|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Weet je nog niet dat ? goed ben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja VV, dat jij dat niet weet..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nix begrijpen???
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zakken vullen, volgen mij zitten die al vol. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 13:37 schreef de bluffer het volgende:Martin v Geel denk goed wat je doet, een speler van 34 jaar komt alleen maar nog voor zijn zakken te vullen hij heeft zijn jaren gehad ik zal Dirk nemen misschien wel voor de jeugd als trainer Dat zakkenvullen zal allicht meevallen; als hij graag wil komen dan is dat in de wetenschap dat we een plafond hebben. Hij is nog steeds fit en de Eredivisie mag geen probleem vormen voor deze ouwe toppert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt mij ook Barbadost.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: hehehe..dat de magpies beter waren kan hij ook niks aan doen Bos..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Een plan kopieer je, Wim Jansen niet''
Komende maandag wordt er op een groot symposium gesproken over de toekomst van het Nederlandse voetbal. Daar zal ook gesproken worden over de eredivisie als opleidingsinstituut. Feyenoord heeft al jaren een succesvolle jeugdopleiding en deelt die kennis zelfs met het buitenland.
''Ik geloof niet dat we te makkelijk onze kennis en onze beleidsplannen hebben gedeeld met Duitsland. En al die plannen, ach, het gaat om de mensen die aan het roer staan in onze opleiding'', vertelt td Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. ''Een plan op papier is één ding, maar Wim Jansen die zich ermee bemoeit, is weer wat anders. Een plan kopieer je, Jansen niet. Faciliteiten zijn niet doorslaggevend.''
Van Geel ziet graag dat internationale regels veranderd worden. ''Volgens regels moet je een spelertje drie jaar opleiden en dan geldt hij als 'homegrown', telt hij dus als een 'eigen speler'. Rodney Kongolo (vertrokken naar Manchester City, red.) is zestien en op zijn negentiende is hij een homegrown player. Ja zeg, dat moet anders. Verruim het naar vijf, zes jaar, dan halen ze ze niet op als ze 16 zijn, blijven ze bij ons, maken ze stappen, worden ze sterker.'' Bron:AD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: hmmmmmmm..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Onze opleiding kan blauwdruk zijn voor Nederland''
Martin van Geel was als een van de vele genodigden vanmiddag aanwezig bij het symposium van de KNVB over de toekomst van het Nederlandse voetbal. De technisch directeur van Feyenoord denkt dat de jeugdopleiding van de club een blauwdruk kan zijn voor de rest van het land, zo vertelt hij aan FOX Sports.
''Dat kan natuurlijk. Maar elke club heeft zijn eigen cultuur. Je moet innovatief zijn en dat zijn wij. De afgelopen jaren heeft het resultaat opgeleverd.'' De man achter de succesvolle opleiding, Wim Jansen, ontbrak. ''Dat klopt, hij is er niet. Wim doet fantastisch werk bij ons op Varkenoord. Je kan over de vorm spreken, maar het gaat ons allemaal aan het hart, het niveau van het voetbal.''
Op het congres werd ook gesproken over de concurrentie met het buitenland. Van Geel denkt dat clubs duidelijkheid moeten geven. ''Het grote verschil in budget met het buitenland. Hoe gaan wij dat verkleinen? Of moeten we ons daar bij neerleggen? Misschien is het managen van de verwachtingen wel heel belangrijk. We halen een bepaald rendement, Oranje tweede en derde op het WK, maar met het clubvoetbal is het heel moeilijk.'' Bron:FoxSports |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Contractverlenging bezegeld..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''De naam Feyenoord gaat de hele wereld over''
Feyenoord is dit seizoen een samenwerking aangegaan met Delhi Dynamos, een van de acht clubs in de nieuw opgezette Indian Super League. Het strategische partnership is een van de resultaten van het beleid van Feyenoord om haar kennis internationaal te vermarkten. Technisch directeur Martin van Geel bracht onlangs een bliksembezoek aan de Indiase club. Naast deze samenwerking, geven we ook clinics in Canada, op Curaçao en in Suriname, vertelde hij daar in gesprek met Feyenoord TV. Daarnaast komen er kinderen en trainers uit de hele wereld naar Feyenoord toe om bij ons een kijkje in de keuken te nemen. Zo gaat de naam van Feyenoord de hele wereld over.
