|
|
van geil
|
|
|
Dan lees je dus echt niet wat er aan de hand is. 29 miljoen nog voor de vrienden , 8 voor het stadion , een hypotheek op 1908 . Maakt pak hem beet minimaal 41 miljoen schuld, daar kan volgende maand nog eens 8 bijkomen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 september 2018 - 22:37 schreef VVout het volgende:Das gewoon zo stom, een club als Trencin zo te onderschatten. Echt een nekslag voor dit seizoen, moet niet kunnen en ben er ook 2 weken doodziek van geweest. Onbegrijpelijk. In mijn ogen ook de oorzaak van een slechte voorbereiding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er waren ook nogal wat afwezigen , en wat er achter zit, ik blijf erbij, dat is niet best hoor. Zeker als er meerdere tegelijk zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gewoon een kudtvoorbereiding...geen excuses voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bedoel je in het algemeen de voorbereiding , of die van de wedstrijd op zich ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zoals Amrabat zeker? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik snap niet dat als je een voorronde EL moet spelen zo met je team voor de dag komt. Datzelfde geldt voor de start van de competitie. Daarnaast denk in de selectie een aantal pijnpunten te bespeuren waardoor het teamgevoel niet optimaal is. Ze gaan niet voor elkaar door het vuur. Ik bedoel dus met name de voorbereiding op de wedstrijden, maar ook in zekere zin de gehele voorbereiding, in het bijzonder groepsprocessen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, ja die zag ik aankomen. Maar blijkbaar zat de koerswijziging er al een jaar geleden aan te komen. Waarschijnlijk omdat toen de keuze ook gemaakt is geld anders te gaan inzetten.
Uiteraard gekatalyseerd door mislukkingen qua aankopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2018 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Haha, ja die zag ik aankomen. Maar blijkbaar zat de koerswijziging er al een jaar geleden aan te komen. Waarschijnlijk omdat toen de keuze ook gemaakt is geld anders te gaan inzetten. Uiteraard gekatalyseerd door mislukkingen qua aankopen. Alles draait uiteindelijk om het laatste inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het geld verdampt bij Feyenoord sneller dan een plasje water in de sahara. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou de investering van 1908 is natuurlijk ook niet opeens bedacht. Dus ik denk dat ze m aan hebben zien komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2018 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou de investering van 1908 is natuurlijk ook niet opeens bedacht. Dus ik denk dat ze m aan hebben zien komen Nee tuurlijk 1908 is ook gewoon een prima zet geweest, ziet er goed uit!
Alleen zo'n nieuwsbericht voelt bij mij meteen dat we weer jaren teruggeworpen zijn, seizoen 2 Koeman bij wijze van.
We hadden zo ver kunnen zijn, echt een gemiste kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik voel wat je bedoelt. Maar stel je had geen breedte gedaan maar elk jaar 1 a 2 gerichte toppers. Dan had je de rest moeten aanvullen met jeugd, kan, maar was je sportief dan verder geweest?
Moeilijk hè. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hele mooie ontwikkeling 1908 ,alleen jammer dat er een hypotheek opstaat dacht ik? Een voetbalvereniging verdient geld met voetbal. Je kan alles wel tegelijk willen maar dat kan niet. Een nieuw huis,een nieuwe auto ,een drieling onderhouden vanuit t niets is belachelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is natuurlijk wel gewoon een bedrijf en een hypotheek is best logisch op bedrijfsruimte toch? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2018 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:Ik voel wat je bedoelt. Maar stel je had geen breedte gedaan maar elk jaar 1 a 2 gerichte toppers. Dan had je de rest moeten aanvullen met jeugd, kan, maar was je sportief dan verder geweest? Moeilijk hè. vooruit kijken is altijd lastig , maar wat wel duidelijk is en jammer genoeg snapt v Geel dat een beetje laat , jammer scheelt je gouw 26 milj |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
martin nieuwe visie is mosterd na de maaltijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Al dat gekoop en mooi dat vele het vonden, dat de verwachtingen bij enige uitbleven heeft ons allemaal verrast. Nu allemaal gaan wijzen in één richting noemt het moderne management logisch, maar of het ook echt eerlijk is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk,maar er word nu op bijna alle fronten ontwikkeld en gebouwd. Daarbij is een hypotheek zeker niet vreemd tenzij je geld heb.. Waar is het geld gebleven.? 1 Karsdorp leverd net zoveel op als die 2 vomplexen bij elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwe spelers Aflossingen En een deel van 1908 is maar gehypotheekt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is waar ,het is ook te makkelijk van mij oordelen vanaf de zijlijn,maar het ziet er vooralsnog niet zo best uit voor ons cluppie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2018 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:Ik voel wat je bedoelt. Maar stel je had geen breedte gedaan maar elk jaar 1 a 2 gerichte toppers. Dan had je de rest moeten aanvullen met jeugd, kan, maar was je sportief dan verder geweest? Moeilijk hè. Hierop ja antwoorden is nu inderdaad te makkelijk, je bent ook afhankelijk van de lichting.
Ik hoop vooral dat het aantrekken van (oud)Eredivisie spelers voorbij is. Daarom pleit ik voor een nieuwe scouting + TD, maar dan komen we weer terug bij het standaard verhaal.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 2013 is back. Beginnen we nu ook weer aan een nieuw 5-jaren plan ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik word hier zo zielig van we hebben geen geld bla bla bla bla Twente, AZ koopt betere spelers dan ons????????? utrecht haalt Advocaat. En wij zitten met laurel en Hardy op de bank en op kantoor . Ik ga een borrel drinken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En voelt zich verantwoordelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lange vakantie met Gio in 2019. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie Gio alweer ja-knikken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Open sollicitatie = middelmaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn stelling. Ik denk dat Martin binnenkort zijn afscheid aankondigt ( tussen nu en pak hem beet een half jaar) Hij heeft als geen ander inzicht in de huidige situatie, en ik vermoed dat hij volop aan het rondkijken is voor een andere job. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat hoop je. Is heel wat anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik had gehoopt dat hij was weggestuurd , al n een paar jaar terug. Nu mag hij van mij zijn eigen puin ruimen , zodat een ieder kan zien wat er gebeurt is. En hijzelf de verantwoording nog heeft . Dus nee, het gaat me echt om de stelling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn tweede en klaar, kan zich nu weer met voetbal bezig houden een knoop er in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te veel topics, dacht dat ik bij Bot was -.- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelling is een beetje herhaalkoek. Komt altijd op hetzelfde uit. Fijne discussie gewenst, verder. I'm out. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vinden jullie ook dat het stil os bij Geel en onze voorzitter ? Leven ze nog? Of schamen ze zichzelf hoe het nu gaat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil geen discussie . Dat komt volgend jaar zomer weer. Wilde alleen even mijn voorgevoel delen. @ Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu nog een fatsoenlijke selectie. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: gaat ook langzaam steeds beter.
Duidelijk is dat ze risicovrij willen opereren, iets wat de nasleep is van het bijna faillissement, een statement van, dit nooit meer. Dit is iig erg positief en zolang er elk jaar winst geboekt word, kun je ervanuit gaan dat dit de selectie en club op termijn beter maakt, op eigen kracht. |
|
|
|