|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik heb wel vertrouwen in v Geel. Die is pas weg als hij Rutten gaat verlengen. Maar dat gaat hij niet doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Behoorlijk eenzijdig verhaal vol aannames. Heeft zeker inspiratie opgedaan op dit forum. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoezo? Netwerk? Waar baseer je dat op? En wat dan nog? Het maakt geen ene flikker uit hoe hij het voor elkaar krijgt, als hij het maar voor elkaar krijgt. Geen netwerk? Man, dat is Derksen-gelul. Dacht je nou werkelijk dat Van Geel geen netwerk heeft, wat een onzin. En als het dan zo is, hoe weet jij dat dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:column: DAG MARTIN [ afbeelding ] Ik zou graag een positievere column willen schrijven over deze prachtige club maar door de sportieve ontwikkelingen gaat dat niet echt lukken. In het begin stond ik volledig achter de keuze van Martin van Geel als technisch-directeur. Maar door de seizoenen heen heeft mijn optimisme plaatsgemaakt voor pessimisme. Vooropgesteld dat ik ook niet weet hoe je een voetbalbedrijf moet runnen, vallen er toch een hoop vraagtekens te plaatsen over zijn gevoerde technische beleid en persoon. Zozeer zelfs dat ik eraan twijfel of hij nu wel de juiste man is voor deze club en voor de toekomst. Volgend seizoen zal hij zich moeten bewijzen met een aankoopbeleid wat Feyenoord nu daadwerkelijk sterker moet maken. Maar moet hem die tijd wel gegund worden? Hoe lang duurt het nog voordat hij zelf zijn verantwoordelijkheid neemt? Martin van Geel heeft voorafgaand aan dit seizoen de sterkhouders Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Graziano Pellè en Stefan de Vrij verkocht. Dat was gezien hun prestaties bij Feyenoord en het Nederlands Elftal niet te voorkomen. Jordy Clasie is dan wel gebleven maar je kan de klok er op gelijk zetten dat hij na dit seizoen ook vertrokken is. Daarmee is het geraamte van een redelijk succesvol Feyenoord weg. We zijn immers ook met hen geen kampioen gewonnen, geen beker gewonnen en Europees stelden we al helemaal niets voor. Wel is er voorronde Champions League bereikt. In plaats van daarop in te spelen met versterkingen kwamen die er niet, althans niet op tijd. Een heel seizoen daarvoor spelen zijn door strategische blunders van de technisch directeur teniet gedaan. Martin had een schaduwlijst klaar, we hoefden ons geen zorgen te maken. Anticiperen op een situatie die elke rechtgeaarde voetbalfan ziet aankomen deed hij niet met als resultaat dat Fred Rutten het met een onacceptabel Feyenoord 1 moest doen. Om maar te zwijgen van de financiële inspanning die je als supporter moet doen om ernaar te mogen kijken. We hopen al jaren tegen beter weten in dat we weer top worden maar we worden al vier jaar afgetroefd door een matig Ajaks. Na het lopende seizoen kunnen we weer gaan bouwen aan een nieuw Feyenoord. Voor de zoveelste keer, wanneer houdt dat bouwen eens een keer op? Als je als club wilt doorgroeien moet je spelers kopen die het niveau wat je nastreeft aankunnen. Ik kan hier alvast aangeven dat een speler als Nemanja Gudelj (AZ) een uitstekende opvolger van Jordy Clasie zou zijn. Ik neem aan dat hij wel op de radar van Martin van Geel staat. Zo niet, dan nu wel. Aankopen als Khalid Boulahrouz, Luke Wilshire en vooral Colin Kazim-Richards zijn dat duidelijk niet en vallen onder de noemer paniekaankopen. Bovendien leveren ze echt geen transferinkomsten meer op. Kazim-Richards is op voorspraak van Pierre van Hooijdonk naar Feyenoord gekomen en Martin van Geel heeft blijkbaar dit advies overgenomen. Het is een schande dat deze provocateur en niveauloze speler het Feyenoord shirt draagt. Aan Martin van Geel nu de taak om de club van deze Feyenoord onwaardige speler te ontdoen en nu eindelijk eens met een kwaliteitsspeler te komen die garant staat voor doelpunten. Het zou echt van een schromelijk gebrek aan inzicht getuigen om deze spits een contract aan te bieden. Ik voel echter de bui al aankomen daar hij van zijn club Bursaspor gratis naar Feyenoord mag verkassen. Zegt dit niet genoeg? Dat het Feyenoord de laatste seizoenen redelijk is vergaan, is niet de verdienste van Martin van Geel. Dat is de verdienste van de opleiders van Varkenoord. Zij hebben de werkelijke aanwinsten geleverd. Onder aanvoering van de onzichtbare Wim Jansen worden elk jaar talenten afgeleverd die ook nog eens aantonen waarom het nu redelijk gaat. Die jongens staan er nu al op jonge leeftijd en hebben en kennen het Feyenoord gevoel. Als je naar het aankoopbeleid kijkt van Martin van Geel kunnen alleen Jens Toornstra, Kenneth Vermeer en Daryl Janmaat genoemd worden als succesvol. In de komst van John Guidetti en Graziano Pellè had hij geen hand maar hebben zij door hun scoren wel verbloemd hoe kwaliteitsarm Feyenoord was. De aankopen Joris Matthijsen, Ruud Vormer, John Gooosens, Karim El Ahmadi, Wesley Verhoek, Otman Bakkal, Omar Elabdellaoui, Lex Immers, Harmeet Singh, Guyon Fernandez, Samuel Armenteros en Bilal Basacikoglu tonen aan dat hij het inzicht niet heeft in aankopen die Feyenoord weer tot een kampioenskandidaat maken. Het is met name aan het vakmanschap van Ronald Koeman en de genoemde aanwas van Varkenoord te danken dat het Feyenoord nu nog redelijk vergaat. Ook het gesol met ons icoon Willem van Hanegem was tenenkrommend. Rond de 70-jarige verjaardag van deze held schreef ik op deze plaats al mijn bedenkingen te hebben rond een functie die Feyenoord van Hanegem zou aanbieden. Vrijwillig zou hij een rol willen vervullen bij zijn grote liefde. Martin van Geel zou een bakkie drinken met Willem om eens te filosoferen over een rol bij Feyenoord. Het is bij een bakkie en een tribune gebleven want mensen die kritisch zijn en een mening hebben over Feyenoord die hou je het liefst buiten de deur. Als jezelf maar overleeft, dat is waar het om gaat. Kennis, kunde en ervaring dat had Feyenoord via Willem binnen kunnen halen en vooral jonge spelers hadden er baat bij kunnen hebben. Had gewoon eerlijk geweest tegen een man wiens schoenveters je nog niet mag vastmaken Martin! Zo ga je niet om met mensen die deze club echt hebben groot gemaakt. Niemand is groter dan deze club en iedereen die er aan kan bijdragen deze prachtige club beter te maken dien je serieus te nemen. Dat is in het geval van Hanegem zeker niet gebeurd. Feyenoord hoort bestuurders te hebben die de club positief naar buiten vertegenwoordigen. Ook daar is geen sprake van. We hebben al een algemeen directeur (Gudde) met de uitstraling van een betonblok. Ook Martin