BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 september 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 21:01 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben het over Guidetti, en die staat al 2 jaar niet bij Feyenoord onder contract.
joh, maar ik maak ook niet uit de teksten op dat ze recente gegevens bekeken hadden.
Els
 Els - zaterdag 06 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 21:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

joh, maar ik maak ook niet uit de teksten op dat ze recente gegevens bekeken hadden.
Die heb je wel nodig om een oordeel te vormen over status nu en de verwachting voor dit seizoen. Dus dat neem ik wel aan. Nogmaals, het inzien is geen probleem als er toestemming is. Er over praten in het openbaar is dat wel, toestemming of niet, eigen files of niet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

Die heb je wel nodig om een oordeel te vormen over status nu en de verwachting voor dit seizoen. Dus dat neem ik wel aan. Nogmaals, het inzien is geen probleem als er toestemming is. Er over praten in het openbaar is dat wel, toestemming of niet, eigen files of niet.
Maar aangezien niemand er tegen protesteert of een zaak van maakt zal t niet zo zijn.
Ach ik heb er ook wel genoeg over gezegd :)
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 06 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Wanneer word er weer gevoetbald?
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Morgen ochtend tegen De Zwaluwen 4
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 20:37 schreef Els het volgende:

[..]

En daar gaan we weer. Iemand heeft een andere mening dan jij, dus dan kan hij niet anders dan een nepper zijn. Of incompetent natuurlijk, da's een mooi alternatief.
Heb je er ooit over nagedacht hoe de wereld eruit zou zien als we allemaal hetzelfde dachten? En besef je ook dat vooruitgang daaraan gekoppeld is? Koester de verschillen, probeer het eens. Het maakt je over het algemeen een beter mens.
Joh Els. Fijn dat je ook ff reageert, maar die gast loopt een zeikverhaal op te hangen en de feiten die hij aanhaalt kloppen niet. Tot 3 keer toe. Is gewoon een vervelende negatieve zak patat. Heb het op verschillende manieren gepoogd duidelijk te maken en verloor mijn geduld met hem.

Sjit heppens
Els
 Els - zaterdag 06 september 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 22:57 schreef Barabas het volgende:

[..]

Joh Els. Fijn dat je ook ff reageert, maar die gast loopt een zeikverhaal op te hangen en de feiten die hij aanhaalt kloppen niet. Tot 3 keer toe. Is gewoon een vervelende negatieve zak patat. Heb het op verschillende manieren gepoogd duidelijk te maken en verloor mijn geduld met hem.

Sjit heppens
Maar ik begrijp zijn overzicht van spelers wel. Ik ben misschien iets positiever over een aantal aankopen, maar er zit wel een kern van waarheid in. De crux ligt in wat je verwacht. Niet elke speler zal een succes zijn. Ik heb van hem niet de indruk dat het eigenlijk een Ajaxied is die hier zit te vervelen. Een idee die ik bij sommigen wel heb. Ik denk wel dat hij een stuk kritischer en harder is. Maar dat is zijn goed recht.
Ik zie hem het niveau van Lijdensweg nog lang niet halen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 23:08 schreef Els het volgende:

[..]

Maar ik begrijp zijn overzicht van spelers wel. Ik ben misschien iets positiever over een aantal aankopen, maar er zit wel een kern van waarheid in. De crux ligt in wat je verwacht. Niet elke speler zal een succes zijn. Ik heb van hem niet de indruk dat het eigenlijk een Ajaxied is die hier zit te vervelen. Een idee die ik bij sommigen wel heb. Ik denk wel dat hij een stuk kritischer en harder is. Maar dat is zijn goed recht.
Ik zie hem het niveau van Lijdensweg nog lang niet halen.
Het feit dat we de hele tijd in categorie 1 zaten wordt totaal genegeerd. Persoonlijk vind ik dat men MvG dan tekort doet door de willekeur in beredenering. Je schreef eerder over je rechtvaardigheidsgevoel... daar heb ik ook last van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
En L. is een monument voor Negativisme... Schijnbaar geaccepteerd hier.
Els
 Els - zaterdag 06 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 23:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het feit dat we de hele tijd in categorie 1 zaten wordt totaal genegeerd. Persoonlijk vind ik dat men MvG dan tekort doet door de willekeur in beredenering. Je schreef eerder over je rechtvaardigheidsgevoel... daar heb ik ook last van.
Ik zie bijvoorbeeld Schaken, Vormer, Immers en zelfs Goossens niet als miskoop, en dat is inderdaad met de financiële situatie in het achterhoofd. Verhoek is een logische beslissing, en dus allemaal een aanvaardbaar risico. Elabdalloui had niet mogen gebeuren, maar iedereen mag een paar misperen hebben. Maar juist door onze budgettaire situatie is zo'n fout extra pijnlijk. En dat moet Feyenoord evalueren met de hele technische staf, hoe voorkomen we dat soort 'aankopen'. Ik ga er vanuit dat dat gebeurt en dat er van geleerd is. En dat mag iemand best van mij aankaarten. Er over doorzeiken is niet goed, maar ik denk ook dat hij zich in de discussie niet echt gehoord voelde. En dan kan iemand wel eens een beetje dwars gaan.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 september 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Als je een krat appels koopt zitten er ook wel eens mindere bij....-..--..
sportverteller
 sportverteller - zondag 07 september 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Opvallend is en blijft dat de mensen, en dus ook de supporter, meer tijd besteed aan de negatieve dan de positieve zaken. Het is op dit forum gelukkig wel zo dat steeds meer supporters wijzen op de positieve ontwikkelingen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Van Geel: 'Geen doelstelling in Europa, vooral ervaring opdoen'

