BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:09 schreef pavel het volgende:
Je best doen is ok. Maar waarom geen hoog salaris voor Dost? En wel voor Clasie? Had Clasie verkocht (we hebben Toornstra, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Karsdorp) en had met het 'Clasie-geld' Dost gekocht of gehuurd.
Zie liever een gemotiveerde speler uit 010 die ons komt versterken dan een ongemotiveerde spits die het enkel nog in Nederland heeft gepresteerd en ook nog eens een mega salaris vraagt. Het is graag of niet in mijn optiek.
We hebben drie spitsen waarvan we van Kazim nog niet eens weten of hij kan voetballen. Deze vraagtekens hebben we de afgelopen jaren ook gehad bij Guidetti en Pelle.
Enig verschil is dat we nu Tevrede erachter hebben die bijna 1 op 1 loopt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Mulder heeft strijd al verloren: 'Moeten verder als club'

600x400-janmaatmulder.JPG

Martin van Geel heeft zich tegenover RTV Rijnmond hard uitgelaten richting Erwin Mulder. De technisch directeur van Feyenoord vindt dat Mulder zich 'onvoldoende ontwikkeld heeft de afgelopen jaren.' Toen Feyenoord de kans kreeg om Kenneth Vermeer van Ajaks over te nemen, sloeg Van Geel direct toe. "Een buitenkansje", zo licht hij toe.

"We snappen dat er sentimenten zijn", verklaart Van Geel. "Maar we willen een topclub zijn en hebben nu de financiële mogelijkheden. Daarom hebben we de keus gemaakt om Vermeer vast te leggen." Van Geel keek ook kritisch naar de ontwikkeling van Erwin Mulder, die in de jeugd overkwam van Vitesse. "Erwin Mulder speelt nu vier à vijf jaar bij Feyenoord in het eerste. Normaal gesproken moet een speler van Feyenoord dan de stap kunnen maken naar clubs als Lazio of Porto. Maar in zijn geval zagen we onvoldoende ontwikkeling. We hebben Erwin heel lang het vertrouwen gegeven, maar moeten verder als club."

Hahn

De transfer van Vermeer naar Feyenoord is ook een klap voor Warner Hahn. De Rotterdammer kwam vorig seizoen over van FC Dordrecht. Er werd verwacht dat Hahn wel eens de nieuwe eerste doelman zou kunnen worden, maar dat is gedurende de voorbereiding nooit een optie geweest, zegt Van Geel. "Warner heeft op trainingen en in oefenwedstrijden laten zien dat hij nog niet klaar is voor Feyenoord 1. Daarom moet hij eerst ervaring opdoen in de eredivisie. Volgend jaar keert hij dan meer gelouterd bij ons terug." Inmiddels is bekend dat Hahn kiest voor PEC Zwolle, al was Feyenoord zelf ook akkoord met Excelsior.
Bron:Rijnmond
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Mooie oplossing V Geel +1
Fr-QQ
 Fr-QQ - maandag 01 september 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Van Geel heeft andermaal weer prima werk geleverd. Deze TD is zo'n verademing na bijv Beenhakker, Bosz, Baan of Wotte. Talenten worden tijdig voor langere tijd vastgelegd. Eigen jeugd krijgen betere contacten dan bijv 5 jaar geleden. Men kijkt eerst wat er in de jeugd loopt en koopt hier vervolgens verstandige aankopen bij. Men laat zich niet gek maken door geldwolven en houdt vast aan het salarisplafond. En bovendien, we zijn weer een gezonde club die in de toekomst weer veelvuldig kampioen gaat worden van NL. Ik ben een hele trotse Feyenoorder...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Eensert, QQ heel trots..
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 01 september 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Martin, top gedaan gozert.

Toornstra: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 3,5 miljoen.
Vermeer: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 1 miljoen
Basacikoqlu: Marktwaarde €3,5 miljoen (voor hij naar Feyenoord kwam €750.000), gekocht voor 3,5miljoen
Wilkshere: Marktwaarde €2,5 miljoen, transfervrij
El Ahmadi: Marktwaarde €2,5 miljoen, gekocht voor €700.000
Boulahrouz: Marktwaarde €600.000,- transfervrij
Kazim-Richards: Marktwaarde €1miljoen, gehuurd
Clasie: Contract verlengd

Als je financieel kijkt is Basacikoglu het bedrag misschien nog niet waard. Maar hij is nog erg jong. Ook Boulahrouz moet nog maar blijken, maar dat terzijde. Verder heeft hij alle aankopen/verlengingen een 4-jarig contract weten te geven.

