|
|
legrande
|
|
|
Ja we dollen wel maar deze Krameric scoorde vorig jaar al heel veel en voor 2 milj was dat perfect. Toch zwak van van Geel en uiteraard kun je niet iedere speler kopen die aan geboden wordt. Maar dit was een buitenkans en baal nog steeds dat we Guidetti niet gehuurd hebben. Te snel opgegeven al krijg ik nu weer alle kritikasters over me heen maar Guidetti had op huurbasis hier moeten spelen scoort weer gemakkelijk voorceltic. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nee maar al 1 a 2 weken voor de sluitingsdatum had van Geel hem al afgeschreven, maar laat maar kunnen we over blijven zeuren hij speelt hier helaas niet dus maar roeien met de riemen die we hebben. Wel korte stokjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ouderwets gezwam in de ruimte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 11:20 schreef legrande het volgende:Ja we dollen wel maar deze Krameric scoorde vorig jaar al heel veel en voor 2 milj was dat perfect. Toch zwak van van Geel en uiteraard kun je niet iedere speler kopen die aan geboden wordt. Maar dit was een buitenkans en baal nog steeds dat we Guidetti niet gehuurd hebben. Te snel opgegeven al krijg ik nu weer alle kritikasters over me heen maar Guidetti had op huurbasis hier moeten spelen scoort weer gemakkelijk voorceltic. Bij twijfel niet doen, he. Van Geel had net zoveel argumenten om voor die kosten dát risico NIET te nemen. Twee jaar lang was Guidetti nergens. Wat mij betreft einde en historie. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
En die poolse spits zal dan ook wel weer niet aangeboden zijn bij MvG of zou dat ook een tussen de 9 en 10 geweest zijn |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Achteraf is mooi wonen.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij toch gelijk krijgen dat Feyenoord mee gaat doen boven in? Zou hij toch een top TD zijn? Met een echte spits voorin tja . Een vogel maakt nog geen zomer,. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb geen moment getwijfeld aan de kwaliteiten van MvG. Pers, zaakwaarnemers, zwartkijkers, allemaal lopen ze doorlopend aan zijn stoelpoten te zagen. Zonder inhoudelijk iets te weten roepen ze van alles. Helaas zijn er grote groepen die dit niet doorzien. Hun gemis... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:55 schreef Barabas het volgende:Ik heb geen moment getwijfeld aan de kwaliteiten van MvG. Pers, zaakwaarnemers, zwartkijkers, allemaal lopen ze doorlopend aan zijn stoelpoten te zagen. Zonder inhoudelijk iets te weten roepen ze van alles. Helaas zijn er grote groepen die dit niet doorzien. Hun gemis... Beetje al te kort door de bocht, van Geel heeft het spitsenprobleem niet helemaal naar behoren aangepakt. Tóch voldoet ie in z'n taak. Ook afgelopen zomer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 11:20 schreef legrande het volgende:Ja we dollen wel maar deze Krameric scoorde vorig jaar al heel veel en voor 2 milj was dat perfect. Toch zwak van van Geel en uiteraard kun je niet iedere speler kopen die aan geboden wordt. Maar dit was een buitenkans en baal nog steeds dat we Guidetti niet gehuurd hebben. Te snel opgegeven al krijg ik nu weer alle kritikasters over me heen maar Guidetti had op huurbasis hier moeten spelen scoort weer gemakkelijk voorceltic. T punt is niet dat hij niet kwam die Krameric. maar hetgeen Van Geel naar buiten bracht. dat bleek dus gewoon onzin. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Heb een paar Duitse zwagers en die hebben het vaak over Kevin krottke! Volgens hun is het een talent! Ik ken hem niet maar volgens mij is bijna iedereen beter, dan kazim of te vrede! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 00:06 schreef g vieth het volgende:Heb een paar Duitse zwagers en die hebben het vaak over Kevin krottke! Volgens hun is het een talent! Ik ken hem niet maar volgens mij is bijna iedereen beter, dan kazim of te vrede! Zelfde type speler als Klipke. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beetje al te kort door de bocht, van Geel heeft het spitsenprobleem niet helemaal naar behoren aangepakt. Tóch voldoet ie in z'n taak. Ook afgelopen zomer. Zo is dat: goeie aankopen gedaan: Vermeer, Toornstra, Bilal en wat minder is de aankoop Kazim |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beetje al te kort door de bocht, van Geel heeft het spitsenprobleem niet helemaal naar behoren aangepakt. Tóch voldoet ie in z'n taak. Ook afgelopen zomer. Volgens mij is dat helemaal niet kort door de bocht. Hij heeft geen geschikte spits gevonden. In Kazim vond hij een gratis gok, buiten het salaris dan. Misschien geen 10 uit 10, maar m.i. zeker wel een 9,5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 23:22 schreef van geil het volgende:[..] T punt is niet dat hij niet kwam die Krameric. maar hetgeen Van Geel naar buiten bracht. dat bleek dus gewoon onzin. Correctie, er zijn bronnen die aangeven dat er een clausule was, maar ook dat dat onzin was. Dus om de woorden van Van Geel als 'gewoon onzin' te beschrijven gaat mij wat ver. Voorlopig lijkt het meer op welles nietes en wij kunnen niet controleren wat er waar is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Juist. En als echte Feyenoorders geven wij Martin het voordeel van de eventuele twijfel. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Boskamp en V Hanegem moeten eventuele aankopen beoordelen, Zei moeten de meester scouts zijn, en andere scouts beoordelen. Niet V Geel !!!
