. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te makkelijk. Gio staat voor de spelersgroep, die moet het elftal kneden, voorzien van spelvreugde, en teamspirit. Ook individueel zoals Leo dat prima kon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman bracht er in ider geval voetbal in, met kwalitatief mindere spelers. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zou hem wegsturen misschien dat de man van 4X op de rij wat is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 12:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gio maakt wensen kenbaar, werkt met die spelers. Nog nooit een eindverantwoordelijke meegemaakt die niet naar zijn manager luistert. Van Geel weg lost het probleem niet op. Die ligt ook bij zijn trainer. Een klein kind kan nog wel bedenken welke positie verbeterd moet worden,en met welke positie doorgegaan kan worden. Maak er nu geen hoge wiskunde van Henk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 12:35 schreef JanM het volgende:Een directie met ballen zou ze nu allebei wegsturen, maar ja … Spelers falen op het veld, Gio spreekt uit zich daarvoor verantwoordelijk te voelen. MvG heb ik nog? niet gehoord, maar is eindverantwoordelijk. Het hele zooitje heeft dus gefaald en daar mogen harde conclusies aan verbonden worden! Maar dat gaat dus niet gebeuren … Feyenoord-supporter ben je niet voor je lol! Op naar 0-7 zondag en daarmee meteen de koppositie ;-P Laten ze nu net Jan de Jong aangetrokken hebben ,het is nu voor iedereen onduidelijk of deze genderneutrale directeur überhaupt in het bezit van welke ballen dan ook |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En met Koeman wonnen we ook zo lekker veel prijzen. Ondanks enorme investeringen (vorig jaar meer geinvesteerd dan PSV en Ajax) geen structurele stap voorwaarts gezet. En aantal schieten tekort, zowel op het veld als in het Maasgebouw. Een bezinning is op zijn plaats. Geen idee wie de nieuwe TD zou moeten zijn, maar dat het netwerk van Van Geel ons nu te weining oplevert, lijkt me overduidelijk. En als je een nieuwe trainer wil, moet je opschieten, hoe lullig het ook is. Fraser is al bezet, dus Bosz lijkt me de enige logische optie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fraser was ook de oplossing niet geweest.
Bosz zie ik graag komen. Kan je weer met plezier naar de Kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met eigen middelen bestrijden!!!! Door het putje! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 14:51 schreef Els het volgende:En met Koeman wonnen we ook zo lekker veel prijzen. Ondanks enorme investeringen (vorig jaar meer geinvesteerd dan PSV en Ajax) geen structurele stap voorwaarts gezet. En aantal schieten tekort, zowel op het veld als in het Maasgebouw. Een bezinning is op zijn plaats. Geen idee wie de nieuwe TD zou moeten zijn, maar dat het netwerk van Van Geel ons nu te weining oplevert, lijkt me overduidelijk. En als je een nieuwe trainer wil, moet je opschieten, hoe lullig het ook is. Fraser is al bezet, dus Bosz lijkt me de enige logische optie. Eens al vind ik wel dat ervan Gio een soort martelaar is geworden door de onkunde van bovenaf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 16:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens al vind ik wel dat ervan Gio een soort martelaar is geworden door de onkunde van bovenaf Hou nou toch op! (Vrijwel) iedere andere trainerT had meer uit dit materiaal gehaald dan Giolepoos!
Maar zowel de trainerT als de TD mogen wat mij betreft nu opzouten! Frisse wind is nodig! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 16:44 schreef JanM het volgende:[..] Hou nou toch op! (Vrijwel) iedere andere trainerT had meer uit dit materiaal gehaald dan Giolepoos! Maar zowel de trainerT als de TD mogen wat mij betreft nu opzouten! Frisse wind is nodig! 5 prijzen Jan ,of geloof jij nu werkelijk wat Henk schreef dat Ronald Koeman een mindere selectie had?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 16:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 5 prijzen Jan ,of geloof jij nu werkelijk wat Henk schreef dat Ronald Koeman een mindere selectie had? Daar hebben we het al eerder over gehad. Ja, Koeman had minder goed materiaal! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Man je bent niet goed hoor Jan Janmaat Vlaar de Vrij Martins Indi El Ahmadi Clasie Pelle en zelfs Schaken waren internationals die 2de werden op het WK. Even El en Pelle biten beschouwing van oranje gehouden dan.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daarbij had Bakkal meer creativiteit en overzicht dan welke andre middenvelder nu bij ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een klein kind kan nog wel bedenken welke positie verbeterd moet worden,en met welke positie doorgegaan kan worden. Maak er nu geen hoge wiskunde van Henk. Als van Geel het allemaal moet weten dan is Gio cs. origami aan het doen? Jij weet ook dat de trainers de benodigde kwaliteiten het eerst zien. Op de training bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volledig eens met Leon deze pagina |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gereedschap wat v Geel heeft aangelverd is geen top. Maar als je ze goed neerzet en vertelt wat ze moeten doen. En vooral niet te doen. Wordt je gewoon 3e. Echter het plan moet komen van de trainer. Gio aardige gozert heeft met geluk prijzen gepakt echter heeft geen visie en kracht. Kijk naar het verhaal Boetius , en ook wat hij gisteren flikte bij Geertruida in de laatste minuut inzet. Nee ik denk bedankt Gio je houdbaarheid is verstreken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
