|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 20:58 schreef hotjumper het volgende:[..] En wie ben jij dan helemaal, mag Barabas dan niet iemand zijn mening betwisten? Wie ben jij nou helemaal, von geil van de headlinerGestapo dat mag hij zeker wel. maar om dat nou steeds in de term "nepsupporter" te formuleren vind ik zacht gezegd zeer laag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 20:59 schreef Barabas het volgende:[..] Zijn mening is mede afhankelijk van wat Johan Derksen vindt... Die zou bij ons ook in het verkeerde stadion zitten. n klap op je smoel zou lekker zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Goh... Sympathiek van je zeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Van Geel ik ben trots op je. We zijn verlost van de Vrij. Wat een kut voetballer is dat toch. Van opbouwen heeft hij nog nooit van gehoord. Martins Indi mag van mij naar Panama botten lopen zoeken. Janmaat is over 2 maanden tribune ziek. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:11 schreef Bilall het volgende:Van Geel ik ben trots op je. We zijn verlost van de Vrij. Wat een kut voetballer is dat toch. Van opbouwen heeft hij nog nooit van gehoord. Martins Indi mag van mij naar Panama botten lopen zoeken. Janmaat is over 2 maanden tribune ziek. Kom erin jongen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Janmaat doet het overigens hartstikke goed bij Newcastle.
Maar dat ff terzijde. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Hahahahaha. Janmaat zit over 2 maanden weer op de bank en over 2 jaar voetbalt hij weer bij Feyenoord voor minder dan een miljoen.
En nu ga ik er weer uit met een rode kaart, ik voel me net Indi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Jsnmaat de enige is die t wél gaat redden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:11 schreef Bilall het volgende:Van Geel ik ben trots op je. We zijn verlost van de Vrij. Wat een kut voetballer is dat toch. Van opbouwen heeft hij nog nooit van gehoord. Martins Indi mag van mij naar Panama botten lopen zoeken. Janmaat is over 2 maanden tribune ziek. Nooit kutwedstrijdjes kijken. Is kijken naar een boom die langzaam dood gaat. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
Bilall jij achterlijk stom varken , dit is niet t neuzenforum je bent verkeerd hier |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat zeg ie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'Rutten gaat rouleren met achttien basisspelers'
Bij Feyenoord hoeven spelers niet meer zomaar uit te gaan van een basisplaats. Martin van Geel, de technisch directeur van de Rotterdammers, verwacht dat trainer Fred Rutten de komende tijd veel zal wisselen. Dat vertelde de directeur in gesprek met Feyenoord TV.
"Ik denk dat Fred met zijn staf meer zal gaan rouleren. We spelen ook veel meer wedstrijden met de Europa League, de KNVB-beker en de competitie.We hebben achttien basisspelers, kun je bij wijze van spreken zeggen", zo liet Van Geel weten.
De technisch directeur verwacht dat Rutten gebruik zal gaan maken van veel van zijn spelers. "Er zal meer gerouleerd worden als spelers pijntjes, blessures of schorsingen hebben. Die zullen dan makkelijker op bepaalde posities vervangen kunnen worden en ik verwacht dat Rutten dat ook gaat doen. We hebben achttien basisspelers en die hebben we allemaal nodig. Dat besef moet er zijn", beëindigde Van Geel zijn relaas. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Opvallend dat Van Geel dit bespreekt, lijkt me toch echt iets voor de trainer onm te bespreken. Zolas ik het trouwens ook zeer eigenaardig vond dat Van Geel de beoordeling van Mulder naar buiten bracht. Lijkt me toch zeer duidelijk dat een fatsoenlijke werkgever zoiets naar buiten brengt over het personeel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij was de media natuurlijk een verklaring 'verschuldigd', maar dat hij Mulder volledig zou diskwalificeren voor het eerste van Feyenoord vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 19:25 schreef Bosifyable het volgende:Hij was de media natuurlijk een verklaring 'verschuldigd', maar dat hij Mulder volledig zou diskwalificeren voor het eerste van Feyenoord vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Hij gaf aan dat Mulder zich in de afgelopen 3-4 jaar te weinig ontwikkeld heeft. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Klopt, en wat hij zegt klopt ook, maar in mijn beleving is dit een ontzettend harde opmerking. Ondanks dat er geen woord van gelogen is.