600x400-vangeel.jpg

Feyenoord begint donderdagavond zonder harde doelstellingen aan de groepsfase van de Europa League. Over de bedoelingen in de Eredivisie was technisch directeur Martin van Geel nog verrassend stellig (proberen kampioen te worden), maar wat betreft het Europese avontuur is hij voorzichtiger.

"We gaan er natuurlijk altijd voor, maar we hebben het bereiken van de volgende ronde niet als doel gesteld", laat hij aan Metro weten. ''Het team moet vooral ervaring opdoen en genieten. Maar ook proberen te winnen natuurlijk, haha. Dat altijd alles mogelijk is, hebben we afgelopen weekend maar weer eens gezien'', verwijst hij naar de 2-1 nederlaag van Feyenoord in eigen huis tegen Willem II.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Gezien de tegenstanders mag de doelstelling toch best overwinteren zijn..(?)
Of eis ik nu teveel..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 september 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 12:20 schreef RenatoBos het volgende:
Gezien de tegenstanders mag de doelstelling toch best overwinteren zijn..(?)
Of eis ik nu teveel..(?)
Ik verwacht dat we geen één wedstrijd zo maar winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Ga er vanuit dat we Rijeka wel kunne pakken en tegen. Luik zie ik ook mogelijkheden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
In deze deplorabele staat winnen we niets.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Moest ik eerst ff googlen😁
Eens, maar we gaan toch wel vooruitgang boeken vanaf nu. Luik is ook echt niet in beste doen. Van die kroaten weet ik weinig maar verwacht ik 6 punten..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 september 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Tegen Willem II verwacht ik ook 6 punten, wordt nu ook max 3.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:48   quote  deeplink  
😡das waar😢
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 september 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Ik verwacht niks.
Modus: elk punt is meegenomen.
van geil
 van geil - woensdag 17 september 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Rode-Kaart.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Verkeerde topic geile..
van geil
 van geil - zaterdag 20 september 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Toen was geluk nog heel gewoon.
media_xl_1414737.jpg
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
tja
tomson
 tomson - donderdag 25 september 2014 - 04:05   quote  deeplink  
20hvz1l.jpg

Don't shoot the messenger ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Van Geel: ik de pispaal? Logisch

702613.jpg

De dramatische seizoenstart van Feyenoord heeft geen gevolgen voor trainer Fred Rutten. "In januari evalueren we altijd en in de tussentijd zal er hier niks gebeuren", zegt technisch directeur Martin van Geel een dag na de bekerblamage bij Go Ahead Eagles.

Dat er kritiek op hem is, begrijpt Van Geel: "Ik ben de pispaal, dat is logisch." Feyenoord heeft inmiddels vier duels op rij verloren en bezet in de eredivisie de vijftiende plaats.

Vertrouwen in Rutten
"We steunen Fred Rutten", gaat Van Geel verder. "We hebben vertrouwen in zijn aanpak. Januari is een prima evaluatiemoment, zo deden we dat met Ronald Koeman ook altijd. Als alles dan past, gaan we graag verlengen."

Rutten blijft dus gewoon bij Feyenoord, of hij moet zelf opstappen. "Daar geloof ik niet in", zegt Van Geel. "Fred heeft het absoluut naar zijn zin. Hij kan heel heel fijn werken met een prima staf, prima faciliteiten en een prima selectie."

Proces verloopt trager
Een prima selectie dus, vindt Van Geel. Critici denken daar anders over. De Rotterdammers verloren afgelopen zomer Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Graziano Pèlle. Hun vervangers kwamen laat binnen of presteren nog ondermaats.

