BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 11:18   quote  deeplink  
Nope
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 september 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:52 schreef ViezeFurr het volgende:
Denk dat mensen met een gezond verstand best waardering voor hem hebben. Al houd je altijd leeghoofden. Als je dit lijstje ziet heeft hij het prima gedaan toch?

Toornstra: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 3,5 miljoen.
Vermeer: Marktwaarde €4miljoen, gekocht voor 1 miljoen
Basacikoqlu: Marktwaarde €3,5 miljoen (voor hij naar Feyenoord kwam €750.000), gekocht voor 3,5miljoen
Wilkshere: Marktwaarde €2,5 miljoen, transfervrij
El Ahmadi: Marktwaarde €2,5 miljoen, gekocht voor €700.000
Boulahrouz: Marktwaarde €600.000,- transfervrij
Kazim-Richards: Marktwaarde €1miljoen, gehuurd
Clasie: Contract verlengd

Totaal ca. €33,5 miljoen verkocht, €8,7 miljoen gekocht.
Sorry hoor, maar wie bepaalt nou een marktwaarde? De spelers zijn waard wat iemand er voor wil bieden. Niet wat iemand vindt. Komen deze zg. marktwaardes van de playstation of zo? Slaat nergens op.

Van Geel heeft het goed gedaan als er meer geld binnenkomt dan dat er uit gaat en dat hij wel degelijk spelers heeft aangetrokken die nodig zijn voor zover haalbaar. Nou, als we nou 20 mln. overhouden, maar degraderen heeft hij het slecht gedaan. Worden we weer tweede maar houden we 20 mln. schuld extra over, heeft het slecht gedaan. Nu heeft hij eigenlijk helemaal niet zoveel uitgegeven, hoewel wij de salarissen niet kennen... In mijn ogen zijn de aankopen goed te verdedigen. Ik had er graag een spits bij gehad, maar dat is voor een nederlandse club blijkbaar erg moeilijk. Ze zijn meestal te duur en de spelers die je evt. wel kunt halen, willen niet. Dan kom je vanzelf op een punt dat je beter een talent de kans kunt geven. Prima toch? Te Vrede is (nog) niet de spits die we eigenlijk willen, maar we moeten onze plek ook kennen. Wij moeten blij zijn dat we Te Vrede en Kazim hebben (en Manu). Natuurlijk zal Te Vrede geregeld op de zenuwen werken omdat hij het verkeerd doet, maar we mogen niet vergeten dat hij nog veel moet leren... bij leren, doe je het wel eens fout... Neem Stefan de Vrij maar als voorbeeld. Hij heeft ook (best vaak) zijn foutjes gemaakt en toch was ik direct dat eerste seizoen al helemaal lyrisch over hem, omdat je wel degelijk talent ziet. Te Vrede kan ontzettend goed koppen. Dat zit wel goed. Nu moet hij nog leren de bal beter af te schermen, want dan is hij straks misschien wel goud waard... Welke spits kan nog een balletje vasthouden tot de juiste medespeler komt bijsluiten om hem breed te leggen? (Zoals vroeger N'Kufo van Twente of René Eijkelkamp dat enorm goed konden). Ik vind het niet verkeerd hoor dat Te Vrede de kans krijgt...

Vermeer was een buitenkansje. Er is twijfel over Mulder (niet bij mij hoor; hetzelfde verhaal als hierboven, maar wel bij vele anderen: zeg maar 95 % van het Legioen) en is 1 mln. nou zo veel voor een (bijna) topkeeper, terwijl dat een (bijna) topvoetballer als Toornstra 3,5 mln. mag kosten? Ik vind 1 mln. eigenlijk best goedkoop!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 september 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:
Kan je nagaan, zit nu de samenvatting van de Engelse Football league te bekijken, daar lopen prima spitsen die wij dus niet kunnen betalen.
Dat is de eennahoogste divisie he...
Die hebben meer geld dan wij. Heb je de televisiegelden gezien die ze in de championship krijgen? Schrikbarend veel t.o.v. de eredivisie...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 september 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Thuis werken noemen ze dat :)
Werken? Noemen ze dit ook al werken, haha... ;)
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ filmpje ]
nou nou.
volgens mij zegt hij niks.
weet je , 80 procent van de supporters had hem wel kunnen vermelden dat de vijver waaruit hij n spits wilde realiseren duurder was als Pelle.
dus die moeite had hij zich gelijk kunnen besparen.(beter was n forse opwaardering geweest voor Pelle)
had gelijk n talent achter Te Vrede moeten stallen bv een Muhren.
en zijn pijlen moeten richten op n nieuw middenveld.
dus Vormer Clasie en Immers exit, in mijn ogen.
en Ziyech Toornstra El Elmadi en liefst nog een er bij.
Vermeer vind ik (eindelijk) n prima beslissing.
maar ook in deze veel te laat.
zei al eens zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden.
dus van mij krijgt hij n 5,5.niets meer en niets minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 11:37 schreef van geil het volgende:

