|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ken betere 1 april grappen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben niet bepaald onder de indruk van deze 3 namen , ik vraag mij af of feyenoord hier verder mee komt en of ze wel veranderingen willen die echt nodig zijn om weer een top club te gaan worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bemoeid Jan de Jong zich met zo'n aanstelling eigenlijk?
Die moet zich zo ver mogelijk van het voetbal vandaan houden vind ik |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad en niet meer voor de camera verschijnen , daar slaat hij alleen maar onzin uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had de dag voor de afscheid van van Geel op fb gelezen dat een vent dreigde met 300 man van Geel persoonlijk uit t maasgebouw ging halen als hij niet heel snel zou oprotten. Wilde eerst nog reageren van kan je het niet alleen dan. Maar die vent kwam bloedserieus over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat die Gele eerst zijn eigen tyfus-bende oplossen voordat hij vertrekt, en een ander er mee opscheept. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is beter dan namen als de Haan en van Stee of Mathijssen Stan Valcks is ook wel een goeie heb ik al eerder genoemd hij kent spelers in Portugal en Duitsland goed of de TD van R C Genk
Dit geen 1 April grap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Marco zal een aardig netwerkje hebben ja, helaas een 1 April grap ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sing us a song off the Yellow man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt niet overal in excelleren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maken we er gewoon fuck off van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We all live in a (sinking) Yellow submarine |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dimitri de Condé is de naam die Mario Been voorstelt om de nieuwe T D van Feyenoord moet worden. Of ik zeg haal Mathijssen samen met Crowley en praat met B D om Isak nog een jaar te huren . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ow, dacht even dat het een leuke Deense blondine was. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mathijssen van kakke bed naar pisse bed |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: die zijn er ook wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die van geel he, Dat is best n keiharde EIKEL. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die v geel moet per direct vertrekken , hoe is het mogelijk dat hij nog het verkoop/aankoop mag gaan regelen voor het volgende seizoen daarbij zal hij misschien nog een vinger in de pap hebben wie de nieuwe TD moet gaan worden , het is de wereld op zijn kop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volledig eens, en die de Jong die de laatste maanden dezelfde onzin uitkraamde , ook wegsturen .Anders klopt het niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het kan niet zijn dat v. Geel zich nog bemoeid met zaken die de toekomst van Feyenoord aangaan idd. Zet er een interim neer waarvan je zeker weet dat ie in het belang van de club werkt en neem verder geen risicos dat v. Geel zaken in zijn voordeel om gaat buigen. |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2019 - 10:43 schreef VVout het volgende:Het kan niet zijn dat v. Geel zich nog bemoeid met zaken die de toekomst van Feyenoord aangaan idd. Zet er een interim neer waarvan je zeker weet dat ie in het belang van de club werkt en neem verder geen risicos dat v. Geel zaken in zijn voordeel om gaat buigen. Ben ik niet echt bang voor. Wat zou ie in zijn voordeel moeten buigen dan? Hij gaat toch al weg? Je moet alleen wel kritisch kijken naar wat hij nog met Jaap Stam bespreekt. Eigenlijk moet Jaap alleen maar met de opvolger van Van Geel te maken hebben, anders worden er misschien nog spelers gehaald die uit de pool van Van Geel komen. Dat is het enige risico. Dus wachten met nieuwe spelers halen totdat de nieuwe TD bekend is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Michel, als de mogelijkheid alleen al bestaat moet je hem uitsluiten. Nu kan ie talenten of zaken omleiden naar mensen die hem in de toekomst gunstiger gezind zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 12:27 schreef R()b het volgende:Zwarts dat wordt gewoon een prima spits, die jongen moet aankomende zomer definitief bij het eerste. Al die jonge gasten kan je toevoegen, ik denk dat ze het best verrassend goed gaan doen. Oh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We gaan het lijk begraven, wilt u hem nog zien ? U bent welkom in het Maasgebouw, van zeven tot tien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 19:44 schreef tomson het volgende:We gaan het lijk begraven, wilt u hem nog zien ? U bent welkom in het Maasgebouw, van zeven tot tien Er komen nog genoeg lijken uit de kast om aan hem terug te denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 19:44 schreef tomson het volgende:We gaan het lijk begraven, wilt u hem nog zien ? U bent welkom in het Maasgebouw, van zeven tot tien Er komen nog genoeg lijken uit de kast om aan hem terug te denken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ach je ziet t aan Twente. Als je de boel genoeg verneukt redt de gemeente de boel met belastinggeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, maar het slaat regelmatig door hier. En eigenlijk varianten op hetzelfde: plots zijn er allemaal kwaadwilligen aan het bewind bij de club. Gelukkig weten we gezamenlijk niets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:Nee, maar het slaat regelmatig door hier. En eigenlijk varianten op hetzelfde: plots zijn er allemaal kwaadwilligen aan het bewind bij de club. Gelukkig weten we gezamenlijk niets. Flinke dosis Stockholm-syndroom, je bent er nog steeds ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Herstel Henk, praat even voor jezelf. Er zijn heel veel Feyenoord supporters die wel zelf denken. En niet leunen op achterhaalde feitjes in de wereld draait door en de Volkskrant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 21:29 schreef van geil het volgende:Herstel Henk, praat even voor jezelf. Er zijn heel veel Feyenoord supporters die wel zelf denken. En niet leunen op achterhaalde feitjes in de wereld draait door en de Volkskrant. Ach, je bent een beetje gepikeerd? Ga je weer onder gordel stoten. En geen woorden in de mond leggen, ik zeg niet wat jij schrijft.
Ik lees veel hetzelfde. En iedereen schrijft wat hij goeddunkt. Dus ik ook. Niet zo gepijnigd doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:Nee, maar het slaat regelmatig door hier. En eigenlijk varianten op hetzelfde: plots zijn er allemaal kwaadwilligen aan het bewind bij de club. Gelukkig weten we gezamenlijk niets. Pretendeert iemand het echt te weten dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik reageer maar niet verder, want ik zie niets onder de gordel. Maar schijnbaar voel jij het zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Al gezegd, veel keuzes die verkeerd uitgepakt hebben, maar ik ken de beweegredenen niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 21:41 schreef van geil het volgende:Ik reageer maar niet verder, want ik zie niets onder de gordel. Maar schijnbaar voel jij het zo. Het is vilein. Maar je hoeft het niet te zien. Niet mijn probleem.
Genoeg weer. |
|
|
|