|
|
Stylzz
|
|
|
Hier had uw quote kunnen staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden maar daden, anders wordt het een sleurend thema. Ik herstel, is het al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2011 hahahahahahahahaha fucking 2011 !!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag jij zomaar op het Martin-topic plaatsen? Ga jij eens snel verder met je papiermache. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja ik zie het al voor me.. Zo'n grote penis op de platte kar die op en neer gaat. Er achter het hoofd van Einstein
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2019 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha ja ik zie het al voor me.. Zo'n grote penis op de platte kar die op en neer gaat. Er achter het hoofd van Einstein Ik ben er erg druk mee, de hamer op de kop van van Geel is het meest kunstzinnige op deze wagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al vind ik de Zaanse molen als urinoir ook lachen, maar dat was een ideetje van de vrouw:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaanse molen als urinoir? Je meent het niet he?
Wachten die brabo's nog steeds tot ze echte humor hebben uitgevonden? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jezus Martin,
zeg -voordat je zelf ook gaat- dat deze spelers veel beter kunnen, zichzelf kunnren opladen voor toppers, maar een gezicht nodig hebben die hen -met stevige discipline- scherp maakt voor de andere wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom heeft hij Martina gehaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik las op Twitter dat hij redelijk speelde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matig vond ik hem weer.
Aan de bal helemaal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik ook. Maar toch is t fijn dat ie er is (door blessure Botteghin en matige alternatieven). En dat ie gelijk kan spelen, hoewel nog niet op 100% schatrijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen hoogvlieger vooralsnog.
O ja, Tapia scoort weer ruim voldoende in Tilburg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Onbegrepen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En tot die tijd elke dag dit ;’) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, reken maar dat Martin hiervan zit te shaken. Moet je niet onderschatten, hoor! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag van de Jong verder met het kapot maken van Feyenoord.
Vriendjespolitiek. Feyenoord is doodziek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Jan tastbare oplossingen laat zien, waar we happy mee zijn mag ie verder maar de klok tikt wel door natuurlijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gelukkig verstandige mensen daar, de club uit t slob gehaald door van geel en Jan de jong vormt een goed duo, echt fijn dat de club zich langzaam aan steeds verder opricht. Echt een zege dat die 2 er zitten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik kijk het even aan. Op zich goed van de tongriem gesneden, maar wat gaat er op en langs het veld gebeuren vanuit het bestuur. Daden dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zolang deze man blijft zitten komt het nooit meer goed. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die v geel MOET gewoon weg , deze man is een ramp voor onze club , heeft geen visie voert totaal geen beleid ,in de jeugd is het een zooitje , bankrekening is leeg , in elftal loopt geen waarde , ik zie werkelijk niet wat deze man wel goed doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal beslissingen die haaks op elkaar staan Bakken met geld voor een nieuw onderkomen jeugd En aan de andere kant juist volledig de kraan dicht zetten , steeds minder jeugdcontracten ,, en daar zelfs trots op zijn in een interview, terwijl de realiteit is dat we meer salaris ondanks dat betalen dan PSV. Structureel ontkennen van de gemaakte fout (piramide) , daarin volharden en steeds het beleid bijstellen ten koste van jeugd. Terwijl er dan wordt geroepen , we gaan vol voor de jeugd, echt waanzin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 08:37 schreef igor korneev het volgende:Gelukkig verstandige mensen daar, de club uit t slob gehaald door van geel en Jan de jong vormt een goed duo, echt fijn dat de club zich langzaam aan steeds verder opricht. Echt een zege dat die 2 er zitten Igor ik hoop het, maar laat ze nu wel met tastbare dingen komen waar we mee kunnen leven en geen opblaaspop i.p.v. een lekkere rondborstige temeier. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 12:15 schreef VVout het volgende:[..] Igor ik hoop het, maar laat ze nu wel met tastbare dingen komen waar we mee kunnen leven en geen opblaaspop i.p.v. een lekkere rondborstige temeier. Die hoop is gezond, maar het blijft Feyenoord. De club is helaas niet zo groot als de naam en de aanhang. Ook volgend jaar hoop ik weer dat ze boven zichzelf uitstijgen zoals 2017. Ze staan nu waar ze op papier horen en ik ga dan ook niet mee met al die heisa nu.