Desalniettemin, VanGeel//WANBELEID! :') |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 19:25 schreef Bosifyable het volgende:Hij was de media natuurlijk een verklaring 'verschuldigd', maar dat hij Mulder volledig zou diskwalificeren voor het eerste van Feyenoord vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Hij had kunnen zeggen dat ze Vermeer een uitstekende keeper vinden en dat ze die buitenkans niet konden laten lopen. Die positieve benadering was voldoende verklaring geweest. Het gebrek aan ontwikkeling bij Mulder had achterwege gehouden moeten worden, maar ik ga er vanuit dat we nu het 'gelijke monniken, gelijke kappen'principe hanteren en er ook een vlammende beoordeling van Lodewijks komt.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ZAKKEVULLURS IN UT DWAASGEBOUWT! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Klopt, en die evaluatie hoort niet in de openbaarheid gedaan te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik vind dat meevallen. Hij gaf niet aan dat Mulder maar moest optiefen en nooit meer terugkomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n evaluatie na 4 jaar vind ik n koe in de kont kijken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat weet ik niet, en daar heb ik ook geen oordeel over. Ik verdien ook het liefste heel veel geld, dus daar zal ik niemand op afbranden. Wat me wel stoort, is dat hij zo onzorgvuldig omgaat met zijn werknemers. Het is gewoon een MT lid van een groot bedrijf, daar mag je van verwachten dat hij beter weet hoe het hoort. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, uiteraard niet, dat had direct tot enorme consequenties kunnen leiden. Mulder heeft een contract en dat hoort Feyenoord sowieso te respecteren. Waarbij het me ook zou verbazen als een directie;lid zulke taal bezigt. Dan zou ik echt heel erg graag de advocaat van Mulder zijn geweest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Alsof dat intern niet al lang besproken is.
Het lijkt mij sterk dat Erwin via de media heeft moeten vernemen dat de trainersstaf er een bepaalde mening op na hield naar aanleiding van zijn gebrek aan vorderingen. Dat Van Geel zich hier over uit laat is voor zijn eigen rekening, maar verrassend kan het nooit zijn geweest voor Erwin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lodewijks moet inderdaad dringend geëvalueerd worden. Misschien is dat ook wel gebeurd zonder dat wij het weten, maar dan ben ik ook wel benieuwd wat MvG daarover te vertellen heeft.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Moet je daar ook op slaan? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Einstein is ook door de mand gevallen , leugens en wartaal is gebleken . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 20:38 schreef Barabas het volgende:Lodewijks moet inderdaad dringend geëvalueerd worden. Misschien is dat ook wel gebeurd zonder dat wij het weten, maar dan ben ik ook wel benieuwd wat MvG daarover te vertellen heeft.... Wat heeft Lodewijks hier nu weer verloren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de sportvoverleven en handel overleven de sterkste,jaren lang hebben we gewacht op een ex voetballer met handels geest, nu hebben we er een en uit sommige hoeken komt nu weer kritiek, dat hij niet menselijk is...................mede hij en de vvf en het legioen hebben er voor vgezorgd dar we er weer aankomen. Maar in NL doe je het nooit goed. Bij fitstassen zitten alleen mrnsen die goed in de handel zijn, geen legioen hebbenn en je ziet dat zij na een paar jaar weinig opgescboten zijn.Ik denk dar we een goed seizoen in gaan en een mooie toekomst met een nieuw of gerenoveerd stadion Hup FEYENOORD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de sportvoverleven en handel overleven de sterkste,jaren lang hebben we gewacht op een ex voetballer met handels geest, nu hebben we er een en uit sommige hoeken komt nu weer kritiek, dat hij niet menselijk is...................mede hij en de vvf en het legioen hebben er voor vgezorgd dar we er weer aankomen. Maar in NL doe je het nooit goed. Bij fitstassen zitten alleen mrnsen die goed in de handel zijn, geen legioen hebbenn en je ziet dat zij na een paar