[..]

nou nou.
weet je , 80 procent van de supporters had hem wel kunnen vermelden dat de vijver waaruit hij n spits wilde realiseren duurder was als Pelle.
dus die moeite had hij zich gelijk kunnen besparen.(beter was n forse opwaardering geweest voor Pelle)
verrassend.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Daar sta ik voor :)
JanM
 JanM - donderdag 04 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Gess who's back? De vakantie heeft je geen goed gedaan?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Nog steeds helder van geest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

nou nou.
Je bent mild geworden geile.. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 12:50 schreef van geil het volgende:
Nog steeds helder van geest.
Niet te merken.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 19:24   quote  deeplink  
oh, wat heb ik dit gemist.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Goeie vakantie gehad?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 19:29   quote  deeplink  
heerlijk, maar miste je corrigerende tik.
:)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Hahaha.
Pakken we de draad weer op, ouwe klaagdoos!
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Ik klaag anders.
Jullie klagen over Te Vrede .
dat vind ik nou echt onterecht.( en vaak Vilhena)
Ieder zijn ding
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 19:32 schreef van geil het volgende:
Ik klaag anders.
Ieder zijn ding
Allemaal klaagdozen hier.
Ieder een eigen kijk.
Gelukkig wel.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 19:39   quote  deeplink  
zo hoort t ja.
Maar ik was en ben bijzonder verheugt met n keeper.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 19:32 schreef van geil het volgende:
Ik klaag anders.
Ieder zijn ding
'Jullie' is ... ;)
John1
 John1 - donderdag 04 september 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Speler die kwamen onder van Geel:

1. Kensuke Tada : Wie?? Ja, wie, hij was er ineens op 1 juli 2013.
2. Guyon Fernandez : niet geschikt voor Feyenoord
3. Miquel Nelom : niet geschikt voor Feyenoord
4. Ronald Graafland : niet geschikt voor Feyenoord
5. John Goossens : niet geschikt voor Feyenoord
6. Lex Immers : niet geschikt voor Feyenoord
7. Harmeet Singh : niet geschikt voor Feyenoord
8. Ruud Vormer : niet geschikt voor Feyenoord
9. Omar Elabdellaoui : niet geschikt voor Feyenoord
10. Samuel Armenteros : niet geschikt voor Feyenoord
11. Otman Bakkal : eerste keer redelijk, tweede keer ronduit slecht.
12. Wesley Verhoek : niet geschikt voor Feyenoord
13. Mitchell Te Vrede : twijfelgeval, hoewel hij redelijk scoort, lijkt hij niet geschikt voor Feyenoord
14. Joris Mathijssen : overbodige aankoop.
15. Khalid Boulahrouz : LOL, die heeft een aardige aanvulling op zijn pensioen
16. Wilkshire : heeft nog niet laten zien dat hij geschikt is voor Feyenoord, hij moet opschieten want hij heeft de pensioengerechtigde leeftijd ruimschoot overschreden.
17. Coli-Kazim Richards : de toekomst zal het uitwijzen. Voor een spits zijn zijn cijfers bij eerdere clubs ronduit slecht.
18. Kamil Miazek : de toekomst zal het uitwijzen
19. Basacikoglu : de toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
20. Jens Toornstra : toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
21. John Guidetti : zijn beste aankoop. Echter ingewijden (o.a. Johan Derksen) zeggen dat het een toevalstreffer was.
22. Daryl Janmaat: middelmatige verdediger, aanvallend redelijk. Goed verkocht dus een succes.
23. Graziano Pellè is bij Feyenoord gekomen door de zoon van Koeman en Koeman zelf, van Geel heeft hier heel weinig mee te maken gehad.
24. El Ahmadi : Overbodige aankoop. Een middenveld dat verleden jaar tweede werd aangevuld met Toornstra, Rick Karsdorp en andere jeugdspelers heeft Karim El Ahmadi helemaal niet nodig. In januari 2011 verhuurt Feyenoord hem aan Al-Ahli. Waarom? Omdat ze zo tevreden waren over hem?
25. Vermeer : Vreemde aankoop. De keeper van jong 020 vervangt een keeper waarmee Feyenoord in de laatste drie jaar twee keer tweede en een keer derde is geworden? Hij is 1m82, staat bekend om zijn fouten (zijn bijnaam was lange tijd Kenniet Veelmeer) en de laatste dagen hebben verschillende rekenwonders aangetoond dat de statistieken van Vermeer slechter zijn dan die van Mulder.

Misschien ben ik er een paar vergeten. Als ik spelers ben vergeten dan zegt dat genoeg over hun kwaliteit, zij zullen het overzicht nog meer in het nadeel van Van Geel doen uitslaan.

Van de vijfentwintig spelers voldoen er slechts twee (minder dan 10%): Guidetti en Janmaat. Drie (minder dan 15%) spelers krijgen het voordeel van de twijfel: Basacikoglu, Toornstra en Kazim. Waarbij ik bij Kazim grotere vraagtekens heb dan bij de eerste twee.
Daar komt bij dat Feyenoord een spits nodig heeft en geen (niet scorende) middenvelder of een keeper die onder verschillende trainers tweede of zelfs derde keeper was.

Op basis van deze lijst denk ik dat Van Geel een goede kruidenier is die op de winkel kan passen, maar niet geschikt is om de winkel te moderniseren.

Tegen mensen die wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald, zeg ik maar één ding: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dit Van Geel aanrekenen slaat nergens op.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 19:54 schreef John1 het volgende:

13. Mitchell Te Vrede : twijfelgeval, hoewel hij redelijk scoort, lijkt hij niet geschikt voor Feyenoord
16. Wilkshire : heeft nog niet laten zien dat hij geschikt is voor Feyenoord, hij moet opschieten want hij heeft de pensioengerechtigde leeftijd ruimschoot overschreden.
17. Coli-Kazim Richards : de toekomst zal het uitwijzen. Voor een spits zijn zijn cijfers bij eerdere clubs ronduit slecht.
19. Basacikoglu : de toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
20. Jens Toornstra : toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
21. John Guidetti : zijn beste aankoop. Echter ingewijden (o.a. Johan Derksen) zeggen dat het een toevalstreffer was.
22. Daryl Janmaat: middelmatige verdediger, aanvallend redelijk. Goed verkocht dus een succes.
23. Graziano Pellè is bij Feyenoord gekomen door de zoon van Koeman en Koeman zelf, van Geel heeft hier heel weinig mee te maken gehad.
24. El Ahmadi : Overbodige aankoop. Een middenveld dat verleden jaar tweede werd aangevuld met Toornstra, Rick Karsdorp en andere jeugdspelers heeft Karim El Ahmadi helemaal niet nodig. In januari 2011 verhuurt Feyenoord hem aan Al-Ahli. Waarom? Omdat ze zo tevreden waren over hem?
25. Vermeer : Vreemde aankoop. De keeper van jong 020 vervangt een keeper waarmee Feyenoord in de laatste drie jaar twee keer tweede en een keer derde is geworden? Hij is 1m82, staat bekend om zijn fouten (zijn bijnaam was lange tijd Kenniet Veelmeer) en de laatste dagen hebben verschillende rekenwonders aangetoond dat de statistieken van Vermeer slechter zijn dan die van Mulder.

Misschien ben ik er een paar vergeten. Als ik spelers ben vergeten dan zegt dat genoeg over hun kwaliteit, zij zullen het overzicht nog meer in het nadeel van Van Geel doen uitslaan.

Van de vijfentwintig spelers voldoen er slechts twee (minder dan 10%): Guidetti en Janmaat. Drie (minder dan 15%) spelers krijgen het voordeel van de twijfel: Basacikoglu, Toornstra en Kazim. Waarbij ik bij Kazim grotere vraagtekens heb dan bij de eerste twee.
Daar komt bij dat Feyenoord een spits nodig heeft en geen (niet scorende) middenvelder of een keeper die onder verschillende trainers tweede of zelfs derde keeper was.

Op basis van deze lijst denk ik dat Van Geel een goede kruidenier is die op de winkel kan passen, maar niet geschikt is om de winkel te moderniseren.

Tegen mensen die wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald, zeg ik maar één ding: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dit Van Geel aanrekenen slaat nergens op.
Ik ben een zin volledig met je eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:01 schreef van geil het volgende:

[..]

En welke zin is dat?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  

Tegen mensen die wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald, zeg ik maar één ding: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf.

.................

Ik zou het Feyenoord aanraden de scouting geheel te reorganiseren en met n supervisor (niet van Geel) t transferbeleid uit te stippelen in nauwe samenwerking met de jeugdopleiding.(zowel voor de spelers als het te spelen spel)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door van geil --
John1
 John1 - donderdag 04 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Dus je bent het niet eens met de zinnen (slechts drie voorbeelden):

Dus deze spelers zijn wel geschikt voor Feyenoord.

Woot.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:10 schreef John1 het volgende:

[..]

