|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: En Kazim vind hij wel een spits whahahahahaha. ( Ik dek mij met Kazim in)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 16:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:Beste Martin haal aub niet Janko! !! Het wordt steeds gekker met die puist. Jij snapt er egt geen ene kk van! Alles is btr dan een spits huren voor een half jaar op Messi na. Denk na man! Achabar Manu kunnen in de spits ga daar mee verder! Of koop Kamer. maar ga gvd geen gozer huren die niets btr is dan wat we al hebben! En die kut Kazim heb jij gehaald! Ga door met Mitchel aub als je niet kan kopen. En die Arnoutovisch ofzo iets ook. Moeten we met die kut Tukkers man? Zet Manu on de spits Boetius links. rechts Bilal. Toornstra op 10 en Immers op de trein naar den Haag. Amen Achahbar.....(?) nee daar geloof ik niet meer in voor het niveau wat we willen nastreven als club, Manu kan in de spits maar laat het ook de laatste tijd afweten, scoort de laatste wedstrijden ook enkel maar onvoldoendes, wat ook geld voor Mitchell en Kâzim. Er moet echt wat bij komen F.. En stap ff lekker zelf op de trein naar. Den Haag mafkaan d:-)
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achahbar.....(?) nee daar geloof ik niet meer in voor het niveau wat we willen nastreven als club, Manu kan in de spits maar laat het ook de laatste tijd afweten, scoort de laatste wedstrijden ook enkel maar onvoldoendes, wat ook geld voor Mitchell en Kâzim. Er moet echt wat bij komen F.. En stap ff lekker zelf op de trein naar. Den Haag mafkaan d:-) [ afbeelding ] Hahaha. Er moet zkr wat bijkomen, maar Arnoutovisch en Janko moet je niet willen man. Kun je beter peter houtman een paar voetbalschoenen geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arnautovic zou ik wel kunnen waarderen. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Er is een hardnekkig misverstand dat Feyenoord tijdens de afgelopen transferperiode een kans zou hebben gemaakt op Kramaric. Eintracht Frankfurt had een bod van vier miljoen op hem uitgebracht en dat werd afgewezen, als zijnde onvoldoende. Feyenoord had gewoon nooit mee kunnen bieden. Begrijp niet waarom Martin van Geel dat gewoon niet gezegd heeft in de de media. Nu blijft het gezeik over die Kramaric maar doorgaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik ook wel. En dat hij moeilijk zou zijn, je bent er toch zelf bij... (Rutten in dit geval?), plus dat Rutten hem natuurlijk al van Twente kent... qua voetbal zou ik hem er maar al te graag bij willen. Die jongen is misschien wat lui... (ik weet niet of hij dat nu nog is??), maar hij kan ook weergaloos voetballen... zolang hij zijn hoofd er maar naar heeft staan.... Ik zou zijn komst zeker toejuichen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2014 - 12:50 schreef salemi het volgende:Er is een hardnekkig misverstand dat Feyenoord tijdens de afgelopen transferperiode een kans zou hebben gemaakt op Kramaric. Eintracht Frankfurt had een bod van vier miljoen op hem uitgebracht en dat werd afgewezen, als zijnde onvoldoende. Feyenoord had gewoon nooit mee kunnen bieden. Begrijp niet waarom Martin van Geel dat gewoon niet gezegd heeft in de de media. Nu blijft het gezeik over die Kramaric maar doorgaan. quote: Ook commentator Korado Vujnoviæ van Croatian Radio heeft zijn twijfels. "Eind augustus heeft Rijeka een bod van vier miljoen op Kramaric van Eintracht Frankfurt geweigerd. Twee miljoen lijkt mij dan ook geen reëel bedrag
Maar dat is dan ook wel de enige bron.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2014 - 12:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik ook wel. En dat hij moeilijk zou zijn, je bent er toch zelf bij... (Rutten in dit geval?), plus dat Rutten hem natuurlijk al van Twente kent... qua voetbal zou ik hem er maar al te graag bij willen. Die jongen is misschien wat lui... (ik weet niet of hij dat nu nog is??), maar hij kan ook weergaloos voetballen... zolang hij zijn hoofd er maar naar heeft staan.... Ik zou zijn komst zeker toejuichen! Als hij door heeft hoeveel dit voor zijn carrière weer kan betekenen. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Klopt, ik heb het later nergens meer gelezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Goede voetballer, begrijp me niet verkeerd, maar moet Bilal dan voor het gemak maar terug worden geschoven naar het derde of vierde plan? Laten we svp posities invullen met spelers die daar ook horen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kan hij alleen maar op de flanken dan? Je kunt hem toch wel in de spits zetten? Of is hij daar niet geschikt voor? Ik denk van wel hoor. Trouwens hij speelt toch vaak vanaf links? Of ben ik nou in de bonen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Kijk, daar hoop ik nou ook op.... zou zomaar weer een gevalletje Guidetti/Pellè kunnen worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2014 - 10:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Hahaha. Er moet zkr wat bijkomen, maar Arnoutovisch en Janko moet je niet willen man. Kun je beter peter houtman een paar voetbalschoenen geven. Haha ja en dan word jij stadionspeaker..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen spits in de winterstop volgens Martin. Zucht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dit geval kan hij niets anders zeggen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij stelt slechts het verwachtingspatroon bij... Komt er niets, is het toch wat we met zijn allen al verwacht hadden plus dat er geen brevet van wantrouwen uit is gegaan naar de huidige 'spitsen'. Komt er wel wat dan is hij de held.... simpel toch? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Juist Arie. Maar ik denk dat er wel een spits bijkomt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mogelijk. Misschien ook niet, want als het van de zomer een moeilijk verhaal was, dan is er weinig reden aan te nemen dat het van de winter anders gaat zijn. Of Bassie Dost moet het tribune zitten zat zijn geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben al het getemper en gematig een beetje beu. Zeg dan niks man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nvm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mogelijk. Misschien ook niet, want als het van de zomer een moeilijk verhaal was, dan is er weinig reden aan te nemen dat het van de winter anders gaat zijn. Of Bassie Dost moet het tribune zitten zat zijn geworden. In tegenstelling tot deze zomer schrijven we nu zwarte cijfers. Rood of zwart.... Wereld van verschil! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Er zal eerst ruimte gemaakt moeten worden op de spelersbegroting. Vind ik ook de enig juiste oplossing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is waar vGeel royaal voor betaald wordt.De spelers die niet in de plannen passen elders onderbrengen, en de spelers met de kwaliteiten die we nodig hebben binnenhalen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 19:08 schreef Barabas het volgende:[..] In tegenstelling tot deze zomer schrijven we nu zwarte cijfers. Rood of zwart.... Wereld van verschil! Ja okee, maar dat is niet heel relevant. Budget van de zomer en deze winter zal niet wezenlijk verschillen denk ik zo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 19:26 schreef tomson het volgende:Dat is waar vGeel royaal voor betaald wordt.De spelers die niet in de plannen passen elders onderbrengen, en de spelers met de kwaliteiten die we nodig hebben binnenhalen. eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als t verhaal klopt over Pelle. dan lijken zijn dagen geteld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als.... En dan nog.... Pelle was sowieso vertrokken! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Martin is goed bezig man! Geen nieuw contract voor Mulder :-) en Mathijsen :-) Het enige minpunt is dat we geen goeie spits hebben , en wat dat betreft moet die zogenaamde vriend van Feyenoord zijn smoel houden ... samen uit samen thuis ! De VvF hebben een lid in de RvC zitten dan moet ie bij deze meneer maar gaan klagen en publiekelijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar waren afspraken over gemaakt en daar heeft Feyenoord zich aan gehouden! Niks meer en niks minder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doet allemaal niks aan de conclusie af. Als namelijk de VVF inderdaad er zo over denkt, dan heeft v Geel n probleem. Omdat zij namelijk veel invloed hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2014 - 11:53 schreef van geil het volgende:Doet allemaal niks aan de conclusie af. Als namelijk de VVF inderdaad er zo over denkt, dan heeft v Geel n probleem. Omdat zij namelijk veel invloed hebben. Nee hoor! Martin heeft geen probleem. Die ene meneer heeft een probleem ... die had zijn smoel dicht moeten houden! Als dat echt het probleem was geweest had van Geel allang op straat gestaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis natuurlijk ook geil om aan van Geel te gaan zagen.
Geruchtencircuit is weer gekleurd vandaag de dag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tenenkrommend laag niveau weer. begrijpend lezen wordt verwaterd door vermeende persoonlijke voorkeuren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aannames... Je wint er lucht mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als ik moet kiezen tussen lucht of geld doe me dan toch de lucht maar. Anders stik je de moord he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2014 - 12:39 schreef tomson het volgende:[..] Als ik moet kiezen tussen lucht of geld doe me dan toch de lucht maar. Anders stik je de moord he. Doe mij beide maar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gister weer iets bij VI geweest? Heb niets gezien en krijg het ook niet gevonden, wellicht dat je het hier ff kwijt kan..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat gewoon op de lijst bij headliner. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Brilletje nodig, tot drie keer toe overheen gekeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geldschieter Feyenoord haalt uit. Feyenoord had zijn nek uit moeten steken voor Pelle. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, ondertussen wel gevonden natuurlijk :P Ctrl+F doet wonderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op veler verzoek en niet vergeten te lezen hè Martin!
quote:Op vrijdag 05 december 2014 - 10:34 schreef de bluffer het volgende:Ik las net dat CSKA Moskou misschien huurspeler Necid bij PEC Zwolle in de winterstop terug wil halen om hem te gaan verkopen MvG is dat niks voor jou om eens met CSKA te gaan praten quote: |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iets moois in de Kuip te gooien moet toch te doen zijn, vele malen simpeler als door de schoorsteen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin v Geel denk goed wat je doet, een speler van 34 jaar komt alleen maar nog voor zijn zakken te vullen hij heeft zijn jaren gehad ik zal Dirk nemen misschien wel voor de jeugd als trainer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed dat je dit ff vermeld hier, stel je voor. |
|
|
|