jaar weinig opgescboten zijn.Ik denk dar we een goed seizoen in gaan en een mooie toekomst met een nieuw of gerenoveerd stadion Hup FEYENOORD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjonge wat een kut verbinding , kut franse ptt maar het is duidelijk denk ik |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 20:36 schreef Barabas het volgende:[..] Alsof dat intern niet al lang besproken is. Het lijkt mij sterk dat Erwin via de media heeft moeten vernemen dat de trainersstaf er een bepaalde mening op na hield naar aanleiding van zijn gebrek aan vorderingen. Dat Van Geel zich hier over uit laat is voor zijn eigen rekening, maar verrassend kan het nooit zijn geweest voor Erwin. Ik mag toch hopen dat dat inderdaad intern wel besproken is, ik hoop toch echt dat Feyenoord niet zo onprofessioneel is. Blijft staan dat je een evaluatie van je eigen personeel niet op straat gooit. Goed werkgeverschap enzo, daar kan een 1e jaarsrechtenstudent je zelfs over bijpraten. En of dat vooraf met Mulder gedeeld is, maakt daar dan geen enkel verschil in. Het is nog schrijnender omdat Immers en Schaken recent gekappitteld zijn na opmerking over het transferbeleid van de td, er is toen direct gereageerd dat kritiek intern geuit mag worden en dat daar afspraken over zijn. Blijkbaar is er bij Feyenoord geen managment by example, want Van Geel mag die regels met voeten treden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door Els -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is het punt Els? Als je heel veel geld verdient zoals de gekrenkte voetballers die niet zielig zijn? Een simpele arbeider mag in sommige gevallen ook zijn mondje niet open doen,want ontslag voor hem is direct bedelstaf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Topsport is hard maar niet zo hard als het echte leven |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 22:58 schreef piet de paler het volgende:Wat is het punt Els? Als je heel veel geld verdient zoals de gekrenkte voetballers die niet zielig zijn? Een simpele arbeider mag in sommige gevallen ook zijn mondje niet open doen,want ontslag voor hem is direct bedelstaf. Wat een onzin, Piet. Dus als iemand veel verdient, hoef je niet correct met iemand om te gaan? Dat is wel een enorm maaiveldprincipe wat jij hier oppert. Je hoort correct met personeel om te gaan, of het nou de koffiejuffrouw of de miljoenen verdienende spits is. En dus ook met Mulder. Ik vind Van Geel enorm tekort schieten en begrijp zijn uitglijder voor Radio Rijnmond niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Topsport is hard, zo simpel is het. Dat het Mulder zijn plek in het elftal kost, omdat er in de ogen van het management een betere is gevonden, is wat mij betreft 'fact of life'. Dat je het nodig vindt als directie om die transfer uit te leggen, en dan ook nog eens door een werknemer te schofferen, geeft mij te denken. Mij bekruipt het gevoel dat je over die transfer dus wel het een en ander uit te leggen hebt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
I,k heb rrmond niet gehoord, ik denk ook dat Mulder sterker uit deze strijd komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n gladde met twee tongen. eigen missers negeren. Geen commentaar. tegenspraak , de ware van Geel Leerdam Clasie de "grootverdiener" Mulder (wat hij niet zag) etc etc. zwaar overschat. en als TD niet meer als n 5,5. op persoonlijk vlak n stuk minder.Heeft inmiddels weinig vrienden gemaakt. net als in zijn voetbalcarriere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beter om n goed scoutingsapperaat op te zetten in samenwerking met de jeugdtrainers trainer technische staf zonder van geel met n voetbaldier als supervisor. Speelsystemen en dergelijke uitwerken en daar beleid op maken, duidelijke evaluaties met spelers en snelle beslissingen zoals t hoort aan de top. niet jaren lang wachten om n punt te maken.scherp houden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 20:36 schreef Barabas het volgende:[..] Alsof dat intern niet al lang besproken is. Het lijkt mij sterk dat Erwin via de media heeft moeten vernemen dat de trainersstaf er een bepaalde mening op na hield naar aanleiding van