De kennis van Feyenoord is niet gratis. ''Wij ontvingen altijd mensen en clubs op Varkenoord. Dat kost heel veel tijd en energie en het enige wat je echt deed was je kennis en ervaringen delen. Toen hebben we gezegd: laten we dat gaan filteren en er een bedrag voor vragen. De ene helft valt dan af en de andere helft levert ons geld op.''
Vaibhan Manchanda, technisch directeur Delhi Dynamos: We wilden een partner die ons project serieus zou nemen en die ons zou helpen met het samenstellen van een trainersstaf en een selectie. We hebben veel advies gekregen van Feyenoord, ze stonden altijd voor ons klaar als we hulp nodig hadden. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we kunnen eerst beter in NL op de kaart staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Noem mij een goede voetballer uit India? Juist fysiekmte klein. Ik zou naar China gaan tusse 1 miljard mensen zal best wel wat talent kunnen lopen. En waarom zo ver denk eens aan Hoerenveen die Schouten in Zweden, IJsland, Denemarken en met redelijk tot goed resultaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 14:32 schreef piet de paler het volgende:Noem mij een goede voetballer uit India? Juist fysiekmte klein. Ik zou naar China gaan tusse 1 miljard mensen zal best wel wat talent kunnen lopen. En waarom zo ver denk eens aan Hoerenveen die Schouten in Zweden, IJsland, Denemarken en met redelijk tot goed resultaat Gelukkig zijn Chinezen reuzen vergeleken met Indiërs. En er wonen in India natuurlijk veel minder mensen en de bevolking groeit ook niet veel harder dan in China. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DAGBOEK UIT DUBAI: MARTIN VAN GEEL
Feyenoord.nl volgt tijdens het trainingskamp in Dubai de verrichtingen van Feyenoord op de voet. In Dagboek uit Dubai berichten we dagelijks over een van de meegereisde Feyenoorders. In deel III: technisch directeur Martin van Geel.
Met Dubai als bestemming voor het winterse trainingskamp heeft Feyenoord gebroken met de traditie van de afgelopen drie seizoenen, toen de selectie telkens neerstreek in Marbella. Om eens een keer te veranderen van bestemming is voor een club niet verkeerd, vertelt Martin van Geel in de lobby van het spelershotel. Hier kunnen we werken onder ideale omstandigheden, zowel het hotel als de trainingsfaciliteiten zijn top. De velden waarop we kunnen trainen zijn biljartlakens, het is ongelooflijk dat je dat soort velden in een woestijn kunt aanleggen. Los daarvan is het hier perfect weer. Al met al kan ik dus niets verzinnen dat niet goed is. Als je dan ook nog wordt uitgenodigd door het Ministerie van Toerisme en alles wordt betaald, dan hoop je eigenlijk dat we dit in de toekomst nog een aantal keren zou kunnen doen.
Voor Van Geel is het trainingskamp een ideale gelegenheid om een week lang dicht op de staf en spelersgroep te zitten en zo van dichtbij mee te maken wat er leeft in het team. Een week als deze geeft mij de kans om formeel en informeel gesprekken te voeren. Ik vind het altijd heel interessant om de processen die gaande zijn op deze manier van dichtbij te volgen en mijn betrokkenheid te tonen. Los daarvan gaan natuurlijk ook tijdens deze week de telefoon en de mail gewoon door, net zoals de dingen die spelen tijdens het januari window, al is het op dit moment wat dat betreft heel rustig.
