|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:39 schreef sportdwaas het volgende:Nu nog een goede keeperstrainer, vlotte elftalbegeleider en terug naar de uitshirts van vorig jaar Keeperstrainer en elftalbegeleider ben ik helemaal mee eens!
De uit shirt vind ik wel wat hebben ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is het al definitief dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die aankoop is bij mij meer aangekomen van: 'Laten we hem maar nemen voor het geval onze topkandidaten niet willen komen'.
Maar ik ben benieuwd, hij mag het laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog een week he, volgens mij komen er nog twee konijnen uit de hoed en nog wat verkopen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Er moet echt nog wel wat weg/uitlenen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hoogtepuntje van v.Geel? Net doen of ie het niet aandurft met Guidetti, risico dit en dat enz enz...., veel meer interresse dan van behalve Feyenoord is er niet! Op de laatste dag van de tranferwindow slaat hij keihard toe! Guidetti alsnog naar Feyenoord!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist onze toekomstige topscoorder van de eredivisie..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ben het wel eens met MMM dat Martin veel eerder al had in koeten spelen op een vertrek van Pelle want dat wist iedereen dat hij zou vertrekken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen nog medisch keuren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Enig idee hoe die konijnen heten Stylzz..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:48 schreef Nibke het volgende:Hoogtepuntje van v.Geel? Net doen of ie het niet aandurft met Guidetti, risico dit en dat enz enz...., veel meer interresse dan van behalve Feyenoord is er niet! Op de laatste dag van de tranferwindow slaat hij keihard toe! Guidetti alsnog naar Feyenoord!? Dan zou Martin heel goed onderhandeld hebben met City..als ie dat alsnog voor elkaar zou krijgen..Martin inmiddels een beetje kennende zou dat helemaal niet raar zijn. Hij zou de bal dan bij City neerleggen die hem sowieso kwijt willen. Word dan toch een huurcontstructie of een koop voor een appel en een ei.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dus nog niks definitief !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je hem vorige week zien spelen, hell yeah.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel stelt (in Volkskrant) dat er enorm veel spitsen gezien zijn de afgelopen periode, maar waren te duur, of werd ingewikkeld of hadden geen zin. Ging al snel van long- naar shortlist.
't Zal wel. Zijn woorden. Nu zegt hij dat Kazim onze man in de spits is. De truc is helder. En bevalt me wel.
Overigens: in dat artikel blijkt de enorme spitsenarmoede in de hele Eredivisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: el Ahmadi en Dost, de laatste pas op de laatste transferdag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Misschien dan een middenvelder die wat meer scoort? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die is er niet. Althans niet 1 beter dan Nelom en die wil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De laatste zou ik jammer vinden, maar past wel in het plaatje naar de spits die we zoeken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Drenthe jonguh, d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, goeie tip! Liever niet ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel ik wil net zwarte dag voor lijdensweg weer eens uppen..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die zwarte dagen heb ik al! Elke keer weer als ik Erwin Mulder zie keepen ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moet donderdag erg zwaar zijn geweest. Hij maakte maar 1 fout en zelfs één supersave |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou het neerzetten van een muurtje? En het nog steeds op de lijn blijven staan? Het is geen kerel,hij maakt aanvallers niet bang. Ik vind die van Beek wel hard . Alleen in het buitenland vinden de analytici het mooi en in Nederland druistig? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van Beek gaat het ver schoppen. Heeft ook nog eens een geweldige voorzet in huis; bal-op-stropdas-kwaliteit... zeg maar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In Nederland krijg je voor elke scheet geel, vandaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Mulder deed het donderdag, binnen de grenzen van zijn mogelijkheden, prima.
Dat van die muur riep ik meteen al. Inmiddels vraag ik mij af wat Lodewijks deze jongen nou eigenlijk leert. Niet veel, is mijn indruk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zegt genoeg over Martin dus.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 21:38 schreef Barabas het volgende:Die Mulder deed het donderdag, binnen de grenzen van zijn mogelijkheden, prima. Dat van die muur riep ik meteen al. Inmiddels vraag ik mij af wat Lodewijks deze jongen nou eigenlijk leert. Niet veel, is mijn indruk. Kan je Mulder wat leren dan? Je moet er wel het talent voor hebben toch ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 21:38 schreef Barabas het volgende:Die Mulder deed het donderdag, binnen de grenzen van zijn mogelijkheden, prima. Dat van die muur riep ik meteen al. Inmiddels vraag ik mij af wat Lodewijks deze jongen nou eigenlijk leert. Niet veel, is mijn indruk. Nu 4e seizoen voor Mulder, en moet nu toch echt die knulligheid eruit bannen! |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: + 1, had al twee seizoenen geleden gemoeten. Zijn reddingen tegen Loehansk waren in orde, hij heeft alleen last van zelfoverschatting, dit onder het kopje "belangrijk zijn voor team". Reddingen is onderdeel van je werk, punten pakken voor een team op wekelijkse basis is belangrijk zijn voor een team. Zelfs tegen Besiktas waar hij geen reet te doen had was hij weer levensgevaarlijk in en buiten de 16. Soort suicidecommando. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 09:43 schreef G-child het volgende:[..] + 1, had al twee seizoenen geleden gemoeten. Zijn reddingen tegen Loehansk waren in orde, hij heeft alleen last van zelfoverschatting, dit onder het kopje "belangrijk zijn voor team". Reddingen is onderdeel van je werk, punten pakken voor een team op wekelijkse basis is belangrijk zijn voor een team. Zelfs tegen Besiktas waar hij geen reet te doen had was hij weer levensgevaarlijk in en buiten de 16. Soort suicidecommando. Elke wedstrijd is er helaas 1 teveel ... |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Moet alles eerst fout gaan voordat Martin beseft dat ie spelers moet komen die direct kunnen meespelen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin, laat je euro's zien!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Haha! De oplossing? Met geld smijten! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geld investeren mag en kan best.
Weet je wat met geld smijten is? Zo'n kansloze Boulahrouz halen, kost dan wel geen transfersom maar wel genoeg salaris. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat van Boulahrouz zag ik ook niet echt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oordeel ik nog niet over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maare... Ik roep al maanden dat we moeten investeren in goed spelersmateriaal...
Toch vond de grote meerderheid van deelnemers aan dit forum dat schuldenvrij raken de prioriteit moest hebben. Mijn redenering om juist te verdienen door te investeren werd niet erkend als een goede manier. Nu zijn er mensen genoeg te vinden die door 4 uit 3 en 3 Europese boutwedstrijden toch dingen roepen die in het verlengde van mijn idee liggen... Emoties? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat niet, maar op voorhand wel een vreemde transfer. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Nee, realiteit. Er is nu nog tijd om te repareren, maar dat gaat wel geld kosten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pure geldverspilling, die man is ALTIJD geblesseerd. |
|
|
|