gisteren deed het pijn om een Feyenoorder te zijn. Maar kom op, seizoen moet nog beginnen. Laten we in de kuip er weer meer achter gaan staan, spelers, inclusief de zwakkere aanmoedigen, namen scanderen etc. Die gozers hebben het nodig. Wie weet lukt het dan dat ze voor ons door het vuur gaan, een dikke portemonnee is kennelijk niet genoeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Trencin in 25 minuten 3 doelpunten maakt kunnen wij dat dan niet , met RvP botteghin en Vilhena . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha incidenteel zal het een keer voorkomen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Koeman had in die 3 jaar minimaal 1 keer kampioen moeten worden. Daar is elke klootviool het wel over eens. Het meest voor de hand liggend was het 2e jaar geweest, het 1e jaar van Pelle. 5 prijzen pakken een incident noemen, klinkt wat kinderlijk. Van Bronkhorst zal dus echt wel iets goed doen. Wel eens dat iedereen een uiterste houdbaarheidsdatum heeft, die van MvG is al een tijdje gepasseerd, mogelijk die van GvB nu ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v geel en gio hebben bewezen er niks van te bakken dus exit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zijn nu zoveel bewijzen dat het steeds misgaat als er gewisseld moet worden , dat het toch echt voor iedere intelligentie duidelijk moet zijn dat de kern bij een kwalitatief te kleine selectie ligt . Dat Gio met de beste 13 er 5 prijzen uit perst bewijst echt elk tegendeel beste Kenny.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de eerste zin is echt een schande met deze begroting en investeringen . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad heeft hij 5 prijzen gepakt dat geluk heeft ie aan zijn kont hangen dat moet ik toegeven , het voetbal onder is te triest voor woorden ik kan er in ieder geval geen lijn in ontdekken of dat er spelers beter worden onder hem en daar is hij voor verantwoordelijk , ik zie ook niet dat het onder hem wel gaat lukken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat trainen onder de verheije methode is ook lachwekkend , in england of duitsland lachen ze erom , en je ziet wat het het hele nederlandse voetbal heeft gebracht niks dus we zakken steeds verder weg , wil nu niet trencin er weer bij halen maar daar word een poepie harder en gerichter getraint en blijkbaar werpt dat toch vruchten af |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 17:29 schreef piet de paler het volgende:Het gereedschap wat v Geel heeft aangelverd is geen top. Maar als je ze goed neerzet en vertelt wat ze moeten doen. En vooral niet te doen. Wordt je gewoon 3e. Echter het plan moet komen van de trainer. Gio aardige gozert heeft met geluk prijzen gepakt echter heeft geen visie en kracht. Kijk naar het verhaal Boetius , en ook wat hij gisteren flikte bij Geertruida in de laatste minuut inzet. Nee ik denk bedankt Gio je houdbaarheid is verstreken. Waarom zou zijn houdbaarheid verstreken zijn, volgens mij is er voor iedere wedstrijd een plan van aanpak. Als je spelers zodra ze over de zijlijn het veld in lopen, compleet vergeten wat het strijdplan was en vergeten te voetballen, Wat kan je dan als trainer doen?, je mag er maar 3 wisselen.
Je kan over geluk spreken als je 1 prijs pakt, maar bij 5 prijzen zit er toch een idee achter denk ik. De spelers moeten het wel uitvoeren. Als ze dat niet doen, maakt het niet uit welke trainer je er bij zet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 18:27 schreef Els het volgende:Koeman had in die 3 jaar minimaal 1 keer kampioen moeten worden. Daar is elke klootviool het wel over eens. Het meest voor de hand liggend was het 2e jaar geweest, het 1e jaar van Pelle. 5 prijzen pakken een incident noemen, klinkt wat kinderlijk. Van Bronkhorst zal dus echt wel iets goed doen. Wel eens dat iedereen een uiterste houdbaarheidsdatum heeft, die van MvG is al een tijdje gepasseerd, mogelijk die van GvB nu ook. Koeman zat met Mulder en Immers op 2 belangrijke posities |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij kon ook kiezen voor Mokotjo of Vormer . Of in het doel Lamprou
Gio kan nu kiezen op 10 uit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zelfs Goossens was nog beter dan Amrabat nu |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij kon ook kiezen voor Mokotjo of Vormer . Of in het doel Lamprou Gio kan nu kiezen op 10 uit? Vormer en Lamprou waren ook niks.
Maar eens hoor, nu ook weinig keus |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag of Kuijt zijn voetbalschoenen weer aantrekt, |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En Rutte vertelde Ziyech dat Immers zijn onbetwiste nr 10 was.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee hij is bezig met palen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ongetwijfeld, maar ik kon hem nooit echt goed verstaan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Iedereen weet dat hier destijds kamervragen over gesteld zijn. Rutte gaf aan ook voor Lex boven Hakim te gaan.
Weet waarover je praat brabo |
|
|
|