Van Geel volgt bovendien met bijzondere interesse de verrichtingen van de drie spelers van Feyenoord A1 die deze week mee zijn op trainingskamp: Jari Schuurman, Bart Nieuwkoop en Kamil Miazek. Enerzijds willen we hen laten ruiken aan het niveau, aan de andere kant kunnen wij zo beoordelen hoe dicht die jongens tegen de groep aan zitten en of ze de stap kunnen gaan maken. Die werkwijze is ons de afgelopen jaren goed bevallen en het is fijn dat we die lijn dit seizoen kunnen doortrekken. Je ziet dat deze jongens enorm gretig zijn en het fysiek redelijk goed kunnen opbrengen. Dit is een pittige week voor die spelers, maar je ziet dat de jongens op Varkenoord goed voorbereid zijn op deze stap. Het is de bedoeling dat deze spelers, net zoals een aantal andere jongens uit de jeugd, in de tweede seizoenshelft nu en dan zullen meetrainen met de eerste selectie.
Los daarvan is alles tijdens de week in Dubai gericht op de hervatting van de competitie op 18 januari tegen FC Twente en de voorbereiding op de tweede seizoenshelft in zijn algemeenheid. Van Geel heeft er vertrouwen in dat Feyenoord mooie maanden tegemoet gaat. Ik ben voor het vierde jaar bij Feyenoord, daarin zijn we drie keer achter elkaar als vierde de winterstop in gegaan. Nu staan we dus een plaats hoger, terwijl we een punt meer hebben dan vorig jaar. Het grote verschil is alleen dat de achterstand op de koploper een stuk groter is, omdat PSV een heel goed seizoen beleeft. Dat zorgt ervoor dat de beleving van onze huidige positie wat anders is, terwijl dat ook iets zegt over onze ontwikkeling als club.
Hij vervolgt: De ervaring leert dat we de afgelopen jaren in de tweede seizoenshelft beter waren dan voor de winterstop, omdat we dan stabieler zijn en goed kunnen omgaan met de druk. Zo zijn we achtereenvolgens tweede, gedeeld tweede en tweede geworden. Zo kijk ik er nu ook naar. Ik zie geen enkele reden waarom we stabiliteit van de afgelopen drie maanden niet kunnen doortrekken na de winterstop. Ik voorzie een prima seizoenshelft, waarin wij veel punten gaan halen. Daarbij blijft onze doelstelling uiteraard overeind, want als je een doelstelling tussentijds gaat aanpassen, haal je hem altijd. Een financieel gezond Feyenoord hoort gewoon altijd mee te doen om de titel. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:DAGBOEK UIT DUBAI: MARTIN VAN GEEL[ afbeelding ] Feyenoord.nl volgt tijdens het trainingskamp in Dubai de verrichtingen van Feyenoord op de voet. In Dagboek uit Dubai berichten we dagelijks over een van de meegereisde Feyenoorders. In deel III: technisch directeur Martin van Geel.Met Dubai als bestemming voor het winterse trainingskamp heeft Feyenoord gebroken met de traditie van de afgelopen drie seizoenen, toen de selectie telkens neerstreek in Marbella. Om eens een keer te veranderen van bestemming is voor een club niet verkeerd, vertelt Martin van Geel in de lobby van het spelershotel. Hier kunnen we werken onder ideale omstandigheden, zowel het hotel als de trainingsfaciliteiten zijn top. De velden waarop we kunnen trainen zijn biljartlakens, het is ongelooflijk dat je dat soort velden in een woestijn kunt aanleggen. Los daarvan is het hier perfect weer. Al met al kan ik dus niets verzinnen dat niet goed is. Als je dan ook nog wordt uitgenodigd door het Ministerie van Toerisme en alles wordt betaald, dan hoop je eigenlijk dat we dit in de toekomst nog een aantal keren zou kunnen doen. Voor Van Geel is het trainingskamp een ideale gelegenheid om een