|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar kan soms wel beter zijn d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn nickname had ik zelfs aan m besteed. zo glad vond ik hem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel stuit op obstakels: "Veel spelers zien de competitie niet zitten"
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, is er nog altijd niet in geslaagd een van zijn beoogde nieuwe spitsen aan te trekken. De bestuurder had graag Bas Dost naar Rotterdam zien komen, maar kreeg van de spits te horen dat de Nederlandse competitie een stap terug zou zijn.
Op dat probleem stuit Van Geel vaker. Na het vertrek van Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Daryl Janmaat valt het niet mee gelijkwaardige vervangers aan te trekken. "Het is moeilijk om spelers te halen. Veel spelers komen niet omdat ze de competitie niet zien zitten", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Spelersmakelaar Kees Ploegsma, die ziet dat Nederlandse clubs spelers vaak slijten voor meer dan tien miljoen euro, denkt er precies hetzelfde over. De Eredivisie verkocht de afgelopen 3 jaar voor bij 375 miljoen euro aan spelers, terwijl slechts een derde van dat bedrag geïnvesteerd werd in het aantrekken van nieuwe aankopen. "Ik maak me wel zorgen over het niveau. Wat kan Feyenoord nou terughalen? Voor buitenlandse voetballers is Nederland niets meer dan een aardige opstap."
FC Groningen kan daar over meepraten. De club mikt op het opleiden van spelers en verkocht onlangs Filip Kostic voor zes miljoen euro aan VfB Stuttgart. "Maar als je het geld voor het investeringsfonds en de vergoeding voor de makelaars er afhaalt, blijft daar iets meer dan vier miljoen van over. Daar mogen we de helft van investeren. De andere helft gaat in ons vermogen en naar onze opleiding", aldus algemeen directeur Hans Nijland in het AD. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Portugal stelt ook niet veel voor, maar toch komen daar Hulk, Diego Costa, Falcao en nog vele anderen vandaan, misschien maar wat meer spelers ophalen in toegankelijke competities; Zuid-en midden Amerika, belgie, Scandinavie, Servie, etc. En nog op redelijk jonge leeftijd, dan willen ze hier toch wel voetballen lijkt mij. Je moet daar toch op inspelen, jezelf afvragen; we hebben Pelle gehaald die speelt nog 1 a 2 jaar bij ons, ik moet alvast op zoek gaan naar een jeugdtalent voor de spits, want in onze eigen jeugd hebben we hem blijkbaar niet nodig. En je moet ook 's wat sneller doorwisselen van spelers, Hupperts had je gratis kunnen halen en dan Verhoek of Goossens wegdoen voor (bijna) niks. Er moet eigenlijk al vervanging klaarstaan op het moment dat er een speler wordt verkocht, zoals nu het geval is met de Vrij waar zijn waardige vervanger v Beek is (is verleden jaar beetje bij beetje gebracht en kan er nu staan). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Portugal doet europees nog mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel gelul weinig actie, alleen dat hij alert blijft.. Dat weten we nu wel Martin. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Nog even geduld, moet het nu wel gaan laten zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij is gewoon zakelijk in zijn antwoorden, en zo hoort het ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat niet in huilen uitbarsten. Doet ie na 1 september wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij hoeft hem van mij niet te laten zien, dat dingetje heeft ook geen oogjes. Ik weet het niet meer, ik denk dat we deze selectie houden . Tja hup feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat zeker Fred Ziyech van het voetballende aspect zou moeten overtuigen. Hij is ten slotte degene die dagelijks met hem zou moeten werken. Niet Van Geel. Is het dus op dat aspect afketst, dan zou je logischerwijs als zondebok eerder bij Fred dan bij Martin uit moeten komen... als speelt Van Geel natuurlijk ook een rol in het overtuigen dat bij Feyenoord voor Ziyech ook het voetballende aspect prima in elkaar zit. Je gaat zo'n plurk niet laten bepalen of en waar hij speelt, als dat kutje zo goed was dan was hij komen voetballen en had hij voor zijn plaats geknokt, maar dat ruggengraatloze lulletje kiest voor de gemakkelijke weg om straks te eindigen bij de erste fc bal auf'm dach |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als de KNVB de zelfde instelling had gehad als de Spaanse bond en wij het geld van real dan wel ja... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 03:40 schreef hotjumper het volgende:[..] Je gaat zo'n plurk niet laten bepalen of en waar hij speelt, als dat kutje zo goed was dan was hij komen voetballen en had hij voor zijn plaats geknokt, maar dat ruggengraatloze lulletje kiest voor de gemakkelijke weg om straks te eindigen bij de erste fc bal auf'm dach Ja eens, maar ik wilde alleen wat tegengas geven omdat het grote beschuldigen richting Van Geel weer was begonnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin, open je ogen en haal versterkingen. Een middenvelder (en zelfs dan mag Clasie niet weg) en een spits, minstens. Alleen een spits is niet genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ziet Martin ook. Feyenoord is/was natuurlijk niet voor niets met Ziyech en Toornstra bezig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar Martin verlengde wel het contract van Immers terwijl er volop interesse was.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou niet mijn keuze zijn geweest. Maar goed, Martin zal geredeneerd hebben dat er voorlopig niemand binnen Feyenoord is die hem uit de basis kan spelen en dat Immers daarom hoe dan ook nog van pas zal komen. Zelfs met eventuele aanwinsten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou niet mijn keuze zijn geweest. Maar goed, Martin zal geredeneerd hebben dat er voorlopig niemand binnen Feyenoord is die hem uit de basis kan spelen en dat Immers daarom hoe dan ook nog van pas zal komen. Zelfs met eventuele aanwinsten. Maar van Geel wist dat een hoop spelers weg zouden gaan en dat er geld binnen zou komen. van Beek en Kongolo kunnen het achterin wel op gaan vangen. Voor Pellè moet je een vervanger halen, een buitenspeler was noodzakelijk en een middenvelder erbij ook. Dus binnen Feyenoord is er misschien niemand die hem uit de basis kan spelen maar je kan wel een speler halen.
Immers als stormram, om iets te forceren. Niet meer vanaf het begin, kan gewoon niet meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:26 schreef MMM het volgende:[..] Maar van Geel wist dat een hoop spelers weg zouden gaan en dat er geld binnen zou komen. van Beek en Kongolo kunnen het achterin wel op gaan vangen. Voor Pellè moet je een vervanger halen, een buitenspeler was noodzakelijk en een middenvelder erbij ook. Dus binnen Feyenoord is er misschien niemand die hem uit de basis kan spelen maar je kan wel een speler halen. Immers als stormram, om iets te forceren. Niet meer vanaf het begin, kan gewoon niet meer. Eens. Maar goed, Van Geel dient natuurlijk een selectie van zo'n 23 man samen te stellen. Immers kan wel mee bij de eerste 23, alleen niet met de eerste 11... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Maar goed, Van Geel dient natuurlijk een selectie van zo'n 23 man samen te stellen. Immers kan wel mee bij de eerste 23, alleen niet met de eerste 11... Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
kan hij niet even nog voor volgende week JP Boetius verkopen??? wat een drama voetballer.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geduld, kan zo over 2 weken weer goed spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: wat heeft dat met nepfan te maken? speelt ie de sterren van de hemel het laatste half jaar?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Maar goed, Van Geel dient natuurlijk een selectie van zo'n 23 man samen te stellen. Immers kan wel mee bij de eerste 23, alleen niet met de eerste 11... Zoals ie nu 5 wedstrijden achtereen speelt kan dit niet meer. Zelfs het vastbijten, inzet is nauwelijks meer te zien. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Moet je hem dan meteen verkopen, meteen afgedaan? Negativiteit en afzeikgehalte is vanavond bijzonder hoog hier. Nee we zijn niet top, ja we zijn wel gezond. Het kan alleen maar beter, wat wij kunnen doen is achter de club en het team gaan staan. Niemand wordt beter van afzeiken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zoals ie nu 5 wedstrijden achtereen speelt kan dit niet meer. Zelfs het vastbijten, inzet is nauwelijks meer te zien. Inderdaad, das nog het opvallendste. Het meeverdedigen was altijd een sterk punt, maar ik zie hem steeds vaker een mannetje laten lopen of wat halfzacht het duel aangaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 23:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad, das nog het opvallendste. Het meeverdedigen was altijd een sterk punt, maar ik zie hem steeds vaker een mannetje laten lopen of wat halfzacht het duel aangaan. Liet zeker 2e helft ballen aan zich voorbijgaam, ging ook geen kopduels aan.