van Geel heeft niet de uitstraling, sterker hij gaat meer en meer op de onbuigzame Gudde lijken. Op relevante vragen van journalisten is van Geels antwoord steevast, daar ga ik niets over zeggen of ik ga daar niet op in. Dat je soms met grote belangen er het zwijgen toe doet is te begrijpen. Maar in het geval van een mogelijke komst van Dirk kuyt kun je gewoon ja of nee zeggen. Wat is er geheim aan? Schep duidelijkheid, dat is voor iedereen toch prettig. Voor Kuyt, supporters en voor de media. Die blijven dit maar belichten met alle negatieve gevolgen. Kuyt wil graag maar is een paar jaar te laat, zeg gewoon dat het niet meer in de filosofie van deze club hoort en je bent van het gezeik af. Maar Martin hult zich in stilzwijgen, dat helpt! Ook heeft de technisch-directeur zijn huidige trainer Fred Rutten niet uit de wind gehouden. Hij heeft hem met een verwachtingspatroon opgezadeld wat verre van netjes is. Dat Rutten nu wacht met bijtekenen is alleszins logisch. Misschien heeft ook hij een groeiend wantrouwen tegen een man die alleen denkt aan zichzelf en niet met het belang van deze prachtige club bezig is. Rob Brobbel prima stuk. nog even er bij dat toen Clasie bijtekende hij niet wist hoeveel journalisten(die hij normaal geen antwoord geeft) op te trommelen om zijn geilheid te tonen , en het had mijn verhaal kunnen zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:column: DAG MARTIN [ afbeelding ] Ik zou graag een positievere column willen schrijven over deze prachtige club maar door de sportieve ontwikkelingen gaat dat niet echt lukken. In het begin stond ik volledig achter de keuze van Martin van Geel als technisch-directeur. Maar door de seizoenen heen heeft mijn optimisme plaatsgemaakt voor pessimisme. Vooropgesteld dat ik ook niet weet hoe je een voetbalbedrijf moet runnen, vallen er toch een hoop vraagtekens te plaatsen over zijn gevoerde technische beleid en persoon. Zozeer zelfs dat ik eraan twijfel of hij nu wel de juiste man is voor deze club en voor de toekomst. Volgend seizoen zal hij zich moeten bewijzen met een aankoopbeleid wat Feyenoord nu daadwerkelijk sterker moet maken. Maar moet hem die tijd wel gegund worden? Hoe lang duurt het nog voordat hij zelf zijn verantwoordelijkheid neemt? Martin van Geel heeft voorafgaand aan dit seizoen de sterkhouders Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Graziano Pellè en Stefan de Vrij verkocht. Dat was gezien hun prestaties bij Feyenoord en het Nederlands Elftal niet te voorkomen. Jordy Clasie is dan wel gebleven maar je kan de klok er op gelijk zetten dat hij na dit seizoen ook vertrokken is. Daarmee is het geraamte van een redelijk succesvol Feyenoord weg. We zijn immers ook met hen geen kampioen gewonnen, geen beker gewonnen en Europees stelden we al helemaal niets voor. Wel is er voorronde Champions League bereikt. In plaats van daarop in te spelen met versterkingen kwamen die er niet, althans niet op tijd. Een heel seizoen daarvoor spelen zijn door strategische blunders van de technisch directeur teniet gedaan. Martin had een schaduwlijst klaar, we hoefden ons geen zorgen te maken. Anticiperen op een situatie die elke rechtgeaarde voetbalfan ziet aankomen deed hij niet met als resultaat dat Fred Rutten het met een onacceptabel Feyenoord 1 moest doen. pff, 'strategische blunders die een heel seizoen teniet doen'... Natuurlijk niet ideaal dat de selectie relatief laat tot stand kwam, maar vergeet niet dat bijvoorbeeld De Vrij pas 30 juli vertrok naar Lazio. BMI, Pellè en Janmaat grofweg 2 weken ervoor. Feyenoord kan het geld pas uitgeven als het binnen is natuurlijk. Iets anders beweren omdat 'ze toch wel vertrekken' is onzinnig, kijk maar naar Clasie, die wel bleef. En zeker niet gezien de financiële situatie waar Feyenoord maar net uit is. Slechts een klein deel kon geherinvesteerd worden. In de maand na het vertrek van De Vrij zijn alle spelers die vertrokken vervangen en is de selectie verder versterkt. Dat is in sommige gevallen rijkelijk laat. Je kunt je afvragen waarom een speler als Toornstra pas in de laatste week van de transferperiode gehaald is. Daar heeft Van Geel nooit echt een antwoord op gehad, geloof ik, maar goed, daar kunnen goede redenen aan ten grondslag liggen. Zoals een vraagprijs die Van Geel te hoog vond. Bovendien is Van Geel er natuurlijk zelf ook enorm bij gebaat dat de vervangers snel komen..
Maar goed, Feyenoord raakte in de tweede helft van juli enkele belangrijke spelers kwijt. Dan als supporter verwachten dat er de 30ste tegen Besiktas een elftal staat dat die spelers direct doet vergeten, lijkt me nogal utopisch. Ik zie ook niet echt in wat Van Geel daarin te verwijten is. Dat er enige tijd in transfers gaat zitten lijkt me normaal, bovendien zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat iedereen binnen 1 week is binnengekomen, dan nog is natuurlijk bepaald geen ingespeeld geheel. Daarnaast was het Feyenoord dat er na het vertrek van onder Pellè stond ook weer niet zo slecht. Alsof het Feyenoord van toen niet thuis van FC Utrecht of Willem II had kunnen en moeten winnen? Of tegen 10 man van SC Heerenveen.. In dezelfde periode werd FC Twente uit ook weggespeeld. Maar onder meer doordat de nodige kansen gemist werden, waaronder een penalty, bleef het 0-0. Dat Feyenoord van toen was minder sterk dan het Feyenoord van nu, maar dan nog..
quote:Om maar te zwijgen van de financiële inspanning die je als supporter moet doen om ernaar te mogen kijken. We hopen al jaren tegen beter weten in dat we weer top worden maar we worden al vier jaar afgetroefd door een matig Ajaks. Na het lopende seizoen kunnen we weer gaan bouwen aan een nieuw Feyenoord. Voor de zoveelste keer, wanneer houdt dat bouwen eens een keer op? Vreemde opmerking. En kort van geheugen. Feyenoord had jarenlang niets te investeren en moest de sterkhouders verkopen. Dat is eigenlijk pas dit seizoen voor het eerst echt anders. Het is niet vreemd dat Ajax de laatste jaren meer punten haalt. Het was een klein wonder dat clubs als PSV en FC Twente dat niet ook deden..
quote:Als je als club wilt doorgroeien moet je spelers kopen die het niveau wat je nastreeft aankunnen. Ik kan hier alvast aangeven dat een speler als Nemanja Gudelj (AZ) een uitstekende opvolger van Jordy Clasie zou zijn. Ik neem aan dat hij wel op de radar van Martin van Geel staat. Zo niet, dan nu wel. Mogelijk interessante speler, maar totaal ander type middenvelder dan Clasie. Zou in het huidige Feyenoord concurrent zijn van El Ahmadi en Vilhena, niet van Clasie. Dus wat mij betreft geen logische opvolger van Jordy.
