|
|
Fr-QQ
|
|
|
Feyenoord krijgt ook nog zo'n €300.000 voor de transfer van de Guzman. Tel die er dus nog maar bij op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 08:37 schreef legrande het volgende:[..] Beste Barabas je snapt het nog steeds niet. Iedereen hier heeft een Feyenoordhart maar niet iedereen is het eens met de aanpak hoe het gebeurd. Zolang je niemand beledigd mag je alles zeggen. jij kraakt alleen iedereen af waar je het niet mee eens bent. Zeg dan eens zelf hoe je erover denkt. Het enige wat ik steeds geroepen heb is dat ik vind en dat mag ik volgens mij dat van Geel niet daadkrachtig genoeg werkt in mijn ogen en dat hij op deze manier in mijn ogen de boel belazerd tegenover de trainer het team en vooral tegenover het legioen. Ik heb ook gezegd dat het heel goed is dat we nu weer gezond zijn en ik heb gezegd dat ik alles terug zou nemen wanneer ik ongelijk blijk te hebben en er toch nog versterking komt.Na de zoveelste teleurstelling heb ik 1 maal b.ll sh.t gezegd verder niemand beledigd en jij staat gelijk weer op je achterste benen als ik zeg dat je een eigen mening moet hebben. Laten we er maar over ophouden samen want we worden het toch niet eens. Ik kan je wel zeggen dat veel heel veel mensen het met mij eens zijn. verder wens ik je een heel prettige wedstrijd vanavond(Neem aan dat je gaat) met een goed resultaat. p.s na morgen heb je geen last meer van me voor 1 week ga met vakantie Turkije. Nog een adviesje tel eens af en o tot 10 en neem niet alles zo serieus slecht voor je hart. Zal je advies ter harte nemen, verder is het natuurlijk onzin. ;-))
Hoe ik het zie ventileer ik ook met grote regelmaat, dus lees wat terug tijdens je vakantie zou ik zo zeggen.
Prettige vakantie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zitten wel meer foutjes in. 3 miljoen EL is te hoog gegrepen, 1.3 miljoen komt beter in de buurt.
Blijft met de door Stylzz genoemde transferbedragen evengoed zo'n 4.6 miljoen over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:28 schreef FR-Elmo het volgende:Van geel slaat nu toch een aantal slagen. Als hij nu ook nog met een spits komt dan heeft hij het behoorlijk gedaan. In tegenstelling tot anderen vind ik dat Van Geel het de hele tijd al goed doet.
Die spits wil ik graag nog zien, maar heb begrepen dat de kans daarop zeer klein is. Toch hopen hè.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die spits is nog niet uitgesloten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat behoudender spelen, met een sterker middenveld. En dan met Kazim en Mitchell in de spits |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of 5-3-2. Vind ik nog steeds een prima systeem. Als we elke wedstrijd met 1-0 winnen, worden we kampioen. En heb ik een topseizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als er een goede, betaalbare, gezonde spits is te krijgen: doen.
En naarmate de dagen vorderen kunnen zelfs kansen daarop groeien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:Als er een goede, betaalbare, gezonde spits is te krijgen: doen. En naarmate de dagen vorderen kunnen zelfs kansen daarop groeien. En daarom wacht ie tot het laatste weekend van de transfer window ... Zolang we financieel nog aan het zuurstof liggen zal het op deze manier blijven gaan !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zolang ze Dost een droomaanwinst noemen, verwacht ik niks. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Iedereen is een droomaanwinst bij Feyenoord ... zie: Erwin Mulder
Dat je dan niks verwacht kan ik dan heel goed begrijpen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt je onzinbroek weer eens aangetrokken..(?) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Van Geel doet dus wat hij heeft beloofd: per 1 september staat er een Feyenoord waardige selectie. Als hij ook nog een droomspits binnen hengelt zijn we gewoon 1 van de titelfavorieten. Rutten vind ik tot op dit moment nog steeds een minder geslaagde transfer, maar hoe dan ook, er zijn wat mensen hier op het forum die bakzeil moeten halen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met zijn alle toch ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @StudioSporf Van Geel ziet op het laatste moment af van komst El Ahmadi. Oorzaak: Hij schijnt wedstrijdfit te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik draag geen onderbroeken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op de laatste dag van de transferperiode schuift technisch directeur Martin van Geel deze zondag bij Kees Jansma aan de ontbijttafel bij FOX Sports Eredivisie aan.
