|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed bezig Martin en veel succes met het afronden van diverse 'aankopen' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht er niemand meer komen hebben we in ieder geval Kazim, zo komt het op mij over. Wat een armoede, hebben iets gehaald voor het geval er verder niemand komt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo werd het vanochtend ook door (volgens mij) Jan Dirk Stouten gebracht. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Helemaal mee eens, maar toch denk ik dat Kazim kan slagen bij ons. Fysiek hele sterke speler en gewend om op hoger niveau te spelen. Met evt JP en Bilal aan beide kanten ernaast, zie ik dan best goedkomen. Moeten die laatste 2 en vooral JP wel even op tijd in vorm komen. (wat niet wegneemt dat ik nog heel erg hoop op Guidetti uiteraard!!!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Felbm -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kazim de niet scorende verlosser van dit Feyenoord, zie het niet gebeuren. Armoede als je Guidetti of Dost niet aantrekt. Absolute hoofdprijs van 8 mil voor Clasis, grap van de dag! Als je hem verkoopt en dan nog naast Ziyech en Toornstra grijpt dan heb je een slechte beurd gemaakt! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik begrijp je hoor, Maar pelle is voor zijn tijd bij Feyenoord, nou ook niet echt een scorende verlosser geweest. En als ik het dan omdraai... Toornstra en Ziyech er nog bij... dan staat er een lekker team denk ik.. maar nogmaals: Heel graag Guidetti er bij ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
verstandige houding tov Guidetti |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
De technische staf is deskundiger dan wij allemaal bij elkaar hoor. Een mening erover geven is prima en er zijn erbij die het spelletje goed kunnen verwoorden hier . Maar wij zijn niet verantwoordelijk . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:46 schreef broer van Ted het volgende:De technische staf is deskundiger dan wij allemaal bij elkaar hoor. Een mening erover geven is prima en er zijn erbij die het spelletje goed kunnen verwoorden hier . Maar wij zijn niet verantwoordelijk . SCHANDE |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Maar zo werkt het niet helaas niet. In het begin zonder geld trapte andere clubs er nog in, nu niet meer Martin. Geeft niet Martin dek jij je maar lkkr in met je lastige niet fitte spits! ' Ik haal alleen een speler met rest waarde ' ofnie Martin? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Luister maar eens een keer naar Willem inplaats van naar Pierre.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:46 schreef broer van Ted het volgende:De technische staf is deskundiger dan wij allemaal bij elkaar hoor. Een mening erover geven is prima en er zijn erbij die het spelletje goed kunnen verwoorden hier . Maar wij zijn niet verantwoordelijk . Wij zijn idd niet verantwoordelijk! Maar in dat Maasgebouw begint het wel een beetje genant te worden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:19 schreef Felbm het volgende:Ik begrijp je hoor, Maar pelle is voor zijn tijd bij Feyenoord, nou ook niet echt een scorende verlosser geweest. En als ik het dan omdraai... Toornstra en Ziyech er nog bij... dan staat er een lekker team denk ik.. maar nogmaals: Heel graag Guidetti er bij ! Inplaats van Toornstra doe maar Ayoub! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus toch ruim 20 miljoen op n lopende rekening. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bestemd voor meerdere dingen als alleen aankopen he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Werk aan de winkel Martin.
9 miljoen voor Clasie is trouwens een fooi. Aanvoerder, nog een 2 jarig contract, minuten die hij maakte op het WK waren sterk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Houding ten aanzien van Van Geel is er niet positiever op geworden de afgelopen dagen geloof ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Houding ten aanzien van Van Geel is er niet positiever op geworden de afgelopen dagen geloof ik.. Na vanmiddag ben ik ook wel ff klaar met die man, heb hem altijd gesteund maar zo'n talent laten lopen is onkunde. Die hadden we echt moeten overtuigen om voor ons te kiezen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Na vanmiddag ben ik ook wel ff klaar met die man, heb hem altijd gesteund maar zo'n talent laten lopen is onkunde. Die hadden we echt moeten overtuigen om voor ons te kiezen.. Maar het financiële aspect was helemaal geregeld door Van Geel. Uiteindelijk bepaalt Rutten de opstelling, dus ben je dan niet vooral klaar met Fred ipv Martin? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar het financiële aspect was helemaal geregeld door Van Geel. Uiteindelijk bepaalt Rutten de opstelling, dus ben je dan niet vooral klaar met Fred ipv Martin? Het financiële aspect is op orde, voetballend zijn we weer een heel eind terug gegooid en dat ligt zeker niet aan Fred.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Het financiële aspect is op orde, voetballend zijn we weer een heel eind terug gegooid en dat ligt zeker niet aan Fred.. Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat zeker Fred Ziyech van het voetballende aspect zou moeten overtuigen. Hij is ten slotte degene die dagelijks met hem zou moeten werken. Niet Van Geel. Is het dus op dat aspect afketst, dan zou je logischerwijs als zondebok eerder bij Fred dan bij Martin uit moeten komen... als speelt Van Geel natuurlijk ook een rol in het overtuigen dat bij Feyenoord voor Ziyech ook het voetballende aspect prima in elkaar zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal Fred zijn schuld is. Alleen om nu werkelijk alles op het bordje van Van Geel te schuiven. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daan Rieken @DaanRieken Volgen Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit 17:57 - 17 augustus 2014 21 RETWEETS 2 FAVORIETEN BeantwoordenRetweetenToevoegen aan favorieten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, kom maar op met plan B Martin. Dit was een buitenkansje, maar je hebt nu een signaal afgegeven niet tevreden te zijn over de middenveldbezetting. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:Daan Rieken @DaanRieken Volgen Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit 17:57 - 17 augustus 2014 21 RETWEETS 2 FAVORIETEN BeantwoordenRetweetenToevoegen aan favorieten Oud nieuws ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beste Martin, Als rechtgeaarde Feyenoord fan die door diepe dalen is gegaan met de club, en zelfs geld heb uitgegeven om mijn ploeg in nood te helpen. Ben vandaag zwaar teleurgesteld en heb de wedstrijd waar ik voor uitgenodigd ben tegen Utrecht afgezegd, omdat in dat vak waar ik zit ik jou misschien zou zien. Vol verwachting was ik. Voor het nieuwe seizoen er was weer geld en hoop op de oprichting van de giant. Maar nu weet ik het niet meer, ben je wel eerlijk tegen ons over je beleid? Zijn we belazerd en zijn er nog meer problemen binnen de club? Ook hoopte ik op Nederlandse spelers en ik lees dat we naar Polen gaan kijken en Portugezen , en er was een nl speler die we niet konden halen. Ik hoop dat mijn teleurstelling verdwijnt en je maakt me ook niet blij met Boula en zelfs met Toornstra niet, ik ga stoppen et deze mail ik denk ook dat je schijt hebt aan je publiek net als de knvb maar dat terzijde. Gegroet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El dan maar. Scoort ook nooit. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Beste meneer van Geel,
Wilt u alstublieft stoppen met de club Feyenoord kapot maken? Dankuwel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
Beste Wim2,
Nee. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kop op, het is niet alsof hij een contract voor onbepaalde tijd heeft.. oh wacht... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik eis een persconferentie als supporter aan v Geel of een persbericht |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: En hij is ook niet een van de best betaalde td's.. Och wacht.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat klopt dat is hij niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha ;)
Stevige subtopper is ie geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pak n paddenstoel en laat je fantasie er eens op los. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Pak de feiten erbij. Kom terug. Bied je verontschuldigen aan en misschien accepteer ik ze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waarom presenteer je die feiten zelf niet om je gelijk of zijn ongelijk te bewijzen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD