|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 21:00 schreef MMM het volgende:Van Geel over Martina: ''Wij hebben hem al jaren op het oog'' Pfffff donder is op man, ga scouten luie eikel :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MMM meen ne dit nu echt serieus? Je snapt toch ook wel waarom? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We zien het wel. Achterin is gewoon crisis, en heb je wat nodig. Iig goede lengte, leeftijd en ervaring. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Grappig. Alles waar Martin een rol in heeft is per definitie niet goed. Het leven is eenvoudig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We geven dan toch gewoon Gio de schuld dat hij hem op de verkeerde plaats zet . En geen oog heeft voor de jeugd , dat is nog simpeler . Uiteraard had hij ook een dikke vinger in de pap bij het aantrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geel overlegt altijd met Gio over aantrekken van een speler. Beiden willen een beker.
Oh nee, wacht, Gio durft de td niet tegen te spreken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah die laatste zin voeg je terecht toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelden zoveel domheid aanschouwt van een serieuze man die zijn best doet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niemand doet iets zonder medeweten/goedkeuring van de ander. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flikker toch op man , of dat Gio in zijn functie tijd heeft om een voetballer als Cuco Martina te volgen , man man man . Wie kent hem niet , Cuco.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin legt voor, Gio moet er mee eens zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Koeman had toch gewoon getipt. net als Pelle binnen kwam vallen en wie strijkt er gelijk de credits weer op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er is er maar 1 die je natuurlijk mag afrekenen op het aankoopbeleid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Martin, ja. En betrekt de trainer in zijn eindoordeel. En neemt zijn verantwoordelijkheid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oh, en Krabbendam stelt dat Martina een betrouwbare verdediger is. Ander geluid.
We zullen het zien. Ik bedoel, van Sinisterra mogen we intussen ook wel eens wat meer verwachten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang Bergluis een basisplaats verdient, lijkt het me moeilijk worden dat je Sinisterra veel gaat zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Natuurlijk, als eindverantwoordelijk. Maar het is gewoon een bedrijf en in een bedrijf heeft de teamleider/manager invloed op wie er in zijn team komt. De manager daarboven is verantwoordelijk voor de dienst en eindverantwoordelijk, maar feitelijk worden beiden er op afgerekend.
Het gaat echt niet zo zijn dat van Geel komt met een speler terwijl Gio er al vijf van heeft, daar is natuurlijk afstemming over. Gio geeft een profiel, van Geel gaat daarmee aan de slag.
In dit geval denk ik: Hee Martin, ik heb nu twee stukke verdedigers, eentje is net terug en is nogal blessuregevoelig, een kan niet zo goed verdedigen maar wel opbouwen en een ander andersom, daarnaast heb ik nog wat jeugd, maar die spelen eigenlijk nooit, piramide weet je wel, dus wil jij last minute nog even op zoek naar een verdediger, die wel een beetje van niveau is, bij voorkeur Nederlands want moet snel in te passen zijn en eigenlijk maar voor een half jaartje, oké Martin?
Denk niet dat de keuze reuze was. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon goed gehandeld gezien de situatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hiermee haal je Gio en van Geel omlaag. Niet zo aardig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onbegrijpelijk. Hadden we niet gewoon een rcv die nu uitgeleend is aan W2 ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan twijfels hebben aan Martina, tja... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Jij denkt dat die Martina ook maar 5% beter dan Tapia is ? Wakker worden jonge... Het gaat hier om het beleid dat we voeren. Niet direct op de inhoud duiken !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 11:43 schreef Leuv het volgende:[..] Jij denkt dat die Martina ook maar 5% beter dan Tapia is ? Wakker worden jonge... Het gaat hier om het beleid dat we voeren. Niet direct op de inhoud duiken !! Doe jij ook dus dan mag een ander het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 11:43 schreef Leuv het volgende:[..] Jij denkt dat die Martina ook maar 5% beter dan Tapia is ? Wakker worden jonge... Het gaat hier om het beleid dat we voeren. Niet direct op de inhoud duiken !! Ik denk dat 'die Martina' verdedigend 100x beter is ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik de omschrijving lees van Erwin Koeman dan denk ik dat het waarschijnlijk zo is |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hij is in ieder geval op iedere plaats in de verdediging inzetbaar. Dat is wel een voordeel boven Tapia (die eigenlijk een middenvelder is). |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: En toch op de inhoud ingaan ? Werkelijk !