Dus je bent het niet eens met de zinnen (slechts drie voorbeelden):

Dus deze spelers zijn wel geschikt voor Feyenoord.

Woot.
zeg ik niet.
wilde even n punt maken, over in mijn ogen n goed punt van je.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:05 schreef van geil het volgende:

Tegen mensen die wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald, zeg ik maar één ding: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf.

.................

Ik zou het Feyenoord aanraden de scouting geheel te reorganiseren en met n supervisor (niet van Geel) t transferbeleid uit te stippelen in nauwe samenwerking met de jeugdopleiding.(zowel voor de spelers als het te spelen spel)
Deze dus.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

nou nou.
Deed je moeder XTC door je pap ofzo?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Als je niets te zeggen hebt is n uitvlucht naar humoristisch scoren n wapen.
Gordon is daar ook n meester in.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:15 schreef van geil het volgende:

Gordon is daar ook n meester in.
Waarom verbaast het me niet dat jij dat weet?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:19 schreef van geil het volgende:
;)
Je beste post ooit!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:05 schreef van geil het volgende:

.................

Dat zijn meerdere zinnen. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 19:54 schreef John1 het volgende:

Zit nogal wat tussen uit de categorie 1 tijd, he?
En leg eens uit wat je bedoelt met de winkel moderniseren?

En heeft van Geel je een keer van achteren genomen?
Dat telt nl. wel eens mee in dit soort 100% afkraak berichten.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zijn meerdere zinnen. ;)
doel op de bovenste.
vandaar ook even mijn reactie eronder.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

zo ver zit hij er niet naast . in tegendeel.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen.
van Geel scoort minder vaak als Te Vrede.
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:24 schreef van geil het volgende:

[..]

doel op de bovenste.
vandaar ook even mijn reactie eronder.
ah. Duidelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:25 schreef van geil het volgende:

[..]

zo ver zit hij er niet naast . in tegendeel.
Schuldenlast he, 2012 transfervrij binnen te halen. Die spelers raken nu 1 voor 1 op een zijspoor. Ook Immers is aan de beurt.
Overgangsperiode naar nu: je kunt in een hoger segment aankopen.
En je kunt ook overdrijven in elke speler omlaag waarderen. Dat doet Johnnie hierboven.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Schuldenlast he, 2012 transfervrij binnen te halen. Die spelers raken nu 1 voor 1 op een zijspoor. Ook Immers is aan de beurt.
Overgangsperiode naar nu: je kunt in een hoger segment aankopen.
En je kunt ook overdrijven in elke speler omlaag waarderen. Dat doet Johnnie hierboven.
misschien wel ja.
maar zo'n afkraakpost vind ik t niet.
en in een punt vind ik dat hij echt n punt heeft.
maar dat heb ik hierboven al toegelicht.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Laatste jaren top 3 geëindigd waren dus echt vreselijke aankopen
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij er wat van zegt. Wat een opsomming van onzin zeg... Negatieve houding.... Negatieve uitleg... Zal wel de zoon van een fotograaf zijn.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
whahahahaha
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:45   quote  deeplink  
lunatic.jpg
zijn laatste foto.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Beste John1.

Johan Derksen zijn mening is niet interessant en al helemaal geen maatstaf voor het functioneren van Van Geel. Duidelijk is in ieder geval wel dat je het meest negatieve verhaal uit de kast hebt getrokken dat ik hier ooit heb gelezen. Het is dan ook meteen een van de meest lage aanvallen aan het adres van Van Geel.

Je maakt jezelf in mijn ogen dan ook volslagen belachelijk. Zit jij wel in het juiste stadion? Of loop je hier gewoon de boel op te kloten met die onzin van je? De hele benadering is totaal misplaatst en je conclusies getuigen van een gekleurde blik.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
Laatste jaren top 3 geëindigd waren dus echt vreselijke aankopen
Onder andere...
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 20:56   quote  deeplink  
mag iemand geen mening meer hebben Barabas.?
is het dan weer n nepsupporter in het verkeerde stadion?
uit wat voor EI kom jij dan?
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Enne Geile...

Wanneer schei je nou eens uit met die Ziyech? Die wilde NOOIT naar Feyenoord komen... En jij gebruikt het feit dat hij niet bij ons speelt steeds als argument tegen Van Geel.

Oproerkraaier.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:56 schreef van geil het volgende:
Het ei van Columbus
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
En wie ben jij dan helemaal, mag Barabas dan niet iemand zijn mening betwisten? Wie ben jij nou helemaal, von geil van de headlinerGestapo
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Zijn mening is mede afhankelijk van wat Johan Derksen vindt...

Die zou bij ons ook in het verkeerde stadion zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0339350