|
|
MMM
|
|
|
Zolang deze man blijft zitten kunnen we dit forum opdoeken en de berichten van de afgelopen 2 jaar erbij nemen.
Deze man is het allergrootste probleem die Feyenoord kapot maakt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 12:53 schreef MMM het volgende:Zolang deze man blijft zitten kunnen we dit forum opdoeken en de berichten van de afgelopen 2 jaar erbij nemen. Deze man is het allergrootste probleem die Feyenoord kapot maakt Komt panisch over, MMM. Valt wel mee, natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Feyenoord de beker pakt doe je het toch weer beter dan die club van 400 miljoen en 1000 dagen helemaal niks. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als je daaroverheen kijkt is de constatering dat de 18 jaar een lachertje was , bij wat er komen gaat . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik geloof ook niet in Jomanda Geile.. Niemand kan in de toekomst kijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sommigen wel hier. Alles naar de KLOTE.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we maar hopen dan dat die (we) het mis hebben . Maar fundamenteel zag het er nog niet eerder zo uit in mijn ogen . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
lijkt meer op een persoonlijke uitlaadklep voetbal sites. slechte dingen blijven rouleren, goede maar 1 wedstrijd. Zelfs in het kampioensjaar was het een en al kommer en kwel hier. toen moest gio al weg was van geel een waardeloze td, kon mijn ogen niet geloven, dit is feyenoord publiek? in voor en tegenspoed? terwijl we meer in voor als tegenspoed zitten, hoor ik veel elende.
de grootste vijand van feyenoord zelf is de zeik aanhang op internet. Spelers spelen er minder door, de coach voelt zich niet gesteund gevierde successen worden waardeloos en het kuip publiek kan veranderen in kritisch zeikend ajax publiek in de loop der jaren. Wat mij beterft geen van geel of gio out#wanbeleid, maar overmatige zeikerds out,club kapot door fans, dat eerder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Omdat ie toen ook weer eens niets deed :( |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met Martin voor altijd vissen in dezelfde vijver. Altijd plek 3 of lager. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt, een andere td had die 50 miljoen meer ook niet kunnen scoren. Zouden we nog steeds een 3e begroting hebben. Wel met meer perspectief mogelijk, maar goed, vind die betaalbare td maar eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:Echt, een andere td had die 50 miljoen meer ook niet kunnen scoren. Zouden we nog steeds een 3e begroting hebben. Wel met meer perspectief mogelijk, maar goed, vind die betaalbare td maar eens. Die had die 30 miljoen na de titel goed geïnvesteerd en waren we PSV definitief voorbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar is het ook verstandig geweest om gelijk het enige geld dat je heb te investeren? Zo nee dan zit het gewoon in de hele top binnen Feyenoord niet goed toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar wat zou jij dan anders gedaan hebben? En wat maakt dat dat met meer zekerheid tot succes zou leiden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 00:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Maar wat zou jij dan anders gedaan hebben? En wat maakt dat dat met meer zekerheid tot succes zou leiden? Ik had een TD met visie en een netwerk genomen met een goede scouting. Dus niet de hoofdprijs neerleggen voor Eredivisie spelers maar zelf speuren naar talent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 11:46 schreef MMM het volgende:[..] Ik had een TD met visie en een netwerk genomen met een goede scouting. Dus niet de hoofdprijs neerleggen voor Eredivisie spelers maar zelf speuren naar talent. Dure td's zijn dat hoor! Van Geel had wel een netwerk. Had ook een visie (investeren in jeugd), maar dan komt de spagaat van doorverdienen met Europees voetbal of doorgaan op onervaren voet. Het scoutingsapparaat lijkt erg zwak, ja. Daar had van Geel veel meer in moeten doen.
En zeker, hij doet er goed aan deze zomer op te stappen. Maar wie komt er dan? Misschien van Persie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, hij speelde heel slecht. Slecht gecoacht ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Beek verlengd Na al die jaren nog geen vervanger voor van der Heijden Clasie, hoe kan je het terughalen
Ach dit zijn wat voorbeelden, we kunnen de hele puinzooi er wel bij halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien dat iemand anders het wil doen, ik ben er klaar mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een stap dichterbij het kapot maken van Feyenoord.
Bedankt klootzak! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik de keuze wel ga begrijpen, mits het zo gaat als ik verwacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor mij is dit visieloos net als zijn aankopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zal t voor een hoop mensen blijven, tenzij Mourinho komt.
Ik lees net ook Perez. Feyenoord heeft weinig geld, dus moeten ze naar het Red-Bull concern kijken. Hou toch op mensen, als er ergens juist geld zit.
Maar goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Advocaat als voortrekker voor assistent Kuyt. Dan snap ik het wel. Voor een jaar. De ja/nee stadion is belangrijkste focus, in november. Dan kun je in meerdere opzichten bouwen. Ook aan een meer ambitieuze visie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v geel is aardig op weg om onze club naar de klote te helpen , advocaat is een totaal verkeerde keus met kuyt als voortraject , wat heeft kuyt nou bewezen ?? dit is door v geel allemaal hoop van zegen , het is wat meerdere journalisten en oud feyenoorders waaronder v hanegem ook al zeggen , met advocaat schiet je niks op en is een slechte keus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik haal nootjes en bier. Alles gaat helemaal los ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tering, waar gaat dit allemaal heen zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nergens
''Nou, dan weten zij allemaal meer dan ik, hoor'', reageert Advocaat op deze berichtgeving in gesprek met RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Één jaartje sabbatical. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker scouten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kiek m zitten dan , of wa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet lachen om Igor zn held jongens |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ik vind dit niet grappig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|