BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 25 januari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
Ohja en nieuwe, extra buitenspeler(s).
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 januari 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Voor volgend seizoen een nieuwe rechtsback, linksback, vervanger van Clasie en een spits. De rest bij elkaar houden, van de basiself.

Immers zien te verkopen.
Lijkt me fair ja. Wellicht dat voor de linksback Woudenberg nog in aanmerking komt.
MMM
 MMM - maandag 26 januari 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt me fair ja. Wellicht dat voor de linksback Woudenberg nog in aanmerking komt.
Zou kunnen inderdaad. Speelde goed bij Luik uit.

En ik hoop zo dat Clasie blijft, maar dat is ondenkbaar ben ik bang. Als je alles bij elkaar houd en gerichte versterkingen haalt..
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Voor volgend seizoen een nieuwe rechtsback, linksback, vervanger van Clasie en een spits. De rest bij elkaar houden, van de basiself.

Immers zien te verkopen.
Als Clasie weg gaat Toornstra op zijn plaats, een nieuwe L.& R. Back een nieuwe spits en op de plaats van Toornstra Bilal Ould Chihk van de Tukkers direct gaan halen
kost nu nog maar 6oo.ooo Euro

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door de bluffer --
FANdré
 FANdré - maandag 26 januari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Dit is wat we hebben momenteel en legt Ajakkes zijn wil op, met het door het forum afgegeven "gevoel" over bepaalde spelers heb je in de as dus 2 vd 4 spelers die voldoen? En daarmee speel je gelijk tegen 020? NEEN! Als alleen van Beek en Clasie hierin een voldoende scoren en Lex en Karim niet, speel je niet gelijk tegen 020. Samen bikkelen brengt hen zover. Met mindere en goede spelers. This is it. Opties en speculaties over mogelijke opvolgers ten spijt. Hiermee moeten we het doen mensen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 januari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 08:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou kunnen inderdaad. Speelde goed bij Luik uit.

En ik hoop zo dat Clasie blijft, maar dat is ondenkbaar ben ik bang. Als je alles bij elkaar houd en gerichte versterkingen haalt..
Dat Clasie blijft lijkt me inderdaad ook ondenkbaar. Maar goed, je weet het nooit.
van geil
 van geil - maandag 26 januari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Van Hanegem legt precies de vinger er op
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 januari 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Een blinde die dat kan zien. Zelfs hij.
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die jongen zal het niet slechter invullen als Nelom.
MMM
 MMM - maandag 26 januari 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Stel dat Vilhena gaat, benieuwd wie Martin dan haalt.
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 23:06 schreef MMM het volgende:
Stel dat Vilhena gaat, benieuwd wie Martin dan haalt.
Je zou zeggen met die extra salarisruimte dat er een spits bij komt.
Maar voor nu lijkt mij niemand echt beschikbaar.
Van de zomer wanneer die transfermolen weer gaat, dan hebben we blijkbaar genoeg keuze :/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door R()b --
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Een blinde die dat kan zien. Zelfs hij.
schijnbaar niet gezien de cijfers jl op dit forum,
en de opstelling.
wel vertaald staat er n andere aanspeelbare speler op 10. ( Toornstra Vilhena etc)
en n niet mee voetballende maar scorende spits, ( Te Vrede Anass)
op t moment dat t niet werkt zonder andere scorende spelers, structureel.
MMM
 MMM - dinsdag 27 januari 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 23:14 schreef R()b het volgende:

[..]

Je zou zeggen met die extra salarisruimte dat er een spits bij komt.
Maar voor nu lijkt mij niemand echt beschikbaar.
Van de zomer wanneer die transfermolen weer gaat, dan hebben we blijkbaar genoeg keuze :/
Maar wie breng je dan als je een blessure hebt op het middenveld?
Barabas
 Barabas - dinsdag 27 januari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 23:03 schreef R()b het volgende:

[..]

Die jongen zal het niet slechter invullen als Nelom.
Minstens zo goed, dus in potentie beter. Moven met die waggelkip.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 januari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 08:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar wie breng je dan als je een blessure hebt op het middenveld?
Martin van Geel denk ik
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 27 januari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Als Feyenoord echt weer de topclub wil worden, als we echt weer mee willen tellen in de Nederlandse competitie en op een behoorlijk Europees niveau, zou het dan niet verfrissend zijn om het nieuwe seizoen met een nieuwe trojka te beginnen. Ik zie bij de huidige directie te weinig inspiratie om Feyenoord naar een sportief hoger niveau te tillen. Mijn droom: Robert Eenhoorn als Algemeen directeur, Ruud Gullit, met al zijn ervaring, bekendheid en charme als technisch directeur en Ron Jans als trainer. Ondanks al het goede dat Gudde en van Geel op financieel vlak gepresteerd hebben zou een ander beleid volgens mij welkom zijn. Gudde is ongetwijfeld een prima boekhouder, maar sorry, hij is toch niet het visitekaartje voor een grote club. Van Geel is ingedommeld, loopt te vaak achter de feiten aan en Fred Rutten zal eeuwig de "Net-Niet-Trainer" blijven. Ja,ik weet dat dit helaas een fata morgana is, maar toch.....het zou het overdenken waard kunnen zijn voor Hofland en zijn companen in de Raad van Bestuur.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 januari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Ruud Gullit technisch directeur..?!