"Geduld", predikt Van Geel. "We komen uit een hele hectische voorbereiding. Het is heel lastig om die spelers een op een te vervangen. Dat heeft even tijd nodig. Alleen resultaten versnellen dat proces. Nou, die zijn er niet, dus dat verloopt iets trager."

De technisch directeur vindt dat de clubleiding op dat gebied weinig te verwijten valt. "Er moet eerst een speler weg voordat er iemand terug komt. Iets anders laat onze financiële situatie niet toe. Het zijn heel weloverwogen keuzes geweest die nu wel rendement moeten gaan opleveren."

Geen paniek
Zoals wel vaker wordt Van Geel door de buitenwacht als schuldige aangewezen. "Logisch dat ik de pispaal ben. Ik weet ook niet beter. Een jaar geleden stond ik hier ook en toen heb ik de rust gepredikt. Dat doen we nu weer."

"Ik begrijp de onrust als geen ander", maakt Van Geel duidelijk. "Ik voel die druk ook. We willen die laatste stap maken. Meestrijden om de titel hoort bij Feyenoord. Maar deze club komt altijd terug. We gaan niet in paniek raken."

Hieronder het intervieuw..
http://nos.nl/video/702607-van-geel-pispaal-ik-weet-niet-beter.html
Bron:NOS
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
mijn computer loopt OOK VAST daar met deze link van van Geel.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 september 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Hij heeft wel ballen en loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkeden
JanM
 JanM - donderdag 25 september 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:22 schreef piet de paler het volgende:
RESPECT voor Van Geel en ook FRutten, maar nu moeten de spelers dat vertrouwen heel snel gaan terugbetalen door een paar wedstrijden te WINNEN, te beginnen zaterdag en volgende week donderdag en zondag thuis tegen Luik en Groningen!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:38 schreef JanM het volgende:

[..]

RESPECT voor Van Geel en ook FRutten, maar nu moeten de spelers dat vertrouwen heel snel gaan terugbetalen door een paar wedstrijden te WINNEN, te beginnen zaterdag en volgende week donderdag en zondag thuis tegen Luik en Groningen!
Zondag Luik en Groningen..(?)
aad 64
 aad 64 - donderdag 25 september 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:22 schreef piet de paler het volgende:
Nee hij loopt niet weg voor het salaris hij dan de ballen en wij balen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
En dan laat ie zich wel wegsturen zodat ie een oprotpremie mee krijgt. Als ie zelf opstapt krijgt ie die niet..
JanM
 JanM - donderdag 25 september 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zondag Luik en Groningen..(?)
Goed lezen Bos!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Ghehe, je kan het op twee manieren lezen Mini..😃
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe, je kan het op twee manieren lezen Mini..😃
Zowel donderdag als zondag thuis tegen zowel Luik als Groningen bedoel je? Niet echt voor de hand liggend hè ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Voor de hand liggend zeer zeker niet..
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 22:20   quote  deeplink  
noodverband-multifunctioneel.jpeg
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Ben met Martin van Geel wel eens hij is nooit aangeboden in de kuip
en wat Martijn Krabbedam wil beweren dat hij 2 a 3 miljoen waart is
is ook niet waar want dan zat hij al in Engeland
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Zit jij ook in het dagelijks bestuur? Dat je het eens mag zijn met Van Geel?

Van Geel gaf geen mening, maar een feit... Er valt dus niets eens te zijn... Het is blijkbaar zo... (dan moeten we Van Geel wel op zijn blauwe ogen geloven.., maar laten we ervan uitgaan dat hij nooit liegt en ook nooit zal liegen.....)

th?&id=HN.608014434251769536&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 14:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zit jij ook in het dagelijks bestuur? Dat je het eens mag zijn met Van Geel?

Van Geel gaf geen mening, maar een feit... Er valt dus niets eens te zijn... Het is blijkbaar zo... (dan moeten we Van Geel wel op zijn blauwe ogen geloven.., maar laten we ervan uitgaan dat hij nooit liegt en ook nooit zal liegen.....)

[ afbeelding ]
Volgens t AD n leugen.
dusdanig dat hij vandaag op t matje moet komen bij de raad van commissarissen .
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Geef je mening en fouten door

Facebook Twitter RSS

Nieuws
Video's

Feyenoord-killer was volgens Van Geel 'geen nummer 9, geen 10, maar een 9,5'
zaterdag 25 oktober 2014 om 08:15 door Fabian Eijkhout

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, voelde zich vrijdag genoodzaakt te reageren op de berichtgeving rondom HNK Rijeka-spits Andrej Kramaric. De man die donderdag drie keer scoorde tegen de Rotterdammers, was in de zomer voor weinig geld op te halen. Van Geel ontkent die lezing stellig, maar dat is volgens het Algemeen Dagblad niet juist.