quote:Aankopen als Khalid Boulahrouz, Luke Wilshire en vooral Colin Kazim-Richards zijn dat duidelijk niet en vallen onder de noemer paniekaankopen. Die spelers kostten nauwelijks wat. 2 waren er transfervrij en eentje wordt gehuurd. Met name Wilkshire vind ik een logische en goedkope oplossing voor rechtsback. Die laat je daar 1 seizoen zonder problemen spelen en dan is wellicht Karsdorp, Cabral of op termijn Gronsveld er klaar voor. Kazim acht ik het beste alternatief voor de spits dat Feyenoord op dit moment heeft. Geen geweldenaar, maar hij maakt Feyenoord wel beter. Boulahrouz, mwa, de minste uit het rijtje. Niet omdat er niks van kan, qua verdedigende kwaliteiten is hij op niveau. Aan de bal alleen een stuk minder. Maar goed, je zal ook wat spelers nodig hebben op de bank. En met zijn ervaring staat hij er direct.
quote:Bovendien leveren ze echt geen transferinkomsten meer op. Daarvoor zijn ook niet gehaald.
quote:Kazim-Richards is op voorspraak van Pierre van Hooijdonk naar Feyenoord gekomen en Martin van Geel heeft blijkbaar dit advies overgenomen. Het is een schande dat deze provocateur en niveauloze speler het Feyenoord shirt draagt. Aan Martin van Geel nu de taak om de club van deze Feyenoord onwaardige speler te ontdoen en nu eindelijk eens met een kwaliteitsspeler te komen die garant staat voor doelpunten. Het zou echt van een schromelijk gebrek aan inzicht getuigen om deze spits een contract aan te bieden. Ik voel echter de bui al aankomen daar hij van zijn club Bursaspor gratis naar Feyenoord mag verkassen. Zegt dit niet genoeg? Ik denk niet dat hij bovenaan staat om volgend jaar ook spits te zijn bij Feyenoord. Maar als hij gratis is, dan is hij een speler die in beeld blijft.
quote:Dat het Feyenoord de laatste seizoenen redelijk is vergaan, is niet de verdienste van Martin van Geel. 'Redelijk' zegt ie dan.. gezien de situatie waarin Feyenoord zat, vind ik het wederom een klein wonder dat Feyenoord 3x 2de is geëindigd (1x gedeeld 2de, 3de op doelsaldo). Van Geel heeft daarin zijn bijdrage gehad, door spelers duur te verkopen (denk aan Fer) en goedkope aanwinsten binnen te halen die een versterking bleken voor Feyenoord. Niet alle spelers waren een versterking en bij sommige aanwinsten komt ook wat mazzel kijken dat die het zo goed doen/deden, maar het aan en verkoop beleid van die jaren slaat toch ruim positief ten gunste van Van Geel uit.
quote:Dat is de verdienste van de opleiders van Varkenoord. Zij hebben de werkelijke aanwinsten geleverd. Onder aanvoering van de onzichtbare Wim Jansen worden elk jaar talenten afgeleverd die ook nog eens aantonen waarom het nu redelijk gaat. Die jongens staan er nu al op jonge leeftijd en hebben en kennen het Feyenoord gevoel.
Varkenoord is het belangrijkste inderdaad. Belangrijker dan Van Geel.
quote:Als je naar het aankoopbeleid kijkt van Martin van Geel kunnen alleen Jens Toornstra, Kenneth Vermeer en Daryl Janmaat genoemd worden als succesvol. In de komst van John Guidetti en Graziano Pellè had hij geen hand maar hebben zij door hun scoren wel verbloemd hoe kwaliteitsarm Feyenoord was. De aankopen Joris Matthijsen, Ruud Vormer, John Gooosens, Karim El Ahmadi, Wesley Verhoek, Otman Bakkal, Omar Elabdellaoui, Lex Immers, Harmeet Singh, Guyon Fernandez, Samuel Armenteros en Bilal Basacikoglu tonen aan dat hij het inzicht niet heeft in aankopen die Feyenoord weer tot een kampioenskandidaat maken. Het is met name aan het vakmanschap van Ronald Koeman en de genoemde aanwas van Varkenoord te danken dat het Feyenoord nu nog redelijk vergaat. Weer dat oude riedeltje. Hem wel alle 'miskopen' aanwrijven, voor zover daar bijvoorbeeld bij een speler als Bilal al sprake van is en hem vervolgens wel zijn successen misgunnen. Pellè is net zo goed Martin zijn verdienste als Singh. Dat Pellè via de zoon van Koeman in beeld is gekomen doet daar niets aan af. De beslissing hem te halen was er 1 die hij moest maken. Hij en niemand anders. Bakkal heeft trouwens zijn eerste periode bij Feyenoord prima gepresteerd. Mathijsen heeft 2 jaar lang zijn waarde getoond (al was zijn salaris fors). En wat is er mis met El Ahmadi? Zeer belangrijke kracht. Overigens, kijk alle mislukkingen, grotendeels transfervrij of voor een beperkt bedrag binnengehaald. Ik zie er bij lange na geen miskopen van het type Lazovic tussen staan, geen spelers die Feyenoord miljoenen gekost hebben.
quote:Ook het gesol met ons icoon Willem van Hanegem was tenenkrommend. Rond de 70-jarige verjaardag van deze held schreef ik op deze plaats al mijn bedenkingen te hebben rond een functie die Feyenoord van Hanegem zou aanbieden. Vrijwillig zou hij een rol willen vervullen bij zijn grote liefde. Martin van Geel zou een bakkie drinken met Willem om eens te filosoferen over een rol bij Feyenoord. Het is bij een bakkie en een tribune gebleven want mensen die kritisch zijn en een mening hebben over Feyenoord die hou je het liefst buiten de deur. Als jezelf maar overleeft, dat is waar het om gaat. Kennis, kunde en ervaring dat had Feyenoord via Willem binnen kunnen halen en vooral jonge spelers hadden er baat bij kunnen hebben. Had gewoon eerlijk geweest tegen een man wiens schoenveters je nog niet mag vastmaken Martin! Zo ga je niet om met mensen die deze club echt hebben groot gemaakt. Niemand is groter dan deze club en iedereen die er aan kan bijdragen deze prachtige club beter te maken dien je serieus te nemen. Dat is in het geval van Hanegem zeker niet gebeurd. Waaruit blijkt dat dat 'zeker niet is gebeurd'?
quote:Feyenoord hoort bestuurders te hebben die de club positief naar buiten vertegenwoordigen. Ook daar is geen sprake van. We hebben al een algemeen directeur (Gudde) met de uitstraling van een betonblok. Ook Martin van Geel heeft niet de uitstraling, sterker hij gaat meer en meer op de onbuigzame Gudde lijken. Op relevante vragen van journalisten is van Geels antwoord steevast, daar ga ik niets over zeggen of ik ga daar niet op in. Dat je soms met grote belangen er het zwijgen toe doet is te begrijpen. Maar in het geval van een mogelijke komst van Dirk kuyt kun je gewoon ja of nee zeggen. Wat is er geheim aan? Schep duidelijkheid, dat is voor iedereen toch prettig. Voor Kuyt, supporters en voor de media. Die blijven dit maar belichten met alle negatieve gevolgen. Kuyt wil graag maar is een paar jaar te laat, zeg gewoon dat het niet meer in de filosofie van deze club hoort en je bent van het gezeik af. Maar Martin hult zich in stilzwijgen, dat helpt! Als de gesprekken gaande zijn, dan lijkt me het normaal dat Van Geel verdere mededelingen doet. Hij heeft al vaker gezegd dat Kuyt altijd een interessante optie is voor Feyenoord. Als er nieuws is, dan komt het wel.
quote:Ook heeft de technisch-directeur zijn huidige trainer Fred Rutten niet uit de wind gehouden. Hij heeft hem met een verwachtingspatroon opgezadeld wat verre van netjes is. Dat Rutten nu wacht met bijtekenen is alleszins logisch. Misschien heeft ook hij een groeiend wantrouwen tegen een man die alleen denkt aan zichzelf en niet met het belang van deze prachtige club bezig is.