Hahahahahahahahahahahahaha!
Barabas
 Barabas - dinsdag 27 januari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Drama deel 2? Vraag Bosz dan ook maar terug....
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 27 januari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 11:25 schreef daan limbos het volgende:
Als Feyenoord echt weer de topclub wil worden, als we echt weer mee willen tellen in de Nederlandse competitie en op een behoorlijk Europees niveau, zou het dan niet verfrissend zijn om het nieuwe seizoen met een nieuwe trojka te beginnen. Ik zie bij de huidige directie te weinig inspiratie om Feyenoord naar een sportief hoger niveau te tillen. Mijn droom: Robert Eenhoorn als Algemeen directeur, Ruud Gullit, met al zijn ervaring, bekendheid en charme als technisch directeur en Ron Jans als trainer. Ondanks al het goede dat Gudde en van Geel op financieel vlak gepresteerd hebben zou een ander beleid volgens mij welkom zijn. Gudde is ongetwijfeld een prima boekhouder, maar sorry, hij is toch niet het visitekaartje voor een grote club. Van Geel is ingedommeld, loopt te vaak achter de feiten aan en Fred Rutten zal eeuwig de "Net-Niet-Trainer" blijven. Ja,ik weet dat dit helaas een fata morgana is, maar toch.....het zou het overdenken waard kunnen zijn voor Hofland en zijn companen in de Raad van Bestuur.
Ik vind het terecht om over dit soort zaken na te denken, zekers als je wilt doorontwikkelen als club en selectie. Zelf zie ik echter op dit moment geen reden om de door jou genoemde trojka te vervangen.

Ten aanzien van de door jou genoemde namen:

Eenhoorn moet zich nog bewijzen in deze functie in de voetbalwereld.
Gullit is niet mijn kandidaat.
Ron Jans vind ik in potentie een goede kandidaat trainer voor de toekomst.
Barabas
 Barabas - dinsdag 27 januari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Wotte erbij en het is feest
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 januari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Beenhakker terug.plus de gkl.
Barabas
 Barabas - dinsdag 27 januari 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Man... Het barst weer van de goede ideeën!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 27 januari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Ron Jans nog niet zo'n slecht idee
MMM
 MMM - dinsdag 27 januari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Jans, alsjeblieft niet. Mario Been z'n broer. Achterlijke grapjes nadat je verloren hebt, gadverdamme.
lecock
 lecock - dinsdag 27 januari 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Gullit???hoe krijg je het idee in je bol.
was wel degene die verantwoordelijk was voor zinlose aankopen , denk dat er genoeg geld van Feyenoord in zijn zakken is gevloeid.
Zou eigenlijk niet eens meer in de kuip mogen komen , eersteklas zakkenvuller.
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
ruud-gullit.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
media_xl_602090.jpg
Els
 Els - dinsdag 27 januari 2015 - 21:28   quote  deeplink  
In elk geval Joszef als penaltytrainer. Lijkt me geen overbodige luxe.
MMM
 MMM - woensdag 28 januari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Ik zie hem er nog wel voor aan dat hij die Immers in de Kuip houd ondanks een bod van Leicester.

Voor 5.5 miljoen breng ik Lex wel weg.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 januari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in deze man
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 januari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Deze zomer op 4 plekken versterken en hij heeft het goed gedaan.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 20:39 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb vertrouwen in deze man
Ik ook Piet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Ik ook.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 28 januari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Ik ook.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 28 januari 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Lees het commemtaar (kritiek) van Clasie
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 29 januari 2015 - 04:20   quote  deeplink  
Ik totaal niet ! Dat Classie nu ook weer in de maling is genomen.
Als we met 5000 fans die allemal veel tijd en& er voor over hebbeb om de ploeg te steunen in het land van laat ik maar zeggen pasta&pizza teleurgesteld thuis komen 7dg erna naar de kuip komen om te constateren dat we uitgeschakeld zijn wat dan. Schouders ophalen en YNWA zingen . Tegen PSV verliezen . Mag v.Geel en zijn "truus" nog steeds de selectie bepalen Zondag ADO
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 januari 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 16:18 schreef lecock het volgende:

[..]

Gullit???hoe krijg je het idee in je bol.
was wel degene die verantwoordelijk was voor zinlose aankopen , denk dat er genoeg geld van Feyenoord in zijn zakken is gevloeid.
Zou eigenlijk niet eens meer in de kuip mogen komen , eersteklas zakkenvuller.
Ik zou het een prima troika vinden: Eenhoorn, Gullit en Jans !!! En aankopen en geld uitgeven doe je niet alleen ... Dus wat mij betreft heeft iedereen recht op een 2de kans !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2015 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 januari 2015 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 11:46 schreef Bosifyable het volgende:
Ruud Gullit technisch directeur..?!