Met een betere keeper, en flink verstert middenveld, zou het geen ramp hoeven zijn dat je geen topspits hebt. En wie weet hoeveel te Vrede er dit jaar in knalt.

Als het team wat op elkaar inspeelt, kun je nog best eens mee gaan doen om de titel. Al wordt dit lastig aangezien PSV erg sterk is.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 september 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:43 schreef Fr-QQ het volgende:
Van Geel heeft andermaal weer prima werk geleverd. Deze TD is zo'n verademing na bijv Beenhakker, Bosz, Baan of Wotte. Talenten worden tijdig voor langere tijd vastgelegd. Eigen jeugd krijgen betere contacten dan bijv 5 jaar geleden. Men kijkt eerst wat er in de jeugd loopt en koopt hier vervolgens verstandige aankopen bij. Men laat zich niet gek maken door geldwolven en houdt vast aan het salarisplafond. En bovendien, we zijn weer een gezonde club die in de toekomst weer veelvuldig kampioen gaat worden van NL. Ik ben een hele trotse Feyenoorder...
In de toekomst hoe lang duurt dat
ik hou je woorden in de gaten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Van Geel is kritisch op Mulder

(http://youtu.be/5Owc1W_cgGY)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:23 schreef de bluffer het volgende:

[..]

In de toekomst hoe lang duurt dat
ik hou je woorden in de gaten
2015 bluffie..
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Ik zie komende jaar als het laatste opbouwjaar. Eerlijk gezegd ben ik verbaasd over wat MvG met beperkte middelen bijeen heeft weten te krijgen. Voor mijn gevoel zijn we momenteel niet heel veel minder dan vorig seizoen en zit er bovendien nog heel wat in het vat. Een hele mooie en goede basis voor de toekomst is gelegd; nu moeten die gasten het laten zien!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 september 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Van het vijf jaren plan gaan we nu het vierde jaar in dacht ik. Dus dit jaar nog bouwen en volgend jaar de bevestiging dat we definitief terug zijn aan de top.
MMM
 MMM - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Salarisbudget is nu volledig in gebruik. Vreemd als je denkt dat de transfer van Vormer nog kon afketsen. En dit betekent dat de komst van een spits nooit meer serieus is geweest..

Guidetti verhuurd aan Celtic, vaag.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:51 schreef MMM het volgende:
Salarisbudget is nu volledig in gebruik. Vreemd als je denkt dat de transfer van Vormer nog kon afketsen. En dit betekent dat de komst van een spits nooit meer serieus is geweest..

Creatief boekhouden. Nog 2 a 3 miljoen transferbudget over.
Tot einde vorige week was de spitsenvacature nog geldend.
Maar MvG was duidelijk: het moet een toegevoegde waarde zijn en niet te duur.
g.massop
 g.massop - maandag 01 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
wat een vieze achterbakse vent is van geel en dat werkt voor feyenoord voor zoiets ga ik niet meer voor de buis ajaxied!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 september 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Oké, bedankt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 september 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:00 schreef g.massop het volgende:
wat een vieze achterbakse vent is van geel en dat werkt voor feyenoord voor zoiets ga ik niet meer voor de buis ajaxied!!!
Denk aan je hart.
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Ik ben nu al benieuwd naar jouw derde post (ergens volgend jaar?)!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
dr. Love #2
the fox27
 the fox27 - maandag 01 september 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ben nu al benieuwd naar jouw derde post (ergens volgend jaar?)!
i lolled:P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:51 schreef MMM het volgende:

Verhuurd..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
http://www.mondriaan.eu !!!
tomson
 tomson - dinsdag 02 september 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Klikkerdeklik -_-
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 september 2014 - 02:02   quote  deeplink  
Weet niet wat ik moet denken.
Ik ben blij met Bilal, Wilkshere, Toornstra, Elahmadi & Vermeer helemaal want Mulder heeft me aardig wat rikketikke bezorgt!
Maar ik mis een spits, en Van Geel riep na de Transfers van Boulah, en Wilkshere, alleen spelers met restwaarde te halen.
Daarna pikte hij Bilal, Kazim, Toornstra, Elahmadi, en Vermeer op.
ken aan mij ligge, maar Kazim, Elahmadi, en Vermeer, hebben geen restwaarde?
Neemt niet weg dat ik niet blij ben met die mannen Maarja waarom roept hij dat dan?
Hij praat teveel poep.
Zelfde als de spits. Hij wist al 1jaar lang dat we een nieuwe spits nodig hadden?
Gaat die overal schreeuwen dat hij Guidetti, Zapata, en Dost wilde?