week lang dicht op de staf en spelersgroep te zitten en zo van dichtbij mee te maken wat er leeft in het team. Een week als deze geeft mij de kans om formeel en informeel gesprekken te voeren. Ik vind het altijd heel interessant om de processen die gaande zijn op deze manier van dichtbij te volgen en mijn betrokkenheid te tonen. Los daarvan gaan natuurlijk ook tijdens deze week de telefoon en de mail gewoon door, net zoals de dingen die spelen tijdens het januari window, al is het op dit moment wat dat betreft heel rustig. Van Geel volgt bovendien met bijzondere interesse de verrichtingen van de drie spelers van Feyenoord A1 die deze week mee zijn op trainingskamp: Jari Schuurman, Bart Nieuwkoop en Kamil Miazek. Enerzijds willen we hen laten ruiken aan het niveau, aan de andere kant kunnen wij zo beoordelen hoe dicht die jongens tegen de groep aan zitten en of ze de stap kunnen gaan maken. Die werkwijze is ons de afgelopen jaren goed bevallen en het is fijn dat we die lijn dit seizoen kunnen doortrekken. Je ziet dat deze jongens enorm gretig zijn en het fysiek redelijk goed kunnen opbrengen. Dit is een pittige week voor die spelers, maar je ziet dat de jongens op Varkenoord goed voorbereid zijn op deze stap. Het is de bedoeling dat deze spelers, net zoals een aantal andere jongens uit de jeugd, in de tweede seizoenshelft nu en dan zullen meetrainen met de eerste selectie. Los daarvan is alles tijdens de week in Dubai gericht op de hervatting van de competitie op 18 januari tegen FC Twente en de voorbereiding op de tweede seizoenshelft in zijn algemeenheid. Van Geel heeft er vertrouwen in dat Feyenoord mooie maanden tegemoet gaat. Ik ben voor het vierde jaar bij Feyenoord, daarin zijn we drie keer achter elkaar als vierde de winterstop in gegaan. Nu staan we dus een plaats hoger, terwijl we een punt meer hebben dan vorig jaar. Het grote verschil is alleen dat de achterstand op de koploper een stuk groter is, omdat PSV een heel goed seizoen beleeft. Dat zorgt ervoor dat de beleving van onze huidige positie wat anders is, terwijl dat ook iets zegt over onze ontwikkeling als club. Hij vervolgt: De ervaring leert dat we de afgelopen jaren in de tweede seizoenshelft beter waren dan voor de winterstop, omdat we dan stabieler zijn en goed kunnen omgaan met de druk. Zo zijn we achtereenvolgens tweede, gedeeld tweede en tweede geworden. Zo kijk ik er nu ook naar. Ik zie geen enkele reden waarom we stabiliteit van de afgelopen drie maanden niet kunnen doortrekken na de winterstop. Ik voorzie een prima seizoenshelft, waarin wij veel punten gaan halen. Daarbij blijft onze doelstelling uiteraard overeind, want als je een doelstelling tussentijds gaat aanpassen, haal je hem altijd. Een financieel gezond Feyenoord hoort gewoon altijd mee te doen om de titel. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite Ik hoop dat 'ie nog HEEL lang onze TD blijft! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste Martin: komt er nog een top spits bij voor 31 januari |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel sluit niet uit dat Feyenoord zich nog gaat versterken
De kans bestaat dat Feyenoord zich nog deze maand gaat versterken. Technisch directeur Martin van Geel sluit in ieder geval niet uit dat er nog mutaties gaan plaatsvinden in de selectie. 'Wie weet', vertelt hij tegenover Voetbal International, 'ik sluit dat niet uit, hoewel de kans dat er helemaal niks gebeurt nog steeds groter is dan dat het wél het geval zal zijn.'