Weet je nog dat er in 2017 hier ook al negatief over het beleid werd gepraat? Inclusief Gio en held Kuyt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 15:02 schreef igor korneev het volgende:[..] Die hoop is gezond, maar het blijft Feyenoord. De club is helaas niet zo groot als de naam en de aanhang. Ook volgend jaar hoop ik weer dat ze boven zichzelf uitstijgen zoals 2017. Ze staan nu waar ze op papier horen en ik ga dan ook niet mee met al die heisa nu. Weet je nog dat er in 2017 hier ook al negatief over het beleid werd gepraat? Inclusief Gio en held Kuyt Dat is allemaal wel waar. Maar als je een nieuw stadion wilt bouwen, en laat overkomen dat je de grootste club wilt worden of wilt aanhaken aan die Europese subtop. Dan mag je ook wel wat ruimer en vernieuwender en zeer zeker veel groter gaan denken. Alles maar een beetje balsemen schiet ook voor de donder niet op. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 15:45 schreef R()b het volgende:[..] Dat is allemaal wel waar. Maar als je een nieuw stadion wilt bouwen, en laat overkomen dat je de grootste club wilt worden of wilt aanhaken aan die Europese subtop. Dan mag je ook wel wat ruimer en vernieuwender en zeer zeker veel groter gaan denken. Alles maar een beetje balsemen schiet ook voor de donder niet op. De ambitie is er wel, maar het uitvoeren zal vanuit onze positie niet zonder pieken en dalen gaan. Denk dat ze wel hun best doen. 1 geschreven plan naar ieder zijn wens is er niet. Toch echt zakken geld voor nodig. Was wel blij dat de jong bekend maakte absoluut de club niet te willen verkopen aan een sjeik. Eigenlijk maakt Feyenoord zoals het is, de club om van te houden door zijn voor en tegenspoed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 16:30 schreef igor korneev het volgende:[..] De ambitie is er wel, maar het uitvoeren zal vanuit onze positie niet zonder pieken en dalen gaan. Denk dat ze wel hun best doen. 1 geschreven plan naar ieder zijn wens is er niet. Toch echt zakken geld voor nodig. Was wel blij dat de jong bekend maakte absoluut de club niet te willen verkopen aan een sjeik. Eigenlijk maakt Feyenoord zoals het is, de club om van te houden door zijn voor en tegenspoed. Als je met deze club één grote stap zet, dan is het meestal 2 grote terug. Wat je moet zien te beperken en dus terug kijken op wat je fout hebt gedaan, en niet alleen de goede dingen belichten. Geld kan je zelf genereren en dwing je zelf af, door jaarlijks voor de prijzen te spelen. En in Europa goed te bikkelen, maar als je daar speelt moet je je selectie al ingevuld hebben. Maar goed, dat schort er helaas bij ons vaak aan. Terwijl anticipatie juist zo belangrijk is in voetbal. Hopelijk kunnen wij ons in het nieuwe seizoen herstellen, en proberen mee te doen tot speelronde 30 á 34. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 16:59 schreef R()b het volgende:[..] Als je met deze club één grote stap zet, dan is het meestal 2 grote terug. Wat je moet zien te beperken en dus terug kijken op wat je fout hebt gedaan, en niet alleen de goede dingen belichten. Geld kan je zelf genereren en dwing je zelf af, door jaarlijks voor de prijzen te spelen. En in Europa goed te bikkelen, maar als je daar speelt moet je je selectie al ingevuld hebben. Maar goed, dat schort er helaas bij ons vaak aan. Terwijl anticipatie juist zo belangrijk is in voetbal. Hopelijk kunnen wij ons in het nieuwe seizoen herstellen, en proberen mee te doen tot speelronde 30 á 34. niks aan toe te voegen. hoop het ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 16:30 schreef igor korneev het volgende:[..] De ambitie is er wel, maar het uitvoeren zal vanuit onze positie niet zonder pieken en dalen gaan. Denk dat ze wel hun best doen. 1 geschreven plan naar ieder zijn wens is er niet. Toch echt zakken geld voor nodig. Was wel blij dat de jong bekend maakte absoluut de club niet te willen verkopen aan een sjeik. Eigenlijk maakt Feyenoord zoals het is, de club om van te houden door zijn voor en tegenspoed. Een visie en plan met ambitie, realistisch. Dat mag verwacht worden. En stappen verder vooruit. Ook dat is Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jezelf weer mooi voor lul gezet eikel. |
|
|
|