Zapata mocht niet weg was snel duidelijk.
Dost is joods, en zit liever op het bankje bij de moffe.
Guidetti was niet fit en weet ik het allemaal?
Celtic keurt hem wel goed en huurt hem?
Ik denk dat onze vriend Martin te verlieft was ( is ) op Dost. Daar volledig op gegokt heeft.
Nou Martin suc6 met Kazim! Hoop dat je gelijk hebt en dat hij de nieuwe Pelle Word! Ben wel blij dat je zelf gezegt heb dat jij je met hem indekt
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 september 2014 - 02:19   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/23031965/__Guidetti_voor_jaar_naar_Celtic__.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:22   quote  deeplink  
Jaja wrijf het er nog maar een keer in..

3d-mad.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 02:02 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Weet niet wat ik moet denken.
Ik ben blij met Bilal, Wilkshere, Toornstra, Elahmadi & Vermeer helemaal want Mulder heeft me aardig wat rikketikke bezorgt!
Maar ik mis een spits, en Van Geel riep na de Transfers van Boulah, en Wilkshere, alleen spelers met restwaarde te halen.
Daarna pikte hij Bilal, Kazim, Toornstra, Elahmadi, en Vermeer op.
ken aan mij ligge, maar Kazim, Elahmadi, en Vermeer, hebben geen restwaarde?
Neemt niet weg dat ik niet blij ben met die mannen Maarja waarom roept hij dat dan?
Hij praat teveel poep.
Zelfde als de spits. Hij wist al 1jaar lang dat we een nieuwe spits nodig hadden?
Gaat die overal schreeuwen dat hij Guidetti, Zapata, en Dost wilde?

Zapata mocht niet weg was snel duidelijk.
Dost is joods, en zit liever op het bankje bij de moffe.
Guidetti was niet fit en weet ik het allemaal?
Celtic keurt hem wel goed en huurt hem?
Ik denk dat onze vriend Martin te verlieft was ( is ) op Dost. Daar volledig op gegokt heeft.
Nou Martin suc6 met Kazim! Hoop dat je gelijk hebt en dat hij de nieuwe Pelle Word! Ben wel blij dat je zelf gezegt heb dat jij je met hem indekt
Volgens mij gaf Van Geel aan alleen grote investeringen te doen in spelers met restwaarde, kan me vergissen?

De transfers van Vermeer en El Ahmadi overschrijden de miljoen nog niet eens, dus dat valt wel mee toch..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:38   quote  deeplink  
Martin van Geel van Feyenoord legt uit waarom zijn club Kenneth Vermeer van Ajaks heeft aangetrokken

(http://youtu.be/3byWsT_vBnQ)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 03:52   quote  deeplink  
quote:
Ik ben blij voor hem dat er nog iemand in Guidetti gelooft! Nu is het aan hem om zich te bewijzen ,,,

Veel succes John ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:02 schreef Barabas het volgende:
Ik zie komende jaar als het laatste opbouwjaar. Eerlijk gezegd ben ik verbaasd over wat MvG met beperkte middelen bijeen heeft weten te krijgen. Voor mijn gevoel zijn we momenteel niet heel veel minder dan vorig seizoen en zit er bovendien nog heel wat in het vat. Een hele mooie en goede basis voor de toekomst is gelegd; nu moeten die gasten het laten zien!
Elk jaar is een opbouw jaar zolang de kuip niet is verbouwd !!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 02 september 2014 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 03:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ook
XtremeViolence
 XtremeViolence - dinsdag 02 september 2014 - 04:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 03:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dit is absoluut waar. Heeft van Geel duidelijk gemaakt aan de tafel met Kees.
Ik vroeg me alleen af hoe dat precies zit. Hoe is het mogelijk dat wij qua salarisplafond en inkomen zo ver achter PSV en Ajaks zijn geraakt? Ik snap dat we financiële malaise hebben gehad, maar nu we daar "uit" zijn, zou het salarisplafond toch iig omhoog geschroefd moeten kunnen worden..? Ook zonder de bouw van een nieuw stadion. De helft van PSV en Ajaks is wel erg weinig.
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 02 september 2014 - 06:50   quote  deeplink  
Alles voor het nieuwe stadion voor wie het horen wil het gaat niet ineens ! Het is nu tweespalt precies waar ik bang voor was!
Nou niet echt hoor . familie en geliefden komen op 1 flikker op met die snotneuzen die staan janken wanneer ze na 3jr. een pittig functionering gesprek hebben gehad welkom in de echte wereld .
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 04:30 schreef XtremeViolence het volgende:

[..]

