|
|
moa
|
|
|
quote: Ik neem aan dat dit het totaal is van alle kosten inclusief contragt verlengingen e.d.
Als deze cijfers überhaupt al op waarheid berusten natuurlijk, het zou bizar zijn als we 2,5 miljoen hebben uitgegeven aan makelaarskosten voor het binnenhalen van Delle Ayoub en Sinisterra. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zal inderdaad wel zo'n no-no zijn, weer zo'n mislukte ambtenaar zonder netwerk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 08:09 schreef moa het volgende:[..] Ik neem aan dat dit het totaal is van alle kosten inclusief contragt verlengingen e.d. Als deze cijfers überhaupt al op waarheid berusten natuurlijk, het zou bizar zijn als we 2,5 miljoen hebben uitgegeven aan makelaarskosten voor het binnenhalen van Delle Ayoub en Sinisterra. Nou, Zuid-Amerika kost aardig wat denk ik, zie bijvoorbeeld ajax, daar zitten ook wat Zuid-Amerikaanse parels tussen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2019 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:Waar ik een klein beetje tegenaan hik, los van t feit dat t prima is dat hij weggaat, is hoeveel munten had Feyenoord jaarlijks tegelijk te besteden aan transfers. We horen wel hoeveel Martin totaal heeft gespendeerd aan nutteloze spelers, maar dat is cumulatief. We beginnen in 2011: 2011: Totaal uitgegeven 0€ 2012: 4,8 miljoen (Pelle grootste uitgave 3 miljoen) 2013: 0 2014: 8,7 miljoen (Vermeer, El A, Toornstra en Bilal, die laatste twee allebei 3,5) 2015: 10,5 miljoen (Botte 2,5 Vejinovic 3,5, Tapia 1,5, Kramer 1,5, Gustafson 1,5) 2016: 10 miljoen (Nico 3,5, Stevie 6,5) 2017: 20,3 miljoen (Haps 6, Juste 4,8, Larsson 4, Amrabat 4, JPB 1,5) 2018: 2 miljoen (Sinisterra) Dan zie je inderdaad dat vooral het jaar 2017 de plank mis geslagen is, al is JP noch met winst verkocht. Haps ging stuk, dat was zonde en St Juste/Larsson hebben nog t voordeel van de twijfel, maar geen van deze spelers hebben je verder gebracht. Nico en Steven hebben hun geld wel opgebracht en worden als ze verkocht worden ook wel met winst doorverkocht. Ik snap alle onvrede wel, maar onder elkaar gezet.... Bron: http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/275491/Analyse-de-Feyenoord-aankopen-van-Van-Geel Wat misschien ook interessant is, om die van ajax er eens tegenover te zetten 2011: 13 miljoen 2012: 6 miljoen 2013: 6,8 miljoen 2014: 11 miljoen 2015: 11,3 miljoen 2016: 35,5 miljown 2017: 28,65 miljoen 2018: 50,65 miljoen Totaal: 162,915 En PSV:
2011: 27,25 miljoen 2012: 8,8 miljoen 2013: 14,3 miljoen 2014: 5,5 miljoen 2015: 20,3 miljoen 2016: 5,25 miljown 2017: 25,4 miljoen 2018: 21,25 miljoen Totaal 128,05
Feyenoord totaal: 56,3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Doet je nog zeer he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2019 - 14:46 schreef igor korneev het volgende:Oké kunnen we dit topic nog niet sluiten? Zo nee, laten we dan alles waar van geel aan heeft gewerkt wegdoen. Zet de Openhaarden aan, verbranden we eerst enkele 10tallen miljoenen. Daarna steken we Feyenoord city en andere vastgoed investeringen in de fik. Vervolgens dumpen we stam alvast. Doen we Vermeer,Haps,juiste,Berghuis, jorgenson, wegsturen die zijn toch waardeloos, volgens de fans. En smelten we de prijzen ook even om in de vorm van een verhuisdoos. Doe ik er wat zure bommen bij. En kunnen we dit Feyenoord support onwaardige zwarte topic lekker sluiten. Van je rijtje is alleen Berghuis nog echt wat waard haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2019 - 14:54 schreef igor korneev het volgende:Dus moeten ze allemaal maar eindeloos vrij spel hebben? De oneliners hebben teveel macht tegenwoordig. Lekker alles kapot schoppen en geen oplossingen bieden . Lijkt wel extreem rechts. Trend is ook buiten t voetbal. En maakt zoveel goed opgebouwde dingen kapot. Vind t schokkend en frustrerend. Uit liefde voor de club, schop ik weleens terug. Fijne vakantie Martin |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ghehehe, ik kan nog steeds niet zitten |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ok doe maar weg dan,dan kan ik rustig op vakantie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zat bij Brugge op de tribune |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Annet stak als eerste haar hand uit ,Annet=baas! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen Belgen kunnen hier nog intrappen , net als dat andere wonder wat hij binnenhaalde , de slisser. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mathijssen heeft bedankt voor de functie van TD. Was blijkbaar de voornaamste kandidaat.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 13:04 schreef tomson het volgende:Mathijssen heeft bedankt voor de functie van TD. Was blijkbaar de voornaamste kandidaat.. Net als Jordy Zuidam. Opvallend dat (zelfs) dit soort mensen geen belangstelling hebben. Te veel negativiteit, waardoor er geen eer aan te behalen valt? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mathijsen heeft ook nee gezegd voor een T D functie bij Feyenoord Nou blijven voor mij alleen nog Stan Valcks en Dimitri de Condé over. Alle bij zijn ze goed op de hoogte met voetballers in het buitenland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Matthijssen vindt t te vroeg
Godzijdank |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
TD bij een supportersschare die vindt dat je kampioen moet worden met een 3e begroting. Onmogelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 17:44 schreef FR-Henk het volgende:TD bij een supportersschare die vindt dat je kampioen moet worden met een 3e begroting. Onmogelijk. Bullshit.
Een TD die Feyenoord met visie en een netwerk er weer bovenop kan helpen. 3e als minimale prestatie en hopend op meer dankzij een TD die goed KOOPT en diezelfde spelers goed VERKOOPT.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet jeugd verkopen. Dat levert op.
De eerste vijf jaar is plek 3 voor ons. Meer niet Komt dat stadion er niet, komt AZ er voorbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord begroting 67 AZ begroting 24 Wat gaat er fout? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
AZ is een veel mindere club. Met een veel mindere begroting (minder dan de helft).
Als er enigszins normaal beleid gevoerd wordt dan blijf je ze makkelijk voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Let maar op, op dit moment staat AZ er qua jeugd beter voor dan wij. Als die gaan oogsten zijn we weg |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik heb AZ onder 19 tegen Feyenoord onder 19 gezien. Feyenoord was veel beter.
Feyenoord heeft bovendien grotere talenten.
Of doel jij op jong AZ in de eerste divisie? Die staan vrij laag en kunnen volgend jaar ook zo maar degraderen.
Wij hebben nu FC Dordrecht.
Doorgaans vind ik het creatief scouten bij AZ wel wat beter. (Met minder geld toch goede spelers vinden.) Daarnaast is de druk natuurlijk veel minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Laatste periode gaat nu in voor de beste td die Feyenoord in vele jaren heeft gekend. Heeft hij geen broer? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wie durft de hotseat aan ? Na een kampioenschap toch min of meer pek en veren, wanneer kun je het dan goed doen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hou de Kuip Stel jeugd op En sleur Kuyt bij elk wissewasje naar voren. Giet Willem in een standbeeld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 20:14 schreef igor korneev het volgende:Laatste periode gaat nu in voor de beste td die Feyenoord in vele jaren heeft gekend. Heeft hij geen broer? Nee joh, als Martin maar weg is. En de opvolger mag Jezus heten. De Messias, het Wonder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En we hebben schulden. We zijn bijna dood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs Mathijssen ziet dat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zet je Henrik Larsson in die functie, volgens mij maakt het ook geen reet uit wie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon n dartbord, klaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Rad van Fortuin + onthoofde kip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De marmotten van Fred Oster |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een transgender octopus met een Bingo-molentje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Op de balletjes de aankopen van Martin van Geel, dan gewoon draaien en halen. Heerlijk Kazim loten :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helaas, geen prijs, wordt bij elke ronde afgeroepen. Of , das jammer, transfervrij vertrokken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Te vroeg is bull. Als Feyenoord je vraagt dan lijkt me de keus niet moeilijk. Hij wilt gewoon niet.. :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2019 - 22:06 schreef ar het volgende:[..] Te vroeg is bull. Als Feyenoord je vraagt dan lijkt me de keus niet moeilijk. Hij wilt gewoon niet.. :) Misschien bedoelt ie te vroeg om mijn carrière te slopen |
|
|
|