Hahahahahahahahahahahahaha!
Helemaal geen slecht idee !!! Zal je nog raar van opkijken ...
sportverteller
 sportverteller - donderdag 29 januari 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 06:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helemaal geen slecht idee !!! Zal je nog raar van opkijken ...
Ik denk ook dat we raar gaan opkijken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 januari 2015 - 07:32   quote  deeplink  
Alle kenners zijn positief over Kuyt.
Alleen een aantal hier en van Geel niet....
Hm.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 29 januari 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Als je net als bij Feyenoord een salarisbudget op jaarbasis hebt van circa 13 miljoen euro dan drukken spelers met een jaarsalaris van één miljoen euro zwaar op de begroting. Het voorkomt ook dat je kwaliteit in de breedte kan contracteren, omdat voor de andere spelers een lager dan gemiddeld jaarsalaris overblijft. Daarnaast wil je ook zorgen dat jeugdspelers die op doorbreken staan een contract krijgen, om te voorkomen dat ze na de opleiding transfervrij weglopen. Het is dus al met al een spel van wikken en wegen, zorgen voor een juiste balans. Dus ja, ik begrijp wel dat Feyenoord niet zomaar ja zegt tegen Kuyt. Het is niet zozeer een kwestie van twijfels over zijn voetbaltechnische kwaliteiten, maar meer van integrale afstemming.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 januari 2015 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:
Hm.
Van Geel heeft zich toch niet uitgesproken over de Kuyt kwestie? Het feit dat er nog geen deal is, zegt niet zo veel lijkt me.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 januari 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 08:19 schreef sportverteller het volgende:
Als je net als bij Feyenoord een salarisbudget op jaarbasis hebt van circa 13 miljoen euro dan drukken spelers met een jaarsalaris van één miljoen euro zwaar op de begroting. Het voorkomt ook dat je kwaliteit in de breedte kan contracteren, omdat voor de andere spelers een lager dan gemiddeld jaarsalaris overblijft. Daarnaast wil je ook zorgen dat jeugdspelers die op doorbreken staan een contract krijgen, om te voorkomen dat ze na de opleiding transfervrij weglopen. Het is dus al met al een spel van wikken en wegen, zorgen voor een juiste balans. Dus ja, ik begrijp wel dat Feyenoord niet zomaar ja zegt tegen Kuyt. Het is niet zozeer een kwestie van twijfels over zijn voetbaltechnische kwaliteiten, maar meer van integrale afstemming.
Ik las gister iemand die het idee opperde hem een jaarsalaris van rond de 5 ton te geven, en bij een kampioenschap een flinke bonus. Soort prestatiebonus dus.
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 29 januari 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
JE WILT ZEKERS WEER AAN DE RAND VAN DE AFGROND BELANDEN met die paardelul van een gullit haal dan gelijk ook maar wotte op en zn vriend peter bosz dan zijn we in 1 seizoen helemaal geen bvo meer
het kale mannetje
 het kale mannetje - donderdag 29 januari 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Slagvaardig moet Van geel zijn en niet altijd een afwachtende houding aannemen.

Hij heeft in mijn ogen gefaald toen Pelle verkocht was en er geen scorende spits voor in de plaats is gekomen,
maar wel voor miljoenen Bilal aantrekken die nog niet klaar is voor feyenoord1.

Van Geel heeft goed werk verricht toen de club er nog slecht voor stond,
maar als je een stap hoger wil komen moet je afscheid van Martin nemen.

Als de selectie er zo aan het begin van de voorbereiding had gestaan met een scorende spits hadden we zeker om het kampioenschap gespeeld.
MMM
 MMM - donderdag 29 januari 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:
Hm.
Ik vind het te laat, hij had eerder terug moeten komen maar ging ordinair voor het geld. En nu zelfs in koffietijd aangeven zo graag terug naar Feyenoord te willen, tsja.
Barabas
 Barabas - donderdag 29 januari 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou het een prima troika vinden: Eenhoorn, Gullit en Jans !!! En aankopen en geld uitgeven doe je niet alleen ... Dus wat mij betreft heeft iedereen recht op een 2de kans !
Gullit.... Man.... Willen we de ellende in huis halen dan heb je met hem de garantie.
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Ah , er worden al nieuwe namen genoemd.
hopelijk heeft Jan M n goede nacht (wip) gehad.
Milo
 Milo - donderdag 29 januari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
v Geel is een prima technisch directeur. Alleen is er nu te veel stilte. Hij moet nu iets gaan vertellen en duidelijkheid verschaffen over een aantal zaken.
VVout
 VVout - donderdag 29 januari 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 10:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Gullit.... Man.... Willen we de ellende in huis halen dan heb je met hem de garantie.
Je kan je geld nog beter naar het casino brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0354630