Dit is absoluut waar. Heeft van Geel duidelijk gemaakt aan de tafel met Kees.
Ik vroeg me alleen af hoe dat precies zit. Hoe is het mogelijk dat wij qua salarisplafond en inkomen zo ver achter PSV en Ajaks zijn geraakt? Ik snap dat we financiële malaise hebben gehad, maar nu we daar "uit" zijn, zou het salarisplafond toch iig omhoog geschroefd moeten kunnen worden..? Ook zonder de bouw van een nieuw stadion. De helft van PSV en Ajaks is wel erg weinig.
Dat heeft alles met faciliteiten te maken ... PSV en 020 zitten gewoon in een moderner jasje en kunnen daardoor meer aanbieden aan sponsoren en supporters. De beide clubs hebben zeker 2 keer zoveel zakelijke boxen waardoor je veel meer geld binnen krijg !!!
lion1
 lion1 - dinsdag 02 september 2014 - 07:03   quote  deeplink  
Geen spits, dag kampioenschap !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:03 schreef lion1 het volgende:
Geen spits, dag kampioenschap !
Ik zal het nog een keer zeggen, als t ligt aan een topspits om kampioen van de eredivisie te worden, wordt er niemand kampioen dit jaar.
JanM
 JanM - dinsdag 02 september 2014 - 07:17   quote  deeplink  
"Mickey Mouse competitie" omgedoopt tot "topspitsenloze competitie!"
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:17 schreef JanM het volgende:
"Mickey Mouse competitie" omgedoopt tot "topspitsenloze competitie!"
Is een competitie waar spitsen geboren worden he, niet gehaald.
JanM
 JanM - dinsdag 02 september 2014 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is een competitie waar spitsen geboren worden he, niet gehaald.
Ben wel benieuwd wanneer de volgende echte topspits geboren wordt!
tomson
 tomson - dinsdag 02 september 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Dat is vergane glorie. Wanneer was de laatste Nederlander topscorer in de ED ?
JanM
 JanM - dinsdag 02 september 2014 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:20 schreef tomson het volgende:
Dat is vergane glorie. Wanneer was de laatste Nederlander topscorer in de ED ?
Je neemt geboren worden iets te letterlijk denk ik: spelers als Bony, Finnbogasson en ook Pellè zijn ook 'geboren' in onze competitie!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 07:26   quote  deeplink  
Maar t hoeft geen Nederlander te zijn, de laatste revelaties werden als onbekenden gehaald.
2006/2007 Alves
2007/2008 Huntelaar
2008/2009 El Hamdaoui
2009/2010 Suarez
2010/2011 Vleminckx
2011/2012 Dost
2012/2013 Bony
2013/2014 Finnbogason
koekie
 koekie - dinsdag 02 september 2014 - 07:36   quote  deeplink  
Moggel allemaal. Hopelijk iedereen goed geslapen?
Wat ziet mijn slaperige oog als eerste. GUIDETTI NIET NAAR CELTIC.!
Watsgebeurd?? Heeft v Geel het toch goed ingeschat?
koekie
 koekie - dinsdag 02 september 2014 - 07:39   quote  deeplink  
Oh zag dat het ook al bij de Transfer topic al was.. eerst koffie dan maar.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 02 september 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Resumé Van Geel. Vermeer: topaankoop, beste lijnkeeper van Nederland; gaat punten voor ons pakken. Wilkshire: heel goede oplossing voor Janmaat, - veel voetballend vermogen. El Amhadi: Geweldige middenvelder, - dieselmotor die de hele ploeg op sleeptouw gaat nemen, inclusief Jordi. Toornstra: een verbeterde versie van Lex, - meer een killer. Basacikoglu: Ruwe diamand, - is nog piep, maar brengt meer snelheid in de diepte, ziet het spel al heel goed. Manu: ras opportunist, - heeft lak aan druk, gaat altijd z'n eigen gang. Geen combinatiespeler, maar is een geweldig wapen om iets te forceren. Bhoula: goed om met hem een optie erbij te hebben; ik sluit niet uit dat Van Beek nog niet meteen een heel seizoen stabiel genoeg is. Kazim: de grote onbekende; hij lijkt me geen spits, maar als je 20+ interlands voor Turkije hebt gespeeld, dan ben je geen halfgare aardappel. Achabar: ik schrijf hem nog niet af; kan in de kleine ruimte's echt iets toevoegen. Kortom: ik denk dat we er, ook als club, deze transferperiode stabieler op geworden zijn. Heel goed werk afgeleverd, Van Geel. En het allerleukste: Voor de winterstop 6 mooie partijen extra erbij!! Ik heb er zin an.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 02 september 2014 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:53 schreef Nick4F het volgende:
Resumé Van Geel. Vermeer: topaankoop, beste lijnkeeper van Nederland; gaat punten voor ons pakken. Wilkshire: heel goede oplossing voor Janmaat, - veel voetballend vermogen. El Amhadi: Geweldige middenvelder, - dieselmotor die de hele ploeg op sleeptouw gaat nemen, inclusief Jordi. Toornstra: een verbeterde versie van Lex, - meer een killer. Basacikoglu: Ruwe diamand, - is nog piep, maar brengt meer snelheid in de diepte, ziet het spel al heel goed. Manu: ras opportunist, - heeft lak aan druk, gaat altijd z'n eigen gang. Geen combinatiespeler, maar is een geweldig wapen om iets te forceren. Bhoula: goed om met hem een optie erbij te hebben; ik sluit niet uit dat Van Beek nog niet meteen een heel seizoen stabiel genoeg is. Kazim: de grote onbekende; hij lijkt me geen spits, maar als je 20+ interlands voor Turkije hebt gespeeld, dan ben je geen halfgare aardappel. Achabar: ik schrijf hem nog niet af; kan in de kleine ruimte's echt iets toevoegen. Kortom: ik denk dat we er, ook als club, deze transferperiode stabieler op geworden zijn. Heel goed werk afgeleverd, Van Geel. En het allerleukste: Voor de winterstop 6 mooie partijen extra erbij!! Ik heb er zin an.
We zijn in de breedte gegroeid, eveneens zit er meer ervaring in de selectie. In de spitspositie hebben we kwaliteit ingeleverd.

