|
|
de bluffer
|
|
|
Nijland van Groningen misschien wel een goeie opvolger voor van Geel. Heeft volgens mij goeie contacten in Zuid Amerika |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat de meerderheid iets vind, zegt nog niets over de oplossing. Zagen kunnen we allemaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zegt heel veel, als je niet naar het merendeel luistert , dan ga je dat voelen. Echt iedereen die ik spreek, en dat zijn echt verstokte Feyenoord fans , zijn het beleid spuugzat, en velen gaan echt steeds minder naar de Kuip. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kom gewoon met een beter voorstel, maar zagen over iemand is te easy. Zeker als media dit op z’n manier brengt met ondersteuning van schijnwaarheden uit de sociale media, erg laf en verstorend voor de opvolging. Komt er in één keer een maloot om de hoek waar je echt niet op zit te wachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, als dat alles is kunnen we er mee aan de slag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
62% zegt Gio exit. Mensen zien onder Gio het voetbal als pijn in de ogen voorbij trekken.
Dat staat dus ook in dat stuk. Maar dit is het van Geel topic, hè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 20:45 schreef van geil het volgende:Het zegt heel veel, als je niet naar het merendeel luistert , dan ga je dat voelen. Echt iedereen die ik spreek, en dat zijn echt verstokte Feyenoord fans , zijn het beleid spuugzat, en velen gaan echt steeds minder naar de Kuip. Maar dat chagrijn zit zeker niet alleen bij Van Geel toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:62% zegt Gio exit. Mensen zien onder Gio het voetbal als pijn in de ogen voorbij trekken. Dat staat dus ook in dat stuk. Maar dit is het van Geel topic, hè. Ik kop m wel in: Materiaal Pyramide Aankopen Van geel als enige verantwoordelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, het draaiboek is bekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nieuwe spelersbus. Van Geel held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ook wel straks gratis de deur uitgaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, Gio wil een spelersbus met 1 versnelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En een enorme stapel reservewielen die nooit gebruikt gaan worden |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: ja ha ha waarom selectie van 25 a 30 spelers heeft gio toch niet nodig alleen in noodgevallen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's eerder een deel van de basis die niet marcheert.
Jorgensen, lang geblesseerd geweest en hoop dat ie nu heel blijft. v. Persie, tegen zijn eind en zijn rustmomentjes hard nodig. Clasie, schouder zorgelijk en verder lijkt ie me ook niet helemaal stabiel. Toornstra, ja/nee weet niet wat ik daar van moet verwachten qua fitheid. St. Juste, gaat ook niet lekker en is vaak uit de roulatie. V. Beek, hoop dat ie nu de goede schoenen heeft en weer beter gaat draaien. Haps, is net weer op de been en loopt tegen de volgende beenblesure op. Botteghin, wil ook niet erg vlotten met hem het laatste tijd. Vermeer, is er weer maar doet ie nog wel mee?
Ik vind het nogal een zorgelijke lijst als je ziet op wat voor reservewiel je moet terugvallen en redelijk opzienbarend dat je dan toch nog derde staat. Mede door Robin die met zijn kwaliteit als ie er wel staat nog veel recht buigt en Tonny die er wel altijd staat.
Als hier natuurlijk één man op afgerekend mag worden is het v. Geel omdat zeker 50% van boven genoemde gevallen niet erg verrassend genoemd mag worden, maar overdreven jammeren vind ik ook onterecht.
Misschien moeten we de GKL en Gunder Bengtsson & Pim Verbeek wel terug halen, dan komt het weer helemaal goed. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik blijf het maar brandjes blussen vinden wat de voorstellen hier zijn. Het is een beetje een nieuw dak plaatsen terwijl de fundering wegzakt. Kritisch moet er gekeken worden naar het technische beleid binnen de gehele club. En ik kan er daar maar 1 verantwoordelijke voor bedenken. Wat is het didactische niveau van de jeugdtrainers en hoe kan het dat Brard weer als verantwoordelijke hierboven wordt geplaatst ? Ouwe jongens krentenbrood !! Waarom nooit iets vernieuwends ? En doen we een keer iets vernieuwends dan wordt deze al snel weggepest. Feyenoord is een grote club maar zal op deze manier altijd Calimero blijven !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik kop m wel in: Materiaal Pyramide Aankopen Je zit in de buurt, aanvullend; Nooit naar buiten tredend bij problemen. En verkopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:62% zegt Gio exit. Mensen zien onder Gio het voetbal als pijn in de ogen voorbij trekken. Dat staat dus ook in dat stuk. Maar dit is het van Geel topic, hè. Precies, het van Geel topic. En bij mij om zijn functioneren , en als je nu even ver genoeg terugleest in het Gio topic, dan zul je lezen dat ik ook Gio had vervangen afgelopen zomer. Maar niet zoals jij om zijn functioneren , integendeel , maar meer omdat ik vind dat ook trainers regelmatig ververst dienen te worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu gefileerd bij VI Volgens Boskamp negeert hij ook volledig de scouts. Johan Derksen, de hele organisatie kotst hem uit. Gijp hij helpt Gio 0 qua aanvulling die hij nodig heeft , en geeft hem 0 kwaliteit qua spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk openbaar kritiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 - 21:33 schreef van geil het volgende:Nu gefileerd bij VI Volgens Boskamp negeert hij ook volledig de scouts. Johan Derksen, de hele organisatie kotst hem uit. Gijp hij helpt Gio 0 qua aanvulling die hij nodig heeft , en geeft hem 0 kwaliteit qua spelers. Hoppaaaaa werd tijd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik denk dat er gefapt is bij deze uitzending. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gooi er effe een blauwe in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gooi er effe een blauwe in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gijp, Boskamp, Derksen zeggen het.
En dan is het echt waar. Ja, echt waar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee Henkie uit Castricum moet je geloven ppppf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wanneer t in je straatje valt wel. Zo werkt t |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Boskamp iets zegt over Feyenoord ,dan is het minimaal de halve waarheid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval een teken aan de wand, zou Boskamp ook met een leuke kandidaat op de proppen kunnen komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 10:16 schreef VVout het volgende:In ieder geval een teken aan de wand, zou Boskamp ook met een leuke kandidaat op de proppen kunnen komen. De focus binnen Feyenoord ligt meer op verbouwingen . Als het zo doorgaat word Feyenoord een bouwbedrijf inplaats van een voetbalclub. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hebbie Henkie gebeld dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kraakhelder patroon. Altijd weer leuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen transfers deze winterstop,we willen de rust bewaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Optyfen met deze waardeloze clown zonder visie en netwerk.
Ga maar lekker bij je wijf zitten.
Oppleuren |
|
|
|