Rob Brobbel 'Meestrijden om de titel'. Dat heeft Fred nog nooit meegemaakt als doelstelling. Wordt elke nacht zwetend wakker. Kampioen worden als doelstelling, dat was te ambitieus, maar dit kom op nou.. Feyenoord heeft de afgelopen 3 jaar met minder middelen bovenstaande doelstelling behaalt, zo verschrikkelijk is deze doelstelling echt niet. Het is alleen dat PSV zo weinig punten laat liggen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. En lijkt erop ja. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] pff, 'strategische blunders die een heel seizoen teniet doen'... Natuurlijk niet ideaal dat de selectie relatief laat tot stand kwam, maar vergeet niet dat bijvoorbeeld De Vrij pas 30 juli vertrok naar Lazio. BMI, Pellè en Janmaat grofweg 2 weken ervoor. Feyenoord kan het geld pas uitgeven als het binnen is natuurlijk. Iets anders beweren omdat 'ze toch wel vertrekken' is onzinnig, kijk maar naar Clasie, die wel bleef. En zeker niet gezien de financiële situatie waar Feyenoord maar net uit is. Slechts een klein deel kon herinvesteerd worden. In de maand na het vertrek van De Vrij zijn alle spelers die vertrokken vervangen en is de selectie verder versterkt. Dat is in sommige gevallen rijkelijk laat. Je kunt je afvragen waarom een speler als Toornstra pas in de laatste week van de transferperiode gehaald is. Daar heeft Van Geel nooit echt een antwoord op gehad, geloof ik, maar goed, daar kunnen goede redenen aan ten grondslag liggen. Zoals een vraagprijs die Van Geel te hoog vond. Bovendien is Van Geel er natuurlijk zelf ook enorm bij gebaat dat de vervangers snel komen.. Maar goed, Feyenoord raakte in de tweede helft van juli enkele belangrijke spelers kwijt. Dan als supporter verwachten dat er de 30ste tegen Besiktas een elftal staat dat die spelers direct doet vergeten, lijkt me nogal utopisch. Ik zie ook niet echt in wat Van Geel daarin te verwijten is. Dat er enige tijd in transfers gaat zitten lijkt me normaal, bovendien zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat iedereen binnen 1 week is binnengekomen, dan nog is natuurlijk bepaald geen ingespeeld geheel. Daarnaast was het Feyenoord dat na het vertrek van onder Pellè ook weer niet zo slecht. Alsof het Feyenoord van toen niet thuis van FC Utrecht of Willem II had kunnen en moeten winnen? Of tegen 10 man van SC Heerenveen.. In dezelfde periode werd FC Twente uit ook weggespeeld. Maar onder meer doordat de nodige kansen, waaronder een penalty, gemist bleef het 0-0. Dat Feyenoord van toen was minder sterk dan het Feyenoord van nu, maar dan nog.. [..] Vreemde opmerking. En kort van geheugen. Feyenoord had jarenlang niets te investeren en moest de sterkhouders verkopen. Dat is eigenlijk pas dit seizoen voor het eerst echt anders. Het niet vreemd dat Ajax de laatste jaren meer punten haalt. Het was een klein wonder dat clubs als PSV en FC Twente dat niet ook deden.. [..] Mogelijk interessante speler, maar totaal ander type middenvelder dan Clasie. Zou in het huidige Feyenoord concurrent zijn van El Ahmadi en Vilhena, niet van Clasie. Dus wat mij betreft geen logische opvolger van Jordy. [..] Die spelers kostte nauwelijks wat. 2 waren er transfervrij en eentje wordt gehuurd. Met name Wilkshire vind ik een logische en goedkope oplossing voor rechtsback. Die laat je daar 1 seizoen zonder problemen spelen en dan is wellicht Karsdorp, Cabral of op termijn Gronsveld er klaar voor. Kazim, acht ik het beste alternatief voor de spits dat Feyenoord op dit moment heeft. Geen geweldenaar, maar hij maakt Feyenoord wel beter. Boulahrouz, mwa, de minste uit het rijtje. Niet omdat er niks van kan, qua verdedigende kwaliteiten is hij op niveau. Aan de bal alleen een stuk minder. Maar goed, je zal ook wat spelers nodig hebben op de bank. En met zijn ervaring staat hij er direct. [..] Daarvoor zijn ook niet gehaald. [..] Ik denk niet dat hij bovenaan staat om volgend jaar ook spits te zijn bij Feyenoord. Maar als hij gratis is, dan is hij een speler die een beeld blijft. [..] 'Redelijk' zegt, gezien de situatie waarin Feyenoord zat, vind ik het wederom een klein wonder dat Feyenoord 3x 2de is geëindigd (1x gedeeld 2de, 3de op doelsaldo). Van Geel heeft daarin zijn bijdrage gehad, door spelers duur te verkopen (denk aan Fer) en goedkope aanwinsten binnen te halen die een versterking bleken voor Feyenoord. Niet alle spelers waren een versterking en bij sommige aanwinsten komt ook wat mazzel kijken dat die het zo goed, maar het aan en verkoop beleid van die jaren slaat toch ruim positief ten gunste van Van Geel uit. [..] Varkenoord is het belangrijkst inderdaad. Belangrijker dan Van Geel. [..] Weer dat oude riedeltje. Hem wel alle 'miskopen' aanwrijven, voor zover daar bijvoorbeeld bij een speler als Bilal al sprake van is en hem vervolgens wel zijn successen misgunnen. Pellè is net zo goed Martin zijn verdienste als Singh. Dat Pellè via de zoon van Koeman in beeld is gekomen doet daar niets aan af. De beslissing hem te halen was er 1 die hij moest maken. Hij en niemand anders. Bakkal heeft trouwens zijn eerste periode bij Feyenoord prima gepresteerd. Mathijsen heeft 2 jaar lang zijn waarde getoond (al was zijn salaris fors) En wat is er mis met El Ahmadi? Zeer belangrijke kracht. Overigens, kijk alle mislukkingen, grotendeels transfervrij of voor een beperkt bedrag binnengehaald. Ik zie er bij lange na geen miskopen van het type Lazovic tussen staan, die Feyenoord miljoenen gekost hebben. [..] Waaruit blijkt dat dat 'zeker niet is gebeurd'? [..] Als de gesprekken gaande zijn, dan lijkt me het normaal dat Van Geel verdere mededelingen doet. Hij heeft al vaker gezegd dat Kuyt altijd een interessante optie is voor Feyenoord. Als er nieuws is, dan komt het wel. [..] 'Meestrijden om de titel'. Dat heeft Fred nog nooit meegemaakt als doelstelling. Wordt elke nacht zwetend wakker. Kampioen worden als doelstelling, dat was te ambitieus, maar dit kom op nou.. Feyenoord heeft de afgelopen 3 jaar met minder middelen bovenstaande doelstelling behaalt, zo verschrikkelijk is deze doelstelling echt niet. Het is alleen dat PSV zo weinig punten laat liggen.. Eens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als we dan toch plaatjes aan het plakken zijn.. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doelde op rustige transfermarkt, klaverjassen dan maar. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, op die manier, dacht dat het een verwijzing was naar de posts erboven.. ;) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] pff, 'strategische blunders die een heel seizoen teniet doen'... Natuurlijk niet ideaal dat de selectie relatief laat tot stand kwam, maar vergeet niet dat bijvoorbeeld De Vrij pas 30 juli vertrok naar Lazio. BMI, Pellè en Janmaat grofweg 2 weken ervoor. Feyenoord kan het geld pas uitgeven als het binnen is natuurlijk. Iets anders beweren omdat 'ze toch wel vertrekken' is onzinnig, kijk maar naar Clasie, die wel bleef. En zeker niet gezien de financiële situatie waar Feyenoord maar net uit is. Slechts een klein deel kon geherinvesteerd worden. In de maand na het vertrek van De Vrij zijn alle spelers die vertrokken vervangen en is de selectie verder versterkt. Dat is in sommige gevallen rijkelijk laat. Je kunt je afvragen waarom een speler als Toornstra pas in de laatste week van de transferperiode gehaald is. Daar heeft Van Geel nooit echt een antwoord op gehad, geloof ik, maar goed, daar kunnen goede redenen aan ten grondslag liggen. Zoals een vraagprijs die Van Geel te hoog vond. Bovendien is Van Geel er natuurlijk zelf ook enorm bij gebaat dat de vervangers snel komen.. Maar goed, Feyenoord raakte in de tweede helft van juli enkele belangrijke spelers kwijt. Dan als supporter verwachten dat er de 30ste tegen Besiktas een elftal staat dat die spelers direct doet vergeten, lijkt me nogal utopisch. Ik zie ook niet echt in wat Van Geel daarin te verwijten is. Dat er enige tijd in transfers gaat zitten lijkt me normaal, bovendien zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat iedereen binnen 1 week is binnengekomen, dan nog is natuurlijk bepaald geen ingespeeld geheel. Daarnaast was het Feyenoord dat er na het vertrek van onder Pellè stond ook weer niet zo slecht. Alsof het Feyenoord van toen niet thuis van FC Utrecht of Willem II had kunnen en moeten winnen? Of tegen 10 man van SC Heerenveen.. In dezelfde periode werd FC Twente uit ook weggespeeld. Maar onder meer doordat de nodige kansen gemist werden, waaronder een penalty, bleef het 0-0. Dat Feyenoord van toen was minder sterk dan het Feyenoord van nu, maar dan nog.. [..] Vreemde opmerking. En kort van geheugen. Feyenoord had jarenlang niets te investeren en moest de sterkhouders verkopen. Dat is eigenlijk pas dit seizoen voor het eerst echt anders. Het is niet vreemd dat Ajax de laatste jaren meer punten haalt. Het was een klein wonder dat clubs als PSV en FC Twente dat niet ook deden.. [..] Mogelijk interessante speler, maar totaal ander type middenvelder dan Clasie. Zou in het huidige Feyenoord concurrent zijn van El Ahmadi en Vilhena, niet van Clasie. Dus wat mij betreft geen logische opvolger van Jordy. [..] Die spelers kostten nauwelijks wat. 2 waren er transfervrij en eentje wordt gehuurd. Met name Wilkshire vind ik een logische en goedkope oplossing voor rechtsback. Die laat je daar 1 seizoen zonder problemen spelen en dan is wellicht Karsdorp, Cabral of op termijn Gronsveld er klaar voor. Kazim acht ik het beste alternatief voor de spits dat Feyenoord op dit moment heeft. Geen geweldenaar, maar hij maakt Feyenoord wel beter. Boulahrouz, mwa, de minste uit het rijtje. Niet omdat er niks van kan, qua verdedigende kwaliteiten is hij op niveau. Aan de bal alleen een stuk minder. Maar goed, je zal ook wat spelers nodig hebben op de bank. En met zijn ervaring staat hij er direct. [..] Daarvoor zijn ook niet gehaald. [..] Ik denk niet dat hij bovenaan staat om volgend jaar ook spits te zijn bij Feyenoord. Maar als hij gratis is, dan is hij een speler die in beeld blijft. [..] 'Redelijk' zegt ie dan.. gezien de situatie waarin Feyenoord zat, vind ik het wederom een klein wonder dat Feyenoord 3x 2de is geëindigd (1x gedeeld 2de, 3de op doelsaldo). Van Geel heeft daarin zijn bijdrage gehad, door spelers duur te verkopen (denk aan Fer) en goedkope aanwinsten binnen te halen die een versterking bleken voor Feyenoord. Niet alle spelers waren een versterking en bij sommige aanwinsten komt ook wat mazzel kijken dat die het zo goed doen/deden, maar het aan en verkoop beleid van die jaren slaat toch ruim positief ten gunste van Van Geel uit. [..] Varkenoord is het belangrijkste inderdaad. Belangrijker dan Van Geel. [..] Weer dat oude riedeltje. Hem wel alle 'miskopen' aanwrijven, voor zover daar bijvoorbeeld bij een speler als Bilal al sprake van is en hem vervolgens wel zijn successen misgunnen. Pellè is net zo goed Martin zijn verdienste als Singh. Dat Pellè via de zoon van Koeman in beeld is gekomen doet daar niets aan af. De beslissing hem te halen was er 1 die hij moest maken. Hij en niemand anders. Bakkal heeft trouwens zijn eerste periode bij Feyenoord prima gepresteerd. Mathijsen heeft 2 jaar lang zijn waarde getoond (al was zijn salaris fors). En wat is er mis met El Ahmadi? Zeer belangrijke kracht. Overigens, kijk alle mislukkingen, grotendeels transfervrij of voor een beperkt bedrag binnengehaald. Ik zie er bij lange na geen miskopen van het type Lazovic tussen staan, geen spelers die Feyenoord miljoenen gekost hebben. [..] Waaruit blijkt dat dat 'zeker niet is gebeurd'? [..] Als de gesprekken gaande zijn, dan lijkt me het normaal dat Van Geel verdere mededelingen doet. Hij heeft al vaker gezegd dat Kuyt altijd een interessante optie is voor Feyenoord. Als er nieuws is, dan komt het wel. [..] 'Meestrijden om de titel'. Dat heeft Fred nog nooit meegemaakt als doelstelling. Wordt elke nacht zwetend wakker. Kampioen worden als doelstelling, dat was te ambitieus, maar dit kom op nou.. Feyenoord heeft de afgelopen 3 jaar met minder middelen bovenstaande doelstelling behaalt, zo verschrikkelijk is deze doelstelling echt niet. Het is alleen dat PSV zo weinig punten laat liggen.. Goede post |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ook niet. Ik wil pas opening van zaken als er dingen helder zijn, niet over speculaties. Flikker op met dat zogenaamde wij supporters hebben recht op blababla.