In mijn ogen heeft Van Geel sportief een goed en financieel een maximaal resultaat bereikt in deze transferperiode.
XtremeViolence
 XtremeViolence - dinsdag 02 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat heeft alles met faciliteiten te maken ... PSV en 020 zitten gewoon in een moderner jasje en kunnen daardoor meer aanbieden aan sponsoren en supporters. De beide clubs hebben zeker 2 keer zoveel zakelijke boxen waardoor je veel meer geld binnen krijg !!!
Dank, maakt alles een stuk helderder!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:02 schreef sportverteller het volgende:

[..]

We zijn in de breedte gegroeid, .....
ik ook!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 14:03   quote  deeplink  
VAN GEEL: WE WILLEN MEESTRIJDEN OM HET KAMPIOENSCHAP

47fbae0937097f3dd95d0049b5662273_702_300.jpg

Meestrijden om het kampioenschap. Dat is Feyenoords officiële doelstelling voor het seizoen 2014-2015, die technisch directeur Martin van Geel dinsdag namens de club naar buiten heeft gebracht en nader heeft toegelicht. Dankzij de prestaties van de afgelopen jaren is Feyenoord terug in de top van Nederland. Onze intentie is om daar te blijven, vandaar deze in onze ogen zeer ambitieuze doelstelling.

De doelstelling om mee te strijden voor de titel kon worden bepaald nu er, na het verstrijken van de zomerse transferdeadline, eindelijk definitief duidelijkheid is over de samenstelling van de spelersgroep. De selectie waarover trainer Fred Rutten dit seizoen kan beschikken is heel behoorlijk, stelt Van Geel. Daar hebben we de afgelopen periode als directie, in nauwe samenwerking met de technische staf en de scouting, keihard als team voor gewerkt. Bij de samenstelling van de selectie is onder meer rekening gehouden met het feit dat we ons voor het eerst in zes jaar tijd hebben geplaatst voor de groepsfase van de Europa League.

Het was een lange en buitengewoon hectische transferperiode, misschien wel de drukste die ik in twintig jaar heb meegemaakt, vervolgde de td. Daarin kregen we te maken met het verlies van een aantal bepalende spelers en lag er een grote uitdaging om daar Feyenoord-waardige vervangers voor terug te halen. Als we nu de balans opmaken zijn we als club van mening dat we daarin zijn geslaagd. Bovendien hebben we door de verkoop van spelers in financieel opzicht een enorme boost gekregen, waardoor de club nu volledig gezond is.

Een groot interview met Martin van Geel is aanstaande donderdagavond 4 september te zien in Feyenoord TV, waarin de technisch directeur zeer uitgebreid ingaat op de ontwikkelingen van de voor Feyenoord roerige transferperiode en de door de club bepaalde doelstellingen. De uitzending van het clubprogramma begint om die dag om 18.50 uur en is te zien op het derde kanaal van FOX Sports.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Dat moeten ze gewoon elk jaar doen.
kuipje
 kuipje - dinsdag 02 september 2014 - 14:13   quote  deeplink  
mooi gesproken wel.. en nog waar ook :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0290808