BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 18:18   quote  deeplink  
freduc
 freduc - dinsdag 02 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
zeer duidelijk , ben het er wel mee eens , wilkshere vermeer toornstra elahmadi en bilal zijn gewoon goede aankopen ik vind ons er niet slechter op geworden en hij heeft nog zwaar geld verdient ook
alleen jammer van de spits positie , maar laten we eerlijk zijn die de jong van psv kost veel geld maar bakt er ook niks van , dan vind ik tevrede nog beter zelfs , dus laten we er zo maar zeer blij mee zijn
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Ik ga t morgen even op mijn gemakkie bekijken.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 02 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:28 schreef freduc het volgende:
zeer duidelijk , ben het er wel mee eens , wilkshere vermeer toornstra elahmadi en bilal zijn gewoon goede aankopen ik vind ons er niet slechter op geworden en hij heeft nog zwaar geld verdient ook
alleen jammer van de spits positie , maar laten we eerlijk zijn die de jong van psv kost veel geld maar bakt er ook niks van , dan vind ik tevrede nog beter zelfs , dus laten we er zo maar zeer blij mee zijn
Waarom vragen ze hem niet waarom er geen linksback is aangetrokken. Nelom heeft geen enkel niveau voor dit Feyenoord. Voor de rest helder en duidelijk verhaal. Dikke duim verdiend.
tomson
 tomson - dinsdag 02 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waarom vragen ze hem niet waarom er geen linksback is aangetrokken. Nelom heeft geen enkel niveau voor dit Feyenoord.
Eens, en als Joris er dan ook nog naast staat wordt het nog minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door tomson --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Ik vind het wel echt een motherfucking eindbaas interview. Van de week zei ik het al, ik luister graag naar deze man, heeft in mijn beleving een ontzettend goede kijk op het spelletje en weet precies wat er verwacht wordt. Vooral de laatste minuten, waarin hij zijn liefde voor Feyenoord uit, sluiten het interview perfect af.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waarom vragen ze hem niet waarom er geen linksback is aangetrokken. Nelom heeft geen enkel niveau voor dit Feyenoord. Voor de rest helder en duidelijk verhaal. Dikke duim verdiend.
Nelom is een zwakkere schakel inderdaad, had ook graag die positie opnieuw ingevuld zien worden.
Als Nelom zoals afgelopen zondag speeld kan ik er wel mee leven, maar over twee weken speelt ie ineens weer een kutwedstrijd..
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:18 schreef Bosifyable het volgende:
Ik vind het wel echt een motherfucking eindbaas interview. Van de week zei ik het al, ik luister graag naar deze man, heeft in mijn beleving een ontzettend goede kijk op het spelletje en weet precies wat er verwacht wordt. Vooral de laatste minuten, waarin hij zijn liefde voor Feyenoord uit, sluiten het interview perfect af.
Van Geel///HELD! verwoordde het mooi, maar jij zeker zo mooi. Wat een zegen voor onze club dat Van Geel 3 jaar geleden is aangetrokken!
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 00:20   quote  deeplink  
En op 2 september ook zonder droomspits gewoon ballen op het hakblok leggen en als doelstelling uitspreken KAMPIOEN te willen worden: RESPECT!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 00:22   quote  deeplink  
Had wel iets meer willen horen over zijn vrouw en kinderen. Hoe benadert hij hun schoolprestaties en de prestaties in bed. LIjkt me interessant. Misschien kan Pielemon van BNN een dagje met hem op stap.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Sluit me aan bij jouw woorden Bosi. Martin///Feyenoord Held. De beste aankoop van Feyenoord in de afgelopen periode wat mij betreft..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Coolsingell!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 03 september 2014 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Jep. Dacht ik ook. Niet bang om te staan voor wat hij doet.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 03 september 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 00:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Van Geel///HELD! verwoordde het mooi, maar jij zeker zo mooi.
Helemaal mee eens; prachtige post Bosi!
Fr-QQ
 Fr-QQ - woensdag 03 september 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Heel goed interview van onze TD. Als feyenoordsuppporter krijg ik altijd vertrouwen in een goede toekomst als ik deze man hoor praten. Hij weet wat hij doet en neemt daar gelukkig geen grote risico's in. Hij had voor de makkelijkste weg kunnen kiezen en zomaar onze publiekslieveling aan kunnen trekken maar hij besloot anders. Tegen de publieke opinie in heeft hij het risico niet genomen. Hij heeft misschien wel de beste keeper van NL aangetrokken ook al weet hij dat hij er bij een groot gedeelte van de supporters niet geliefder door wordt. En dit allemaal met maar 1 doel, zijn club, onze club, weer terug brengen waar het hoort, structureel aan de top van NL. Dit keer niet met allerlei schimmige leningen of "leiders" die zichzelf verrijken ten koste van de club. De TD en de algemeen directeur verdienen in mijn ogen een prima salaris voor het werk wat zij verrichten voor onze club. Hulde voor deze mannen!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ filmpje ]
Pfff, eindelijk kunnen zien.
Heldere uitleg op verschillende kwesties, vraagpunten.
Overtuigend ook.
van Geel staat wat mij betreft (weer) boven alle twijfel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:19   quote  deeplink  
ik ga nu ff de herhaling van Feyenoord TV kijken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:31   quote  deeplink  
oh, daar zegt ie niet zo veel :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Wel nog even Dwight Blackson gezien :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:41   quote  deeplink  
interessant dat van Geel aangeeft dat er geen andere club geïnteresseerd is geweest in Pellè behalve Southampton, cq Koeman.
Mooi ook dat van Geel niet op krediet rekent van de supporters, maar dat hij weet dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat. Supporters zijn snel gewend aan succes en dat hoort ook zo bij een club als Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Stylzz --
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:41 schreef Stylzz het volgende:
interessant dat van Geel aangeeft dat er geen andere club geïnteresseerd is geweest in Pellè behalve Southampton, cq Koeman.
Van De Vrij geloof ik dat wel, maar bij Pellè denk ik eerder dat het een deal was die al eerder was overeengekomen als 'dank' voor Koeman en Pellè.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Mooi dat hij zegt dat Kongolo en van Beek vergelijkbaar zijn met Indi en de vrij van drie jaat erug. Dat klopt ook wel, al is Kongolo verder denk ik. Die mannen hebben dus gewoon drie jaar de tijd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Financieel gezien was t niet alleen een risico om een topsits te halen qua aankoopbedrag, maar het salaris zou de verhoudingen in de kleedkamer volledig scheef trekken. Bij niet slagen zou t onrust geven. 100% waar.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 03 september 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Denk dat mensen met een gezond verstand best waardering voor hem hebben. Al houd je altijd leeghoofden. Als je dit lijstje ziet heeft hij het prima gedaan toch?