zijn gebrek aan vorderingen. Dat Van Geel zich hier over uit laat is voor zijn eigen rekening, maar verrassend kan het nooit zijn geweest voor Erwin. Verrassend mag het niet geweest zijn, maar kan je vertellen dag ikzelf dit ook heb meegemaakt wat me totaal verraste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha (moet jij niet weer op vakantie d:-)) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we het laten rusten, aankoop beleid voldoende, nu niet ineens het opnemen voor een keeper die tekort komt, astjrblieft laten we geen onrust klimaat scheppen. Ik wil overwinningen zien.en wat daar intern gebeurd hoor je toch de waarheid niet .trouwens eat vond snor en de Dordste dorpsgek van het aankoop beleid? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2014 - 23:06 schreef Els het volgende:[..] Topsport is hard, zo simpel is het. Dat het Mulder zijn plek in het elftal kost, omdat er in de ogen van het management een betere is gevonden, is wat mij betreft 'fact of life'. Dat je het nodig vindt als directie om die transfer uit te leggen, en dan ook nog eens door een werknemer te schofferen, geeft mij te denken. Mij bekruipt het gevoel dat je over die transfer dus wel het een en ander uit te leggen hebt. Els het lijkt wel of je zelf een trauma onderweg hebt opgelopen. Van Geel heb ik horen zeggen dat Mulder dit uiteraard als eerste heeft gehoord. Schofferen, staat dat gelijk aan vertellen hoe je denkt over iemands functioneren al dan niet in de media? Eerder is er ook via de Media verteld dat er gezocht wordt naar vervangers op het middenveld omdat Goossens en Vormer tekort komen (lees: zich onvoldoende ontwikkeld hebben). Zelfde als bij Hahn die het niveau van de eredivisie nog niet heeft. Het lijkt wel of het fenomeen concurrentie opeens iets nieuws is bij deze club. Elke koop en verkoop wordt hier gewogen alsof het onze eigen kinderen zijn die op de basisschool zitten. We hebben het hier over topsporters met een riant salaris in een harde wereld. Door het constant maar handen boven het hoofd van bepaalde personen te houden kom je geen steek verder. Intern houden is leuk maar alsnog zal dan de media zelf een verklaring hiervoor gaan formuleren, niet raar dat je wat extra uitleg geeft gezien de opmerkelijke overgang van de 2de keeper uit 020. M.i. is de lijn naar boven ingezet en wordt er langzaam maar zeker afstand gedaan van enkele middelmatige spelers. Na het interview op Rijnmond kan ik alleen maar mijn petje af doen voor van Geel. Goede visie op dit overgangsjaar met behoudt van geld op de bankrekening. Ik vraag met weleens af wanneer het goed genoeg is, hier hoor ik niemand over. Is/was die spits zo belangrijk om aan te trekken, ookal was Dost ongemotiveerd, heeft hij het niet laten zien in het buitenland en moest je er qua salaris voor krom liggen? We hebben eindelijk eens een brede kwalitatief elkaar niet echt ontlopende selectie (18 van 23?). Nu gaan we rouleren, wat essentieel is nu we weer eens Europees spelen. Resultaat wederom halve forum op zijn achterpoten. We zijn denk ik vergeten dat we afgelopen seizoenen teveel verwend zijn door de zwakke tegenstand van onze directe concurrenten en nu denken we dat 11 spelers voldoende zijn om kampioen te worden. Eerlijkheids halve moet je toch met een redelijke objectieve blik kunnen zien dat onze selectie nog steeds ondergeschikt is aan die in 020 en Eindhoven. Hulde voor de razendsnelle teruggang naar de financiële veilige categorie en het creatief aankopen van spelers en de heldere verklaring hierbij. 5 jaren plan is nog niet voorbij en toch ben goed op weg om volgend jaar geen 30+ ers meer nodig te hebben. Uiteraard is dit alles mijn mening en ben/zijn vast diverse mensen het hier niet mee eens. Ik hoop dat het negativisme plaats zal maken voor begrip voor de situatie waar Feyenoord wat zich terugknokt naar het niveau wat we graag willen zien. V Geel//Held |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote: Hard en eerlijk zijn is NIET hetzelfde als schofferen. Van Geel weet zich niet te gedragen als hij hard en eerlijk moet zijn, zie zijn reactie nadat Hakim Ziyech naar Twente ging en zie zijn leugens over Guidetti en zijn medisch dossier.