Typisch trouwens dat hij bij die kans gevloerd werd en alleen hij protesteerde. Lijkt ook net alsof de spelers elkaar net kennen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Liet zeker 2e helft ballen aan zich voorbijgaam, ging ook geen kopduels aan. Typisch trouwens dat hij bij die kans gevloerd werd en alleen hij protesteerde. Lijkt ook net alsof de spelers elkaar net kennen. Toch gek.. zo ook hoe hij die corner weggaf, 30 meter voor de achterlijn... komende wedstrijden maar zien of het incidenteel is of dat er meer achter zit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is z'n Pelle-maatje kwijt. Vastigheden weg. Mogelijk geldt dat ook voor een aantal anderen. Hoop ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat slaat nergens op natuurlijk, laat hem even zijn ritme hervinden.. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Dat snap ik allemaal wel , geef hem tijd en hij is nog zo jong enz.. maar dit soort voetballers hebben we in het verleden al 13 in een dozijn gehad. de eeuwige talenten die maar niet doorbreken.. ik noem ze voor het gemak maar even de cabralletjes van deze wereld! als de zon goed staat, het weer mee zit, de bal hard genoeg opgepompt is , het gras kort gemaaid is enz. dan wil het wel lukken. maar als er maar iets tegenzit staan ze nooit op en zorgen voor het verschil!! ben niet negatief alleen realistisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, Boëtius heeft nog wel een goed karakter. Die vindt zichzelf nog helemaal niet zo geweldig. Die baalt vooral dat hij ruk speelde wanneer hij gewisseld wordt. Wat wel zo is, dat deze jongens nu te snel, te belangrijk gemaakt worden, daarom is een brede selectie zo belangrijk, dat je niet hoe dan ook altijd speelt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 07:37 schreef El Jardinero het volgende:Dat snap ik allemaal wel , geef hem tijd en hij is nog zo jong enz.. maar dit soort voetballers hebben we in het verleden al 13 in een dozijn gehad. de eeuwige talenten die maar niet doorbreken.. ik noem ze voor het gemak maar even de cabralletjes van deze wereld! als de zon goed staat, het weer mee zit, de bal hard genoeg opgepompt is , het gras kort gemaaid is enz. dan wil het wel lukken. maar als er maar iets tegenzit staan ze nooit op en zorgen voor het verschil!! ben niet negatief alleen realistisch. Kom op zeg van Gaal selecteerde hem niet voor niets voor het WK, kijk wie hij voor hem moest dulden waardoor hij afviel.. |
|
|
|
|
Rdamoost
|
|
|
Boetius zit even in een dipje, maar gaat er wel komen.......jong betekent vaak ook statisch.....dat groeit er wel uit!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Martin , je hebt gisteren de wedstrijd gezien. En zag je hetzelfde als ik? Armoede slechte passes, geen kwaliteit kortom er moeten spelers bij en met kwaliteit |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 08:31 schreef piet de paler het volgende:Martin , je hebt gisteren de wedstrijd gezien. En zag je hetzelfde als ik? Armoede slechte passes, geen kwaliteit kortom er moeten spelers bij en met kwaliteit Het was inderdaad niet best gisteren. Maar het probleem lag vooral bij spelers die hier verleden jaar ook al liepen. Het was als los zand. Immers heeft in dit Feyenoord helemaal niets te zoeken. Die is in mijn ogen geen schim meer van de speler die hij de afgelopen seizoenen was. Vooral zijn passing was bedroevend. Voor zondag moet echt Vormer erin; naast Clasie! Dit team heeft als de sodemieter behoefte aan zekerheden, en Vormer is een zekerheid. En dan Tonny lekker op 10. Die jongen barst van de energie, en die kan hij op 10 veel beter kwijt dan op 6, waar meer een behoudende instelling nodig is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed bezig Martin, thanx voor Jens.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Fantastisch wat onze Martin v Geel gedaan heeft om Toonstra voor 4 jaar vast te leggen nu nog even voor het weekend een scorende spits binnen halen, dan kunnen we weer rustig het seizoen afmaken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben ik 100% mee eens ook thanx daar voor |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Nu nog een goede keeperstrainer, vlotte elftalbegeleider en terug naar de uitshirts van vorig jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:39 schreef sportdwaas het volgende:Nu nog een goede keeperstrainer, vlotte elftalbegeleider en terug naar de uitshirts van vorig jaar Deugen de Keeperstrainer en de teammanager jou niet en het uitshirt niet wat is er mis aan |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:31 schreef de bluffer het volgende:Fantastisch wat onze Martin v Geel gedaan heeft om Toonstra voor 4 jaar vast te leggen nu nog even voor het weekend een scorende spits binnen halen, dan kunnen we weer rustig het seizoen afmaken Ti's al weekend bluffie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Droevig hoor van Geel. Ik ben het helemaal met hem eens dat de terugkeer van Guidetti, met zijn blessure die hij had, een te groot risico is. Maar kom op man, wat een timing.. Een week voordat de transferdeadline sluit, net of je dit in juli niet wist van Guidetti.
Klasse weer..
Zapata komt niet en Dost zal ook wel niet komen. Blind gestaard op 3 spitsen en uiteindelijk hebben we niks.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:06 schreef MMM het volgende:Droevig hoor van Geel. Ik ben het helemaal met hem eens dat de terugkeer van Guidetti, met zijn blessure die hij had, een te groot risico is. Maar kom op man, wat een timing.. Een week voordat de transferdeadline sluit, net of je dit in juli niet wist van Guidetti. Klasse weer.. Zapata komt niet en Dost zal ook wel niet komen. Blind gestaard op 3 spitsen en uiteindelijk hebben we niks.. Hoezo niks ? Kazim kazim hebben we toch ? |
|
|
|