|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:Mocht godgloeiende pas op komen draven als de hele goegemeente geblesseerd was. Is er dus snel klaar mee. . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn het vast niet eens. Dus laat zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben wel benieuwd naar het aanstaande gesprek met de rvC . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat er weer eentje weg is voordat het 1 er goed en wel van profiteren, waarschijnlijk in verhouding voor niets :@..@@@€€&@@@domme.... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
tja , als op je 17 e al niet voldoende meer is om te debuteren in het eerste. zal bij besiktas ook niet direct en basis plaats krijgen lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:Mocht godgloeiende pas op komen draven als de hele goegemeente geblesseerd was. Is er dus snel klaar mee. Het probleem was dat de striemen van zijn luier eerst moest opdrogen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter dat Gio dat kledingvoorschrift dan onmiddellijk opheft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In alle drukte bijna de kerstgroet voor Martin vergeten . Martin ; DE BALLEN !!! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Martin moet proberen Vincent Janssen binnen te hengelen. Voor de rest zie ik geen spelers met meerwaarde.
En jeugdspelers contracten geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 december 2018 - 16:49 schreef Frstu het volgende:Martin moet proberen Vincent Janssen binnen te hengelen. Voor de rest zie ik geen spelers met meerwaarde. En jeugdspelers contracten geven. Kan er niks van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze eigen Hans van de Berg .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 december 2018 - 16:49 schreef Frstu het volgende:Martin moet proberen Vincent Janssen binnen te hengelen. Voor de rest zie ik geen spelers met meerwaarde. En jeugdspelers contracten geven. Eens ,in deze competitie zou hij weleens net als Guidetti en Pelle het licht weer kunnen vinden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hopen dat genoeg mensen het gaan roepen, de media het overneemt en v. Geel het overneemt en hem binnenhaalt. Kunnen we Vincent na 2 doelpuntloze wedstrijden uitfluiten en v Geel aan de lichtmast opknopen met het verwijt dat hij geen netwerk heeft en het onbegrijpelijk is dat hij voetballers als Janssen binn haalt.
Nu al zin in volgend jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Janssen zou ik een volstrekt logische huur vinden. Janssen is echt wel goed genoeg voor de Eredivisie. Dat heeft hij bewezen.
Maar ik vrees dat geld het obstakel zal worden om hem te kunnen huren. Die verdient bij Tottenham natuurlijk vier miljoen per jaar.
Als ik één ding niet zou begrijpen dan zou dat het terughalen van Karsdorp zijn. Ik vind dat we in principe voldoende bezet zijn op posities die voor een elftal niet echt heel erg van belang zijn, namelijk de linksback of rechtsback. Daar kun je in theorie iedereen neerzetten.
St. Juste en Haps zijn voldoende goed. En dan hebben we ook nog Malacia, die nog maar 19 jaar oud is. En nu al afgeschreven wordt terwijl hij vorig jaar nog de beste man in de Champions League was. Verder denk ik dat Geertruida makkelijk het niveau kan oppakken. Over Nieuwkoop heb ik wel mijn twijfels.
Steek alsjeblieft het geld in een zinvolle versterking voor volgend seizoen (als Jorgensen weggaat en Van Persie stopt): een goede spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 januari 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0 fantasie deze man , wat verwacht je dan op het veld te zien ? Precies wat je ziet dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0 fantasie deze man , wat verwacht je dan op het veld te zien ? Precies wat je ziet dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kampioenenmakert Martin. Heel Feyenoord weet deze man op waarde te schatten. 5 prijzen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik ben de afgelopen jaren voorstander geweest van Martin van Geel. Omdat ik vanuit het verleden weet dat Feyenoord nog veel slechtere technisch directeuren heeft gehad.
Maar als Karsdorp komt dan draai ik mijn mening per direct 180 graden om. Niks ten nadele van Karsdorp, maar we hebben hem gewoon niet nodig. Hoe goed hij ook moge zijn.
KANSLOOS. BELEIDSLOOS. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zover ga ik niet, maar van Geel moet dan wel verdomde goede uitleg geven en dan nog... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MvG: st. Juste niet voor een koopje weg doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoeveel kost een muppet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoorde dat Karsdorp via SEG de deur uit is, heeft ook goed uitgepakt -.-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het gaat erom dat je ook lijntjes ( makelaars etc) kunt gebruiken om spelers te lozen waar je vanaf wilt. In dit geval bijvoorbeeld Tapia en Ayoub, dan hoef je ze niet transfervrij te laten vertrekken , of te verhuren .Wat geen drol oplevert . Nu wordt dat steeds aan de speler zelf en zijn makelaar overgelaten , dat is veel te summier . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stuur gewoon mails naar alle Chinese clubs. Sambal bij ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kan er altijd nog babi pangang van maken idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zal zich niet verzetten . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MvG: Idrissi, Svenson, Stengs, Til, Ouwejan, Koopmeiners en Zenili enkele van deze spelers zouden bij Feyenoord goed passen, als Tapia Ayoub en nog een paar spelers verkocht worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bluffer.. met deze spelers worden we 7e. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je moet goed lezen wat er staat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2019 - 12:14 schreef de bluffer het volgende:MvG: Idrissi, Svenson, Stengs, Til, Ouwejan, Koopmeiners en Zenili enkele van deze spelers zouden bij Feyenoord goed passen, als Tapia Ayoub en nog een paar spelers verkocht worden Dan is het linkerrijtje haalbaar .... Duidelijk ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat denk jij De kaasboeren worden ook geen 7e |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb het over enkele spelers die hebben meer waarde dan Tapia en Ayoub |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar staan ze nu wel. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
De subtop is te slecht voor Feyenoord, de top te goed. Te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken.
Dat is het voetbal van Feyenoord in een notendop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2018 - 15:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens ,in deze competitie zou hij weleens net als Guidetti en Pelle het licht weer kunnen vinden. Dat zit in de meterkast nou nou Wie denkt nou aan Vincent Janssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dit komt dan weer positief op de balans...(van Van Geel)..als het doorgaat.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MvG als het waar is 10 miljoen voor st. Juste dan snel ja zeggen Maar voor Vilhena wel 2 keer zo veel We hebben toch Kökcü nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|