Probeer dat eens op je werk. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:column: DAG MARTIN [ afbeelding ] Ik zou graag een positievere column willen schrijven over deze prachtige club maar door de sportieve ontwikkelingen gaat dat niet echt lukken. In het begin stond ik volledig achter de keuze van Martin van Geel als technisch-directeur. Maar door de seizoenen heen heeft mijn optimisme plaatsgemaakt voor pessimisme. Vooropgesteld dat ik ook niet weet hoe je een voetbalbedrijf moet runnen, vallen er toch een hoop vraagtekens te plaatsen over zijn gevoerde technische beleid en persoon. Zozeer zelfs dat ik eraan twijfel of hij nu wel de juiste man is voor deze club en voor de toekomst. Volgend seizoen zal hij zich moeten bewijzen met een aankoopbeleid wat Feyenoord nu daadwerkelijk sterker moet maken. Maar moet hem die tijd wel gegund worden? Hoe lang duurt het nog voordat hij zelf zijn verantwoordelijkheid neemt? Martin van Geel heeft voorafgaand aan dit seizoen de sterkhouders Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Graziano Pellè en Stefan de Vrij verkocht. Dat was gezien hun prestaties bij Feyenoord en het Nederlands Elftal niet te voorkomen. Jordy Clasie is dan wel gebleven maar je kan de klok er op gelijk zetten dat hij na dit seizoen ook vertrokken is. Daarmee is het geraamte van een redelijk succesvol Feyenoord weg. We zijn immers ook met hen geen kampioen gewonnen, geen beker gewonnen en Europees stelden we al helemaal niets voor. Wel is er voorronde Champions League bereikt. In plaats van daarop in te spelen met versterkingen kwamen die er niet, althans niet op tijd. Een heel seizoen daarvoor spelen zijn door strategische blunders van de technisch directeur teniet gedaan. Martin had een schaduwlijst klaar, we hoefden ons geen zorgen te maken. Anticiperen op een situatie die elke rechtgeaarde voetbalfan ziet aankomen deed hij niet met als resultaat dat Fred Rutten het met een onacceptabel Feyenoord 1 moest doen. Om maar te zwijgen van de financiële inspanning die je als supporter moet doen om ernaar te mogen kijken. We hopen al jaren tegen beter weten in dat we weer top worden maar we worden al vier jaar afgetroefd door een matig Ajaks. Na het lopende seizoen kunnen we weer gaan bouwen aan een nieuw Feyenoord. Voor de zoveelste keer, wanneer houdt dat bouwen eens een keer op? Als je als club wilt doorgroeien moet je spelers kopen die het niveau wat je nastreeft aankunnen. Ik kan hier alvast aangeven dat een speler als Nemanja Gudelj (AZ) een uitstekende opvolger van Jordy Clasie zou zijn. Ik neem aan dat hij wel op de radar van Martin van Geel staat. Zo niet, dan nu wel. Aankopen als Khalid Boulahrouz, Luke Wilshire en vooral Colin Kazim-Richards zijn dat duidelijk niet en vallen onder de noemer paniekaankopen. Bovendien leveren ze echt geen transferinkomsten meer op. Kazim-Richards is op voorspraak van Pierre van Hooijdonk naar Feyenoord gekomen en Martin van Geel heeft blijkbaar dit advies overgenomen. Het is een schande dat deze provocateur en niveauloze speler het Feyenoord shirt draagt. Aan Martin van Geel nu de taak om de club van deze Feyenoord onwaardige speler te ontdoen en nu eindelijk eens met een kwaliteitsspeler te komen die garant staat voor doelpunten. Het zou echt van een schromelijk gebrek aan inzicht getuigen om deze spits een contract aan te bieden. Ik voel echter de bui al aankomen daar hij van zijn club Bursaspor gratis naar Feyenoord mag verkassen. Zegt dit niet genoeg? Dat het Feyenoord de laatste seizoenen redelijk is vergaan, is niet de verdienste van Martin van Geel. Dat is de verdienste van de opleiders van Varkenoord. Zij hebben de werkelijke aanwinsten geleverd. Onder aanvoering van de onzichtbare Wim Jansen worden elk jaar talenten afgeleverd die ook nog eens aantonen waarom het nu redelijk gaat. Die jongens staan er nu al op jonge leeftijd en hebben en kennen het Feyenoord gevoel. Als je naar het aankoopbeleid kijkt van Martin van Geel kunnen alleen Jens Toornstra, Kenneth Vermeer en Daryl Janmaat genoemd worden als succesvol. In de komst van John Guidetti en Graziano Pellè had hij geen hand maar hebben zij door hun scoren wel verbloemd hoe kwaliteitsarm Feyenoord was. De aankopen Joris Matthijsen, Ruud Vormer, John Gooosens, Karim El Ahmadi, Wesley Verhoek, Otman Bakkal, Omar Elabdellaoui, Lex Immers, Harmeet Singh, Guyon Fernandez, Samuel Armenteros en Bilal Basacikoglu tonen aan dat hij het inzicht niet heeft in aankopen die Feyenoord weer tot een kampioenskandidaat maken. Het is met name aan het vakmanschap van Ronald Koeman en de genoemde aanwas van Varkenoord te danken dat het Feyenoord nu nog redelijk vergaat. Ook het gesol met ons icoon Willem van Hanegem was tenenkrommend. Rond de 70-jarige verjaardag van deze held schreef ik op deze plaats al mijn bedenkingen te hebben rond een functie die Feyenoord van Hanegem zou aanbieden. Vrijwillig zou hij een rol willen vervullen bij zijn grote liefde. Martin van Geel zou een bakkie drinken met Willem om eens te filosoferen over een rol bij Feyenoord. Het is bij een bakkie en een tribune gebleven want mensen die kritisch zijn en een mening hebben over Feyenoord die hou je het liefst buiten de deur. Als jezelf maar overleeft, dat is waar het om gaat. Kennis, kunde en ervaring dat had Feyenoord via Willem binnen kunnen halen en vooral jonge spelers hadden er baat bij kunnen hebben. Had gewoon eerlijk geweest tegen een man wiens schoenveters je nog niet mag vastmaken Martin! Zo ga je niet om met mensen die deze club echt hebben groot gemaakt. Niemand is groter dan deze club en iedereen die er aan kan bijdragen deze prachtige club beter te maken dien je serieus te nemen. Dat is in het geval van Hanegem zeker niet gebeurd. Feyenoord hoort bestuurders te hebben die de club positief naar buiten vertegenwoordigen. Ook daar is geen sprake van. We hebben al een algemeen directeur (Gudde) met de uitstraling van een betonblok. Ook Martin van Geel heeft niet de uitstraling, sterker hij gaat meer en meer op de onbuigzame Gudde lijken. Op relevante vragen van journalisten is van Geels antwoord steevast, daar ga ik niets over zeggen of ik ga daar niet op in. Dat je soms met grote belangen er het zwijgen toe doet is te begrijpen. Maar in het geval van een mogelijke komst van Dirk kuyt kun je gewoon ja of nee zeggen. Wat is er geheim aan? Schep duidelijkheid, dat is voor iedereen toch prettig. Voor Kuyt, supporters en voor de media. Die blijven dit maar belichten met alle negatieve gevolgen. Kuyt wil graag maar is een paar jaar te laat, zeg gewoon dat het niet meer in de filosofie van deze club hoort en je bent van het gezeik af. Maar Martin hult zich in stilzwijgen, dat helpt! Ook heeft de technisch-directeur zijn huidige trainer Fred Rutten niet uit de wind gehouden. Hij heeft hem met een verwachtingspatroon opgezadeld wat verre van netjes is. Dat Rutten nu wacht met bijtekenen is alleszins logisch. Misschien heeft ook hij een groeiend wantrouwen tegen een man die alleen denkt aan zichzelf en niet met het belang van deze prachtige club bezig is. Rob Brobbel Prachtig stuk Rob Brobbel, hier ben ik het volkomen mee eens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn, één obstakel weg de schuldenberg die we hadden waarvoor de verkoop van de laatste lichting spelers gediend heeft om dit te verwezenlijken, ga je nog niet gelijk kapitalen over hebben voor een geschikte spits. Ja zal je zeggen er hebben zich kansen voor gedaan, nou ik denk het niet echt. In de huidige tijd van communicatie gaat alles rond als een lopend vuurtje en daar speel je als speler op in door je niet te snel vast te laten leggen, er komen vanzelf ook nog wel een paar andere aanbiedingen. Daar Feyenoord niet groots in de middelen zit zal de aanbieding van de concurrerende partij gewoon beter zijn en vis je achter het net. Ik zie ons dan ook niet gouw succesvol opereren op de transfermarkt. Ja we hadden Pélle, Toornstra en dat we Guidetti mochten huren waren allemaal wondertjes van formaat, maar laten we realistisch blijven met zijn allen.