Boskamp en V Hanegem herkennen talent van hier tot Tokyo! En kijken bewijs van spreken 300uur voetbal per week, Boskamp heeft ook een goede netwerk in Belgie waar veel talent rondloopt.. Maar V Geel is bang voor zwaargewichten als V Hanegem,Boskamp en Beenhakker...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door geenwoordenmaarsex -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Vind jij V Geel dan meer verstand hebben van het beoordelen van spelers/talenten dan Boskamp en V Hanegem? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegenvraag: vind jij dat Rutten/van Geel minder kennis hebben van wat er nodig is? Het echte gelul is dat je suggereert dat van Geel bang zou zijn.
Er zijn genoeg goede scouts die geen column hebben of op tv komen. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 17:07 schreef FR-Henk het volgende:Tegenvraag: vind jij dat Rutten/van Geel minder kennis hebben van wat er nodig is? Het echte gelul is dat je suggereert dat van Geel bang zou zijn. Er zijn genoeg goede scouts die geen column hebben of op tv komen. Ja ik heb Boskamp en V Hanegem wat hoger zitten..
En het is gewoon een feit dat V Geel het liefst alle touwtjes in handen wil hebben bij alle clubs is dat het geval geweest.. Hij had er met V Hanegem best uit kunenn komen En de ruzie met Beenhakker was niet nodig geweest..
Ik geef alle complimenten aan V Geel en Gudde hoe ze Feyenoord erboven op hebben geholpen vanuit de financiele malaise naar zwarte cijfers schrijven..
Maar ben van mening wil Feyenoord nu de volgende stappen nemen op weg naar succes periodes dan kan dat niet voor de volle 100% met V Geel, klinkt hard voor hem, omdat hij van waarde is geweest voor Feyenoord. Maar de voetbalwereld is hard. Wil Feyenoord echt gaan bouwen aan de Toekomst dan ben ik niet ervan overtuigd dat V Geel de ideale persoon daarvoor is..
Maar dat is mijn mening, ieder zijn kijk op de voetballerij natuurlijk... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je hebt bouwers en houers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou noet weten wie op dit moment als TD het goed zou doen bij feyenoord, niet iemand van de in het bestuur zittende commissarissen of hebben jullie een naam? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nog wel een gaatje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het wel anders krijg je zo een opgeblazen gevoel......maar weet jij iemand uit het voetbal wereldje dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik zie het van Bronckhorst wel doen. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop het wel anders krijg je zo een opgeblazen gevoel......maar weet jij iemand uit het voetbal wereldje dan? Gullit zou dat goed kunnen, ook een geweldige uitstraling voor de club Feyenoord..
En Boskamp en V Hanegem de meester scouts die andere Scouts beoordelen, En beoordelen welke talenten goed zijn of niet.. En Boskamp heeft een heel netwerk in Belgie, en daar loopt nu toevallig veel talent rond... En zei kunnen Gullit ook assisteren waar het nodig is... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is een optie, maar het scouting apparaat moet ook verbeteren denk ik. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: En daarin zouden V Hanegem en Boskamp een grote rol in kunnen spelen.
Gullit als TD
Of Hendrik Larsson hij praat altijd verstandig over voetbal, heeft een eigen visie en een groot netwerk in Scandinavie, Hij is nu trainer van Falkenbergs FF..