Van Geel weigert nog altijd om commentaar te geven op de situatie rond Tonny Vilhena, die graag wil vertrekken bij Feyenoord. 'Daar zeg ik niks over', aldus Van Geel, 'want er ís niks.' De beleidsbepaler liet zich wel uit over het trainingskamp in Dubai. 'We zijn enorm dankbaar dat we naar Dubai konden komen, op uitnodiging bovendien.'
'Als je ziet hoe we hebben kunnen werken, welke faciliteiten er tot onze beschikking stonden, dat was indrukwekkend. Als het aan mij ligt houden we hier elk jaar ons trainingskamp, al moet het dan wel allemaal kunnen. Een invitatie is dan ontzettend fijn. We hebben onze grote waardering aan de mensen hier laten blijken en hopen dat we volgend jaar wellicht nog een keer mogen komen', besluit de td van Feyenoord. Bron:VI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ga n's wat doen man. neem eens besluiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niets doen is ook een besluit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeker als je niets kunt doen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat kan m'n schoonmoeder ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schoonmoeder met beleid. Mazzelpik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft ze al gesolliciteerd? Scheelt vast een heleboel salaris! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De beste stuurlui staan aan wal.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lood om oud ijzer, die heeft er ook geen kijk op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer dat je het als een feit presenteert terwijl het slechts jouw mening is. Ik vind dat een beetje vervelend (en eentonig) worden, maar succes verder met je kruistocht tegen Van Geel, Rutten en dus Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Runs in the family? Geintje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 17:32 schreef JanM het volgende:[..] Jammer dat je het als een feit presenteert terwijl het slechts jouw mening is. Ik vind dat een beetje vervelend (en eentonig) worden, maar succes verder met je kruistocht tegen Van Geel, Rutten en dus Feyenoord! haha wat n bloedbad die kruistocht. als hij nog maar kan slapen. overigens is Feyenoord iets anders als n individu . maar dat is slechts mijn feitje (mening). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Noem eens aankopen op, die een verrassing waren. Op Toornstra, El Ahmadi, Vermeer kan ik ook wel komen als TD..
Ja Singh en El Abdellaoui waren een verrassing. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 17:59 schreef MMM het volgende:Noem eens aankopen op, die een verrassing waren. Op Toornstra, El Ahmadi, Vermeer kan ik ook wel komen als TD.. Ja Singh en El Abdellaoui waren een verrassing. Als je die 2 noemt, noem dan ook Pellè en Guidetti. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mitsen en maren kan je allemaal zowel positief als negatief buigen. Deze discussie is dus niet te winnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe vaak deze discussie al niet is geweest.
Van Geel is er mede verantwoordelijk voor dat Feyenoord gezond is. En dat er miskleunen tussen zitten. Waren dat ook dure miskleunen?
Het team als geheel draait nu naar behoren.
Dit zijn meningen en feiten. De vraag is: kom eens met feitelijke fouten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het gaat volgens mij meer om t accepteren van meningen . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ieder zijn/haar mening, no problem! Ook als ik het er niet mee eens ben. Dan is het mijn keuze om al dan niet de discussie aan te gaan. Maar als het eindeloos herhalen van zetten wordt en neigt naar per se je gelijk willen halen, ben ik er snel klaar mee!
En of dat dan gebaseerd is op een feit of mijn mening ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weet werkelijk niet waar je op doelt met herhaling. want t is toch echt weer n nieuw punt. maar ik vind t prima, en vermakelijk. ps. had ik al gezegd dat ik t n gladde glibber vind? die n 5,5 van mij kreeg voor zijn transferperikelen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 19:09 schreef van geil het volgende:weet werkelijk niet waar je op doelt met herhaling. want t is toch echt weer n nieuw punt. maar ik vind t prima, en vermakelijk. ps. had ik al gezegd dat ik t n gladde glibber vind? die n 5,5 van mij kreeg voor zijn transferperikelen? Maar tis niet boeiend meer. Niet mijn probleem gelukkig. |
|
|
|