Elke zondagmorgen presenteert Kees Jansma om 10.30 uur met vaste tafelgast Hans Kraaij jr. het voetbalprogramma Met Kees aan tafel met daarin het actuele voetbalnieuws. De komst van Martin van Geel aan tafel is opvallend omdat op dat moment de laatste uren van de transferperiode voorbij gaan. De Nederlandse voetbalwereld kijkt de komende dagen naar Feyenoord omdat de club nog op zoek is naar één of meerdere versterkingen. Feyenoord verkocht de afgelopen maanden de belangrijkste spelers voor meer dan dertig miljoen euro, maar heeft nu moeite om een ploeg te formeren die voor de hoogste plekken in de Nederlandse voetbalcompetitie kan strijden. Naast Martin van Geel schuiven ook David Endt en Telegraaf-journalist Valentijn Driessen aan tafel aan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:50 schreef RenatoBos het volgende:Op de laatste dag van de transferperiode schuift technisch directeur Martin van Geel deze zondag bij Kees Jansma aan de ontbijttafel bij FOX Sports Eredivisie aan. Elke zondagmorgen presenteert Kees Jansma om 10.30 uur met vaste tafelgast Hans Kraaij jr. het voetbalprogramma Met Kees aan tafel met daarin het actuele voetbalnieuws. De komst van Martin van Geel aan tafel is opvallend omdat op dat moment de laatste uren van de transferperiode voorbij gaan. De Nederlandse voetbalwereld kijkt de komende dagen naar Feyenoord omdat de club nog op zoek is naar één of meerdere versterkingen. Feyenoord verkocht de afgelopen maanden de belangrijkste spelers voor meer dan dertig miljoen euro, maar heeft nu moeite om een ploeg te formeren die voor de hoogste plekken in de Nederlandse voetbalcompetitie kan strijden. Naast Martin van Geel schuiven ook David Endt en Telegraaf-journalist Valentijn Driessen aan tafel aan. Heeft hij daar tijd voor dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar maak je toch gewoon tijd voor ... Die anderhalf uur |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:40 schreef Bosifyable het volgende:RT @StudioSporf Van Geel ziet op het laatste moment af van komst El Ahmadi. Oorzaak: Hij schijnt wedstrijdfit te zijn. Hahaha , onderbroekenlol ??? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Natuurlijk. Relax. De meeste transfers worden maandagavond/nacht afgerond, - en niet op zondagmorgen 10.30 uur. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Iedereen is een droomaanwinst bij Feyenoord ... zie: Erwin Mulder Dat je dan niks verwacht kan ik dan heel goed begrijpen ;-) Een conversatie met jou begint echt eentonig te worden. Het regent vandaag..... Dat geeft me een rotgevoel, hetzelfde gevoel wat ik krijg van Erwin Mulder. Mijn baas wil me ontslaan....deden ze dat maar met Erwin Mulder Ik ga even boodschappen doen....deed MvG dat maar zodat we van Mulder afkunnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
L. heeft allang Mulder-bashing als identiteit aangenomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, beetje vreemd terwijl ik elders las dat hij vandaag naar Rusland is.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:25 schreef Els het volgende:[..] Een conversatie met jou begint echt eentonig te worden. Het regent vandaag..... Dat geeft me een rotgevoel, hetzelfde gevoel wat ik krijg van Erwin Mulder. Mijn baas wil me ontslaan....deden ze dat maar met Erwin Mulder Ik ga even boodschappen doen....deed MvG dat maar zodat we van Mulder afkunnen. Ik rust niet voordat ik mijn zin heb ... Hahaha
Ik kom nu eenmaal niet naar Feyenoord om drama's op het veld te zien !!! |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Van Geel zegt heel stoer bij de persconferentie achter de schermen bezig te zijn met een nieuwe spits. Nou ik weet zeker dat we het maandag gewoon met helemaal niks nieuws moeten doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen spits waarschijnlijk, teleurstellend. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:47 schreef beuk het volgende:Van Geel zegt heel stoer bij de persconferentie achter de schermen bezig te zijn met een nieuwe spits. Nou ik weet zeker dat we het maandag gewoon met helemaal niks nieuws moeten doen Als vG dat echt gezegd heeft, weet ik zeker dat er een nieuwe spits bijkomt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Martin van Geel heeft ook gezegd dat er aan het einde van de transferperiode een Eredivisie waardig elftal zou staan. Ik vind dat we dat nu al hebben, zeker met 'het nieuwe middenveld'. Een spits zou voor mij nu alleen maar extra zijn. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:58 schreef Bosifyable het volgende:Martin van Geel heeft ook gezegd dat er aan het einde van de transferperiode een Eredivisie waardig elftal zou staan. Ik vind dat we dat nu al hebben, zeker met 'het nieuwe middenveld'. Een spits zou voor mij nu alleen maar extra zijn. Eredivisie waardig is het elftal mits je sommige spelers niet meer opstelt. Mathijssen, Boula, Nelom, Mulder en Immers.... Verder best tevreden over wat V Geel toch nog klaar heeft gespeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van Boula heb je nog niets gezien te snel geoordeeld denk ik |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:47 schreef beuk het volgende:Van Geel zegt heel stoer bij de persconferentie achter de schermen bezig te zijn met een nieuwe spits. Nou ik weet zeker dat we het maandag gewoon met helemaal niks nieuws moeten doen Zou zomaar kunnen. Buiten die spits is het allemaal best oke....toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Nee, de verdediging is zwakker dan vorig jaar. Hopelijk kan ons super middenveld de zwakte wat verhullen en compenseren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:24 schreef Peckerwood het volgende:Nee, de verdediging is zwakker dan vorig jaar. Hopelijk kan ons super middenveld de zwakte wat verhullen en compenseren. Verdediging was vorig jaar rond deze tijd ook niet zo special. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 10:48 schreef G-child het volgende:[..] Eredivisie waardig is het elftal mits je sommige spelers niet meer opstelt. Mathijssen, Boula, Nelom, Mulder en Immers.... Verder best tevreden over wat V Geel toch nog klaar heeft gespeeld. Dat zie ik helaas niet snel gebeuren ... er gaan WEER teveel punten verspeeld worden !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'Kazim kan gaan verrassen als Pellè'
De kans dat Feyenoord nog een spits aantrekt is klein. In Rotterdam waren ze lang bezig met Bas Dost, maar die blijkt nagenoeg onhaalbaar. De club oriënteert zich nietop andere opties en heeft vertrouwen in de huidige aanvalslinie.
'Wij hebben drie spitsen: Mitchell Te Vrede, Elvis Manu en Colin Kazim-Richards, de laatste kan een verrassing worden. Hij heeft echt veel kwaliteiten', vertelde technisch directeur Martin van Geel in De Tafel van Kees. 'Kazim zou wel eens een verrassing kunnen worden, net als Guidetti en Pellè.'
'Hij is sterk en snel, hij kan van heel veel grote waarde worden voor deze club', zei hij verder. Kazim speelde in februari echter zijn laatste wedstrijd voor Bursaspor. 'Hij heeft een half jaar niet meegedaan, omdat hij protesteerde nadat hij een half jaar geen salaris kreeg uitgekeerd. Dat schijnt normaal te zijn in Turkije. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volgens mij hebben we ook Achabar nog. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Geen flauw idee hoe die er voor staat. Vond hem in de jeugd altijd gevaarlijk, maar ik heb hem in Duitsland niet meer gevolgd. Hij is wel fysiek sterker geworden, dat zie je zo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met de verrassende Vermeer-truc heeft ie die voldoende gehaald deze zomer. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: denk dat ie de contractsbepalingen van Kenneth nog kende uit zijn Ajaxtijd :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel is blij dat de rumoerige periode erop zit. "Dit is de meest hectische transferperiode die ik in 20 jaar tijd heb meegemaakt. Zowel qua uitgaven als van inkomende en vertrekkende spelers." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt je best gedaan Martin, thanx..
Nu is het aan Fred om er een draaiende machine van te maken.. |
|
|
|
|
pavel
|
|
|
Je best doen is ok. Maar waarom geen hoog salaris voor Dost? En wel voor Clasie? Had Clasie verkocht (we hebben Toornstra, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Karsdorp) en had met het 'Clasie-geld' Dost gekocht of gehuurd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Life sucks, weet je niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 14:09 schreef pavel het volgende:Je best doen is ok. Maar waarom geen hoog salaris voor Dost? En wel voor Clasie? Had Clasie verkocht (we hebben Toornstra, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Karsdorp) en had met het 'Clasie-geld' Dost gekocht of gehuurd. Clasie kwam er zelf niet uit met Porto. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Welke voetbal organisatie is niet op zoek naar een spits? Het blijkt moeilijk te zijn of je moet en Paardenlul zijn die krijgt alles voor elkaar . mongolen ook hoor niemand neemt ze serieus ! Ze komen overal mee weg hahahaha . Nog even en er komt een programma op FOX . HOLLAND GOT TALENT. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 14:09 schreef pavel het volgende:Je best doen is ok. Maar waarom geen hoog salaris voor Dost? En wel voor Clasie? Had Clasie verkocht (we hebben Toornstra, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Karsdorp) en had met het 'Clasie-geld' Dost gekocht of gehuurd. Clasie wilde zelf nog een jaar blijven.. |
|
|
|