|
|
VVout
|
|
|
We all ♥ Martin...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dit als ongepast melden ;)
We all ♥ Martin... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie m ook graag gaan ,maar wel doormiddel van een bestuurlijk besluit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, deze kun je uittekenen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Martin middelmaat wegwezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het altijd hebben over de begroting van 020 en PSV.
En dan verliezen van alle kleintjes haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrerantwoordelijk voor aanstelling en voortgang van Gio. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een feit ..
Wegwezen nu met die vent |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik ben het helemaal eens met v hanegem in zijn column vandaag , |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Mijn handen jeuken werkelijk als ik dat gestuntel van die gele zie. Ik doe het voor 20% van zijn salaris. Waar kan ik tekenen ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De raad v bestuur zal,toch wel iets roepen, en met een goede staf Gio door promoveren ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
''Denk dat iedereen bij Feyenoord wil dat Van Geel weggaat'' Het is de hoogste tijd dat Feyenoord afscheid neemt van Martin van Geel. Dat is de mening van Johan Derksen. Volgens de analist is de technisch directeur van Feyenoord verantwoordelijk voor het tegenvallende seizoen van de Rotterdamse club
"Ik denk dat iedereen die bij Feyenoord rondloopt of iets met Feyenoord heeft, wil dat Martin van Geel weggaat", zegt De Snor in Veronica Inside. "Ik ken niemand die zich zo snel impopulair heeft gemaakt dan Van Geel."
"Hij is in een moeilijke periode gekomen, toen het financieel niet goed ging", reageert oud-Feyenoorder Rinus Israel. "Dat is weggewerkt, ze zijn kampioen geworden en hebben nog wat prijzen gewonnen. Om hem nou de schuld van dit te geven, dat gaat mij iets te ver."
"Van Geel is destijds gered door de jeugdopleiding, daar liepen wat jongens die in het eerste konden spelen", voegt Derksen toe. "En die financiën, die zijn niet opgelost door Van Geel. Ook niet door Eric Gudde. De Vrienden van Feyenoord, zij hebben destijds afgetikt. Daar hebben Van Geel en Gudde niks mee te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou nou...Geel en Gudde hebben de VvF wel binnen gehaald.
Kereltjes hebben wel degelijk de club in verdere vaart der volkeren geholpen.
Dat weet iedereen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
VvF zijn toch echt wel zelf opgestaan, Gudde en Geel hebben alleen de condities gevormd dat ze het zagen zitten. Spreek, water bij de wijn gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stond dat echt in het Zaanse Juffertje ? Ik zal je uit je dromen helpen, dat is absoluut niet waar. @ Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zeg ik ook, G en G hebben ze BINNEN gehaald. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De poort wagenwijd open gezet, zodat ze naar binnen konden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 22:28 schreef van geil het volgende:Stond dat echt in het Zaanse Juffertje ? Ik zal je uit je dromen helpen, dat is absoluut niet waar. @ Henk Wel. Kom maar op! Laat de processie beginnen! G en G hebben hen BINNEN gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de gladde glibber(v Geel), gooi dat Zaanse Juffertje maar in de open haard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is dus feit 1 Feit 2 , er was geen keus, Failliet of de Vvf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een stuk uit 2013 dat zou moeten aantonen dat VvF redder is van de club? Dat suggereert dat nog veel onbeantwoord is, een GKL-gelijkende afloop zou kunnen hebben? Zou kunnen?
Gudde cs. hebben behoorlijk gesaneerd in de club, gebudgetteerd en door transferverkoop budget opgebouwd. Da's gewoon helder. Geel heeft jeugd met succes verkocht.
Ik lees dus net dat carnaval ook dit jaar weer te vroeg is begonnen.....Malle Januskoppies ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou het eens lezen Henk. 2010 Je zit er gewoon weer naast. Dat verklaard ook je liefde denk ik voor Mispeer Martin(2011).
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 22:47 schreef van geil het volgende:Ik zou het eens lezen Henk. 2010 Je zit er gewoon weer naast. Dat verklaard ook je liefde denk ik voor Mispeer Martin. Jij leest jouw blinde vlekjes, nu weer zo'n stuk. Dat verklaart je haat naar Martin. Het is intense haat. Oei toch.
En je begrijpt het maar niet...Geel heeft de club ook succes gebracht. Die eer is hem ook gegund.
Ik kies voor enige nuance, jij voor haat, intense haat. Neem jij nou eens een lekker rustgevend drankje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee , je zit gewoon onzin uit te kramen , geef dat gewoon eens toe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar is de onzin? Bewijsbare onzin? En niet weer met een suggestief artikeltje aankomen.
Die truc ken ik nou al zo'n 100 keer van jouw hand. Tis niks, twordt niks geile. Het blijft Baudet-geroep.
O ja. het 'onzin uitkramen' trucje is ook al weer sterk verouderd. Het is aanmatigend en het toont je een angstig iemand.
Hoeft niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alaaf geile. Scheelt mij weer tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Geel OUT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Liever nog vorig jaar dan vandaag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij komt in iedergeval overtuigend over in wat hij tot nu toe laat zien.. Eindelijk iemand met verstand in de Kuip... goeie topic ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk dat graven. Is vast wel meer boven te halen. |
|
|
|