Laat ik het dan anders formuleren misschien dat het dan tot je doordringt. "We gooien alles vanaf nu op de jeugd". We verhuren Tapia omdat hij niet aan spelen toekomt en bij de eerste tegenslag huren we iemand die de laatste jaren in Engeland volledig geflopt is. Die tot de dag van vandaag nog bij Twente wordt uitgelachen en ons ook het komende jaar de jeugd voor de voeten gaat lopen. Het zal wel aan mijn betrekkelijke kennis liggen van de kwaliteiten van de jeugd maar van op de bank zitten worden ze echt niet beter.
Je verhuurt Tapia voor laten we zeggen 300K€ en huurt Martina voor laten we zeggen 600K€. Dat noem jij beleid voeren ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We volgen hem al jaren.
Ga eens jaren scouten in Scandinavië ipv deze middelmatige zooi |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik geef het een kans, ga het niet bij voorbaat afbranden. Martin & Martina zijn twee personen, lullig om Martina nu al zo af te vallen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat niet om afbranden...maar van beelden kan je wel het een en ander afleiden (niet alles). Ik leid er uit af dat CuCo niet kan voetballen. Wellicht dat hij aardig kan verdedigen, maar hij is geen vrienden met de bal....Nu hij er is hoop ik dat hij slaagt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 12:59 schreef Leuv het volgende:[..] En toch op de inhoud ingaan ? Werkelijk ! Laat ik het dan anders formuleren misschien dat het dan tot je doordringt. "We gooien alles vanaf nu op de jeugd". We verhuren Tapia omdat hij niet aan spelen toekomt en bij de eerste tegenslag huren we iemand die de laatste jaren in Engeland volledig geflopt is. Die tot de dag van vandaag nog bij Twente wordt uitgelachen en ons ook het komende jaar de jeugd voor de voeten gaat lopen. Het zal wel aan mijn betrekkelijke kennis liggen van de kwaliteiten van de jeugd maar van op de bank zitten worden ze echt niet beter. Je verhuurt Tapia voor laten we zeggen 300K€ en huurt Martina voor laten we zeggen 600K€. Dat noem jij beleid voeren ? Mooi verhaal. Je hebt t over beleid. Maar dit gaat over anticiperen op veranderingen. Tapia was al verhuurd, volledig logisch ook. Vervolgens raakt een van je drie ervaren centrale verdedigers geblesseerd. Daarnaast is je rechtsback ook geblesseerd en hangt een linksback van plakband aan elkaar. Dan lijkt het me een prima beleidsmatige beslissing om dat op te vangen.
En wat je van de kwaliteit vindt, is subjectief. En jouw kennisniveau is niet aan mij over te oordelen, dat mag je zelf doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt, MMM, ik vind je een fijne vent, maar zo valt er slecht te discussiëren. Dit is toch uit nood geboren? Als Botte niet stuk was gegaan, had deze niet gekomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Echt, MMM, ik vind je een fijne vent, maar zo valt er slecht te discussiëren. Dit is toch uit nood geboren? Als Botte niet stuk was gegaan, had deze niet gekomen. Jeugd een kans geven was de nieuwe visie toch? Geertruida?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Mooi verhaal. Je hebt t over beleid. Maar dit gaat over anticiperen op veranderingen. Tapia was al verhuurd, volledig logisch ook. Vervolgens raakt een van je drie ervaren centrale verdedigers geblesseerd. Daarnaast is je rechtsback ook geblesseerd en hangt een linksback van plakband aan elkaar. Dan lijkt het me een prima beleidsmatige beslissing om dat op te vangen. En wat je van de kwaliteit vindt, is subjectief. En jouw kennisniveau is niet aan mij over te oordelen, dat mag je zelf doen. Als dit de manier van anticiperen op veranderingen is waarom gooi je dan "vanaf nu alles op de jeugd" Onzin dus !! Geertruida zou centraal moeten kunnen spelen of is er gewoon geen vertrouwen in hem ? Er is werkelijk geen enkele bedrijf dat op deze manier beleid voert. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er geen terughaalclausule zit in het huurcontact van Tapia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:36 schreef Leuv het volgende:[..] Als dit de manier van anticiperen op veranderingen is waarom gooi je dan "vanaf nu alles op de jeugd" Onzin dus !! Geertruida zou centraal moeten kunnen spelen of is er gewoon geen vertrouwen in hem ? Er is werkelijk geen enkele bedrijf dat op deze manier beleid voert. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er geen terughaalclausule zit in het huurcontact van Tapia. Ik zou t me goed voor kunnen stellen wanneer er een wegblijfclausule in zou zitten.