Maar eerste optie Gullit... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 23:22 schreef van geil het volgende:[..] T punt is niet dat hij niet kwam die Krameric. maar hetgeen Van Geel naar buiten bracht. Helemaal mee eens. Het is toch geen schande om toe te geven dat een (redelijk anonieme) speler aan je aandacht is ontsnapt? Geef dat dan gewoon toe. Als zijn verklaring onzin is, dan schat je jezelf mogelijk toch iets te hoog in. Bovendien: Kramaric zou toch bij meer Nederlandse clubs zijn aangeboden, die ook niet toehapten? Maar al met al heeft vG weer uitstekend werk verricht, die "onzin verkopen" helemaal niet nodig heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar als hij 2 miljoen had moeten kosten. Waarom hapte dan geen enkele club?
Ik geloof er niet in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er lopen zoveel anonieme spitsen rond van twee miljoen. die bij hun club blijven. De raad van commissarissen zal zich best goed hebben laten voorlichten. voordat ze n werknemer tot de orde roepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welk belang zou van Geel nou hebben om die Krameric NIET te kopen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij vond t geen spits Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij of word hij dat ingefluisterd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bv Hooijdonk Boskamp en Krabbendam hebben bevestigd dat HIJ dat vond. geen punt/ iedereen kan er naast zitten. maar kom er dan gewoon voor uit. voor de rest heb ik er eigenlijk alles wel over gezegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vertel dat verhaal van jou en zijn vrouw nog eens.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij wilde Bas Dost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar heeft ie zich op vergaloppeerd. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Maar Martin heeft wel Kenneth gehaald! In de winter mogelijk een herkansing. Zou een stunt zijn als hij die Kramaric alsnog vastlegt. Het geld is er, want volgens VI zou de transferwinst 8.5 miljoen zijn. Is Michiel Kramer voor een redelijk bedrag te krijgen? En zou die het aankunnen? Weet iemand een andere kandidaat? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Als die Kramaric nu 5 of 6 miljoen moet kosten, dan zou ik het zeker overwegen. In de zomer waren er kennelijk teveel twijfels, maar dat ligt nu wel anders. Die jongen heeft bewezen ook op europees niveau bloedgevaarlijk te zijn en te scoren. Dan weet je wat hij op kan leveren als hij bij Feyenoord ook slaagt. (Graziano maakt schitterende reclame voor de club!) Het komt volgens mij dan hierop neer: Voor een talent is een investering van 2 miljoen verantwoord, maar als dat talent zich op een hoger niveau heeft bewezen, dan zul je ook meer moeten aftikken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel tevreden:'Dat zorgt voor stabiliteit'
Martin van Geel is blij dat na Rick Karsdorp, Elvis Manu en Lucas Woudenberg, met wie eerder deze maand al overeenstemming werd bereikt over contractverlenging, ook Nelom voor een langere periode is vastgelegd. Dat zorgt voor stabiliteit, stelt de technisch directeur. Los daarvan zijn we heel tevreden over Miquel, die zich dit seizoen heeft ontwikkeld tot een vaste waarde in het elftal. Als verdediger wordt hij steeds completer, terwijl de huidige speelwijze hem door zijn kwaliteiten in aanvallend opzicht op het lijf geschreven is. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Miquel de komende jaren alleen maar beter kan worden bij Feyenoord.
Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen bij de A-selectie van Feyenoord. De linkervleugelverdediger debuteerde op 5 november 2011 in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. en kwam in zijn eerste seizoen uiteindelijk tot 18 optredens in het eerste elftal. Na afloop van zijn tweede jaar in De Kuip debuteerde Nelom in het Nederlands elftal, tijdens een oefentrip in Azië. De tweevoudig international heeft inmiddels 65 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, waarin hij tweemaal scoorde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In dat geval (huidige speelwijze is Nelom op lijf geschreven-MvG) zal contractverlenging Rutten ook binnenkort gestalte krijgen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Beste Martin haal aub niet Janko! !! Het wordt steeds gekker met die puist. Jij snapt er egt geen ene kk van! Alles is btr dan een spits huren voor een half jaar op Messi na. Denk na man! Achabar Manu kunnen in de spits ga daar mee verder! Of koop Kamer. maar ga gvd geen gozer huren die niets btr is dan wat we al hebben! En die kut Kazim heb jij gehaald! Ga door met Mitchel aub als je niet kan kopen. En die Arnoutovisch ofzo iets ook. Moeten we met die kut Tukkers man? Zet Manu on de spits Boetius links. rechts Bilal. Toornstra op 10 en Immers op de trein naar den Haag. Amen |
|
|
|