Hoeveel je verdient en of je nu wel of geen topsport bedrijft dat maakt niet uit, niemand hoeft geschoffeerd te worden. De beste trainers (Van Gaal, Hiddink, mourinho, etc.) begrijpen dat, Van Geel niet. Als je mensen niet met respect behandelt, hoef je niet te verwachten dat jezelf met respect wordt behandeld.
Jij hebt vertrouwen in Van Geel, dat is je goed recht. Ik niet, van de meer dan 25 (!!!) spelers die hij heeft aangetrokken, hebben er twee voldaan, minder dan tien% (zie mijn lijstje een paar pagina's terug).
Hij vertoont alle karaktertrekken van iemand die zijn niveau van incompetentie heeft bereikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2014 door John1 -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2014 - 09:43 schreef John1 het volgende:[..] Hard en eerlijk zijn is NIET hetzelfde als schofferen. Van Geel weet zich niet te gedragen als hij har en eerlijk moet zijn, zie zijn reactie nadat Hakim Ziyech naar Twente ging en zie zijn leugens over Guidetti en zijn medisch dossier. Hoeveel je verdient en of je nu wel of geen topsport bedrijft dat maakt niet uit, niemand hoeft geschoffeerd te worden. De beste trainer (Van Gaal, Hiddink, mourinho, etc.) begrijpen dat, Van Geel niet. Jij hebt vertrouwen in Van Geel, dat is je goed recht. Ik niet van de meer dan 25 (!!!) spekers die hij heeft aangetrokken, hebben er twee voldaan, minder dan tien% (zie mijn lijstje een paar pagina's terug. Leugens, weet zich niet te gedragen? loop jij hand in hand met V Geel door het Maasgebouw? Ken jij intern de ins en outs? Richting Ziyech, ja als hij de concurrentie niet aan wil gaan dan niet toch? En dat je de gok Guidetti niet aanwil, oke kan ik begrijpen, had hem hiernaast graag gezien. Met een lege buidel heeft hij diverse spelers aangetrokken omdat je anders met de voltallige A jeugd moest gaan spelen. Beetje makkelijk schieten dan toch? En toch wordt je 2de, gedeeld 2de en 2de. Wat is er dan precies niet goed gegaan? Dat je geen kampioen bent geworden met de ongeveer de 4de begroting van Nederland terwijl je tot aan je oren in de schulden zat? Van Geel is hiernaast geen trainer maar een technisch beleidsbepaler voor de club Feyenoord. Als je niet kunt wachten op herstel van onze club moet je m.i. een andere club gaan aanhangen waar je van een koude kermis zal thuiskomen want ook daar zul je tegen je eigen onvrede aan blijven lopen. Ook aan jou de vraag, wanneer is het goed? Als V Geel Vermeer niet had gehaald, als Dost er nu wel was? Als V Geel ontslag zou nemen?
En wat was het schofferende gedeelte richting Mulder dan? |
|
|
|