|
|
van geil
|
|
|
Puinruimen kan ik altijd nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gezeik over een kut functie tenenkrommend ook allemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat kan ook. Meer waarschijnlijk. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Logisch dat niemand wil.
Wat een puinzooi heeft deze eikel achtergelaten straks zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Monsterman werd ook een keer kampioen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwe job , huurbaas sloopwoningen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 12:43 schreef MMM het volgende:Logisch dat niemand wil. Wat een puinzooi heeft deze eikel achtergelaten straks zeg. Hou toch op met je onzin. Niemand wil voor zulk soort dictator supporters als jullie 2 werken. Onwetende tirannen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mogge , weer gezopen Igor ? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Brabants azijnn is ook niet mis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik plas de dag na asperges altijd in de buitenlucht. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
asperge zwavel urine is een goede als je last van meeldauw hebt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
•Asperges bevatten bovendien veel MSM, zwavelhoudende aminozuren (daarom ruikt je urine vrij snel na het eten van asperges zo sterk), veel vezels zoals inuline, vitamine C en B vitamines. Allemaal onmisbare stofjes voor onze leverontgifting. Daarom is het ook zo spijtig om over zo’n heerlijke en geneeskrachtige groente zo’n wit kant-en-klaar sausje te gieten. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ik zie hem nu pas. haha oke, hij is leuk :) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2019 - 18:25 schreef Van Geil het volgende:•Asperges bevatten bovendien veel MMM, azijnhoudende zuren (daarom ruikt je urine vrij snel na het eten van asperges zo sterk), |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2019 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:•Asperges bevatten bovendien veel MSM, zwavelhoudende aminozuren (daarom ruikt je urine vrij snel na het eten van asperges zo sterk), veel vezels zoals inuline, vitamine C en B vitamines. Allemaal onmisbare stofjes voor onze leverontgifting. Daarom is het ook zo spijtig om over zo’n heerlijke en geneeskrachtige groente zo’n wit kant-en-klaar sausje te gieten. Beetje meel aanzetten met boter en dan volle verse melk er mee indikken met eventueel een scheutje Riesling. Kant en klare zooi is inderdaad vaak doodzonde, vooral omdat het zo simpel kan zijn meteen paar standaard produkten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste keer deze droeftoeter in functie in de Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 12:43 schreef MMM het volgende:Logisch dat niemand wil. Wat een puinzooi heeft deze eikel achtergelaten straks zeg. Ik zou weleens gesprekken willen horen van benaderingen met evt kandidaten. Luister Joris ik zou je graag als mijn opvolger willen zien,maar mijn advies is doe het nog niet. Op dit moment is het zo'n slangenkuil bij ons dat het bijna onmogelijk is normaal te werken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, kannie weer eenvoudige Brabo worden. Lekker niet nadenken. En 50 jaar achterlopen natuurlijk. Mooi toch, die culturele verschillen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2019 - 09:53 schreef igor korneev het volgende:[..] Hou toch op met je onzin. Niemand wil voor zulk soort dictator supporters als jullie 2 werken. Onwetende tirannen Onzin |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Misschien wel het einde van de muziek die er klonk onder zijn bewind. Ik hoop dat jullie gelijk hebben dat wel. Een paar seizoenen de nieuwe td en we komen erachter, of de tijd al rijp is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin, leuke post, maar zondag zwaai je lekker uit. Laat het los, en probeer er iets van te maken in je leven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat aardig. Je leert het wel. Ben jij sociaal werker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Algemeen directeur bij Willem 2 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er al een nieuwe...... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Martin von geilschenkirchen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha dat GASmasker er ook bij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, daar heeft ie ook nog gewerkt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Je weet maar nooit waar sommige supporters toe instaat zijn. Liggen nog wel wat verhuisdozen met defensief materiaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat goed, aantal jeugdspelers zijn weg.
Wat een GROVE fout geweest door niet in de piramide te stappen.
Wat heeft deze man een hoop kapot gemaakt bij Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax is gewoon alle jeugdspelers aan t opkopen. Doen ze bij AZ. Doen ze bij ons.
Glimmertjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, en ik roep al wat jaartjes dat dit het gevolg is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha, Lunatic nieuws. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weekje niet gegluurd in dit topic. Wat een heerlijke shitshow weer ... hahaha #DOESLIEF :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit zag bijna iedereen aan komen. Wat ik zorgwekkender vind is dat deze man niet per direct ontslagen is na het bekend maken van zijn stoppen. |
|
|
|