|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht toch echt dat de Jong is zijn toespraak zei , dat ze daar vol mee aan de slag gingen. Ook zouden meer jeugdspelers een contract krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog geen nieuws nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee klopt, ik kon ook niets vinden , vandaar mijn vraag of iemand iets wist. Hier ben ik echt benieuwd naar, dit is zo belangrijk vind ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vente doet oproep aan Van Bronckhorst: ''Alleen dan kan ik echt beter worden''
Dylan Vente heeft bij Oranje O20 een productieve avond achter de rug. De Feyenoorder gaf drie assists op Dani de Wit, maar opende de score tegen Polen O20 met een prachtige omhaal.
"De bal kwam goed voor en nadat ik hem op m’n borst had aangenomen, kon ik eigenlijk niet anders dan een omhaal proberen. Ik raakte de bal echt perfect en wist eigenlijk direct dat het een goal zou worden. Een heerlijk gevoel", aldus Vente op de website van Wasserman, het management van de jongeling.
Vente maakte bij Feyenoord tot dusver 73 minuten in de Eredivisie. "Lekker voor mij om weer eens negentig minuten te voetballen. Dat is voor elke speler belangrijk. Vorige maand scoorde ik op het veld van Quick Boys ook al in de 3-1 overwinning op Engeland, ook een sterke tegenstander. Ik hoop nu dat ik de komende tijd ook bij Feyenoord iets meer speeltijd zal krijgen, want alleen dan kan ik echt beter worden."
Vorige bericht Eerste wedstrijddag Feyenoord Street League 2018-2019 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, dat werpt zijn vruchten af , nou! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alles wat we verhuren zien we nooit meer terug, precies, joepie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie in hem geen toekomstige 1e spits. Mist iets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeer tevreden zijn over Ten Hove maar middelmaat Delle als 3e keeper halen.
De visie van Martin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 oktober 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verdedigende middenvelder ( hebben we er pas 6 van) Met 1 goal is zijn hele carriere |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verdedigende middenvelder ( hebben we er pas 6 van) Met 1 goal is zijn hele carriere |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook voor jou 3 punten Martin. Gefeliciteerd! Martin ♥ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De grote verantwoordelijke voor deze ellende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar ook de verantwoordelijke voor de landstitel en de beker winst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan niet met geld omgaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Qua spelers heb je gelijk maar de resultaten zijn goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Veel voors en veel tegens. Op dit forum gaan we er niet uitkomen wat goed en wat slecht is voor ons cluppie. Sterker nog, de verdeeldheid en verscheidenheid aan meningen binnen dit forum is enorm. Sleeping Giant dat zijn we en als we niet eindelijk eens een keer ontwaken zullen we altijd deze titel als een molensteen om ons nek blijven dragen. De weg van de minste weerstand of een revolutie? Wat zal er werken? Velen zijn blij en tevreden met de titel en prijzen die we de afgelopen jaren hebben gewonnen en gebruiken dit als excuus om niet te verbeteren. Continueer deze blindheid en voed de discussie niet met het verleden kan ik dan maar beter zeggen. Velen op dit forum willen wel vooruit en zijn de slechte film die al jaren gespeeld wordt in ons theater meer dan zat. Mission Impossible 7: Make the impossible possible. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahaha, om te gieren. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
tien tallen miljoen verdien je niet even in een paar jaar. zeker niet als je club aan de afgrond zat en een hoop van zijn doelstellingen heeft moeten laten varen door schulden en saneringen. Welnu zit er een TD die elk jaar Feyenoord meer te besteden geeft icm. varkenoord. Dit beleid voortzetten resulteert tot nu toe iig in winst.(ene jaar meer dan het andere) en zie geen reden waarom het ook niet verder kan groeien. Dat Ajax ons is ontgroeid is pijnlijk, maar de realiteit.
Nu dit compleet gerestaureerde Feyenoord weer zorgvuldig uit de financiele sores gehaald is, vind ik het erg riskant om dan maar weer all in te gaan lopen gokken op Braziliaanse wonder kinderen ed.
Martin is een belangrijke spil (geweest) in de weder opstanding van een kapot gemaakt feyenoord. VVF heeft er juist aan gedaan hun centjes aan Martin te geven, had zomaar kunnen escaleren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat de selectie en het vertoonde spel niks meer waard zijn, hoor ik je niet over... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles over de balk gegooid , verdampt , en door het putje. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 - 18:33 schreef igor korneev het volgende:tien tallen miljoen verdien je niet even in een paar jaar. zeker niet als je club aan de afgrond zat en een hoop van zijn doelstellingen heeft moeten laten varen door schulden en saneringen. Welnu zit er een TD die elk jaar Feyenoord meer te besteden geeft icm. varkenoord. Dit beleid voortzetten resulteert tot nu toe iig in winst.(ene jaar meer dan het andere) en zie geen reden waarom het ook niet verder kan groeien. Dat Ajax ons is ontgroeid is pijnlijk, maar de realiteit. Nu dit compleet gerestaureerde Feyenoord weer zorgvuldig uit de financiele sores gehaald is, vind ik het erg riskant om dan maar weer all in te gaan lopen gokken op Braziliaanse wonder kinderen ed. Martin is een belangrijke spil (geweest) in de weder opstanding van een kapot gemaakt feyenoord. VVF heeft er juist aan gedaan hun centjes aan Martin te geven, had zomaar kunnen escaleren. Het heeft mijn inziens niets met geld te maken maar meer met beleid, durf en visie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Normaal gezien pleur ik z'n plaat over het balkon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of rubriceren onder A. Van Alzheimer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet steeds met ziektes en aandoeningen smijten Henk. Daar hebben wij de letter O voor, Oliedom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze mag onder de S, geile. Van Spruitjeslucht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie de H van herhaling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het topic van de letter d . Dramatisch. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
je kunt zien dat Sinterklaas weer in aantocht is.!!!
111 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
"Negativiteit bij Feyenoord"
Verbeter de wereld, begin bij je zelluf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je zelluf heeft geen invloed op het geheel. Het overslaan van je zelluf ook niet overigens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig om positief over te zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2018 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Je zelluf heeft geen invloed op het geheel. Het overslaan van je zelluf ook niet overigens. Je zelluf is het geheel, ook jij kan voor je zelluf beslissen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Exit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2018 door MMM -- |
|
|
|