Ga gewoon eens zelf dromen dat je op van Geel zijn positie mag zitten, de vele net niet momenten door een beperkte begroting. De heren kenners die met regelmaat aan je stoelpoten zitten te zagen. Een opgedoft viswijf naast je in de Kuip die een natte poes krijgt van de selectie en ongepast staat te paraderen.
Ja we weten het allemaal beter, tot je misschien gewoon eens eerlijk bent gegeven de omstandigheden en niet in een paar seconden vergeet waar we vandaan zijn gekomen. Je niet vergeet dat de laatste jaren door kleine wondertjes goed hebben uitgepakt. Laten we ook niet vergeten dat we nog actief zijn in Europa en serieus kans maken op een 2e plaats in de competitie. Laten we daarom eerst eens achter Feyenoord gaan staan en hopen op een wondertje en laat die jankerts ff heel snel hun bek dicht houden, dankjewel hiervoor! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 09:17 schreef VVout het volgende:Fijn, één obstakel weg de schuldenberg die we hadden waarvoor de verkoop van de laatste lichting spelers gediend heeft om dit te verwezenlijken, ga je nog niet gelijk kapitalen over hebben voor een geschikte spits. Ja zal je zeggen er hebben zich kansen voor gedaan, nou ik denk het niet echt. In de huidige tijd van communicatie gaat alles rond als een lopend vuurtje en daar speel je als speler op in door je niet te snel vast te laten leggen, er komen vanzelf ook nog wel een paar andere aanbiedingen. Daar Feyenoord niet groots in de middelen zit zal de aanbieding van de concurrerende partij gewoon beter zijn en vis je achter het net. Ik zie ons dan ook niet gouw succesvol opereren op de transfermarkt. Ja we hadden Pélle, Toornstra en dat we Guidetti mochten huren waren allemaal wondertjes van formaat, maar laten we realistisch blijven met zijn allen. Ga gewoon eens zelf dromen dat je op van Geel zijn positie mag zitten, de vele net niet momenten door een beperkte begroting. De heren kenners die met regelmaat aan je stoelpoten zitten te zagen. Een opgedoft viswijf naast je in de Kuip die een natte poes krijgt van de selectie en ongepast staat te paraderen. Ja we weten het allemaal beter, tot je misschien gewoon eens eerlijk bent gegeven de omstandigheden en niet in een paar seconden vergeet waar we vandaan zijn gekomen. Je niet vergeet dat de laatste jaren door kleine wondertjes goed hebben uitgepakt. Laten we ook niet vergeten dat we nog actief zijn in Europa en serieus kans maken op een 2e plaats in de competitie. Laten we daarom eerst eens achter Feyenoord gaan staan en hopen op een wondertje en laat die jankerts ff heel snel hun bek dicht houden, dankjewel hiervoor! +1908! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 09:17 schreef VVout het volgende:..... Ja we weten het allemaal beter, tot je misschien gewoon eens eerlijk bent gegeven de omstandigheden en niet in een paar seconden vergeet waar we vandaan zijn gekomen. Je niet vergeet dat de laatste jaren door kleine wondertjes goed hebben uitgepakt. Laten we ook niet vergeten dat we nog actief zijn in Europa en serieus kans maken op een 2e plaats in de competitie. Laten we daarom eerst eens achter Feyenoord gaan staan en hopen op een wondertje en laat die jankerts ff heel snel hun bek dicht houden, dankjewel hiervoor! Eens. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Helemaal met je eens Joopie. Van Geel heeft het tot nu toe prima gedaan. Zijn voorganger - Don Leo weten we nog !- kon alleen maar zeggen "met een lege portemonnaie kan ik niet winkelen". Nou die was lekker bezig zeg.
Van Geel moet nu Vilhena en Clasie (is buitencategorie, dus buitencategorie contract geven) een verbeterd contract bieden zodat Rutten ook bijtekent. Wat ik alleen niet begrijp is dat ie Schaken heeft laten gaan. We zitten niet ruim in de aanvallers nu...
Met een beetje mazzel zie ik ons nog ver komen in de Europe League en de tweede plaast is zeker weer haalbaar in de Ned competitie. 020 zit er helemaal doorheen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik weet al een volgende taak voor Van Geel: Ricky van Wolfswinkel (zojuist lees ik op voetbalzone dat hij heel graag nog eens voor een nederlandse topclub wil spelen, en dus kampioen wil worden van Nederland; hij noemt als topclub Feyenoord, pisvee, ajakkes en de nepduitsers) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is/was ook supporter van Feyenoord. Had dacht ik een Feyenoord kamer vroeger. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:47 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik weet al een volgende taak voor Van Geel: Ricky van Wolfswinkel (zojuist lees ik op voetbalzone dat hij heel graag nog eens voor een nederlandse topclub wil spelen, en dus kampioen wil worden van Nederland; hij noemt als topclub Feyenoord, pisvee, ajakkes en de nepduitsers) In Nederland voor Vite$$e en Utrecht gebald toen naar Sporting Lissabon ff naar Engeland en nu op leenbasis bij St. Etiene. Scoorde in zijn goede tijden 1 goal per twee wedstrijden en in de opbouw niet al te sterk, zijn leeftijd op dit moment 26 is wel positief.