Toornstra: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 3,5 miljoen.
Vermeer: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 1 miljoen
Basacikoqlu: Marktwaarde €3,5 miljoen (voor hij naar Feyenoord kwam €750.000), gekocht voor 3,5miljoen
Wilkshere: Marktwaarde €2,5 miljoen, transfervrij
El Ahmadi: Marktwaarde €2,5 miljoen, gekocht voor €700.000
Boulahrouz: Marktwaarde €600.000,- transfervrij
Kazim-Richards: Marktwaarde €1miljoen, gehuurd
Clasie: Contract verlengd

Totaal ca. €33,5 miljoen verkocht, €8,7 miljoen gekocht.
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:48 schreef Stylzz het volgende:
Financieel gezien was t niet alleen een risico om een topsits te halen qua aankoopbedrag, maar het salaris zou de verhoudingen in de kleedkamer volledig scheef trekken. Bij niet slagen zou t onrust geven. 100% waar.
Volgende stap is Vilhena en Boëtius langer binden en dan langzaam maar zeker het salarisplafond opkrikken, zodat je op termijn wel grote(re) namen kunt aantrekken. Maar heerlijk dat er dus niet 'in paniek' uitzonderingen worden gemaakt en gewoon wordt vastgehouden aan het beleid!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:56   quote  deeplink  
LEx Immers speelde door de concurrentie van Bakkal vorig jaar beter.
Nou dan gaat hij dit jaar de pannen van t dak spelen :)

Mulder/Hahn/Vermeer verhaal lijkt me duidelijk. Ook wat ik in mijn 'column' al zei, ze willen Hahn ook niet stuk maken en in een volle Kuip laten affikken.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Van De Vrij geloof ik dat wel, maar bij Pellè denk ik eerder dat het een deal was die al eerder was overeengekomen als 'dank' voor Koeman en Pellè.
Een deal? Geloof je het zelf !
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgende stap is Vilhena en Boëtius langer binden en dan langzaam maar zeker het salarisplafond opkrikken, zodat je op termijn wel grote(re) namen kunt aantrekken. Maar heerlijk dat er dus niet 'in paniek' uitzonderingen worden gemaakt en gewoon wordt vastgehouden aan het beleid!
Salaris plafond opkrikken gebeurt pas als de vernieuwbouw klaar is ... Tot die tijd is het roeien met de riemen die er nu zijn !!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Kan je nagaan, zit nu de samenvatting van de Engelse Football league te bekijken, daar lopen prima spitsen die wij dus niet kunnen betalen.
Dat is de eennahoogste divisie he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:
Kan je nagaan, zit nu de samenvatting van de Engelse Football league te bekijken, daar lopen prima spitsen die wij dus niet kunnen betalen.
Meer dan de helft van die clubs draait moeiteloos mee in de Eredivisie. De bovenste 5 worden hier zomaar kampioen. En ze kunnen alleen via de FA cup Europees voetbal halen; en dat gebeurt nooit, kun je nagaan.

4x zoveel inwoners kan toch niet zo'n enorm verschil maken? Zou je zeggen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Meer dan de helft van die clubs draait moeiteloos mee in de Eredivisie. De bovenste 5 worden hier zomaar kampioen. En ze kunnen alleen via de FA cup Europees voetbal halen; en dat gebeurt nooit, kun je nagaan.

4x zoveel inwoners kan toch niet zo'n enorm verschil maken? Zou je zeggen...
€€€
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ filmpje ]
Vanavond even kijken.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 03 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:
Heb jij ook nog iets van een baan o.i.d. Stylzz? ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 12:38   quote  deeplink  
uitleg van Geel eens te meer een bewijs dat we te snel (ver)oordelen.
We zijn dan wel een stel ouwe wijven.
Afbranden vind ik dan weer narrow-minded.

Ik had m'n twijfels deze zomer, maar ik erken dat ik te snel daarin was. Maar ja, ontbrekende achtergrondinfo geeft lucht tot...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:33 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Heb jij ook nog iets van een baan o.i.d. Stylzz? ;-)
Thuis werken noemen ze dat :)
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 03 september 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Ah, heerlijk. De helft werken voor hetzelfde geld :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:02 schreef ViezeFurr het volgende:
Ah, heerlijk. De helft werken voor hetzelfde geld :)
en méér doen. Klopt.
De helft niet, maar 80% zeker.
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een deal? Geloof je het zelf !
JA, want anders was voor onze topscorer met nog zo'n langlopend contract wel meer gevraagd/ontvangen!
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Salaris plafond opkrikken gebeurt pas als de vernieuwbouw klaar is ... Tot die tijd is het roeien met de riemen die er nu zijn !!!
Maak uit Van Geel's verhaal op dat dit sowieso gaat gebeuren. Hij heeft met geen woord over het stadion gesproken.
R()b
 R()b - woensdag 03 september 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:38 schreef FR-Henk het volgende:
uitleg van Geel eens te meer een bewijs dat we te snel (ver)oordelen.
We zijn dan wel een stel ouwe wijven.
Afbranden vind ik dan weer narrow-minded.

Ik had m'n twijfels deze zomer, maar ik erken dat ik te snel daarin was. Maar ja, ontbrekende achtergrondinfo geeft lucht tot...
Aantrekken van Vermeer was wel even shocking, maar getuigd wel van lef en inzicht.
Verder geen twijfel over van Geel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Wel apart dat de anti-Maftin van Geel posters nu niet reageren..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Is ook kut om bakzeil te moeten halen.
Niet dan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Maar ze geven er nu een mooie twist aan, ze zijn niet boos dat Vermeer komt, nee ze zijn boos hoe Mulder behandeld is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 08:31   quote  deeplink  
Moet Mulder maar eens duidelijk maken dat de komst van Vermeer hem scherper maakt.

Nu niet, eerst moet ie nog 4 dagen naar z'n psychtoherapeut.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 08:31 schreef FR-Henk het volgende:
Moet Mulder maar eens duidelijk maken dat de komst van Vermeer hem scherper maakt.

Nu niet, eerst moet ie nog 4 dagen naar z'n psychtoherapeut.
nahja, hij was dit keer niet opgeroepen voor oranje, dus hij heeft alle tijd.

Ja dit was een kut grap, maar wel illustratief.
JanM
 JanM - donderdag 04 september 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vermeer ook niet trouwens ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha, geinige invalshoek!
Mulder ook heeft never nooit dat streven geuit.
Tis zo'n beleefd kereltje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 04 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Nog even wat reacties gelezen op verschillende sites. Ik ben toch heel benieuwd wat er de eerste thuiswedstrijd gaat gebeuren. Ik lees veel ontevreden reacties over de behandeling van Mulder, de openheid van MVG en het aantrekken van Vermeer.

Legioen lijkt verdeelt te zijn.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:
Wel apart dat de anti-Maftin van Geel posters nu niet reageren..
Zou jij openlijk toegeven dat je een beetje dom bent geweest?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 september 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Heeft het orakel bij VI nog wat gezegdover de aankopen, of de Dordtse tsndmongool?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0286021