Ik denk overigens dat Geertruida inderdaad nog niet goed genoeg is en Feyenoord alles op alles wil zetten voor de beker.
Veel bedrijven voeren juist zo beleid. Stel je senior developer valt weg, hij heeft de meeste kennis van allemaal op gebied van programmeren, is de enige die een bepaalde taal echt beheerst en je hebt een deadline van pakweg vier maanden. Ga je dan je medior developer 'het laten proberen'? Nee, bedrijven kiezen er dan vaak voor om in te huren.
Maar goed, verschil van mening hier, vind ik prima, ik hoef je niet te overtuigen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zie eigenlijk mijn bericht hier boven, ik had er overigens best vrede mee kunnen hebben wanneer ze de gok aangegaan waren met Geertruida. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 15:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou t me goed voor kunnen stellen wanneer er een wegblijfclausule in zou zitten. Ik denk overigens dat Geertruida inderdaad nog niet goed genoeg is en Feyenoord alles op alles wil zetten voor de beker. Veel bedrijven voeren juist zo beleid. Stel je senior developer valt weg, hij heeft de meeste kennis van allemaal op gebied van programmeren, is de enige die een bepaalde taal echt beheerst en je hebt een deadline van pakweg vier maanden. Ga je dan je medior developer 'het laten proberen'? Nee, bedrijven kiezen er dan vaak voor om in te huren. Maar goed, verschil van mening hier, vind ik prima, ik hoef je niet te overtuigen :) Dat hoeft ook niet. Ik ben al lang blij dat je een gedegen en goed onderbouwde mening hebt. Voor mij is 1 geen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hier heb je wel een punt hoor , zit altijd met die natte gleuf naast hem bij de Feyenoord wedstrijden. Lekker in zijn zwembroekje met een cocktail in de hand op trainingskamp . Heb hem in al die jaren een keer op de tribune gezien in een vreemd stadion voor een speler . En die haalde hij binnen ; IMMERS .
Zo'n Riemer van de Velde bijvoorbeeld die zat werkelijk overal te kijken , en had vaak bingo. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 15:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou t me goed voor kunnen stellen wanneer er een wegblijfclausule in zou zitten. Ik denk overigens dat Geertruida inderdaad nog niet goed genoeg is en Feyenoord alles op alles wil zetten voor de beker. Veel bedrijven voeren juist zo beleid. Stel je senior developer valt weg, hij heeft de meeste kennis van allemaal op gebied van programmeren, is de enige die een bepaalde taal echt beheerst en je hebt een deadline van pakweg vier maanden. Ga je dan je medior developer 'het laten proberen'? Nee, bedrijven kiezen er dan vaak voor om in te huren. Maar goed, verschil van mening hier, vind ik prima, ik hoef je niet te overtuigen :) Helaas is de markt zo overspannen dat het inhuren van senioren haast niet te doen is. Wij leggen nu het accent op de opleiding...Voor mij is het een dagelijkse uitdaging om een balans te houden tussen ervaring en opleiding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Allemaal leuk maar volgens zeggen trainde ze soms maar met 6 man bij Jong Feyenoord. Zijn er nu 3 naar Dordt gegaan dus trainen ze straks soms met 3 man bij jong Feyenoord. Eigen jeugd ,welke eigen jeugd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Risicoloos beleid. Ongelooflijk. Ik heb nog nooit zo weinig van Van Geel begrepen als het laatste jaar.
Geertruida is wel goed genoeg, maar momenteel helaas geblesseerd.
We gaan weer opleiden? Wie dan? Jordy Clasie? Of Jens Toornstra? |
|
|
|