Tjsa, dit is zo'n speler waarmee het alle kanten op kan gaan, als ie wil moet hij het alleen wel nu bewijzen en toch twijfel ik nog een beetje. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
VanGeel werkt nog voor de Neuzen volgens mij.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 09:17 schreef VVout het volgende:Fijn, één obstakel weg de schuldenberg die we hadden waarvoor de verkoop van de laatste lichting spelers gediend heeft om dit te verwezenlijken, ga je nog niet gelijk kapitalen over hebben voor een geschikte spits. Ja zal je zeggen er hebben zich kansen voor gedaan, nou ik denk het niet echt. In de huidige tijd van communicatie gaat alles rond als een lopend vuurtje en daar speel je als speler op in door je niet te snel vast te laten leggen, er komen vanzelf ook nog wel een paar andere aanbiedingen. Daar Feyenoord niet groots in de middelen zit zal de aanbieding van de concurrerende partij gewoon beter zijn en vis je achter het net. Ik zie ons dan ook niet gouw succesvol opereren op de transfermarkt. Ja we hadden Pélle, Toornstra en dat we Guidetti mochten huren waren allemaal wondertjes van formaat, maar laten we realistisch blijven met zijn allen. Ga gewoon eens zelf dromen dat je op van Geel zijn positie mag zitten, de vele net niet momenten door een beperkte begroting. De heren kenners die met regelmaat aan je stoelpoten zitten te zagen. Een opgedoft viswijf naast je in de Kuip die een natte poes krijgt van de selectie en ongepast staat te paraderen. Ja we weten het allemaal beter, tot je misschien gewoon eens eerlijk bent gegeven de omstandigheden en niet in een paar seconden vergeet waar we vandaan zijn gekomen. Je niet vergeet dat de laatste jaren door kleine wondertjes goed hebben uitgepakt. Laten we ook niet vergeten dat we nog actief zijn in Europa en serieus kans maken op een 2e plaats in de competitie. Laten we daarom eerst eens achter Feyenoord gaan staan en hopen op een wondertje en laat die jankerts ff heel snel hun bek dicht houden, dankjewel hiervoor! Hup VV.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 11:17 schreef VVout het volgende:[..] In Nederland voor Vite$$e en Utrecht gebald toen naar Sporting Lissabon ff naar Engeland en nu op leenbasis bij St. Etiene. Scoorde in zijn goede tijden 1 goal per twee wedstrijden en in de opbouw niet al te sterk, zijn leeftijd op dit moment 26 is wel positief. Tjsa, dit is zo'n speler waarmee het alle kanten op kan gaan, als ie wil moet hij het alleen wel nu bewijzen en toch twijfel ik nog een beetje. Hij is het.... De spits die we zoeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ook het idee dat die niet zou misstaan bij ons, past naar mijn gevoel bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Er zit toch iets niet lekker tussen Rutten en v Geel. Verder helder verhaal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die indruk heb ik ook. Martin is voorzichtig en Fred staat te springen om een kwaliteitsinjectie. Martin zit bovenop de portemonnee en wil waarschijnlijk eerst weten wat er allemaal weg gaat voor hij een plan de campagne opstelt.
Is ook maar een aanname, maar goed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kraakhelder inderdaad. En wat Rutten betreft is hij ook volstrekt duidelijk: Feyenoord wil verlengen. Blijkbaar heeft Rutten dan eisen die (nog?) niet ingevuld zijn/kunnen worden. Misschien komt dat nog en anders blijft het bij één seizoen ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 16:20 schreef JanM het volgende:[..] Kraakhelder inderdaad. En wat Rutten betreft is hij ook volstrekt duidelijk: Feyenoord wil verlengen. Blijkbaar heeft Rutten dan eisen die (nog?) niet ingevuld zijn/kunnen worden. Misschien komt dat nog en anders blijft het bij één seizoen ... Yup. Zo ist |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 16:20 schreef JanM het volgende:[..] Kraakhelder inderdaad. En wat Rutten betreft is hij ook volstrekt duidelijk: Feyenoord wil verlengen. Blijkbaar heeft Rutten dan eisen die (nog?) niet ingevuld zijn/kunnen worden. Misschien komt dat nog en anders blijft het bij één seizoen ... Aanneembare veronderstelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sommige zagen nu al aan stoelpoten op basis van hun eigen wishful thinking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja. Ik had vroeger een platenspeler die hetzelfde deed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat was in september al merkbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat maar lullen Martin , gewoon doorgaan en houdt woord en geen grijpstuiver minder door al die Engelse clubs die wel 10 milj over hebben voor een speler uit de Engelse 2 e divisie. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Lange en korte termijn succes. Rutten zijn hoofdtaak is talenten beter maken en niet zeuren om nieuwe spelers. Dat weet je als je trainer van Feyenoord bent. Hij zit notabene eigen talenten af te kraken bij een persconferentie. Niet best. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha en dat zeg jij, kijk eens hoe jij Rutten hier afkraakt. Niet best.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waar.
Maare... Ondanks dat klopt het wel wat hij daar zegt. Ik vind dat ook niet oké van Rutten. Verder is het een prima trainert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 20:50 schreef Barabas het volgende:Waar. Maare... Ondanks dat klopt het wel wat hij daar zegt. Ik vind dat ook niet oké van Rutten. Verder is het een prima trainert. Inderdaad zouden ze beide niet moeten doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien pakt het wel goed uit en is dit Fred zijn bedoeling zo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat heeft van geel er mee te maken? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dus ik mag daar van jou geen mening over hebben? Ik vind het raar dat je in de pers aangeeft dat een speler stagneert en je de speler zelf nog niet heb gesproken. Het ventje is net 19 en heeft het al moeilijk zat. Ik geef het je te doen om op die leeftijd, voor zo'n bedrag, te moeten presteren in een volle kuip. Beetje vertrouwen van de trainert is dan zeer welkom lijkt mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dus ik mag daar van jou geen mening over hebben? Ik vind het raar dat je in de pers aangeeft dat een speler stagneert en je de speler zelf nog niet heb gesproken. Het ventje is net 19 en heeft het al moeilijk zat. Ik geef het je te doen om op die leeftijd, voor zo'n bedrag, te moeten presteren in een volle kuip. Beetje vertrouwen van de trainert is dan zeer welkom lijkt mij. Tuurlijk mag je van mij een mening hebben, graag zelfs. Maar hoe jij min of meer een hetze voert tegen Rutten is ergerlijk te noemen. Bilal heeft zelf hiervoor gekozen, als je daar niet sterk genoeg voor bent had ie vakken moeten gaan vullen in een supermarkt.. Hij speelt bij een club met een niet lullen maar poetsen karakter, gedraag je daar dan ook naar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk mag je van mij een mening hebben, graag zelfs. Maar hoe jij min of meer een hetze voert tegen Rutten is ergerlijk te noemen. Bilal heeft zelf hiervoor gekozen, als je daar niet sterk genoeg voor bent had ie vakken moeten gaan vullen in een supermarkt.. Hij speelt bij een club met een niet lullen maar poetsen karakter, gedraag je daar dan ook naar.. die hetze is niet erg, het herhaaldelijke van de opmerkingen wel. Bange poepert. blablabla Net niet..lalala... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk mag je van mij een mening hebben, graag zelfs. Maar hoe jij min of meer een hetze voert tegen Rutten is ergerlijk te noemen. Bilal heeft zelf hiervoor gekozen, als je daar niet sterk genoeg voor bent had ie vakken moeten gaan vullen in een supermarkt.. Hij speelt bij een club met een niet lullen maar poetsen karakter, gedraag je daar dan ook naar.. Ik heb een mening over Rutten ja. Daar is dit forum toch voor? En dit is vandaag gebeurt en geef ik dan mijn mening over. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:[..] die hetze is niet erg, het herhaaldelijke van de opmerkingen wel. Bange poepert. blablabla Net niet..lalala... Dat vind ik ook echt. Kan moeilijk iets anders zeggen |
|
|
|
|
|