Volgens Van Geel was Kramaric één van de vijftig spitsen die werd aangeboden, hij bleek echter al snel onhaalbaar. De kleine club uit Kroatië wilde volgens Van Geel niet praten over een vertrek van de aanvaller. Dat is volgens het Algemeen Dagblad 'een lezing die volgens diverse goed ingevoerde bronnen meteen naar het rijk der fabelen kan worden verwezen'.

De 23-jarige spits werd niet alleen aangeboden bij Feyenoord, ook bij AZ, Heerenveen, Ajax en PSV werd hij onder de aandacht gebracht. Daarbij liet men weten dat Kramaric volgens een clausule in zijn contract voor twee miljoen euro zou mogen vertrekken. Feyenoord wist dat en kende de spits, maar liet meteen weten niet geïnteresseerd te zijn. Van Geel liet in de zomermaanden aan de zaakwaarnemers van de spits weten in hem geen pure spits (nummer 9) of schaduwspits (nummer tien) te zien. Het was iemand er tussenin (een 9,5). Daar had men in Rotterdam geen behoefte aan.

Opmerkelijk is dat uiteindelijk Colin Kazim-Richards werd gehaald als opvolger van Graziano Pellè, terwijl ook hij tussen een echte spits en schaduwspits in zit. Volgens het AD gebruikt Van Geel de website van zijn club om de schade over de verhalen rondom Kramaric te repareren. 'Maar de feiten liggen anders. Kramaric was in de zomer nog financieel haalbaar voor Feyenoord. Sterker nog, hij was zelfs een stuk goedkoper dan de dure bankzitter Bilal Basaçikoglu'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door van geil --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Gewoon het artikel kopiëren en plakken ging niet..? :')
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Tjezus..
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 18:23 schreef van geil het volgende:
Geef je mening en fouten door

Facebook Twitter RSS

Nieuws
Video's

Feyenoord-killer was volgens Van Geel 'geen nummer 9, geen 10, maar een 9,5'
zaterdag 25 oktober 2014 om 08:15 door Fabian Eijkhout

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, voelde zich vrijdag genoodzaakt te reageren op de berichtgeving rondom HNK Rijeka-spits Andrej Kramaric. De man die donderdag drie keer scoorde tegen de Rotterdammers, was in de zomer voor weinig geld op te halen. Van Geel ontkent die lezing stellig, maar dat is volgens het Algemeen Dagblad niet juist.

Volgens Van Geel was Kramaric één van de vijftig spitsen die werd aangeboden, hij bleek echter al snel onhaalbaar. De kleine club uit Kroatië wilde volgens Van Geel niet praten over een vertrek van de aanvaller. Dat is volgens het Algemeen Dagblad 'een lezing die volgens diverse goed ingevoerde bronnen meteen naar het rijk der fabelen kan worden verwezen'.

De 23-jarige spits werd niet alleen aangeboden bij Feyenoord, ook bij AZ, Heerenveen, Ajax en PSV werd hij onder de aandacht gebracht. Daarbij liet men weten dat Kramaric volgens een clausule in zijn contract voor twee miljoen euro zou mogen vertrekken. Feyenoord wist dat en kende de spits, maar liet meteen weten niet geïnteresseerd te zijn. Van Geel liet in de zomermaanden aan de zaakwaarnemers van de spits weten in hem geen pure spits (nummer 9) of schaduwspits (nummer tien) te zien. Het was iemand er tussenin (een 9,5). Daar had men in Rotterdam geen behoefte aan.

Opmerkelijk is dat uiteindelijk Colin Kazim-Richards werd gehaald als opvolger van Graziano Pellè, terwijl ook hij tussen een echte spits en schaduwspits in zit. Volgens het AD gebruikt Van Geel de website van zijn club om de schade over de verhalen rondom Kramaric te repareren. 'Maar de feiten liggen anders. Kramaric was in de zomer nog financieel haalbaar voor Feyenoord. Sterker nog, hij was zelfs een stuk goedkoper dan de dure bankzitter Bilal Basaçikoglu'.
.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Kut van Geel. Voortaan iedere speler van een onbekende club kopen die aangeboden wordt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Zonder nadenken
Barabas
 Barabas - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Voor veel te veel geld
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 oktober 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Kut van Geel om Armenteros te laten gaan. Scoort gewoon hè
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 oktober 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Hahaha!
Epic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0314278